|
|
| Pagina 15 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Bericht Re: FOTOWEDSTRIJD "supporter" De Standaard.
Geen nachtwaker in een ministerie online?
|
| 25 Nov 2010, 20:58 |
|
|
Scholier
Op mijn werk hebben we 6 verschillende workstations met 6 verschillende IP-adressen tijdens de week en nog 2 verschillende workstation op een andere locatie in het WE + nog een PC'ken thuis
Dus als iedereen goe kan tellen .... |
| 25 Nov 2010, 21:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
kreezie nonkeltje schreef: we zouden moeten kunnen studenten inzetten, op een grote school heb je een groot bereik he. Ik heb vandaag in de omgeving van station (3 café's ) flyers afgegevenAndere café's volgen nog Deze avond naar de match België - Belarus geweest en ook daar ronde met de flyers Ook toon ik exempaar afgeprint op fotopapier en dan vallen de ogen nogal open van WAUW. Ook ondervonden dat er meerdere medewerkers van onze Iendracht dit niet wisten. Ik zal flyers klaarmaken voor mee te geven met supportersbussen zaterdag De bussen die ik niet heb kunnen bedelen geef ik mee vanuit Dessel om uit te delen tijdens de terugrit Wie brengt mij op de hoogte wat de bezetting is op deze bussen Niet iedereen gaat op regelmatige basis kijken naar de website Dus ik paniekeer nog niet omdat het toch nog tot volgende week is Hier voorbeeld van Flyer kopieer deze en print er enkele af en deel uit aan geburen en familie die niets te maken hebben met Den Iendracht maar toch even op de website www.eendracht-aalst.be kunnen gaan stemmen We zien wel hoe het afloopt Als ik niet win dan heb ik mijn best gedaan en ondervonden dat ik vele mensen ken waarop ik kon rekenen dat is al een prijs op zich waard _________________ Century game 22 juni 2019 Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 26 Nov 2010, 0:59, 3 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Nov 2010, 0:07 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
er bestaat nog altijd de mogelijkheid dat "ready for knock out" bedriegt (.... aan zijn jojo bewegingen te zien, niet onmogelijk ;o) ..... en dan win je sowieso. Fair blijven doorgaan.....
'k em ier precies iet in gang gestoken! ![]() |
| 26 Nov 2010, 0:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
CeltiC1919 schreef: er bestaat nog altijd de mogelijkheid dat "ready for knock out" bedriegt (.... aan zijn jojo bewegingen te zien, niet onmogelijk ;o) ..... en dan win je sowieso. Fair blijven doorgaan..... 'k em ier precies iet in gang gestoken! ![]() Misschien heeft dienen bokser die foto zelf getrokken. In dat geval toch wel veel respect, das zowat zoals Wouter Moreels die op de moment dat hij scoort nog even ne foto van de juichende fans trekt. |
| 26 Nov 2010, 0:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Nov 2010, 0:17 |
|
|
CeltiC1919 schreef: er bestaat nog altijd de mogelijkheid dat "ready for knock out" bedriegt (.... aan zijn jojo bewegingen te zien, niet onmogelijk ;o) ..... en dan win je sowieso. Fair blijven doorgaan..... 'k em ier precies iet in gang gestoken! ![]() Man ik voel me als een jong veulen met deze wedstrijd en kan al mijn Onderkroipers trukken boven halen. Ook veel steun gevoeld en dat is pas IENDRACHT _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Nov 2010, 0:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik wil nu niet vitten op details, maar was die Kenneth eigenlijk niet de officiële clubfotograaf?
|
| 26 Nov 2010, 0:20 |
|
|
Bartos schreef: Ik wil nu niet vitten op details, maar was die Kenneth eigenlijk niet de officiële clubfotograaf? neen kijk naar de oproep op de site 24-11-2010 -Steun Iendracht club-fotografen op standaard.be ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Nov 2010, 0:22 |
|
|
Freak
Onderkroiper schreef: kreezie nonkeltje schreef: we zouden moeten kunnen studenten inzetten, op een grote school heb je een groot bereik he. Ik heb vandaag in de omgeving van station (3 café's ) flyers afgegevenAndere café's volgen nog Deze avond naar de match België - Belarus geweest en ook daar ronde met de flyers Ook toon ik exempaar afgeprint op fotopapier en dan vallen de ogen nogal open van WAUW. Ook ondervonden dat er meerdere medewerkers van onze Iendracht dit niet wisten. Ik zal flyers klaarmaken voor mee te geven met supportersbussen zaterdag De bussen die ik niet heb kunnen bedelen geef ik mee vanuit Dessel om uit te delen tijdens de terugrit Wie brengt mij op de hoogte wat de bezetting is op deze bussen Niet iedereen gaat op regelmatige basis kijken naar de website Dus ik paniekeer nog niet omdat het toch nog tot volgende week is Hier voorbeeld van Flyer kopieer deze en print er enkele af en deel uit aan geburen en familie die niets te maken hebben met Den Iendracht maar toch even op de website www.eendracht-aalst.be kunnen gaan stemmen We zien wel hoe het afloopt Als ik niet win dan heb ik mijn best gedaan en ondervonden dat ik vele mensen ken waarop ik kon rekenen dat is al een prijs op zich waard kosten noch moeite worden gespaard precies ik heb altijd gedacht dat er van u nen hoek af was, maar er zijn geen hoeken meer aan (voor de goede orde, yves, dit is een grapje) |
| 26 Nov 2010, 8:17 |
|
|
El Corredor schreef: Onderkroiper schreef: kreezie nonkeltje schreef: we zouden moeten kunnen studenten inzetten, op een grote school heb je een groot bereik he. Ik heb vandaag in de omgeving van station (3 café's ) flyers afgegevenAndere café's volgen nog Deze avond naar de match België - Belarus geweest en ook daar ronde met de flyers Ook toon ik exempaar afgeprint op fotopapier en dan vallen de ogen nogal open van WAUW. Ook ondervonden dat er meerdere medewerkers van onze Iendracht dit niet wisten. Ik zal flyers klaarmaken voor mee te geven met supportersbussen zaterdag De bussen die ik niet heb kunnen bedelen geef ik mee vanuit Dessel om uit te delen tijdens de terugrit Wie brengt mij op de hoogte wat de bezetting is op deze bussen Niet iedereen gaat op regelmatige basis kijken naar de website Dus ik paniekeer nog niet omdat het toch nog tot volgende week is Hier voorbeeld van Flyer kopieer deze en print er enkele af en deel uit aan geburen en familie die niets te maken hebben met Den Iendracht maar toch even op de website www.eendracht-aalst.be kunnen gaan stemmen We zien wel hoe het afloopt Als ik niet win dan heb ik mijn best gedaan en ondervonden dat ik vele mensen ken waarop ik kon rekenen dat is al een prijs op zich waard kosten noch moeite worden gespaard precies ik heb altijd gedacht dat er van u nen hoek af was, maar er zijn geen hoeken meer aan (voor de goede orde, yves, dit is een grapje) Hoe bereken je de oppervlakte van een rond vierkant ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Nov 2010, 9:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
En vanavond is het dat cultureel erfgoed feest. Een beetje lobbyen en het moet toch mogelijk zijn dat je daar even de micro ter hand kan nemen Yves?
|
| 26 Nov 2010, 9:58 |
|
|
Stijn schreef: En vanavond is het dat cultureel erfgoed feest. Een beetje lobbyen en het moet toch mogelijk zijn dat je daar even de micro ter hand kan nemen Yves? Volgens mij heeft Keizer Kamiel der al een lieke over gemaakt . |
| 26 Nov 2010, 10:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Stijn schreef: En vanavond is het dat cultureel erfgoed feest. Een beetje lobbyen en het moet toch mogelijk zijn dat je daar even de micro ter hand kan nemen Yves? Goed idee om de carnavalgroepen in te schakelen. @Bartos: het is niet Keizer Kamiel die een lied gemaakt heeft over de regenboog maar Paul De Leeuw. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 26 Nov 2010, 10:11 |
|
|
jammen schreef: Stijn schreef: En vanavond is het dat cultureel erfgoed feest. Een beetje lobbyen en het moet toch mogelijk zijn dat je daar even de micro ter hand kan nemen Yves? Goed idee om de carnavalgroepen in te schakelen. @Bartos: het is niet Keizer Kamiel die een lied gemaakt heeft over de regenboog maar Paul De Leeuw. ![]() Op den benefiet (das toch het minste dat ge kunt organiseren als ge da spel wilt winnen) mogen Keizer Kamiel en Paul De Leeuw dan een duet zingen over de regenboog . |
| 26 Nov 2010, 10:14 |
|
| Pagina 15 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 25 Volgende |