|
|
| Pagina 16 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: FOTOWEDSTRIJD "supporter" De Standaard.
Bartos schreef: jammen schreef: Stijn schreef: En vanavond is het dat cultureel erfgoed feest. Een beetje lobbyen en het moet toch mogelijk zijn dat je daar even de micro ter hand kan nemen Yves? Goed idee om de carnavalgroepen in te schakelen. @Bartos: het is niet Keizer Kamiel die een lied gemaakt heeft over de regenboog maar Paul De Leeuw. ![]() Op den benefiet (das toch het minste dat ge kunt organiseren als ge da spel wilt winnen) mogen Keizer Kamiel en Paul De Leeuw dan een duet zingen over de regenboog .De carnavalgroepen hebben een promoteam gemaakt voor Ken en Karel. Ze kunnen toch hetzelfde doen voor den onderkroiper ![]() |
| 26 Nov 2010, 10:21 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Probeer 's bij 'De Stip'.
En ga nu zaterdag niet gelijk ne gek op de middenstip- of penaltystip staan dansen. En nee, den Brusselse metro gaat u ook niet kunnen helpen. |
| 26 Nov 2010, 10:35 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Bartos schreef: CeltiC1919 schreef: er bestaat nog altijd de mogelijkheid dat "ready for knock out" bedriegt (.... aan zijn jojo bewegingen te zien, niet onmogelijk ;o) ..... en dan win je sowieso. Fair blijven doorgaan..... 'k em ier precies iet in gang gestoken! ![]() Misschien heeft dienen bokser die foto zelf getrokken. In dat geval toch wel veel respect, das zowat zoals Wouter Moreels die op de moment dat hij scoort nog even ne foto van de juichende fans trekt. naar de inhoud van de foto kijken ze niet zozeer, wel naar IP-adressen. Die controleren ze pas achteraf, je kan dus perfect eerste eindigen in die kolom met 10.000 stemmen voorsprong maar bij de verificatie achteraf geweerd worden. ..... maar je zegt daar zo iets, bij winst kan Den Onderkroiper zijn oud toestel perfect aan Wouter geven toch? ![]() |
| 26 Nov 2010, 12:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
CeltiC1919 schreef: naar de inhoud van de foto kijken ze niet zozeer, wel naar IP-adressen. Die controleren ze pas achteraf, je kan dus perfect eerste eindigen in die kolom met 10.000 stemmen voorsprong maar bij de verificatie achteraf geweerd worden. Misschien kan den Onderkroiper nen onderkroiperstruk uithalen door zelf een paar honderd keer op de foto van de tegenstander te stemmen. Misschien denkt die dan dat hij een veilige voorsprong heeft en stopt hij met stemmen ronselen. En bij de verificatie verliest hij dan al die stemmen ![]() |
| 26 Nov 2010, 12:26 |
|
|
K heb mijn goed hart nog eens laten zien en ook in het fotografietopic van FMBEL een oproep gedaan om voor den onderkroiper zijne foto te stemmen.
|
| 26 Nov 2010, 12:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
De eendrachtigheid van de supporters om onderkroiper hier te helpen, dat vind ik nu super
laat toch direct zien wat we allemaal kunnen als we maar aan hetzelfde zjiel trekken Dit is echt geweldig jongens ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 26 Nov 2010, 12:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Misschien die foto + link op de website van Coxyde zetten,die mannen kunnen dan op hun stadion/voetbalplein stemmen en zo ook nog eens in de belangstelling komen{een beetje op hun gevoel werken)
_________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 26 Nov 2010, 13:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
iendrachtlovers schreef: Misschien die foto + link op de website van Coxyde zetten,die mannen kunnen dan op hun stadion/voetbalplein stemmen en zo ook nog eens in de belangstelling komen{een beetje op hun gevoel werken) Zoveel supporters hebben die nu ook weer niet he |
| 26 Nov 2010, 13:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
iendrachtlovers schreef: Misschien die foto + link op de website van Coxyde zetten,die mannen kunnen dan op hun stadion/voetbalplein stemmen en zo ook nog eens in de belangstelling komen{een beetje op hun gevoel werken) Reeds 2 dagen geleden telefonisch gehad contact met de secretaris en alles opgestuurd. En jawel staat zopas op hun site Met mooie omschrijving en de foto zelf http://www.kvvc.be/nieuwsitem.php/fotowedstrijd-nieuwsblad Zopas bedanking gestuurd en gevraagd Het Nieuwsblad te veranderen door De Standaard Ook vroeg ik de einddatum om te stemmen te vermelden Wie graag reacties stuurt kan die plaatsen, heb ook een woordje van dank als reactie geplaatst en na goedkeuring zal dat verschijnen Is foto dat ze mogen koesteren in Coxyde Hopelijk stemmen de kustjongens voor de foto van hun stadion want sta nu bijna 200 stemmen achter Het is op 2 december dat het telt maar ja het mag niet veel meer oplopen wil er nog een inhaalbeweging zijn Afwachten maar niet paniekeren @iendrachtlovers bedankt voor de tip ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Nov 2010, 14:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Deef schreef: iendrachtlovers schreef: Misschien die foto + link op de website van Coxyde zetten,die mannen kunnen dan op hun stadion/voetbalplein stemmen en zo ook nog eens in de belangstelling komen{een beetje op hun gevoel werken) Zoveel supporters hebben die nu ook weer niet he iedere stem telt en nu met het week-end voor de boeg komen er zeker en vast supporters kijken naar hun site. Ook aan secretaris gevraagd wat mondelinge reklame te maken want deze persoon heeft er deze morgen zijn tijd ingestoken om dit samen te stellen, dus is het de bedoeling dat zijn inspanning ook gebruikt wordt Waarschijnlijk krijgt deze foto ergens een plaatsje in hun stadion Ook reeds gisteren mail gedaan naar hun supportersclub ivm de foto en wedstrijd El Corredor denkt er alle hoeken bij mij af zijn maar wie doet me na Indien ik boekhouder zou zijn, zouden de rekeningen zeker kloppen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Nov 2010, 14:27 |
|
|
Mooi dat je er zoveel werk en tijd insteekt Yves, maar gaat het je uiteindelijk niet meer kosten (flyers, telefoon, postzegels, ...) dan de waarde van de prijs die je kan winnen? Langs de andere kant, het is niet de prijs die telt, maar vooral de eer van de overwinning.
|
| 26 Nov 2010, 14:30 |
|
|
Smetje schreef: Mooi dat je er zoveel werk en tijd insteekt Yves, maar gaat het je uiteindelijk niet meer kosten (flyers, telefoon, postzegels, ...) dan de waarde van de prijs die je kan winnen? Langs de andere kant, het is niet de prijs die telt, maar vooral de eer van de overwinning. Flyers ( gratis) heb al sponsor gevonden Telefoons (?) ik bel niet om te stemmen daar mijn volledige kennissenkring via facebook - e-mails - forum op de hoogte zijn Postzegels (?) ik heb niets verstuurd Mannen afwachten tot volgende week en heb ik het niet gehaald "who cares" deze foto is in vlaanderen in beeld geweest ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Nov 2010, 14:40 |
|
|
Onderkroiper schreef: Telefoons (?) ik bel niet om te stemmen daar mijn volledige kennissenkring via facebook - e-mails - forum op de hoogte zijn Postzegels (?) ik heb niets verstuurd Je zegt zelf dat je de secretaris van Coxyde gebeld hebt. Kon dus zijn dat je nog andere telefoons gedaan had. En eerder had ik gelezen dat je flyers naar alle depots met treinbegeleiders zou sturen. Dus ik dacht dat dat per post verstuurd zou worden. |
| 26 Nov 2010, 15:44 |
|
|
Smetje schreef: Onderkroiper schreef: Telefoons (?) ik bel niet om te stemmen daar mijn volledige kennissenkring via facebook - e-mails - forum op de hoogte zijn Postzegels (?) ik heb niets verstuurd Je zegt zelf dat je de secretaris van Coxyde gebeld hebt. Kon dus zijn dat je nog andere telefoons gedaan had. En eerder had ik gelezen dat je flyers naar alle depots met treinbegeleiders zou sturen. Dus ik dacht dat dat per post verstuurd zou worden. Inderdaad gebeld met secretaris maat dat gesprek heeft amper 2 minuten geduurd Het was de bedoeling dat hij zijn mail ging nakijken anders las huij het misschien eerstdaags pas Ik heb dat bericht verwijderd van die flyers zoals ik ook door moderator een bericht liet verwijderen van de persoon die in derde positie staat. Had gemeld dat er op ons forum over deze wedstrijd ging. Vroeg zelfs wie de bron was van de mail die ik kreeg alzou de maker van foto 2 en 3 professionele fotografen zijn. Er staat vermeld dat linken in de opmerkingen niet mag dus werd verwijderd de kloof is geslonken tot 175 stuks ik doe je nog PB _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Nov 2010, 16:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Op mijn werk heb ik er ook enkele kunnen overtuigen om op de foto te stemmen.
Alle beetjes helpen nietwaar. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 26 Nov 2010, 16:42 |
|
| Pagina 16 van 25 |
[ 365 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 25 Volgende |