|
|
| Pagina 18 van 48 |
[ 711 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 48 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Buitenlandse voetbalmatchen
DavidSeal schreef: http://www.youtube.com/watch?v=Dr80dC5n8kI&feature=player_embedded Komaan Kevin... ![]() En goan xD _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 25 Nov 2010, 17:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
DavidSeal schreef: http://www.youtube.com/watch?v=Dr80dC5n8kI&feature=player_embedded Komaan Kevin... ![]() ... al is die andere keeper niet erg slim... |
| 25 Nov 2010, 21:34 |
|
|
Nationale Ploeg
Is dat in theorie geen corner ofzoiets?
|
| 26 Nov 2010, 1:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
De Jean schreef: Is dat in theorie geen corner ofzoiets? Dat is toch een perfect legaal doelpunt volgens mij. Wanneer de doelman zou uittrappen, en de bal 'waait' in zijn eigen goal, dan is het corner. Misschien haal je die 2 situaties door elkaar. |
| 26 Nov 2010, 10:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Stijn schreef: De Jean schreef: Is dat in theorie geen corner ofzoiets? Dat is toch een perfect legaal doelpunt volgens mij. Wanneer de doelman zou uittrappen, en de bal 'waait' in zijn eigen goal, dan is het corner. Misschien haal je die 2 situaties door elkaar. Hij heeft het misschien op een doeltrap, die mag volgens mij niet rechtstreeks binnengetrapt worden. Maar een uittrap moogt ge gewoon binnentrappen. |
| 26 Nov 2010, 10:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Stijn schreef: De Jean schreef: Is dat in theorie geen corner ofzoiets? Dat is toch een perfect legaal doelpunt volgens mij. Wanneer de doelman zou uittrappen, en de bal 'waait' in zijn eigen goal, dan is het corner. Misschien haal je die 2 situaties door elkaar. Hij heeft het misschien op een doeltrap, die mag volgens mij niet rechtstreeks binnengetrapt worden. Maar een uittrap moogt ge gewoon binnentrappen. Proto heeft da ook eens gefixt tijdens een match met La Louviere. Hij had toen wel een beetje hulp van de wind, maar dat doelpunt telde toch ook. Ik herinner mij dat er toen ook veel mensen zich afvroegen of dit wel degelijk telde. |
| 26 Nov 2010, 13:16 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Deef schreef: Bartos schreef: Stijn schreef: Dat is toch een perfect legaal doelpunt volgens mij. Wanneer de doelman zou uittrappen, en de bal 'waait' in zijn eigen goal, dan is het corner. Misschien haal je die 2 situaties door elkaar. Hij heeft het misschien op een doeltrap, die mag volgens mij niet rechtstreeks binnengetrapt worden. Maar een uittrap moogt ge gewoon binnentrappen. Proto heeft da ook eens gefixt tijdens een match met La Louviere. Hij had toen wel een beetje hulp van de wind, maar dat doelpunt telde toch ook. Ik herinner mij dat er toen ook veel mensen zich afvroegen of dit wel degelijk telde. Was dat niet die actie toen de bal ontplofte en de bal binnenging? Kdenk dat proto nog maar 1goal heeft en dat is tegen gent. |
| 26 Nov 2010, 13:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Iendrachter90 schreef: Deef schreef: Bartos schreef: Hij heeft het misschien op een doeltrap, die mag volgens mij niet rechtstreeks binnengetrapt worden. Maar een uittrap moogt ge gewoon binnentrappen. Proto heeft da ook eens gefixt tijdens een match met La Louviere. Hij had toen wel een beetje hulp van de wind, maar dat doelpunt telde toch ook. Ik herinner mij dat er toen ook veel mensen zich afvroegen of dit wel degelijk telde. Was dat niet die actie toen de bal ontplofte en de bal binnenging? Kdenk dat proto nog maar 1goal heeft en dat is tegen gent. Neenee, toen kreeg Proto de goal binnen. Dat was indertijd een match voor den beker als ik mij niet vergis... Bartos zal da wel weten zeker |
| 26 Nov 2010, 13:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Deef schreef: Iendrachter90 schreef: Deef schreef: Proto heeft da ook eens gefixt tijdens een match met La Louviere. Hij had toen wel een beetje hulp van de wind, maar dat doelpunt telde toch ook. Ik herinner mij dat er toen ook veel mensen zich afvroegen of dit wel degelijk telde. Was dat niet die actie toen de bal ontplofte en de bal binnenging? Kdenk dat proto nog maar 1goal heeft en dat is tegen gent. Neenee, toen kreeg Proto de goal binnen. Dat was indertijd een match voor den beker als ik mij niet vergis... Bartos zal da wel weten zeker Het was Bertrand Laquait die er voor Charleroi een aantal jaren geleden één rechtstreeks binnentrapte, maar dat was tegen Mons. Proto is natuurlijk wel bekend van zijn kopbalgoal voor Germinal Beerschot tegen AA Gent. |
| 26 Nov 2010, 13:59 |
|
|
Bartos schreef: Deef schreef: Iendrachter90 schreef: Was dat niet die actie toen de bal ontplofte en de bal binnenging? Kdenk dat proto nog maar 1goal heeft en dat is tegen gent. Neenee, toen kreeg Proto de goal binnen. Dat was indertijd een match voor den beker als ik mij niet vergis... Bartos zal da wel weten zeker Het was Bertrand Laquait die er voor Charleroi een aantal jaren geleden één rechtstreeks binnentrapte, maar dat was tegen Mons. Proto is natuurlijk wel bekend van zijn kopbalgoal voor Germinal Beerschot tegen AA Gent. Het was een wedstrijd op Tivoli met enorm slecht weer. De keeper (ik dacht Proto) trapte de bal naar voor en door de wind waaide de bal gewoon in de goal. Ik ben hier wat aan het zoeken op internet. Zal het wel vinden |
| 26 Nov 2010, 14:15 |
|
|
Deef schreef: Het was een wedstrijd op Tivoli met enorm slecht weer. De keeper (ik dacht Proto) trapte de bal naar voor en door de wind waaide de bal gewoon in de goal. Ik ben hier wat aan het zoeken op internet. Zal het wel vinden Ik ben benieuwd . |
| 26 Nov 2010, 14:16 |
|
|
Bartos schreef: Deef schreef: Het was een wedstrijd op Tivoli met enorm slecht weer. De keeper (ik dacht Proto) trapte de bal naar voor en door de wind waaide de bal gewoon in de goal. Ik ben hier wat aan het zoeken op internet. Zal het wel vinden Ik ben benieuwd .Help mij wa. Ge hebt daar toch tijd genoeg |
| 26 Nov 2010, 14:20 |
|
|
Deef schreef: Bartos schreef: Deef schreef: Het was een wedstrijd op Tivoli met enorm slecht weer. De keeper (ik dacht Proto) trapte de bal naar voor en door de wind waaide de bal gewoon in de goal. Ik ben hier wat aan het zoeken op internet. Zal het wel vinden Ik ben benieuwd .Help mij wa. Ge hebt daar toch tijd genoeg Euhm, nog even doorgezocht en Proto heeft in zijn carrière al 1 goal gemaakt, die met de kop. Dat gij da nie wilt geloven, is uw zaak, maar veel helpen kan ik daar niet aan doen hé . |
| 26 Nov 2010, 14:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: Stijn schreef: De Jean schreef: Is dat in theorie geen corner ofzoiets? Dat is toch een perfect legaal doelpunt volgens mij. Wanneer de doelman zou uittrappen, en de bal 'waait' in zijn eigen goal, dan is het corner. Misschien haal je die 2 situaties door elkaar. Hij heeft het misschien op een doeltrap, die mag volgens mij niet rechtstreeks binnengetrapt worden. Maar een uittrap moogt ge gewoon binnentrappen. Bij een uittrap lijkt het idd logisch dat het gewoon doelpunt is, ook als je in je eigen goal shot. Maar is het dan bij een doeltrap niet in beide gevallen corner? Iemand die zin heeft om dat te bevestigen? |
| 26 Nov 2010, 14:23 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bartos schreef: Deef schreef: Bartos schreef: Ik ben benieuwd .Help mij wa. Ge hebt daar toch tijd genoeg Euhm, nog even doorgezocht en Proto heeft in zijn carrière al 1 goal gemaakt, die met de kop. Dat gij da nie wilt geloven, is uw zaak, maar veel helpen kan ik daar niet aan doen hé .En ik heb ook nog wat gezocht,echt niet te vinden die goal ![]() |
| 26 Nov 2010, 14:23 |
|
| Pagina 18 van 48 |
[ 711 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 48 Volgende |