|
|
| Pagina 7 van 20 |
[ 295 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 20 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
Nieuwsblad:
Laurent Depoitre in behandeling Aalst RegioAALST - Aalstenaar Laurent Depoitre ging dinsdag langs bij een osteopaat die zowel de buikspieren als het bekken manipuleerde. Na drie dagen volledige rust wordt bekeken of het euvel zo verholpen kan worden. Op Dessel speelt Depoitre sowieso niet. Ewen Verheyden keert terug uit schorsing, maar Cousin zit zijn tweede van drie strafzondagen uit. Brecht Moreels nam een voedingssupplement tegen verzuring en sluit opnieuw aan. Preben Delclef (enkel) wacht op het resultaat van een botscan. Ringoot (dij) revalideert. Depoitre,cousin,ringoot,podevijn spelen dus zkr niet. Als delclef nu nog wacht op het resultaat zal die ook niet spelen. B.moreels dat wordt afwachten. Voor de rest zou iedereen dus inzetbaar moeten zijn. Wss dus een kern van 17man weer:vdn,kempeneer,de castro-de schutter-filipovic-g.Coppens-galucci-van damme-verheyden-kestens-denys-w.moreels-yombo-crispyn-B.moreels?-De gussemé-verhoeven |
| 26 Nov 2010, 11:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Staat een interview met Crispijn ook in Het Nieuwsblad. Ik hoop dat die jongen kan bevestigen want volgens mij heeft die wel de goeie mentaliteit.
|
| 26 Nov 2010, 11:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Hopelijk dat het met rusten kan verholpen worden bij Laurent
|
| 26 Nov 2010, 17:37 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Leuk weekend
- Vanavond |nacht carnaval ;D - Morgenavond eerste thuisnederlaag van Dessel aansmeren - Zondag uitrusten C'mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon! ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 26 Nov 2010, 18:15 |
|
|
Duivelke
Lid geworden op: 24 Okt 2010, 16:11 Berichten: 23 Leeftijd: 32 Locatie: Denderleeuw |
Iendrachtzot schreef: Leuk weekend - Vanavond |nacht carnaval ;D - Morgenavond eerste thuisnederlaag van Dessel aansmeren - Zondag uitrusten C'mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon! ![]() idd bij mij ook : vandaag fuifke doen ^^ en morgen eendracht aalst volgen spijtig dat ik niet op verplaatsing mee kan gaan |
| 26 Nov 2010, 18:59 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Robin6636 schreef: Iendrachtzot schreef: Leuk weekend - Vanavond |nacht carnaval ;D - Morgenavond eerste thuisnederlaag van Dessel aansmeren - Zondag uitrusten C'mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon! ![]() idd bij mij ook : vandaag fuifke doen ^^ en morgen eendracht aalst volgen spijtig dat ik niet op verplaatsing mee kan gaan ken je niemand met wie je kan meerijden ? _________________ Iendracht 4ever. |
| 26 Nov 2010, 22:43 |
|
|
Freak
DESSEL - Willems komt terug uit schorsing, maar speelt met de beloften. De nieuwe schorsing van Willems en Van Lieshout werd gereduceerd van drie naar één speeldag en gaat volgende week in. Selectie: Burhan, Petersen, Van Lieshout, Remen, Vosters, Pellegriti, Hannes, Gielis, Prince, El Idrissi, Nelemans. De invallers worden later aangeduid.
|
| 27 Nov 2010, 10:24 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Spelers zijn blijkbaar meer voor een 4-4-2,al kan het andere systeem ook toegepast worden vanavond.
Vermoedelijke opstelling: Vdn de castro-de schutter-filipovic-B.moreels Galucci-van damme-verheyden-G.coppens ?-W.moreels Bank:kempeneer,crispyn,denys,yombo,kestens en de gussemé(zal wss afvallen als 16de man) De grootste vraag is denk ik wie naast moreels komt te staan. |
| 27 Nov 2010, 12:28 |
|
|
WAASLAND-BEVEREN
Aalst RegioAALST - Geschorst: Cousin (2/3) Geblesseerd: Depoitre (buikspieren), Podevijn (kruisband knie). Ringoot (verrekking bil). Opmerkingen: Delclef (enkel) is hersteld. Verheyden keert terug uit schorsing. Verhoeven en De Gussemé vallen allicht af. Selectie: Van den Noortgaete; De Castro, De Schutter, Filipovic, B. Moreels; Gallucci, Van Damme, Verheyden, G. Coppens; Crispijn, W. Moreels; Kempeneer, Delclef, Kanangilia-Yombo, Denys Die mannen zijn ongelooflyk vorige week waren we dender en nu zijn we al waasland beveren ![]() |
| 27 Nov 2010, 12:33 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Bericht vervoer naar dessel
Hallo iendrachters, Zou er op één of andere bus naar Dessel deze avond nog ergens een plaatsje vrij zijn zodat ik kan meerijden voor de match van vanavond?, tegen vergoeding natuurlijk. Zo ja, zeg maar waar en wanneer ik kan opstappen.
![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 27 Nov 2010, 13:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Iendrachter90 schreef: WAASLAND-BEVEREN Aalst RegioAALST - Geschorst: Cousin (2/3) Geblesseerd: Depoitre (buikspieren), Podevijn (kruisband knie). Ringoot (verrekking bil). Opmerkingen: Delclef (enkel) is hersteld. Verheyden keert terug uit schorsing. Verhoeven en De Gussemé vallen allicht af. Selectie: Van den Noortgaete; De Castro, De Schutter, Filipovic, B. Moreels; Gallucci, Van Damme, Verheyden, G. Coppens; Crispijn, W. Moreels; Kempeneer, Delclef, Kanangilia-Yombo, Denys Die mannen zijn ongelooflyk vorige week waren we dender en nu zijn we al waasland beveren ![]() Men kan al eens een fout maken maar dat dit week na week gebeurt en telkens met dezelfde ploeg doet toch vragen rijzen (al kunnen er ook andere ploegen hier last van hebben maar die interesseren me niet). _________________ oilsjt, goi alien... |
| 27 Nov 2010, 13:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: vervoer naar dessel
zeker en vast bij De Eendrachters 't Ajuintje
Zopas afzegging collega die ziek is vertrek 17.30 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Nov 2010, 13:22 |
|
|
Onderkroiper schreef: zeker en vast bij De Eendrachters 't Ajuintje Zopas afzegging collega die ziek is vertrek 17.30 Alsze ni staken,zijn ze ziek ![]() |
| 27 Nov 2010, 13:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: Onderkroiper schreef: zeker en vast bij De Eendrachters 't Ajuintje Zopas afzegging collega die ziek is vertrek 17.30 Alsze ni staken,zijn ze ziek ![]() Om niet mee te gaan naar Den Iendracht zijn ze echt ziek ![]() plaats is al gereserveerd ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Nov 2010, 13:39 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn vanavond, kan er mij iemand een sms sturen aan de rust en na de match aub 0473 54 11 86 alvast bedankt.
_________________ Iendracht 4ever. |
| 27 Nov 2010, 14:15 |
|
| Pagina 7 van 20 |
[ 295 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 20 Volgende |