|
|
| Pagina 8 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Blessures
Ik denk dat de trainers wel zullen inschatten of er effectief een jeugdspeler is die er meteen kan staan in de spits, en ik vrees daar eigenlijk voor.
Dit jaar moeten we gewoon overgaan dus dan is het niet het moment om onnodige risico's te nemen. (dit alles natuurlijk alleen moest Depoitre bv. een groot deel van de terugronde missen). |
| 30 Nov 2010, 12:52 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Jeroen schreef: Ik denk dat de trainers wel zullen inschatten of er effectief een jeugdspeler is die er meteen kan staan in de spits, en ik vrees daar eigenlijk voor. Dit jaar moeten we gewoon overgaan dus dan is het niet het moment om onnodige risico's te nemen. (dit alles natuurlijk alleen moest Depoitre bv. een groot deel van de terugronde missen). Als het echt tot een operatie komt, dan is het seizoen voor Depoitre voorbij en dat zou wel heel erg zijn voor hem en ook voor de ploeg. |
| 30 Nov 2010, 13:13 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Jeroen schreef: Ik denk dat de trainers wel zullen inschatten of er effectief een jeugdspeler is die er meteen kan staan in de spits, en ik vrees daar eigenlijk voor. Dit jaar moeten we gewoon overgaan dus dan is het niet het moment om onnodige risico's te nemen. (dit alles natuurlijk alleen moest Depoitre bv. een groot deel van de terugronde missen). Spitsen bij de jeugd:de gussemé,bilal en verheire en dan denk ik dat die laatste de enige echte spits is. |
| 30 Nov 2010, 13:15 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
eendrachter'80 schreef: Jeroen schreef: Ik denk dat de trainers wel zullen inschatten of er effectief een jeugdspeler is die er meteen kan staan in de spits, en ik vrees daar eigenlijk voor. Dit jaar moeten we gewoon overgaan dus dan is het niet het moment om onnodige risico's te nemen. (dit alles natuurlijk alleen moest Depoitre bv. een groot deel van de terugronde missen). Als het echt tot een operatie komt, dan is het seizoen voor Depoitre voorbij en dat zou wel heel erg zijn voor hem en ook voor de ploeg. Welk is de diagnose dan, dat zijn seizoen voorbij zou kunnen zijn? Want met pubalgie is dit zeker het geval niet. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 30 Nov 2010, 13:48 |
|
|
forumlegende
Mocht Depoitre nog hinder ondervinden na de winterstop, dan moet hij geopereerd worden (volgens HNB).
Misschien aan Panoleon om hier even te verduidelijken ? Kan je dit risico wel nemen in volle titelstrijd ? Depoitre blijft, na onze twee recente zeges, wel nog altijd de motor van onze ploeg. Zonder hem kunnen we niet echt ons spel meer opdringen aan de tegenstander. Overigens, als we stijgen naar tweede klasse moet er in ieder geval nog een spits bijkomen. Het is misschien een uitgelezen kans om iemand in tweede te gaan halen ? |
| 30 Nov 2010, 14:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Dani schreef: Mocht Depoitre nog hinder ondervinden na de winterstop, dan moet hij geopereerd worden (volgens HNB). Misschien aan Panoleon om hier even te verduidelijken ? Kan je dit risico wel nemen in volle titelstrijd ? Depoitre blijft, na onze twee recente zeges, wel nog altijd de motor van onze ploeg. Zonder hem kunnen we niet echt ons spel meer opdringen aan de tegenstander. Overigens, als we stijgen naar tweede klasse moet er in ieder geval nog een spits bijkomen. Het is misschien een uitgelezen kans om iemand in tweede te gaan halen ? ik hoor straks BVR en vraag het hem eens, maar volgens mij is het vooral rusten wat hij moet doen, waarschijnlijk t/m nieuwjaar. Ik hou jullie op de hoogte. ![]() _________________ geer'n bè |
| 30 Nov 2010, 14:22 |
|
|
Junior
Indien Depoitre moet geopereerd worden en indien er geen volwaardige spits (groeien niet aan de bomen)
bijkomt in januari dan kunnen we de titel op onze buik schrijven. Niet denken dat Wouter dan nog 17 matchen op dit niveau kan spelen of telkens de winninggoal maken . |
| 30 Nov 2010, 17:15 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
nonkel august schreef: Indien Depoitre moet geopereerd worden en indien er geen volwaardige spits (groeien niet aan de bomen) bijkomt in januari dan kunnen we de titel op onze buik schrijven. Niet denken dat Wouter dan nog 17 matchen op dit niveau kan spelen of telkens de winninggoal maken . En wat een vertrouwen in de 22andere spelers ![]() Alé vooral in crispyn dan,het is mss niet het type depoitre,maar hij weet de goal nu toch wel staan. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 30 Nov 2010, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 30 Nov 2010, 17:17 |
|
|
Junior
Ik heb wel vertrouwen in de andere spelers maar niet in spitsen want die hebben we niet.
Als ge geen spitsen hebt moogt ge er nog 45 hebben. |
| 30 Nov 2010, 17:22 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
We moeten afwachten hoe Laurent zijn blessure evolueert maar als hij effectief lange tijd out zou zijn, dan vind ik toch ook dat we er ne spits moeten bijhalen als ge wilt kampioen spelen. En da heeft niks te maken met een gebrek aan vertrouwen in Crispyn of iemand anders maar naast Crispyn heb je alleen nog Wouter Moreels als spits over. En rekenen dat die 2 gans het seizoen nog blessurevrij gaan zijn, is toch serieuse risico's nemen.
|
| 30 Nov 2010, 17:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Het bestuur en de technische staf zullen alles wel correct analyseren en de nodige beslissingen nemen zeker.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 30 Nov 2010, 17:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
jammen schreef: Het bestuur en de technische staf zullen alles wel correct analyseren en de nodige beslissingen nemen zeker. Wat mij vooral schrik aanjaagt is dat het taktisch vernuft van BVR zonder Depoitre blijkbaar veel minder blijkt te zijn. Moest nu ook Moreels nog uitvallen dan mogen we titel zeker vergeten.De tandem Moreels-Depoitre verdoezelde tot nu alle taktische mankementen. En het geluk van op Dessel mag niet doen vergeten dat we daar taktisch zoals verwacht met die 3-5-2 ondermaats waren. Laatst gewijzigd door dwarskijker op 30 Nov 2010, 18:14, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 30 Nov 2010, 18:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer
dwarskijker schreef: jammen schreef: Het bestuur en de technische staf zullen alles wel correct analyseren en de nodige beslissingen nemen zeker. Wat mij vooral schrik aanjaagt is dat het taktisch vernuft van BVR zonder Depoitre blijkbaar veel minder blijkt te zijn. Moest nu ook Moreels nog uitvallen dan moden we titel zeker vergeten.De tandem Moreels-Depoitre verdoezelde tot nu alle taktische mankementen. En het geluk van op Dessel mag niet doen vergeten dat we daar taktisch zoals verwacht met die 3-5-2 taktisch ondermaats waren. Alstublieft kerel, voor sommigen is't ook nooit goed. Misschien Pep Guardiola is contacteren ? Want ik veronderstel dat Mourinho na gisteren ook niet goed genoeg meer zal zijn ? |
| 30 Nov 2010, 18:08 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Jeroen schreef: dwarskijker schreef: jammen schreef: Het bestuur en de technische staf zullen alles wel correct analyseren en de nodige beslissingen nemen zeker. Wat mij vooral schrik aanjaagt is dat het taktisch vernuft van BVR zonder Depoitre blijkbaar veel minder blijkt te zijn. Moest nu ook Moreels nog uitvallen dan moden we titel zeker vergeten.De tandem Moreels-Depoitre verdoezelde tot nu alle taktische mankementen. En het geluk van op Dessel mag niet doen vergeten dat we daar taktisch zoals verwacht met die 3-5-2 taktisch ondermaats waren. Alstublieft kerel, voor sommigen is't ook nooit goed. Misschien Pep Guardiola is contacteren ? Want ik veronderstel dat Mourinho na gisteren ook niet goed genoeg meer zal zijn ? Idd, triestig om die laatste berichten weer te lezen. Gasten, we hebben verleden jaar Depoitre ook enkele weken moeten missen en toen ging het ook ze. We zijn toen ook rap rap ne spits gaan halen en uiteindelijk hebben we hem zelden moeten gebruiken en als we em nodig hadden kwam het er bij diene gast ni uit. Ik geloof in de ploeg da het in moeilijke tijden ook wel zal gaan(die mannen willen volgens mij dit jaar echt allemaal wel overgaan, anders kunde terug herbeginnen vanop 0 alst nu ni lukt) alsook in de clubleiding da ze de juiste beslissingen me de transferperiode zullen nemen(zoals ze ondertussen al 2 jaar goeie tranfers realiseren, het heeft ooit anders geweest!). Ben er trouwens vrij zeker van da ze al lang een paar spelers op het oog hebben om proberen binnen te halen me nieuwjaar indien nodig! _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 30 Nov 2010, 18:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
dwarskijker schreef: jammen schreef: Het bestuur en de technische staf zullen alles wel correct analyseren en de nodige beslissingen nemen zeker. Wat mij vooral schrik aanjaagt is dat het taktisch vernuft van BVR zonder Depoitre blijkbaar veel minder blijkt te zijn. Moest nu ook Moreels nog uitvallen dan mogen we titel zeker vergeten.De tandem Moreels-Depoitre verdoezelde tot nu alle taktische mankementen. En het geluk van op Dessel mag niet doen vergeten dat we daar taktisch zoals verwacht met die 3-5-2 ondermaats waren. Nochtans was de tactiek er tegen Hoogstraten verdedigend wel boenk op. Probeer allemaal gewoon eens nuchter te kijken ook hé... Het is niet omdat we de beste kern van derde klasse hebben dat we alles met de vingers in de neus gaan winnen ook hé, zeker niet als een aantal dragende spelers er niet bij zijn. Hoogstraten zonder Fockaert is ook praktisch monddood, Deinze speelde sinds de tweede speeldag zonder Declercq en dat was er ook aan te zien, Oudenaarde zonder Thompson verliest ook van zijn pluimen, Coxyde ook als Sene niet op volle toeren draait... Dat is gewoon normaal en heeft dan ook niks meer met tactiek of whatever te maken... In derde klasse hangen de systemen af van het beschikbare potentieel en wij hebben een gouden duo lopen vooraan. Dat moet je koesteren, maar je moet er ook rekening mee houden dat als er een of zelfs beide niet bijlopen, dat dat een enorme impact heeft op het spel van je ploeg. Maar of dat nu Eendracht Aalst, Anderlecht of Barcelona is, dat is voor elke ploeg zo. Tegen Oudenaarde stond het tactisch zoals je kon verwachten en pakte het totaal verkeerd uit. Mooi voorbeeld is Crispyn - startte tegen Oudenaarde en was een pak meer aanwezig dan tegen Dessel bijvoorbeeld maar toch werd hij als niet goed bevonden en nu zou hij altijd moeten starten omdat hij scoort... Dat is voetbal mensen. Tegen Hoogstraten pak je het wat behoudender aan - compleet terecht - en werpt de tactiek zijn vruchten af en is het weer niet goed. Dessel was een accident de parcours omdat ze aantraden met 3 spitsen en je dus praktisch man op man stond achteraan... maar om dan meteen al het tactisch inzicht te zien verdwijnen... Als Messi en Iniesta een mindere dag hebben, draait Barcelona ook maar op halve kracht en het is ook niet dat Guardiola dan een totaal ander concept uitdoktert in de tweede helft gebaseerd op sturm und drang met de Catalaanse airforce hé. |
| 30 Nov 2010, 18:30 |
|
| Pagina 8 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 53 Volgende |