Blessures - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 782 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 53
 Blessures 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 55
Bericht Re: Blessures
Ik ben voorstander om Dillen weer te halen!! :hmm: . Toen was alles rozegeur en maneschijn...BVR weg ermee, heeft hier nog niks bewezen! :zzz:

30 Nov 2010, 18:33
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Tom_1919 schreef:
Jeroen schreef:
dwarskijker schreef:
Wat mij vooral schrik aanjaagt is dat het taktisch vernuft van BVR zonder Depoitre blijkbaar veel minder blijkt te zijn.
Moest nu ook Moreels nog uitvallen dan moden we titel zeker vergeten.De tandem Moreels-Depoitre verdoezelde tot nu alle taktische mankementen.
En het geluk van op Dessel mag niet doen vergeten dat we daar taktisch zoals verwacht met die 3-5-2 taktisch ondermaats waren.

Alstublieft kerel, voor sommigen is't ook nooit goed. Misschien Pep Guardiola is contacteren ? Want ik veronderstel dat Mourinho na gisteren ook niet goed genoeg meer zal zijn ?

Idd, triestig om die laatste berichten weer te lezen. Gasten, we hebben verleden jaar Depoitre ook enkele weken moeten missen en toen ging het ook ze.
We zijn toen ook rap rap ne spits gaan halen en uiteindelijk hebben we hem zelden moeten gebruiken en als we em nodig hadden kwam het er bij diene gast ni uit.
Ik geloof in de ploeg da het in moeilijke tijden ook wel zal gaan(die mannen willen volgens mij dit jaar echt allemaal wel overgaan, anders kunde terug herbeginnen vanop 0 alst nu ni lukt) alsook in de clubleiding da ze de juiste beslissingen me de transferperiode zullen nemen(zoals ze ondertussen al 2 jaar goeie tranfers realiseren, het heeft ooit anders geweest!).
Ben er trouwens vrij zeker van da ze al lang een paar spelers op het oog hebben om proberen binnen te halen me nieuwjaar indien nodig!

ik moet dwarskijker daarin gelijk geven . je kunt nu zeggen dat we het zo slecht niet hebben gedaan zonder depoitre , maar we hebben tegen de kampioen wel 2 x verloren , daar was hij niet bij en dat zag je . als alles zo goed ging, waarom spelen we nu dan nog altijd in derde? als je depoitre heel de terugronde moet missen mogen we de titel op onzen buik schrijven, zijt daar maar zeker van. we gaan hier nu niet depoitre zijn sterkte gaan minimaliseren hé, met of zonder depoitre is gewoon een verschil van 30 %. nu moet wouter nog een tandje meer bijsteken , maar dat kan hij geen 17 matchen meer volhouden hoor.

30 Nov 2010, 18:43
Ancien

Leeftijd: 46
witteken schreef:

ik moet dwarskijker daarin gelijk geven . je kunt nu zeggen dat we het zo slecht niet hebben gedaan zonder depoitre , maar we hebben tegen de kampioen wel 2 x verloren , daar was hij niet bij en dat zag je . als alles zo goed ging, waarom spelen we nu dan nog altijd in derde? als je depoitre heel de terugronde moet missen mogen we de titel op onzen buik schrijven, zijt daar maar zeker van. we gaan hier nu niet depoitre zijn sterkte gaan minimaliseren hé, met of zonder depoitre is gewoon een verschil van 30 %. nu moet wouter nog een tandje meer bijsteken , maar dat kan hij geen 17 matchen meer volhouden hoor.

Even reageren: tegen Heist thuis liep Depoitre er hier wel bij hoor vorig seizoen, net zoals tegen Hoogstraten en de matchen die er echt om gingen in de eindronde tegen Boom... Die verloren we ook allemaal... De reden waarom er gereageerd wordt op de post van dwarskijker is het feit dat zo'n blessure niets afdoet aan de capaciteiten van een trainer. Laurent is belangrijk voor ons, dat weet iedereen onderhand wel, maar daarom moet je de rest van de ploeg en de trainer toch nog niet gaan afvallen???

Blessures maken jammer genoeg deel uit van het voetbal... en Eendracht Aalst is niet de enige die er mee te maken krijgt...

Uw sterkste punt is altijd ook uw zwakste... Dat is bij alles in het leven zo...

Laatst gewijzigd door DT op 30 Nov 2010, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.

30 Nov 2010, 18:54
Ancien

DT schreef:
witteken schreef:

Even reageren: tegen Heist thuis liep Depoitre er hier wel bij hoor vorig seizoen, net zoals tegen Hoogstraten en de matchen die er echt om gingen in de eindronde tegen Boom... Die verloren we ook allemaal... De reden waarom er gereageerd wordt op de post van dwarskijker is het feit dat zo'n blessure niets afdoet aan de capaciteiten van een trainer. Laurent is belangrijk voor ons, dat weet iedereen onderhand wel, maar daarom moet je de rest van de ploeg en de trainer toch nog niet gaan afvallen???

Blessures maken jammer genoeg deel uit van het voetbal... en Eendracht Aalst is niet de enige die er mee te maken krijgt...

Over het uitvallen van L Depoitre heb ik niet gereageerd, maar dat men nu onze trainer als taktisch zwak gaat bestempellen, tja...zucht zeker?

30 Nov 2010, 18:58
forumlegende

Leeftijd: 43
Dat er kritiek is aan het adres van den trainer kan ik ook maar moeilijk begrijpen.
Maar als Laurent daadwerkelijk enkele maanden zou out zijn, dan moede ne spits bijhalen want met twee zit je te krap voor een ganse terugronde. En als Troch vertrekt, komt er toch budget vrij :wadde:

30 Nov 2010, 19:02
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
witteken schreef:
als alles zo goed ging, waarom spelen we nu dan nog altijd in derde?

Omdat we al 20 punten achter stonden toen Van Renterghem overnam.

30 Nov 2010, 19:03
Nationale Ploeg

DT schreef:
dwarskijker schreef:
jammen schreef:
Het bestuur en de technische staf zullen alles wel correct analyseren en de nodige beslissingen nemen zeker.

Wat mij vooral schrik aanjaagt is dat het taktisch vernuft van BVR zonder Depoitre blijkbaar veel minder blijkt te zijn.
Moest nu ook Moreels nog uitvallen dan mogen we titel zeker vergeten.De tandem Moreels-Depoitre verdoezelde tot nu alle taktische mankementen.
En het geluk van op Dessel mag niet doen vergeten dat we daar taktisch zoals verwacht met die 3-5-2 ondermaats waren.

Nochtans was de tactiek er tegen Hoogstraten verdedigend wel boenk op. Probeer allemaal gewoon eens nuchter te kijken ook hé... Het is niet omdat we de beste kern van derde klasse hebben dat we alles met de vingers in de neus gaan winnen ook hé, zeker niet als een aantal dragende spelers er niet bij zijn. Hoogstraten zonder Fockaert is ook praktisch monddood, Deinze speelde sinds de tweede speeldag zonder Declercq en dat was er ook aan te zien, Oudenaarde zonder Thompson verliest ook van zijn pluimen, Coxyde ook als Sene niet op volle toeren draait... Dat is gewoon normaal en heeft dan ook niks meer met tactiek of whatever te maken... In derde klasse hangen de systemen af van het beschikbare potentieel en wij hebben een gouden duo lopen vooraan. Dat moet je koesteren, maar je moet er ook rekening mee houden dat als er een of zelfs beide niet bijlopen, dat dat een enorme impact heeft op het spel van je ploeg. Maar of dat nu Eendracht Aalst, Anderlecht of Barcelona is, dat is voor elke ploeg zo.

Tegen Oudenaarde stond het tactisch zoals je kon verwachten en pakte het totaal verkeerd uit. Mooi voorbeeld is Crispyn - startte tegen Oudenaarde en was een pak meer aanwezig dan tegen Dessel bijvoorbeeld maar toch werd hij als niet goed bevonden en nu zou hij altijd moeten starten omdat hij scoort... Dat is voetbal mensen. Tegen Hoogstraten pak je het wat behoudender aan - compleet terecht - en werpt de tactiek zijn vruchten af en is het weer niet goed. Dessel was een accident de parcours omdat ze aantraden met 3 spitsen en je dus praktisch man op man stond achteraan... maar om dan meteen al het tactisch inzicht te zien verdwijnen...

Als Messi en Iniesta een mindere dag hebben, draait Barcelona ook maar op halve kracht en het is ook niet dat Guardiola dan een totaal ander concept uitdoktert in de tweede helft gebaseerd op sturm und drang met de Catalaanse airforce hé.

het is daarom dat er tegen hoogstraten geen enkele speler wist wat hij moest doen , we hebben gewoon het geluk gehad dat hoogstraten niet zo sterk was , of ons gewoon heeft overschat. laat ons die match op dessel nog 100 x keer herspelen en we verliezen ze evenveel keer.ook op dessel moest filipovic heel de eerste helft bijsturen en uitleg vragen aan bvr omdat hij het ook niet meer begreep. En op oudenaarde was het een opstelling die je nog kunt verwachten in een voorbereidingsmatch ,maar niet in de competitie . dat zag je zo van de eerste minuut. hij heeft vorig seizoen ook zo een paar keer er volledig naast gezeten , onder andere op cappellen waar nadien de ruzie met troch ontploft is .

30 Nov 2010, 19:06
Ancien

witteken schreef:
DT schreef:
dwarskijker schreef:
Moest nu ook Moreels nog uitvallen dan mogen we titel zeker vergeten.De tandem Moreels-Depoitre verdoezelde tot nu alle taktische mankementen.
En het geluk van op Dessel mag niet doen vergeten dat we daar taktisch zoals verwacht met die 3-5-2 ondermaats waren.

Nochtans was de tactiek er tegen Hoogstraten verdedigend wel boenk op. Probeer allemaal gewoon eens nuchter te kijken ook hé... Het is niet omdat we de beste kern van derde klasse hebben dat we alles met de vingers in de neus gaan winnen ook hé, zeker niet als een aantal dragende spelers er niet bij zijn. Hoogstraten zonder Fockaert is ook praktisch monddood, Deinze speelde sinds de tweede speeldag zonder Declercq en dat was er ook aan te zien, Oudenaarde zonder Thompson verliest ook van zijn pluimen, Coxyde ook als Sene niet op volle toeren draait... Dat is gewoon normaal en heeft dan ook niks meer met tactiek of whatever te maken... In derde klasse hangen de systemen af van het beschikbare potentieel en wij hebben een gouden duo lopen vooraan. Dat moet je koesteren, maar je moet er ook rekening mee houden dat als er een of zelfs beide niet bijlopen, dat dat een enorme impact heeft op het spel van je ploeg. Maar of dat nu Eendracht Aalst, Anderlecht of Barcelona is, dat is voor elke ploeg zo.

Tegen Oudenaarde stond het tactisch zoals je kon verwachten en pakte het totaal verkeerd uit. Mooi voorbeeld is Crispyn - startte tegen Oudenaarde en was een pak meer aanwezig dan tegen Dessel bijvoorbeeld maar toch werd hij als niet goed bevonden en nu zou hij altijd moeten starten omdat hij scoort... Dat is voetbal mensen. Tegen Hoogstraten pak je het wat behoudender aan - compleet terecht - en werpt de tactiek zijn vruchten af en is het weer niet goed. Dessel was een accident de parcours omdat ze aantraden met 3 spitsen en je dus praktisch man op man stond achteraan... maar om dan meteen al het tactisch inzicht te zien verdwijnen...

Als Messi en Iniesta een mindere dag hebben, draait Barcelona ook maar op halve kracht en het is ook niet dat Guardiola dan een totaal ander concept uitdoktert in de tweede helft gebaseerd op sturm und drang met de Catalaanse airforce hé.

het is daarom dat er tegen hoogstraten geen enkele speler wist wat hij moest doen , we hebben gewoon het geluk gehad dat hoogstraten niet zo sterk was , of ons gewoon heeft overschat. laat ons die match op dessel nog 100 x keer herspelen en we verliezen ze evenveel keer.ook op dessel moest filipovic heel de eerste helft bijsturen en uitleg vragen aan bvr omdat hij het ook niet meer begreep. En op oudenaarde was het een opstelling die je nog kunt verwachten in een voorbereidingsmatch ,maar niet in de competitie . dat zag je zo van de eerste minuut. hij heeft vorig seizoen ook zo een paar keer er volledig naast gezeten , onder andere op cappellen waar nadien de ruzie met troch ontploft is .

:zzz:

30 Nov 2010, 19:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Jawatte jongens :crazy: hier is het intressant :hmm: ik hoop dat spelers en trainersstaf dit hier niet lezen,want ze zouden beschaamd zijn om trainer te zijn,hier op het forum daar moet ge het leren :plat:

30 Nov 2010, 19:27
Ancien

Leeftijd: 46
witteken schreef:

Dat van geen enkele speler die niet wist wat hij moest doen, was wel een beetje te verklaren niet? Twee uur voor de match belt uw geïmproviseerde linksachter (Brecht) - waarmee je al de hele week trainde - af dat hij niet kan spelen. Bovendien mis je Cousin en Verheyden al door schorsing en zijn Depoitre, Podevijn, Delclef en Ringoot niet speelklaar. Als Anderlecht dat voor heeft met hun ploeg, winnen ze niet hoor. Verzachtende omstandigheden inroepen mag blijkbaar niet. En Hoogstraten was wel degelijk sterk, alleen konden ze door de opstelling hun sterkte niet uitspelen zoals ze vorig seizoen wel twee keer deden en ze ons hier thuis koud pakten.

Dat van op Dessel (en de reactie van Filipovic naar BVR toe) heb ik hier zelf gepost en begreep ik zelf ook niet. Maar is BVR daarom meteen een slechte trainer??? Laat ons de matchen tegen Racing Waregem en Coxyde 100x herspelen en we winnen ook hoor... Jezus man...

Wat had jij dan als opstelling gezet tegen Oudenaarde gezien de toenmalige onbeschikbaarheden??

Wat ik weet is dat deze trainer ons serieus uit de shit heeft geholpen waarin we verzeild zijn geraakt door eerst Limpens, dan Dillen en dan VDH... Even erop wijzen waar we stonden toen BVR overnam, het feit dat onder VDH Wouter Moreels nooit of te nimmer als hangende spits gespeeld zou hebben (opteerde steeds voor Troch indien fit) en we ondertussen al mooi tegen Opwijk en Verbroedering Meldert hadden uitgekomen indien die tendens zich had doorgezet...

Als een trainer zo'n staat van dienst kan voorleggen met onze ploeg en toch nog zoveel kritiek moet verdragen van "supporters" dan zal het nooit goed zijn vrees ik... Ik ga ook niet altijd akkoord met zijn opstellingen, maar je kan moeilijk zeggen dat de resultaten niet voor zich spreken zeker? VDH heeft verdorie nooit zoveel kritiek te slikken gekregen als BVR en die haalt verdorie een puntenaantal (in 2 seizoenen) om u tegen te zeggen... Dan is een beetje respect toch wel op zijn plaats niet?

Laatst gewijzigd door DT op 30 Nov 2010, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.

30 Nov 2010, 19:35
Ancien

DT schreef:
witteken schreef:

Dat van geen enkele speler die niet wist wat hij moest doen, was wel een beetje te verklaren niet? Twee uur voor de match belt uw geïmproviseerde linksachter (Brecht) - waarmee je al de hele week trainde - af dat hij niet kan spelen. Bovendien mis je Cousin en Verheyden al door schorsing en zijn Depoitre, Podevijn, Delclef en Ringoot niet speelklaar. Als Anderlecht dat voor heeft met hun ploeg, winnen ze niet hoor. Verzachtende omstandigheden inroepen mag blijkbaar niet. En Hoogstraten was wel degelijk sterk, alleen konden ze door de opstelling hun sterkte niet uitspelen zoals ze vorig seizoen wel twee keer deden en ze ons hier thuis koud pakten.

Dat van op Dessel (en de reactie van Filipovic naar BVR toe) heb ik hier zelf gepost en begreep ik zelf ook niet. Maar is BVR daarom meteen een slechte trainer??? Laat ons de matchen tegen Racing Waregem en Coxyde 100x herspelen en we winnen ook hoor... Jezus man...

Wat had jij dan als opstelling gezet tegen Oudenaarde gezien de toenmalige onbeschikbaarheden??

Wat ik weet is dat deze trainer ons serieus uit de shit heeft geholpen waarin we verzeild zijn geraakt door eerst Limpens, dan Dillen en dan VDH... Even erop wijzen waar we stonden toen BVR overnam, het feit dat onder VDH Wouter Moreels nooit of te nimmer als hangende spits gespeeld zou hebben (opteerde steeds voor Troch indien fit) en we ondertussen al mooi tegen Opwijk en Verbroedering Meldert hadden uitgekomen indien die tendens zich had doorgezet...

Als een trainer zo'n staat van dienst kan voorleggen met onze ploeg en toch nog zoveel kritiek moet verdragen van "supporters" dan zal het nooit goed zijn vrees ik... Ik ga ook niet altijd akkoord met zijn opstellingen, maar je kan moeilijk zeggen dat de resultaten niet voor zich spreken zeker?

(y) :worship:

30 Nov 2010, 19:38
Nationale Ploeg

DavidSeal schreef:
witteken schreef:
DT schreef:

:zzz:

ipv die onnozele smilies te zetten ,zeg me dan eens wat er niet klopt. ik zeg niet dat bvr ne sukkel trainer is maar god de vader is hij ook niet zulle, en fouten maakt hij zeker . maar ipv dat dan toe te geven en de week nadien het dan bij te sturen, blijft hij koppig zijn gelijk willen halen . en dat vind ik iets gevaarlijk. als de spelers vragen om 4-4-2 te spelen , waarom de week nadien weer die 3-5-2 die niet werkt .ook de schutter had een gezicht tot op de grond omdat het tactisch niet klopte,

30 Nov 2010, 19:45
Scholier

Leeftijd: 66
er zou ook wat meer info mogen komen ivm de blessures van de spelers zoals depoitre :?

30 Nov 2010, 19:50
Ancien

Ik vind uw commentaar op de trainer eerder onnozel dan die smilies.

30 Nov 2010, 19:51
nieuw in de eerste ploeg

VDH koos inderdaad voor een 4-4-3 die ons niet goed lag en ligt.Dat hij nooit voor Wouter als terughangende spits ging kiezen kunnen we niet weten want Wouter en Laurent hebben nauwelijks of niet samen gespeeld in competitie.
Dat BVR met een 4-4-2 kwam vond ik dan ook een verademing maar als ik nu zie hoe hij zich in alle bochten wringt om te pas en ten onpas zijn systeem te veranderen heb ik toch mijn twijfels.
En vergeet niet dat BVR bij zijn debuut toch onmiddellijk kon beschikken over en Depoitre en Moreels wat alles toch veel makkelijker maakte.

30 Nov 2010, 19:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 782 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 53