Blessures - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 782 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 53
 Blessures 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Blessures
Ik denk dat we toch op zijn minst mogen stellen dat een onbeschikbaarheid voor Depoitre amper op te vangen valt met de huidige kern. Zeker op langere termijn. Hopen dat de komende weken wedstrijden kunnen uitgesteld worden.

Persoonlijk denk ik ook dat er wel "iets" gaat bijkomen deze winter.

30 Nov 2010, 19:54
Freak

Leeftijd: 35
dwarskijker schreef:
VDH koos inderdaad voor een 4-4-3 die ons niet goed lag en ligt.Dat hij nooit voor Wouter als terughangende spits ging kiezen kunnen we niet weten want Wouter en Laurent hebben nauwelijks of niet samen gespeeld in competitie.
Dat BVR met een 4-4-2 kwam vond ik dan ook een verademing maar als ik nu zie hoe hij zich in alle bochten wringt om te pas en ten onpas zijn systeem te veranderen heb ik toch mijn twijfels.
En vergeet niet dat BVR bij zijn debuut toch onmiddellijk kon beschikken over en Depoitre en Moreels wat alles toch veel makkelijker maakte.

Hij heeft 2matchen zijn systeem veranderd,te pas en ten onpas noemen ze dat :zzz:
Zondag (als het doorgaat)zal de 4-4-2er wel weer staan want van het drietal ringoot,delclef,b.moreels zouden er normaal 2moeten terug zijn.

30 Nov 2010, 19:55
Ancien

Leeftijd: 46
dwarskijker schreef:
VDH koos inderdaad voor een 4-4-3 die ons niet goed lag en ligt.Dat hij nooit voor Wouter als terughangende spits ging kiezen kunnen we niet weten want Wouter en Laurent hebben nauwelijks of niet samen gespeeld in competitie.
Dat BVR met een 4-4-2 kwam vond ik dan ook een verademing maar als ik nu zie hoe hij zich in alle bochten wringt om te pas en ten onpas zijn systeem te veranderen heb ik toch mijn twijfels.
En vergeet niet dat BVR bij zijn debuut toch onmiddellijk kon beschikken over en Depoitre en Moreels wat alles toch veel makkelijker maakte.

VDH is buitengevlogen op 20 oktober en is met de trainingen gestart in juli, in de voorbereiding hebben Wouter en Laurent de eerste weken vaak samengespeeld maar Wouter op de flank en Troch op den tien. Zolang Troch fit was, koos VDH voor hem - dat was gewoon zo. Naderhand gaan beweren dat het allemaal gemakkelijk was voor BVR is ook niet zo. Moreels startte bijvoorbeeld niet op Westerlo in de beker, was er niet bij op Ieper (de tweede competitiewedstrijd van BVR) en stond tegen Willebroek in de ploeg als flankspeler... Het is wel degelijk BVR die het duo Wouter-Depoitre heeft gesmeed hoor...

En te pas en te onpas zijn systeem gewijzigd??? Heeft in de voorbereiding geëxperimenteerd met alle soorten opstellingen en heeft vanaf de eerste competitiewedstrijd teruggegrepen naar het oude systeem en dat heeft hij laten staan tot twee weken geleden mannekes. Waarover zijn we hier feitelijk aan het zagen?? Ja, hij maakt fouten maar ze hebben voorlopig een 6 op 6 tot gevolg. In mijn ogen heeft hij tegen Coxyde en Racing Waregem geen fouten gemaakt en daar haalt hij 1 op 6... Dat is voetbal hé jongens.

Hij is inderdaad niet God De Vader, maar als je ziet wat er hier sinds 2002 allemaal de revue is gepasseerd en de konijnen die er zelfs in eerste rondlopen, dan vind ik de kritiek hier d'er toch wel serieus over...

Ik vind het een verademing dat hij eens iets anders durft te spelen - want face it... Tegen Boom stonden we op ons sterkst in de eindronde en we stuitten gewoon op een sterkere tegenstander en het feit dat we toen maar 1 systeem konden spelen, heeft ervoor gezorgd dat we in die eerste wedstrijd niet maar dan ook totaal niet konden reageren.

30 Nov 2010, 20:10
nieuw in de eerste ploeg

Iendrachter90 schreef:
dwarskijker schreef:

Hij heeft 2matchen zijn systeem veranderd,te pas en ten onpas noemen ze dat :zzz:
Zondag (als het doorgaat)zal de 4-4-2er wel weer staan want van het drietal ringoot,delclef,b.moreels zouden er normaal 2moeten terug zijn.

Die 4-4-2 op Oudenaarde heb ik ook niet gezien in de eerste helft en dat gedoe met zijn ruit in de voorbereiding ben je waarschijnlijk ook vergeten.En zeg nu niet dat oefenmatchen daarvoor dienen want het was wel de bedoeling met dit systeem te spelen in competitie maar uiteindelijk moest ook BVR tot de vaststeling komen dat zijn ruit niet deugde.

Maar geen probleem voor mij.Elk zijn mening en de tijd zal het wel uitwijzen.

30 Nov 2010, 20:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
dwarskijker schreef:

Een karrenvracht blessures-schorsingen noemt gij "te pas en te onpas" ? :?

30 Nov 2010, 20:15
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
DT schreef:
witteken schreef:

het is daarom dat er tegen hoogstraten geen enkele speler wist wat hij moest doen , we hebben gewoon het geluk gehad dat hoogstraten niet zo sterk was , of ons gewoon heeft overschat. laat ons die match op dessel nog 100 x keer herspelen en we verliezen ze evenveel keer.ook op dessel moest filipovic heel de eerste helft bijsturen en uitleg vragen aan bvr omdat hij het ook niet meer begreep. En op oudenaarde was het een opstelling die je nog kunt verwachten in een voorbereidingsmatch ,maar niet in de competitie . dat zag je zo van de eerste minuut. hij heeft vorig seizoen ook zo een paar keer er volledig naast gezeten , onder andere op cappellen waar nadien de ruzie met troch ontploft is .

Dat van geen enkele speler die niet wist wat hij moest doen, was wel een beetje te verklaren niet? Twee uur voor de match belt uw geïmproviseerde linksachter (Brecht) - waarmee je al de hele week trainde - af dat hij niet kan spelen. Bovendien mis je Cousin en Verheyden al door schorsing en zijn Depoitre, Podevijn, Delclef en Ringoot niet speelklaar. Als Anderlecht dat voor heeft met hun ploeg, winnen ze niet hoor. Verzachtende omstandigheden inroepen mag blijkbaar niet. En Hoogstraten was wel degelijk sterk, alleen konden ze door de opstelling hun sterkte niet uitspelen zoals ze vorig seizoen wel twee keer deden en ze ons hier thuis koud pakten.

Dat van op Dessel (en de reactie van Filipovic naar BVR toe) heb ik hier zelf gepost en begreep ik zelf ook niet. Maar is BVR daarom meteen een slechte trainer??? Laat ons de matchen tegen Racing Waregem en Coxyde 100x herspelen en we winnen ook hoor... Jezus man...

Wat had jij dan als opstelling gezet tegen Oudenaarde gezien de toenmalige onbeschikbaarheden??

Wat ik weet is dat deze trainer ons serieus uit de shit heeft geholpen waarin we verzeild zijn geraakt door eerst Limpens, dan Dillen en dan VDH... Even erop wijzen waar we stonden toen BVR overnam, het feit dat onder VDH Wouter Moreels nooit of te nimmer als hangende spits gespeeld zou hebben (opteerde steeds voor Troch indien fit) en we ondertussen al mooi tegen Opwijk en Verbroedering Meldert hadden uitgekomen indien die tendens zich had doorgezet...

Als een trainer zo'n staat van dienst kan voorleggen met onze ploeg en toch nog zoveel kritiek moet verdragen van "supporters" dan zal het nooit goed zijn vrees ik... Ik ga ook niet altijd akkoord met zijn opstellingen, maar je kan moeilijk zeggen dat de resultaten niet voor zich spreken zeker? VDH heeft verdorie nooit zoveel kritiek te slikken gekregen als BVR en die haalt verdorie een puntenaantal (in 2 seizoenen) om u tegen te zeggen... Dan is een beetje respect toch wel op zijn plaats niet?

en dan vindt je het normaal dat hij naar een systeem overschakeld die de spelers niet kennen en waar ze nog nooit hebben op getraind ,we zijn al verzwakt omdat de helft van de spelers niet meedoen en dan verzwak je u team nog meer in een 3-5-2 .

wouter naast sam in een 4-4-2 en met een Gallucci op rechts ,ewout in de spits zetten werkt niet,hebben we al genoeg voorbeelden van. waarom moest wouter plots op rechts spelen ? waarom gallucci op de bank? we hebben oudenaarde die avond een serieuze cadeau gedaan .

30 Nov 2010, 20:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Dani schreef:
Ik denk dat we toch op zijn minst mogen stellen dat een onbeschikbaarheid voor Depoitre amper op te vangen valt met de huidige kern. Zeker op langere termijn. Hopen dat de komende weken wedstrijden kunnen uitgesteld worden.

Persoonlijk denk ik ook dat er wel "iets" gaat bijkomen deze winter.
Ik hoop toch ook dat ze die situatie op de voet volgen. 't zou zonde zijn om deze unieke uitgangspositie nu nog uit handen te geven en zoals zoveel clubs ons al voor deden nu gaan gokken: in ons geval alles op de schouders van Moreels leggen en hopen dat Crispijn blijft ontwikkelen.

Bij Anderlecht gokten ze in het begin van dit seizoen ook op Lukaku toen De Sutter uitviel....de miljoenen die ze daarbij voorbij zagen flitsen door het missen van de CL... Van Holsbeek is er nog niet goed van denk ik.

30 Nov 2010, 20:18
Ancien

dwarskijker schreef:
Iendrachter90 schreef:
dwarskijker schreef:

Die 4-4-2 op Oudenaarde heb ik ook niet gezien in de eerste helft en dat gedoe met zijn ruit in de voorbereiding ben je waarschijnlijk ook vergeten.En zeg nu niet dat oefenmatchen daarvoor dienen want het was wel de bedoeling met dit systeem te spelen in competitie maar uiteindelijk moest ook BVR tot de vaststeling komen dat zijn ruit niet deugde.

Maar geen probleem voor mij.Elk zijn mening en de tijd zal het wel uitwijzen.

Nochtans was die 4-4-2 er gedurende de eerste 25 minuten - bestel de DVD maar bij Pascal.

En zeg nu zelf, opstelling toen was:

VDN

De Castro - Brecht - Filipovic - Delclef

Wouter - Ewen - Ken - Cousin

Denys

Sam

Was dat zo experimenteel als je wist wie je maar kon opstellen? Ik wacht trouwens nog altijd op de opstelling van Witteken...

Bovendien - in de tweede helft zijn Sam en Ewout eraf gegaan voor Galucci en Depoitre en had je op Preben na uw basisploeg die in de terugronde vorig seizoen nagenoeg alles en iedereen wegblies... Je kan vragen uiten, maar als je de 4-4-2 al niet wil zien of niet kan aanvaarden dat Denys die tweede spitspositie anders invult dan Wouter, ja dan zitten we stilaan wel met een probleem hé. Want als Wouter ons ooit zou verlaten, heb ik op dit moment nog geen andere gezien die hem zou kunnen vervangen. Fockaert misschien ja, maar dan zou Depoitre nog een tandje moeten bijsteken qua werk... Gezien hoe die Mathijsen tegen ons heeft gewerkt bij Hoogstraten tegen onze vier verdedigers? En die won dan nog elk kopduel van Niels...

Laatst gewijzigd door DT op 30 Nov 2010, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.

30 Nov 2010, 20:21
Nationale Ploeg

DavidSeal schreef:
Ik vind uw commentaar op de trainer eerder onnozel dan die smilies.

met andere woorden , je kon er niet op antwoorden.

30 Nov 2010, 20:22
Ancien

witteken schreef:
DavidSeal schreef:

En ik wacht nog altijd op uw opstelling die jij had gezet om Oudenaarde te bekampen...

30 Nov 2010, 20:23
Nationale Ploeg

DT schreef:
witteken schreef:
DavidSeal schreef:

En ik wacht nog altijd op uw opstelling die jij had gezet om Oudenaarde te bekampen...

zie dan eens naar mijn bericht om 19u17 ;)

30 Nov 2010, 20:26
Ancien

Leeftijd: 55
witteken schreef:
DavidSeal schreef:

Ik WIL er niet op antwoorden, en wat jij DAAR van denkt, laat mij siberisch koud.

30 Nov 2010, 20:36
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
DavidSeal schreef:
witteken schreef:
DavidSeal schreef:

Ik WIL er niet op antwoorden, en wat jij DAAR van denkt, laat mij siberisch koud.

Siberisch kaad es anders na wel van toepassing....
;)
By the way, mokt azoe insj giejn ambras zeg.
:nieje:

30 Nov 2010, 20:45
Nationale Ploeg

DavidSeal schreef:
witteken schreef:
DavidSeal schreef:

dito

30 Nov 2010, 20:51
Ancien

witteken schreef:

en dan vindt je het normaal dat hij naar een systeem overschakeld die de spelers niet kennen en waar ze nog nooit hebben op getraind ,we zijn al verzwakt omdat de helft van de spelers niet meedoen en dan verzwak je u team nog meer in een 3-5-2 .

wouter naast sam in een 4-4-2 en met een Gallucci op rechts ,ewout in de spits zetten werkt niet,hebben we al genoeg voorbeelden van. waarom moest wouter plots op rechts spelen ? waarom gallucci op de bank? we hebben oudenaarde die avond een serieuze cadeau gedaan .

Galucci startte niet wegens overbelasting van de adductoren, de reden dat hij de weken ervoor ook altijd na een uur werd vervangen. Daarom dus geen Galucci van bij de start en Wouter op rechts die bij Sottegem de jaren ervoor praktisch niets anders deed... Bovendien was Van Damme geblesseerd maar speelde hij toch en was De Schutter geschorst... Daar stonden we dan met vier achteraan en er waren in de verdediging gaten à volenté, idem tegen Waregem. Dan mag hij wat mij betreft gerust wat meer zekerheid inbouwen zoals hij deed tegen Hoogstraten waar we in balverlies met 5 achterin stonden... Sommige mensen moeten dringend eens het onderscheid maken tussen realiteit en hun eigen verwachtingen en patronen - het is niet omdat een deel van de supporters het beu is om in derde te moeten komen kijken dat een ploeg de titel op bestelling krijgt hé. Laurent is belangrijk en hem vervangen gaat gewoon niet vanzelf... maar dan de trainer beginnen afmaken is simply not done...

Al dat gezever NA de feiten altijd...

30 Nov 2010, 20:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 782 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 53