|
|
| Pagina 12 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: Blessures
Ringoot en Delclef mogen ze laten gaan. De eerste is constant geblesseerd en de 2e brengt niks bij.
|
| 01 Dec 2010, 18:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Gilles schreef: Ringoot en Delclef mogen ze laten gaan. De eerste is constant geblesseerd en de 2e brengt niks bij. en podevijn nog een volledig seizoen uit, ik hoop dat er nog een links back bijkomt |
| 01 Dec 2010, 18:42 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
witteken schreef: Gilles schreef: Ringoot en Delclef mogen ze laten gaan. De eerste is constant geblesseerd en de 2e brengt niks bij. en podevijn nog een volledig seizoen uit, ik hoop dat er nog een links back bijkomt Een goeie linksback is eigenlijk wel een must vind ik. Dan moet je niet beginnen schuiven met De Schutter/Flippo en indien nodig kan Flippo nog altijd 'depanneren' op back links en Brecht Moreels centraal achterin. Een spits en een linksback en ze gaan van ver moeten komen om ons van de titel te houden. |
| 01 Dec 2010, 19:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Gilles schreef: witteken schreef: Gilles schreef: Ringoot en Delclef mogen ze laten gaan. De eerste is constant geblesseerd en de 2e brengt niks bij. en podevijn nog een volledig seizoen uit, ik hoop dat er nog een links back bijkomt Een goeie linksback is eigenlijk wel een must vind ik. Dan moet je niet beginnen schuiven met De Schutter/Flippo en indien nodig kan Flippo nog altijd 'depanneren' op back links en Brecht Moreels centraal achterin. Een spits en een linksback en ze gaan van ver moeten komen om ons van de titel te houden. We hebben een goede spits Sam en een betere als de Lolo gaat ge niet vinden die betaalbaar is. Beter wa geld geven aan een goede linksback als men van TT zijn contract vanaf is. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Dec 2010, 19:42 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: Gilles schreef: witteken schreef: en podevijn nog een volledig seizoen uit, ik hoop dat er nog een links back bijkomt Een goeie linksback is eigenlijk wel een must vind ik. Dan moet je niet beginnen schuiven met De Schutter/Flippo en indien nodig kan Flippo nog altijd 'depanneren' op back links en Brecht Moreels centraal achterin. Een spits en een linksback en ze gaan van ver moeten komen om ons van de titel te houden. We hebben een goede spits Sam en een betere als de Lolo gaat ge niet vinden die betaalbaar is. Beter wa geld geven aan een goede linksback als men van TT zijn contract vanaf is. Idd ne linksback is zeker nodig, maar O zo moeilijk te vinden. Ipv van ne spits te gaan halen zou ik eerder ne middenvelder erbij halen die gaan we meer nodig hebben. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 01 Dec 2010, 21:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Tom_1919 schreef: Bakkie schreef: Gilles schreef: Een goeie linksback is eigenlijk wel een must vind ik. Dan moet je niet beginnen schuiven met De Schutter/Flippo en indien nodig kan Flippo nog altijd 'depanneren' op back links en Brecht Moreels centraal achterin. Een spits en een linksback en ze gaan van ver moeten komen om ons van de titel te houden. We hebben een goede spits Sam en een betere als de Lolo gaat ge niet vinden die betaalbaar is. Beter wa geld geven aan een goede linksback als men van TT zijn contract vanaf is. Idd ne linksback is zeker nodig, maar O zo moeilijk te vinden. Ipv van ne spits te gaan halen zou ik eerder ne middenvelder erbij halen die gaan we meer nodig hebben. Kzou toch liever ne linksback hebbe dan nen middenvelder , Verheyden , Kestens , Van Damme , Denys , Yombo , eventueel Devidts , daar heb je meestal nog reserven over. |
| 01 Dec 2010, 21:17 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
gweninho schreef: Tom_1919 schreef: Bakkie schreef: We hebben een goede spits Sam en een betere als de Lolo gaat ge niet vinden die betaalbaar is. Beter wa geld geven aan een goede linksback als men van TT zijn contract vanaf is. Idd ne linksback is zeker nodig, maar O zo moeilijk te vinden. Ipv van ne spits te gaan halen zou ik eerder ne middenvelder erbij halen die gaan we meer nodig hebben. Kzou toch liever ne linksback hebbe dan nen middenvelder , Verheyden , Kestens , Van Damme , Denys , Yombo , eventueel Devidts , daar heb je meestal nog reserven over. Da zeg ek toch: "ne linksback is zeker nodig" ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 02 Dec 2010, 12:31 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
ne middenvelder nodig? grapjas!
ne linksback en mocht het kunnen nog ne spits _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 02 Dec 2010, 21:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ik vind dat we al een heel belangrijke transfer gedaan hebben: die nieuwe trommelaar op rechts in de K, de max!
En 't schijnt dat hij geen geld gekost heeft!!! |
| 02 Dec 2010, 21:59 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
salvador schreef: Ik vind dat we al een heel belangrijke transfer gedaan hebben: die nieuwe trommelaar op rechts in de K, de max! En 't schijnt dat hij geen geld gekost heeft!!! Leve den Tokkie ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 02 Dec 2010, 22:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachtzot schreef: salvador schreef: Ik vind dat we al een heel belangrijke transfer gedaan hebben: die nieuwe trommelaar op rechts in de K, de max! En 't schijnt dat hij geen geld gekost heeft!!! Leve den Tokkie ![]() Inderdaad een dikke tranfer ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 03 Dec 2010, 0:14 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Onderkroiper schreef: Iendrachtzot schreef: salvador schreef: Ik vind dat we al een heel belangrijke transfer gedaan hebben: die nieuwe trommelaar op rechts in de K, de max! En 't schijnt dat hij geen geld gekost heeft!!! Leve den Tokkie ![]() Inderdaad een dikke tranfer ![]() Sambake ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 03 Dec 2010, 0:16 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
Iendrachtzot schreef: Onderkroiper schreef: Iendrachtzot schreef: Leve den Tokkie ![]() Inderdaad een dikke tranfer ![]() Sambake ![]() Ik kom idd transfervrij oever ![]() Mor de reacties van de supporters tijdens en na de match zen ver mij meer as genoeg weird !![]() _________________ OB17 |
| 03 Dec 2010, 2:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Tokkie schreef: Iendrachtzot schreef: Onderkroiper schreef: Inderdaad een dikke tranfer ![]() Sambake ![]() Ik kom idd transfervrij oever ![]() Mor de reacties van de supporters tijdens en na de match zen ver mij meer as genoeg weird !![]() ni beginne zweven e tokkie! altijd grappig: shhhhhhhhhhht, shhhhhhhht, tokkie, e sambaken!!!!! eeeeeeee-ooooooooo-eeeeeeee-oooooooo wa gawe nu doen in da weekend zonder voetbal seg!? ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 03 Dec 2010, 9:37 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
hansken schreef: Tokkie schreef: Iendrachtzot schreef: Sambake ![]() Ik kom idd transfervrij oever ![]() Mor de reacties van de supporters tijdens en na de match zen ver mij meer as genoeg weird !![]() ni beginne zweven e tokkie! altijd grappig: shhhhhhhhhhht, shhhhhhhht, tokkie, e sambaken!!!!! eeeeeeee-ooooooooo-eeeeeeee-oooooooo wa gawe nu doen in da weekend zonder voetbal seg!? ![]() Ikke zweven? Zeker en vast ni !Kvin da hier trouwens allemaal veel te overdreven, 't blijft gwn tokkelen op nen bak me een gespanne vel rond ze manne , zoe speciaal is da dus ni Mor gelijk as da'k zei, ik gn proberen mijneigen te verbeteren en nog meer ingespeeld te geraken op de liekes v EA EN op mijne mede-trommelaar Dries (die da trouwens OEK vree goe doet!) Ma kzegget, die momenten da'k samen met Dries ee gans vak kan doe dansen, brrrrrrr Dorveer doejet !Ver van 't weekend: de voetbalvelden zen gesloten, ma de café's ni he ![]() _________________ OB17 |
| 03 Dec 2010, 10:01 |
|
| Pagina 12 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 53 Volgende |