Ex-spelers - Pagina 62 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3213 berichten ]  Ga naar pagina 1 60 61 62 63 64 215
 Ex-spelers 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Ex-spelers
parol schreef:
Een belangrijke ex- speler en ex-man v/h seizoen waar we hier eens mogen over klappen is Dennis Dessaer. De doorbraak van derdeklasser WS. Woluwe in de Beker van België is voor een groot deel aan hem te danken. In de 2 vorige bekermatchen scoorde hij de winninggoal! De uitschakeling van SK Lokeren dat in de competitie goed bezig was, is een grote prestatie! :juij:

SK Lokeren? ik vermoed SC Lokeren... :D

13 Nov 2010, 13:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Manager bij de de transfer Van Damme van Woverhampton naar Standard is ook een oude bekende: Nico Vaesen.

Is dat dan omdat hij in Birmingham connecties heeft ?

30 Nov 2010, 21:54
Freak

Leeftijd: 45
Bram schreef:
Manager bij de de transfer Van Damme van Woverhampton naar Standard is ook een oude bekende: Nico Vaesen.

Is dat dan omdat hij in Birmingham connecties heeft ?

nee, hij zit bij het managementbureau van Didier Frenay, en die doen veel Engelse transfers, dan vooral in tweede nationale.

30 Nov 2010, 22:20
Vaste Waarde

Voetbal Gunther Thiebaut geniet van hoogconjunctuur bij zijn ex-clubs Dender en Aalst
* Gunther Thiebaut: nu bij Lierse, maar nog altijd welkom bij Dender en Aalst.

AALST/DENDERLEEUW - Gunther Thiebaut vierde de doorbraak in eerste klasse en later loodste hij ook FCV Dender naar eerste klasse. Op het Lisp heerst deze week een persstop, maar voor aan babbel over zijn twee gewezen clubs maakte de goalgetter graag een uitzondering.
Afgelopen zomer schonk je nog een truitje van SK Lierse weg tijdens de benefietactie 'Red den FC'. Intussen staat jouw oude club stevig op de rails?

Gunther Thiebaut: 'Dat doet me enorm plezier, al is het jammer dat het niet meer in eerste klasse is. Het is goed dat Dender de neerwaartse spiraal snel kon breken. De gezonde visie van het bestuur zegevierde. Ik praatte onlangs nog met voorzitter André Van Roy en begreep dat de club teruggreep naar de oude waarden. Met jongens uit de eigen regio stootten we destijds door van derde naar eerste klasse. Nadien werd de fout gemaakt om de praatjes te geloven van makelaars waardoor de club opgezadeld raakte met dure derderangsspelers.'

'Vital Borkelmans vertelde me dat de groep nu stukken beter aan elkaar klit dan vorig seizoen. In ons kampioenenjaar zetten we steevast de bloemetjes buiten met minstens driekwart van de groep. Zo smeed je een hechte band.'

Ook Aalst gaat het voor de wind?

'Vorig jaar bracht Eendracht al goed voetbal onder coach Van Der Haegen, maar in de slotfase slikte het te vaak goals. Aalst heeft alles in huis om dit seizoen de titel te veroveren, maar moet daar dan ook in slagen. Zoniet zal de club gas moeten terug nemen omdat een seizoen aan de kop duur uitvalt.'

'Eendracht Aalst is een naam die veel meer aanspreekt dan pakweg Waasland-Beveren. Net als bij Dender ben ik in Aalst nog altijd welkom en dat vind ik leuk.'

Dender en Aalst zijn wel als kat en hond.

'Dender is opnieuw springlevend en Aalst kan naar tweede klasse. Een derby betekent 8.000 kijkers. Laat het gezond verstand dus maar zegevieren.'

03 Dec 2010, 12:54
Ancien

eendrachter'80 schreef:
Voetbal Gunther Thiebaut geniet van hoogconjunctuur bij zijn ex-clubs Dender en Aalst
* Gunther Thiebaut: nu bij Lierse, maar nog altijd welkom bij Dender en Aalst.

AALST/DENDERLEEUW - Gunther Thiebaut vierde de doorbraak in eerste klasse en later loodste hij ook FCV Dender naar eerste klasse. Op het Lisp heerst deze week een persstop, maar voor aan babbel over zijn twee gewezen clubs maakte de goalgetter graag een uitzondering.
Afgelopen zomer schonk je nog een truitje van SK Lierse weg tijdens de benefietactie 'Red den FC'. Intussen staat jouw oude club stevig op de rails?

Gunther Thiebaut: 'Dat doet me enorm plezier, al is het jammer dat het niet meer in eerste klasse is. Het is goed dat Dender de neerwaartse spiraal snel kon breken. De gezonde visie van het bestuur zegevierde. Ik praatte onlangs nog met voorzitter André Van Roy en begreep dat de club teruggreep naar de oude waarden. Met jongens uit de eigen regio stootten we destijds door van derde naar eerste klasse. Nadien werd de fout gemaakt om de praatjes te geloven van makelaars waardoor de club opgezadeld raakte met dure derderangsspelers.'

'Vital Borkelmans vertelde me dat de groep nu stukken beter aan elkaar klit dan vorig seizoen. In ons kampioenenjaar zetten we steevast de bloemetjes buiten met minstens driekwart van de groep. Zo smeed je een hechte band.'

Ook Aalst gaat het voor de wind?

'Vorig jaar bracht Eendracht al goed voetbal onder coach Van Der Haegen, maar in de slotfase slikte het te vaak goals. Aalst heeft alles in huis om dit seizoen de titel te veroveren, maar moet daar dan ook in slagen. Zoniet zal de club gas moeten terug nemen omdat een seizoen aan de kop duur uitvalt.'

'Eendracht Aalst is een naam die veel meer aanspreekt dan pakweg Waasland-Beveren. Net als bij Dender ben ik in Aalst nog altijd welkom en dat vind ik leuk.'

Dender en Aalst zijn wel als kat en hond.

'Dender is opnieuw springlevend en Aalst kan naar tweede klasse. Een derby betekent 8.000 kijkers. Laat het gezond verstand dus maar zegevieren.'

Hij is ons dus blijven volgen tot eind oktober, verleden jaar en heeft er een andere visie op na gehouden. :crazy:

03 Dec 2010, 13:44

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Dit moet wel een pareltje zijn uit de hand van W. Redant ?

03 Dec 2010, 13:53
Freak

Leeftijd: 35
Bram schreef:
Dit moet wel een pareltje zijn uit de hand van W. Redant ?

Dat is evident é :D

03 Dec 2010, 13:57
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Vandaag toch wel even schrikken toen ik het nieuws hoorde dat Ex-eendracht en Meldert speler Joeri Spillebeen zichzelf van het leven heeft ontnomen op 24 november.

Blijkbaar kon hij de breuk met zijn vrouw niet verwerken.

http://kerknet.lamp01.cegeka.be/admin/f ... _Joeri.pdf

Mijn hart is wit en zwart !

Laatst gewijzigd door De_steve op 16 Dec 2010, 18:27, 2 keer totaal gewijzigd.

16 Dec 2010, 18:12
Ancien

Leeftijd: 55
De_steve schreef:
Vandaag toch wel even schrikken toen ik het nieuws hoorde dat Ex-eendracht en Meldert speler Joeri Spillebeen zichzelf van het leven heeft ontnomen 3 weken geleden.

Blijkbaar kon hij de breuk met zijn vrouw niet verwerken.

http://kerknet.lamp01.cegeka.be/admin/f ... _Joeri.pdf

Amai, daar wordt men wel even stil van.

16 Dec 2010, 18:22

Leeftijd: 68
Dries Mertens een gezond baasje ;)

http://www.hln.be/hln/nl/4900/Europa-League/article/detail/1196553/2010/12/16/Dries-Mertens-vergaapt-zich-aan-boezem-Pamela-Anderson.dhtml

16 Dec 2010, 22:21

Leeftijd: 68
Afbeelding

21 Dec 2010, 9:30
Ancien

Leeftijd: 55
Onderkroiper schreef:
Afbeelding

Tja, ieder zijn verhaal zeker he? :hmm:

21 Dec 2010, 10:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
DavidSeal schreef:
Onderkroiper schreef:
Afbeelding

Tja, ieder zijn verhaal zeker he? :hmm:

't is da, hopelijk niet te veel reacties op dit artikel, heb Thomas altijd "nen Ajoin" gevonnen, we vergeten zeker niet wat hij voor ons gedaan heeft maar het zij nu zo, we staan op de eerste plek in derde A, de promotie afdwingen is het allerbelangrijkste dus vooruit kijken en niet achteruit. Veel succes in Mechelen Thomas! :EA: :EA: :EA:

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

21 Dec 2010, 10:56
forumlegende

Veel succes Thomas, ik kom zeker ne keer kijken naar de Racing. Bewijs het ongelijk maar van de trainer!!

21 Dec 2010, 12:55
Vaste Waarde

Wat ik niet begrijp is dat Bart Van Rentergem zegde dat de spelersgroep zelf gevraagd heeft om Thomas uit de kern te verwijderen , waarom heeft Flipo dan nog willen bemiddelen om Thomas weer in de A kern op te nemen.Hier is iets dat niet klopt.

21 Dec 2010, 13:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3213 berichten ]  Ga naar pagina 1 60 61 62 63 64 215