Transfers 2010-2011 - Pagina 40 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 38 39 40 41 42 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 56
Bericht Re: Transfers 2010-2011
DT schreef:
Smetje schreef:
Mukendi is reeds verhuurd aan Cercle en is volgens mij dus niet mogelijk. Siani zie ik niet naar derde komen. Baras (Anderlecht) is naar het schijnt een talentvolle spits, maar heb hem nog niet zelf aan het werk gezien.

Als je een linksback zoekt, liefst één die ook op het middenveld kan spelen. Want momenteel heb je met Cousin en Galucci (en eventueel Coppens) niet teveel keuze in flankspelers.

Waar zit Steve De Ridder eigenlijk? Die kan in de spits en op de flank spelen. Maar zal wel niet haalbaar zijn zeker.

Mukendi is wel mogelijk denk ik want er circuleert in de wandelgangen van Cercle dat hij als pasmunt zal gebruikt worden in de deal met Papa Sene. Wel raar dat Cercle dat mag doen terwijl die Mukendi nog eigendom is van Anderlecht. Baras zou ik niet nemen (is al een tijd geblesseerd) en is nauwelijks groter dan De Gussémé. Pure 16m spits en dat is Sam eigenlijk ook. Liever andere polyvalente spelers die meer posities aankunnen.

Voor de linksback 1 gevestigde waarde: Guy Veldeman van Waasland-Beveren

De Ridder heeft momenteel weer een vaste stek beet bij De Graafschap in de Eredivisie dus die zie ik niet zakken hoor.

Baras is inderdaad gene grote, en wat Mukendi betreft gaat die wel willen komen, ook in tweede zal wel belangstelling zijn voor hem zeker? Guy Veldeman, komt die ook niet uit jeugd van Anderlecht?

07 Dec 2010, 11:08
Ancien

Leeftijd: 46
DavidSeal schreef:
DT schreef:
Smetje schreef:
Mukendi is reeds verhuurd aan Cercle en is volgens mij dus niet mogelijk. Siani zie ik niet naar derde komen. Baras (Anderlecht) is naar het schijnt een talentvolle spits, maar heb hem nog niet zelf aan het werk gezien.

Als je een linksback zoekt, liefst één die ook op het middenveld kan spelen. Want momenteel heb je met Cousin en Galucci (en eventueel Coppens) niet teveel keuze in flankspelers.

Waar zit Steve De Ridder eigenlijk? Die kan in de spits en op de flank spelen. Maar zal wel niet haalbaar zijn zeker.

Mukendi is wel mogelijk denk ik want er circuleert in de wandelgangen van Cercle dat hij als pasmunt zal gebruikt worden in de deal met Papa Sene. Wel raar dat Cercle dat mag doen terwijl die Mukendi nog eigendom is van Anderlecht. Baras zou ik niet nemen (is al een tijd geblesseerd) en is nauwelijks groter dan De Gussémé. Pure 16m spits en dat is Sam eigenlijk ook. Liever andere polyvalente spelers die meer posities aankunnen.

Voor de linksback 1 gevestigde waarde: Guy Veldeman van Waasland-Beveren

De Ridder heeft momenteel weer een vaste stek beet bij De Graafschap in de Eredivisie dus die zie ik niet zakken hoor.

Baras is inderdaad gene grote, en wat Mukendi betreft gaat die wel willen komen, ook in tweede zal wel belangstelling zijn voor hem zeker? Guy Veldeman, komt die ook niet uit jeugd van Anderlecht?

Klopt, maar dat is al een tijdje geleden hoor. Was vaste waarde bij Waasland de afgelopen jaren - is een knokker, bonkig type zoals Poorters en in een ver verleden Van Riel, doet zowel verdedigend als aanvallend zijn werk en heeft een loeihard schot en dito vrije trap. Een wapen wat we voorlopig niet in onze rangen hebben.

Voor spitsen zijn er mogelijkheden genoeg, maar je moet willen durven gokken op jeugd.

07 Dec 2010, 11:14
Freak

als je kampioen wil worden mag je niet gokken, denk ik.

07 Dec 2010, 11:23
Ancien

waly 2 schreef:

Een spits die wil komen en die zijn ploeg in de winter laat gaan, zal ook wel niet in een supervorm zitten denk ik. Dat is sowieso een gok - kijk maar naar Amghar vorig seizoen.

Dan kan je gerust iemand gaan halen met minder naam - indien die wil komen - die vlot de weg naar doel vindt... zeker als je iemand als Wouter Moreels achter u staan hebt.

We hebben het toch ook gedaan met Mertens, De Ridder, enz. toen het water ons echt aan de lippen stond? Is ideaal nu om iemand met de nodige kwaliteiten te laten tekenen...

Wat linksachter betreft: Yannick Vervalle! Speelt nu bij Visé en was hier in ons laatste jaar in eerste zeker geen sukkelaar op de linksachter...

Vooraan indien geen jonge gozer: Munyaneza? Sylla? Beide niet goed genoeg voor eerste, maar derde en tweede moet toch wel kunnen denk ik. Die laatste speelde ook nog onder BVR als ik me niet vergis...

07 Dec 2010, 11:29
Ancien

DT schreef:
waly 2 schreef:

Een spits die wil komen en die zijn ploeg in de winter laat gaan, zal ook wel niet in een supervorm zitten denk ik. Dat is sowieso een gok - kijk maar naar Amghar vorig seizoen.

Dan kan je gerust iemand gaan halen met minder naam - indien die wil komen - die vlot de weg naar doel vindt... zeker als je iemand als Wouter Moreels achter u staan hebt.

We hebben het toch ook gedaan met Mertens, De Ridder, enz. toen het water ons echt aan de lippen stond? Is ideaal nu om iemand met de nodige kwaliteiten te laten tekenen...

Wat linksachter betreft: Yannick Vervalle! Speelt nu bij Visé en was hier in ons laatste jaar in eerste zeker geen sukkelaar op de linksachter...

Vooraan indien geen jonge gozer: Munyaneza? Sylla? Beide niet goed genoeg voor eerste, maar derde en tweede moet toch wel kunnen denk ik. Die laatste speelde ook nog onder BVR als ik me niet vergis...

Die twee laatste heb ik ook al aan gedacht, en Thiebaut, die zou hier ook nog iets kunnen betekenen toch? En naar zijn fcd-verleden moet je niet kijken, want ook die laatste twee speelden daar(en goed zelfs).
Trouwens ik denk dat het bestuur, wel beter zal weten waar ze moeten gaan loeren zeker?

07 Dec 2010, 12:06
Ancien

Jannes vansteenkiste links-back (17j) bij Brugge wordt ook een mooie toekomst voorspeld, maar hij zal wel wat te jong zijn zeker? Het was om hem rustig te laten doorgroeien dat ze Peter VDH weer haalden. En,wil zo iemand wel komen?

07 Dec 2010, 12:26
Ancien

DavidSeal schreef:

Die twee laatste heb ik ook al aan gedacht, en Thiebaut, die zou hier ook nog iets kunnen betekenen toch? En naar zijn fcd-verleden moet je niet kijken, want ook die laatste twee speelden daar(en goed zelfs).
Trouwens ik denk dat het bestuur, wel beter zal weten waar ze moeten gaan loeren zeker?

Thiebaut lijkt me wat over de top te zijn en veel te duur voor wat hij brengt - als Crispijn hier na de wedstrijd tegen Oudenaarde al de grond werd ingeboord, moet je Gunther zeker niet halen want die beweegt amper op een wedstrijd tenzij je uw hele systeem op hem afstemt en dat kan niet de bedoeling zijn.

De eerste twee blijven risico's: Henri al een heel seizoen op de sukkel met zware blessure na ook een heel slecht vorig seizoen, Sylla al een tijd zonder club en waarschijnlijk met looneisen om u tegen te zeggen.

Als je in de buidel moet tasten, zou ik dan toch meteen gaan voor iemand waarvan je zeker bent dat ze potten breken zoals een De Broyer.

Ik blijf voorstander van kwaliteitsvolle spelers van de reserven in eerste die hun carrière een boost willen geven zoals De Schutter dat indertijd deed. Dan kan je misschien zelfs voor de prijs van 1 spits op retour (waarvan de garantie op succes er ook niet is) misschien twee superkopen doen (spelers die polyvalent zijn oa) waarmee je meteen in tweede aan de bak kunt bij een eventuele promotie.

Het zal echt een goedoverwogen keuze moeten zijn van wat men wil, eerder dan uitzien naar een - vaak dure - opportuniteit.

07 Dec 2010, 12:32
Vaste Waarde

Leeftijd: 42
Ik snap da hier toch allemaal nie ze.
Tot een paar weken geleden kon het niet op. We hadden (en hebben) de beste & ruimste kern van 3de klasse.
Het zinneke :'plaatsen zijn verschrikkelijk duur' is tot in het hiernamaals verkondigt.
En opeens wordt hier al gespeculeerd wie er zou komen en waar we nog iemand nodig hebben. En bij mijn weten is er maar 1 zekerheid en dat is dat Potjes niet meer gaat spelen van seizoen.
Tenzij het al bevestigd is dat Depoitre ook niet meer in actie komt dit seizoen, zie ik echt nie waarom er spelers moeten aangetrokken worden.
En momenteel spelen we ook nog in 3de. Dus nu al gaan verkondigen dat we moeten bouwen aan ons ploeg van volgend jaar voor in 2de, gaat er bij mij ook niet in. We zijn zelfs nog niet halfweg het seizoen!

Momenteel staan er 11 heerlijke spelers op het plein die alle krediet verdienen en er zit nog een pak kwaliteit op de bank en in de kern. Dus misschien moeten we zorgen dat zij ons eerst naar 2de brengen en dan kunnen we is rondkijken. Want 'paniekaankopen' zullen ons ook niet naar 2de brengen

07 Dec 2010, 13:31
Freak

Leeftijd: 36
voorbijganger schreef:
Tot een paar weken geleden kon het niet op. We hadden (en hebben) de beste & ruimste kern van 3de klasse.
Het zinneke :'plaatsen zijn verschrikkelijk duur' is tot in het hiernamaals verkondigt.
En opeens wordt hier al gespeculeerd wie er zou komen en waar we nog iemand nodig hebben. En bij mijn weten is er maar 1 zekerheid en dat is dat Potjes niet meer gaat spelen van seizoen.
Tenzij het al bevestigd is dat Depoitre ook niet meer in actie komt dit seizoen, zie ik echt nie waarom er spelers moeten aangetrokken worden.
En momenteel spelen we ook nog in 3de. Dus nu al gaan verkondigen dat we moeten bouwen aan ons ploeg van volgend jaar voor in 2de, gaat er bij mij ook niet in. We zijn zelfs nog niet halfweg het seizoen!

Momenteel staan er 11 heerlijke spelers op het plein die alle krediet verdienen en er zit nog een pak kwaliteit op de bank en in de kern. Dus misschien moeten we zorgen dat zij ons eerst naar 2de brengen en dan kunnen we is rondkijken. Want 'paniekaankopen' zullen ons ook niet naar 2de brengen

Door te schuiven en door jeugd (zoals de gussemé,...)de kans te geven kunt ge al veel oplossen,maar linksback daar moet absoluut iemand bij en zoals van renterghem zegt voor depoitre komt er pas een vervanger als er zekerheid zou zijn ,dat hij lang uit is.
Of we moeten brecht moreels centraal naast de schutter zetten en filipovic links.Maar dat zien er hier dan ook niet veel zitten.

07 Dec 2010, 13:36
Ancien

voorbijganger schreef:

Wat Depoitre betreft weet je op dit ogenblik nog niets maar moest het zijn dat er een operatie komt dan moet je nu toch al de basis (contacten) leggen voor een vervanger.
Ik hoop dat het niet nodig zal zijn want Laurent is echt wel van goudwaarde voor het behalen van de titel.
Een linksback is echter wel absoluut nodig vermits Potjes out is en Preben waarschijnlijk ook onder het mes moet, en Ringoot toch wel blessuregevoelig is.

07 Dec 2010, 13:43
Ancien

voorbijganger schreef:

We zijn halfweg het seizoen en wat kan je concluderen: dat je al die matchen al vier linksbacks nodig hebt gehad nl. Delclef, Ringoot, Podevijn en Filipovic wegens continue blessureleed op die positie. Dan heeft het niks te maken met je kern niet sterk genoeg te vinden - ik ben de eerste om dit te opperen als je mijn reacties hier zowat leest - maar op die positie zit je met een probleem nu punt. In principe zou je dat kunnen opvangen door Filipovic daar altijd te laten spelen, maar dan moet een Brecht Moreels ook volledig topfit geraken en zijn niveau van vorig jaar terugvinden bijvoorbeeld om naast Niels te kunnen spelen.

Ringoot was uw linksachter in de voorbereiding en heeft voorlopig 0 competitieminuten op de teller, dat zegt toch genoeg?

Dat is het enige wat hier aangehaald wordt - als jij dit wil zien als het afvallen van de huidige kern, dan is dat voor uw rekening...

We gaan hier enkel verder op wat BVR zei in de krant. Trouwens: wat als er naast eventueel Troch nog mensen zouden vertrekken, bijvoorbeeld naar het verdedigend compartiment toe, dan mag je met Denys, De Vidts, Thomas Coppens en Yombo nog genoeg materiaal lopen hebben, op de linksachter gaan we ze niet kunnen gebruiken hoor.

07 Dec 2010, 13:50
forumlegende

Hoe zit het eigenlijk met een Kevin De Broyer ?
Zit denk ik bij Brussels regelmatig op de bank en was er zelfs betrokken bij een knokpartij.

Dit is mijn inziens een speler die we heel goed kunnen gebruiken want scoort met de ogen dicht.

07 Dec 2010, 15:57
Ancien

Leeftijd: 47
Dani schreef:
Zit denk ik bij Brussels regelmatig op de bank en was er zelfs betrokken bij een knokpartij.

Dit is mijn inziens een speler die we heel goed kunnen gebruiken want scoort met de ogen dicht.

Inderdaad, die kwijnt daar weg van misere!! BVR..gij kent hem zeer goed. Praten helpt...

07 Dec 2010, 16:02
Ancien

witzwet schreef:
Dani schreef:

Inderdaad, die kwijnt daar weg van misere!! BVR..gij kent hem zeer goed. Praten helpt...

Het zal dan voornamelijk praten over geld zijn, denk ik...

07 Dec 2010, 17:04
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
Een aanvaller die je misschien zou kunnen overtuigen om op uitleenbasis(met optie tot kopen)te komen spelen is Ivan Yagan 21j vorig jaar bij WS Woluwe en dit jaar toch tamelijk vlot scorend bij de beloften van Lokeren.Ook had ik gedacht aan Kurt Weuts van OH Leuven dit jaar invaller en vorig jaar in 2de toch 21 wedstrijden meegespeeld en een 6tal doelpunten gemaakt.Verder voor de linksback misschien eens kijken om Zinou Chergui los te weken bij KV Mechelen, zou wegmogen en vorig jaar toch basisspeler bij KSK United weet natuurlijk niet of deze spelers financieel haalbaar zijn voor onzen iendracht maar toch maar eens nakijken zou ik zeggen ;)

07 Dec 2010, 17:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 38 39 40 41 42 345