|
|
| Pagina 43 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Transfers 2010-2011
DT schreef: El Corredor schreef: als ik zeg dat ik voor het seizoen graag dat Spinelli of Van Diepenbeeck zouden komen, bedoelde ik daarmee wel als eerste keuze, en niet als aanvulling op Delclef en Ringoot. Jouw geloof in die twee was nogal groot, het mijnen iets minder moet ik zeggen. Kan best zijn dat het prijsbewuste keuzes waren, maar buiten het feit dat ze misschien niet veel kosten,, spelen ze ook wel niet natuurlijk. Wat opmerking betreft van centrale verdediger met maturiteit, daar kan ik mij ook wel in vinden. Makkelijker te vinden dan een goede linksback, alleen waarschijnlijk ook drie keer zo duur. Niet noodzakelijk, maar je moet ze willen vinden ook hé Spinelli had al heel snel een contract getekend bij Willebroek, nog voor wij de eindronde moesten spelen met kans op promotie naar tweede... Dan snap ik wel dat je als bestuur nog enkele opties openhoudt. Als daarna Delclef werd voorgesteld, toch ook met een redelijke staat van dienst bij Wetteren, mag je toch wel enig geloof hebben denk ik. Op dat moment kan je ook niet weten dat Ringoot en Delclef niet gespaard zouden blijven van blessures uiteraard. Als dan uw derde optie op de linksback - ook reeds getest in de voorbereiding - de beste blijkt te zijn maar uitvalt voor de rest van het seizoen, kan je op die positie toch wel van pech spreken. van Delclef kon je inderdaad niet weten dat hij ook vrij vaak ging gekwetst zijn, van Ringoot had je toch meer "zekerheid". Maar een dosis pech hebben we wel op die positie, vooral omdat Podevijn uitviel net op het moment dat hij daar begon zijn draai te vinden. Spinelli zit nu wel bij Racing Mechelen, en niet bij Willebroek. Kreeg een vrije transfer toen bleek dat die mannen zouden stoppen, en dan weer niet ![]() |
| 08 Dec 2010, 18:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
In de gazet staat ook dat Bjorn De Wilde bij Beveren-Waasland op een zijspoor zit...
|
| 08 Dec 2010, 20:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 31 Locatie: Haaltert |
We spreken hier nu allemaal over ne nieuwe spits , maar als Depoitre geen last meer zou ondervinden moet dat helemaal niet voor mij. Als ge da doet zegt ge direct tegen Crispijn : hier is geen plaats voor u..indien Depoitre het ganse jaar zou out zijn dan moet er wel versterking komen.
|
| 08 Dec 2010, 20:22 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
met alle respect voor Depoitre maar blessuregevoelig blijft hij toch,zelfs als blijkt dat hij eind januari terug kan spelen
het bestuur moet nu afwegen of ze risico's pakken om te promoveren of niet stijgen we vande jaar niet dan zal het volgend jaar (financieel) minder zijn vrees ik om nu alle druk al op Sammy te leggen vind ik nog wat vroeg |
| 08 Dec 2010, 20:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
elfahem schreef: In de gazet staat ook dat Bjorn De Wilde bij Beveren-Waasland op een zijspoor zit... Wanneer heeft die nog eens ergens 5 matchen na elkaar gestart en goed gespeeld? Ik kan me zelf niet herinneren dat die ooit al ergens eens een gans seizoen basisspeler geweest is. Wat op zijn leeftijd toch al eens zou mogen. Veel talent, een neus voor goals, maar er scheelt toch iets aan. |
| 08 Dec 2010, 21:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
DT schreef: AlostanA schreef: Crispijn krijgt hier echt wel weinig krediet. Laatste twee invalbeurten boem boem, en dat waren geen misse doelpunten. Gaat niet zozeer over een gebrek aan krediet tov Sam hoor AlostanA, integendeel... Maar er is wel een verschil tussen 10 minuten spelen tegen Hoogstraten (1 doelpunt) en een halfuur op Dessel (1 doelpunt) dan enkele weken na elkaar 90 minuten te moeten afhaspelen. Afgaand op de woorden van BVR die pas op Laurent rekent vanaf eind januari, betekent dit dus 6 volledige matchen nog. En lees eens de reacties op Sam's prestatie hier na de match op Oudenaarde, daar kan je zien hoeveel krediet hij gaat krijgen als hij niet scoort of als de ploeg punten laat... Bovendien sukkelde Sam in het begin van het seizoen ook al met enkele kwaaltjes toen hij vaak zelfs enkel met de beloften diende op te draven. Het feit dat de velden er de komende weken niet beter op gaan worden, is ook al geen positief vooruitzicht. De overstap van provinciale zal net daar het meeste impact gaan hebben... Langs de ene kant begrijp ik je wel maar langs de andere kant zou ik zeggen: ge hebt Sammy awel gebruik Sammy. Als de matchen teveel energie kosten dan zal men zijn trainingsritme/intensiteit wel aanpassen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 08 Dec 2010, 21:10 |
|
|
forumlegende
DavidSeal schreef: Dani schreef: Bartos schreef: Ge moet wel met alles rekening houden, naast het feit dat die voor back-up peperduur is, moet ge u ook afvragen of die zonder problemen de bank gaat warm houden als Depoitre terug fit is. Wie zegt dat De Broyer en Depoitre niet samen in de spits kunnen spelen? Is misschien de duurste oplossing maar voor derde klasse toch een meerwaarde, zekerheid (al ben je nooit echt zeker in voetbal). Wat ga je dan doen met Moreels? Als je Moreels er uit laat, DAN heb je pas problemen... Ik heb nooit gezegd om Moreels uit de ploeg te laten. Ik ben een absolute fan van Wouter Moreels. Als je dit jaar wil promoveren, dan vind ik het zeer speculatief om af te wachten wat er met Laurent gaat gebeuren. Hij is blessuregevoelig, voor 't zelfde geld herneemt hij eind januari en valt hij in februari definitief uit ... Je mag dit jaar niets aan het toeval overlaten vind ik. Als niet-promotie gelijk staat met een (financiële) kater dan vind ik dat je eens een risico moet nemen en een serieuze versterking aantrekken. |
| 09 Dec 2010, 12:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Dani schreef: DavidSeal schreef: Dani schreef: Wie zegt dat De Broyer en Depoitre niet samen in de spits kunnen spelen? Is misschien de duurste oplossing maar voor derde klasse toch een meerwaarde, zekerheid (al ben je nooit echt zeker in voetbal). Wat ga je dan doen met Moreels? Als je Moreels er uit laat, DAN heb je pas problemen... Ik heb nooit gezegd om Moreels uit de ploeg te laten. Ik ben een absolute fan van Wouter Moreels. Als je dit jaar wil promoveren, dan vind ik het zeer speculatief om af te wachten wat er met Laurent gaat gebeuren. Hij is blessuregevoelig, voor 't zelfde geld herneemt hij eind januari en valt hij in februari definitief uit ... Je mag dit jaar niets aan het toeval overlaten vind ik. Als niet-promotie gelijk staat met een (financiële) kater dan vind ik dat je eens een risico moet nemen en een serieuze versterking aantrekken. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 09 Dec 2010, 15:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
DavidSeal schreef: Dani schreef: DavidSeal schreef: Wat ga je dan doen met Moreels? Als je Moreels er uit laat, DAN heb je pas problemen... Ik heb nooit gezegd om Moreels uit de ploeg te laten. Ik ben een absolute fan van Wouter Moreels. Als je dit jaar wil promoveren, dan vind ik het zeer speculatief om af te wachten wat er met Laurent gaat gebeuren. Hij is blessuregevoelig, voor 't zelfde geld herneemt hij eind januari en valt hij in februari definitief uit ... Je mag dit jaar niets aan het toeval overlaten vind ik. Als niet-promotie gelijk staat met een (financiële) kater dan vind ik dat je eens een risico moet nemen en een serieuze versterking aantrekken. Alleen weet je niet zeker of je risico ook rendeert en dan is de financiële kater alleen maar groter... |
| 09 Dec 2010, 20:19 |
|
|
Freak
transfers in de winterstop zijn heel moeilijk, zowel sportief als financieel.
ik heb vertrouwen in Crispijn, maar als Depoitre niet fit blijkt, speuren naar een jonge belofte. Voor de linksback zou ik sowieso gaan voor een degelijke versterking.(lees: ervaren rat) Speelt Van Cleemput nog? ik heb ook eens gehoord dat onze sportieve staf ten allen tijde een schaduwelftal heeft... Misschien dat elftal eens van onder het stof halen. |
| 09 Dec 2010, 20:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: Spinelli zit nu wel bij Racing Mechelen, en niet bij Willebroek. Kreeg een vrije transfer toen bleek dat die mannen zouden stoppen, en dan weer niet ![]() Yesyes I know, maar dat is allemaal maar heel laat in orde gekomen hé met de Racing. Feit is dat Spinelli nooit in aanmerking is kunnen komen: Was eigenlijk al niet meer vrij op het moment dat wij nog spelers zochten (door dat contract met Willebroek) en toen die zogezegd gingen stoppen en hij zijn vrije transfer kreeg, was onze kern al volledig samengesteld. Anderzijds peis ik niet dat Spinelli het zich al heeft beklaagd dat hij bij de Racing zit ipv bij Willebroek... |
| 09 Dec 2010, 20:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Dani schreef: DavidSeal schreef: Dani schreef: Wie zegt dat De Broyer en Depoitre niet samen in de spits kunnen spelen? Is misschien de duurste oplossing maar voor derde klasse toch een meerwaarde, zekerheid (al ben je nooit echt zeker in voetbal). Wat ga je dan doen met Moreels? Als je Moreels er uit laat, DAN heb je pas problemen... Ik heb nooit gezegd om Moreels uit de ploeg te laten. Ik ben een absolute fan van Wouter Moreels. Als je dit jaar wil promoveren, dan vind ik het zeer speculatief om af te wachten wat er met Laurent gaat gebeuren. Hij is blessuregevoelig, voor 't zelfde geld herneemt hij eind januari en valt hij in februari definitief uit ... Je mag dit jaar niets aan het toeval overlaten vind ik. Als niet-promotie gelijk staat met een (financiële) kater dan vind ik dat je eens een risico moet nemen en een serieuze versterking aantrekken. Ik denk toch ook dat het dit jaar van moeten is hoor. Als we nu niet promoveren, verliezen we al onze sterkhouders. Ik dacht bovendien ook in een krant gelezen te hebben dat niet promotie gelijk staat met inkrimpen volgend seizoen. Daarom zou ik bij twijfel toch geen risico nemen en indien het haalbaar is toch nog een versterking binnen halen. |
| 09 Dec 2010, 23:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Als we nu niet promoveren, verliezen we al onze sterkhouders. Wie heeft dat gezegd? Ik denk dat er met Filipovic al minstens ene sterkhouder zal blijven. En ook al wordt het natuurlijk stilaan hoog tijd dat we uit derde weg geraken, ik kan me niet voorstellen dat we bij het missen van de promotie volgend jaar geen competitieve ploeg zouden hebben, zelfs al zouden we enkele sterkhouders kwijt geraken. Alsof grootmachten als Coxyde of Racing Waregem plots over zoveel meer middelen dan ons zouden beschikken .Smetje schreef: Ik dacht bovendien ook in een krant gelezen te hebben dat niet promotie gelijk staat met inkrimpen volgend seizoen. Den dag dat we moeten geloven wat daarin staat .Smetje schreef: Daarom zou ik bij twijfel toch geen risico nemen en indien het haalbaar is toch nog een versterking binnen halen. Wat heet geen risico nemen? Gaan we bij een transfer dan 100% zekerheid over de titel verwerven? Ik heb vooral liever dat ze financiëel geen te grote risico's nemen (toch zeker niet alles of niks spelen), we hebben zo al ne kern die genoeg zal kosten, denk ik. Als er zich haalbare opportuniteiten voordoen, zijn die altijd welkom natuurlijk, maar zelfs een gelouterde aanwinst kan een risico blijven en bovendien blijven we ook met onze huidige kern voor mij de absolute titelfavoriet nummer één. |
| 10 Dec 2010, 10:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
En toch volg ik Smetjen, dit jaar is echt een uitgelezen kans, 't zou dom zijn om het (terug) te laten schieten.
iedereen herinnert zich nog wel de uitgangpositie over 3 jaar, toen stonden we er op dit ogenblik ook zo goed voor. Ge ziet hoe lang het geduurd heeft (en wat er allemaal kan mis gaan) om terug die competitieve ploeg op de been te brengen. Een ploeg gelijk Lierse of Charleroi moet maar (terug) te boeken neerleggen en herstarten in 3de of ge kunt het al aan uw rekker hebben. Ik geloof ook dat er kwaliteit genoeg in de kern zit, maar bij uitvallen van Depoitre kunt ge toch niet gaan rekenen op Sammy ? Ik geloof in die jongen zijn kwaliteiten maar het zou gewoon niet fair zijn tegenover hem om hem aan zijn lot over te laten. Het zou voor hem een vergiftigd geschenk zijn volgens mij. _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Dec 2010, 11:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bram schreef: En toch volg ik Smetjen, dit jaar is echt een uitgelezen kans, 't zou dom zijn om het (terug) te laten schieten. iedereen herinnert zich nog wel de uitgangpositie over 3 jaar, toen stonden we er op dit ogenblik ook zo goed voor. Ge ziet hoe lang het geduurd heeft (en wat er allemaal kan mis gaan) om terug die competitieve ploeg op de been te brengen. Een ploeg gelijk Lierse of Charleroi moet maar (terug) te boeken neerleggen en herstarten in 3de of ge kunt het al aan uw rekker hebben. Ik geloof ook dat er kwaliteit genoeg in de kern zit, maar bij uitvallen van Depoitre kunt ge toch niet gaan rekenen op Sammy ? Ik geloof in die jongen zijn kwaliteiten maar het zou gewoon niet fair zijn tegenover hem om hem aan zijn lot over te laten. Het zou voor hem een vergiftigd geschenk zijn volgens mij. Ben ik volledig mee eens. Als het de bedoeling is om te promoveren, en dat is het, dan moet je nú investeren in de toekomst. De uitgangspositie die we hebben nu nog uit handen geven door een falend transferbeleid en een te kortzichtige toekomstvisie zou wel heel dom zijn. Als ook maar de kans bestaat dat Depoitre na Nieuwjaar niet meer zal spelen, moet er een volwaardige puntspeler bij. Ook ik ben overtuigd van de kwaliteiten van Sammy, maar we mogen er niet op rekenen dat hij de aanvalslinie een ganse tweede ronde zal dragen. |
| 10 Dec 2010, 11:40 |
|
| Pagina 43 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 345 Volgende |