Blessures - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 782 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 53
 Blessures 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bericht Re: Blessures
jammen schreef:
Volgens HLN zou Delclef een inspuiting gekregen hebben zodat hij speelklaar zou geraken tegen zondag.

God beware ons .. :D

10 Dec 2010, 21:18
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Sorry, maar als dien mag starten.... :hmm:

Iendracht nor 2e

11 Dec 2010, 0:37
Freak

Leeftijd: 35
de clerus schreef:

Als hij fit bevonden wordt zie ik daar toch geen problemen in,langs de andere kant lijkt het mij niet echt verstandig om iemand op te stellen met de kans dat hij na een halfuur weer naar de kant moet.

11 Dec 2010, 0:40
Ancien

Leeftijd: 38
Iendrachter90 schreef:
de clerus schreef:

Als hij fit bevonden wordt zie ik daar toch geen problemen in,langs de andere kant lijkt het mij niet echt verstandig om iemand op te stellen met de kans dat hij na een halfuur weer naar de kant moet.

Ik wel eigenlijk. Dan speel je weer met een man minder.

11 Dec 2010, 15:23
Freak

Leeftijd: 35
Gilles schreef:
Iendrachter90 schreef:
de clerus schreef:

Ik wel eigenlijk. Dan speel je weer met een man minder.

Brecht of filipovic speelt morgen links,dus gene paniek :D

11 Dec 2010, 15:28
Freak

brecht en gene paniek gaan ook niet samen. :D

11 Dec 2010, 15:43
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
waly 2 schreef:
brecht en gene paniek gaan ook niet samen. :D

Panikeren hoeft pas als we morgen met 3-0 de boot zouden ingaan tegen Deinze... zelfs dan nog..; ons 3e verlies zou geen ramp zijn... al hopek uiteraard dat we winnen eh! :EA: :EA:

11 Dec 2010, 16:44
Ancien

Iemand een idee hoe de blessure van Laurent evolueert?

13 Dec 2010, 12:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Veldloper Pieter Desmet is de hele winter out do 16/12/2010 - 14:05
Pieter Desmet is hervallen in zijn blessure en moet de rest van het crossseizoen aan de kant blijven. Hij had nog maar pas zijn rentree gemaakt na een pubalgie en is nu opnieuw out.
Desmet, die de vier laatste edities van de CrossCup won, moet onder het mes. Door op bevroren ondergronden te lopen, is zijn pubalgie verergerd. Hij zal drie maanden moeten revalideren

Diene pubalgie is precies e venoineg bisjten, hopelijk vergaat het Laurent beter...

16 Dec 2010, 16:48
Freak

Leeftijd: 45
69 schreef:
Veldloper Pieter Desmet is de hele winter out do 16/12/2010 - 14:05
Pieter Desmet is hervallen in zijn blessure en moet de rest van het crossseizoen aan de kant blijven. Hij had nog maar pas zijn rentree gemaakt na een pubalgie en is nu opnieuw out.
Desmet, die de vier laatste edities van de CrossCup won, moet onder het mes. Door op bevroren ondergronden te lopen, is zijn pubalgie verergerd. Hij zal drie maanden moeten revalideren

Diene pubalgie is precies e venoineg bisjten, hopelijk vergaat het Laurent beter...

pubalgie is inderdaad een rotte blessure. Ik heb het "geluk" dat ik de laatste maanden mag trainen met iemand die als het ware enkel nog met een aantal pezen aan elkaar hangt en ervaringsdeskundige is op het gebied van voedingssupplementen, steunverbanden, kinesitherapie,..., maar dienen kerel is nooit kunnen herstellen van pubalgie... ik noem hem "de glazen man" zonder dat hij het hoort.

16 Dec 2010, 18:57
forumlegende

Ik hoop dat het bestuur twee keer nadenkt vooraleer te beslissen om niemand meer aan te trekken.

Naast Depoitre sukkelt Crispijn met de schouder en Wouter Moreels blijft gemiddeld drie keer per wedstrijd langdurig liggen ....

Dat zijn uw enige drie spitsen ..

17 Dec 2010, 10:55
Ancien

Leeftijd: 55
Als de medische staff overtuigd is, dat Depoitre fit geraakt tegen half januari, hebben ze groot gelijk om niemand meer aan te trekken. Wat ga je doen zeggen tegen uw aanwinst, je mag spelen als Depoitre of Moreels of Crispyn uit is? Hij zal hem haasten denk ik. Zeker als ik hoor wie de meesten hier zouden willen, zulke mannen komen niet om de bank te verwarmen. Nee, als je het met deze (ruime kern, daar WAS iedereen toch van overtuigd?) kan verder doen, doen zou IK zeggen.

17 Dec 2010, 11:06
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
DavidSeal schreef:
Als de medische staff overtuigd is, dat Depoitre fit geraakt tegen half januari, hebben ze groot gelijk om niemand meer aan te trekken. Wat ga je doen zeggen tegen uw aanwinst, je mag spelen als Depoitre of Moreels of Crispyn uit is? Hij zal hem haasten denk ik. Zeker als ik hoor wie de meesten hier zouden willen, zulke mannen komen niet om de bank te verwarmen. Nee, als je het met deze (ruime kern, daar WAS iedereen toch van overtuigd?) kan verder doen, doen zou IK zeggen.

Tis dat. Iedereen wil graag dat ze der nog nen topspits (naar normen van derde klasse) bijhalen, maar als Depoitre en Wouter Moreels fit zijn, mag die gewoon op de bank zitten wachten tot er iets gebeurt met één van die twee. Tis een dubbeltje op zijn kant hé, ge weet nooit wat er met blessures gaat gebeuren, dat valt niet te voorspellen. Voor hetzelfde geld spelen Depoitre en Wouter Moreels gans de terugronde en dan hebt ge juist gekozen, en hebt ge met Crispijn nog ne sterken backup ook.
Trouwens, Wouter Moreels mag dan soms wel blijven liggen, maar stond in de heenronde wel elke match aan den aftrap.
Voor het seizoen was iedereen (of toch de meeste) ervan overtuigd dat we een brede kern hebben, en dat hebben we volgens mij ook, ik vind het dan ook een verdedigbare keuze om met deze kern voort te gaan. Als ze er trouwens absoluut nog iets willen bijhalen, vraag ik me af of een polyvalente flankspeler (ter vervanging van Podevijn) geen nuttigere aankoop is.

17 Dec 2010, 12:01
forumlegende

Door de afgelasting van de match tegen Hamme hebben de spelers die met kleine kwaaltjes sukkelen meteen 4 weken om de blessures te laten helen en uit te rusten. Ik vermoed dat het bestuur ook wat op die maand rust rekent om iedereen topfit te krijgen tegen 09/01 (op Depoitre na).

17 Dec 2010, 14:54
Freak

Leeftijd: 45
DavidSeal schreef:

nen extra spits, BVR gebruikt Crispyn nu al niet , laat staan dat nen andere spits wel gaat spelen...

17 Dec 2010, 21:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 782 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 53