|
|
| Pagina 11 van 31 |
[ 452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 31 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Abonnement
Iendrachtzot schreef: Prodialoog schreef: voor alle duidelijkheid: ik sta achter het idee en ben overtuigd van het nut. Maar ik woon in Aalst en dan moet je zulke opmerkingen nu één maal maken. Ik woon ook in Aalst, en ik geef u gelijk als er veel successupporters zijn. Maar toch vind ik die opmerking niet terecht. Wat mij betreft, ik blijf zeggen: ik ben content met elke supporter die komt en die betaalt en die de ploeg aanmoedigt... |
| 21 Dec 2010, 22:59 |
|
|
Freak
Onderkroiper schreef: Prodialoog schreef: Het "SuccesSupporterAbonement" is geboren. Een lightversie van het echte die naar Dender ruikt. Kan me wel geen fluit schelen als het de club ten goede komt, ons supporterslegioen doet groeien en ons naar tweede brengt. ![]() Zo zie ik het niet. Kocht ooit voor een goed rapport een halfjaarlijks abonnement voor mijn dochter. Resultaat er volgenden nog meerdere seizoenen met een volledig abonnement. ![]() als aa dochter een slecht rapport had gehad, tein wast een abonnement op Denjer gewerren zekers? |
| 21 Dec 2010, 23:00 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: Onderkroiper schreef: Prodialoog schreef: Het "SuccesSupporterAbonement" is geboren. Een lightversie van het echte die naar Dender ruikt. Kan me wel geen fluit schelen als het de club ten goede komt, ons supporterslegioen doet groeien en ons naar tweede brengt. ![]() Zo zie ik het niet. Kocht ooit voor een goed rapport een halfjaarlijks abonnement voor mijn dochter. Resultaat er volgenden nog meerdere seizoenen met een volledig abonnement. ![]() als aa dochter een slecht rapport had gehad, tein wast een abonnement op Denjer gewerren zekers? Kmoet zeggen, kvind hem goe _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 21 Dec 2010, 23:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachtzot schreef: El Corredor schreef: Onderkroiper schreef: Zo zie ik het niet. Kocht ooit voor een goed rapport een halfjaarlijks abonnement voor mijn dochter. Resultaat er volgenden nog meerdere seizoenen met een volledig abonnement. ![]() als aa dochter een slecht rapport had gehad, tein wast een abonnement op Denjer gewerren zekers? Kmoet zeggen, kvind hem goe Ze komt al mee sind ze 6 jaar was naar Den Iendracht. Ze kon steeds op tribune E achter mij staan toen ze gratis mee kon komen als kind. Ik beloofde haar een abonnement indien met Nieuwjaar een goed rapport had. Als stimulans kon dat tellen want ze is nu 25 jaar en nog steeds Iendrachtfan. Omdat ze op de Universteit werkt van Eindhoven voor 4 jaar en er doctoreert zal ze tijdelijk wat matchen moeten missen. In ruil pikt ze dan wat wedstrijden mee op PSV. Je ziet wat een halfseizoenabonnement kan teweegbrengen.Dit soort abonnementen bestaat al JAREN en dus niets nieuw onder zon Heeft absoluut niets te maken met successupporters. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Dec 2010, 23:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Ze komt al mee sind ze 6 jaar was naar Den Iendracht. Ze kon steeds op tribune E achter mij staan toen ze gratis mee kon komen als kind. Ik beloofde haar een abonnement indien met Nieuwjaar een goed rapport had. Als stimulans kon dat tellen want ze is nu 25 jaar en nog steeds Iendrachtfan. Omdat ze op de Universteit werkt van Eindhoven voor 4 jaar en er doctoreert zal ze tijdelijk wat matchen moeten missen. In ruil pikt ze dan wat wedstrijden mee op PSV. Je ziet wat een halfseizoenabonnement kan teweegbrengen.Dit soort abonnementen bestaat al JAREN en dus niets nieuw onder zon Heeft absoluut niets te maken met successupporters.[/quote] PSV? En dan terug naar den Iendracht komen, tja veel verschil qua niveau is dat niet he. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 22 Dec 2010, 10:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hoe zou je zelf zijn als je appartement amper 5 minuten te voet van het Philipsstadion ligt.
Alleen aan een ticket geraken dat is soms probleem De Iendrachtmicrobe zal ze voor altijd hebben ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Dec 2010, 10:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
De Iendrachtmicrobe zal ze voor altijd hebben
[/quote]Slim masken ._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 22 Dec 2010, 11:17 |
|
|
Vaste Waarde
DavidSeal schreef: De Iendrachtmicrobe zal ze voor altijd hebben ![]() Slim masken .[/quote]en een schoein ! ![]() _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 22 Dec 2010, 17:41 |
|
|
nonkeltje schreef: DavidSeal schreef: De Iendrachtmicrobe zal ze voor altijd hebben ![]() Slim masken .en een schoein ! [/quote]Hela snoepert ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Dec 2010, 17:46 |
|
|
Vaste Waarde
Onderkroiper schreef: nonkeltje schreef: DavidSeal schreef: De Iendrachtmicrobe zal ze voor altijd hebben ![]() Slim masken .en een schoein ! ![]() Hela snoepert [/quote]ik ne snoeper, hoe komt ge daar bij ? ![]() _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 22 Dec 2010, 19:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Onderkroiper schreef: nonkeltje schreef: DavidSeal schreef: De Iendrachtmicrobe zal ze voor altijd hebben ![]() Slim masken .en een schoein ! ![]() Hela snoepert [/quote]Waar blijft diene foto van da schoein maske ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Dec 2010, 20:23 |
|
|
Bakkie schreef: Onderkroiper schreef: nonkeltje schreef: Slim masken .en een schoein ! ![]() Hela snoepert ![]() Waar blijft diene foto van da schoein maske [/quote]heeft hier ooit al eens in andere topic gepost geweest ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Dec 2010, 20:37 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Ik heb er ook eentje besteld op de K. Ik doe het net om WACHTTIJDEN te VERMIJDEN, NET DOORDAT er VEEL (succes)supporters staan aan te SCHUIVEN voor een (eenmalig) ticketje. En dat het ZEKER zal PROBLEMEN geven ALS we zo HOOG BLIJVEN STAAN.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 22 Dec 2010, 20:51 |
|
|
Zie topic Enquete mini-decibelmeter dochter Onderkroiper
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Dec 2010, 20:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Onderkroiper schreef: Zie topic Enquete mini-decibelmeter dochter Onderkroiper Miljaar seg, die trekt oeik ni op eer vader zelle!! ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 22 Dec 2010, 20:59 |
|
| Pagina 11 van 31 |
[ 452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 31 Volgende |