|
|
| Pagina 49 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 47 48 49 50 51 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Bram schreef: ivm Troch en zijn mentaliteit; tja bij de beloften is er dan ook waarschijnlijk niemand die tegen hem in zal (durft) gaan...... in de grote man uithangen is hij altijd al goed geweest dus in dat opzicht geloof ik het heel goed. De pree dat hij opstrijkt om tussen die mannen te gaan lopen zal ook wel enige motivatie betekenen trouwens. Neeje, diene weerhalen was de domste transfer die ze al gedaan hebben, en 't is dan eigenlijk geen verwijt naar ons bestuur toe. ivm Flippo: moest diene vertrekken dan hou ik mijn hart vast want dan moet er iets serieus gebeurd zijn. Nu niet dat ik het verhaal geloof maar bon. Vergeet niet beste Bram, dat BVR & Filipovic + BVR & de kiekenboer 2 handen op één buik zijn. Dat Troch MOETEN blijven is dit seizoen is alleen maar de schuld van de kiekenboer. Den boer wist immers niet dat Troch vóór 1 juli moest getekend hebben op een ander. Dus het financiële verhaal waar jij zo op toespits dat is een keuze of een dommigheid geweest van de kiekenboer... Ten andere is voorzitter (& bestuur!) voor Thomas blijven strijden maar is men op blijven op een ultieme njet botsen van BVR. Als er in die verzoeningspoging 2 couverts zijn gereserveerd door de voorzitter in een niet nader genoemd etablissement en er komt een 3de veulen mee aan tafel schuiven(zijnde Filipovic) dan weet je nu meteen wie het slaafje is van BVR, enerzijds goed gezien van BVR want Filipovic is zo heilig als de maagd maria bij EA, anderzijds is dat over de schreef gaan in zake vriendjespolitiek... Niks dan lof voor de prestaties van BVR als coach, als mens en selectieheer zelf niet het lef hebben om face to face te gaan zitten = een dikke NUL. Respect aan voorzitter en bestuur voor de club te redden van L-Door en de vorige sportieve manager die nu bij Opwijk zit! Maar ook hoedje af voor Trochdat hij zich blijven inzetten is en het tegendeel bewezen heeft van wat anderen zo graag opbliezen: zijn mentaliteit. Wel jullie kennen Troch niet, de meest vriendelijke en positieve gast die er rondliep! Ik zou zeggen Bram: rij zelf eens 4 keer per week 6 maanden een stuk van Oostduinkerke naar Aalst wetende dat je naar de beloften trekt, wetende dat je een kleinen hebt thuis van 1 jaar die je niet ziet tijdens de week! Dat noem ik overgave en mentaliteit! Soit, een gelukkig nieuwjaar en het kampioenschap aan !!!!!!! Geen probleem als je Thomas aanvalt, maar als je hem niet kent (of puur oppervlakkig) Bram dan moet je je muil houden, beheer of geen beheer!!! |
| 31 Dec 2010, 10:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
StanyMTBer schreef: Maar ook hoedje af voor Trochdat hij zich blijven inzetten is en het tegendeel bewezen heeft van wat anderen zo graag opbliezen: zijn mentaliteit. Wel jullie kennen Troch niet, de meest vriendelijke en positieve gast die er rondliep! Ik zou zeggen Bram: rij zelf eens 4 keer per week 6 maanden een stuk van Oostduinkerke naar Aalst wetende dat je naar de beloften trekt, wetende dat je een kleinen hebt thuis van 1 jaar die je niet ziet tijdens de week! Dat noem ik overgave en mentaliteit! Soit, een gelukkig nieuwjaar en het kampioenschap aan !!!!!!! Geen probleem als je Thomas aanvalt, maar als je hem niet kent (of puur oppervlakkig) Bram dan moet je je muil houden, beheer of geen beheer!!! Ocharme toch! Als je hem zo goed kent, kan je er misschien bijschrijven hoeveel hij verdiende om 4x/week van Adinkerke naar Aalst te rijden. Ik wed dat ik hier veel kandidaten vind. Te zot om nog veel woorden aan vuil te maken, en heel goed dat hij weg is. |
| 31 Dec 2010, 10:23 |
|
|
Nationale Ploeg
En elke keer opnieuw komt het verhaal Troch hier terug aan bod
Hij is nu weg, laat het rusten. Wat voor zin heeft het om erover te discussiëren als niemand behalve de personen in kwestie weet wat er exact is gebeurd. Den ene hoort van Troch dat X, den andere hoort van BVR dat Y, da's zever he mannen. Geloof wat ge wilt geloven, maar één ding staat vast: Troch vertrekt, en dat is in de huidige omstandigheden financieel een goede zaak. Misschien komt er nu wat extra loonbudget vrij om onze sterkste pionnen nog een beetje langer bij ons te houden. |
| 31 Dec 2010, 10:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
StanyMTBer schreef: Bram schreef: ivm Troch en zijn mentaliteit; tja bij de beloften is er dan ook waarschijnlijk niemand die tegen hem in zal (durft) gaan...... in de grote man uithangen is hij altijd al goed geweest dus in dat opzicht geloof ik het heel goed. De pree dat hij opstrijkt om tussen die mannen te gaan lopen zal ook wel enige motivatie betekenen trouwens. Neeje, diene weerhalen was de domste transfer die ze al gedaan hebben, en 't is dan eigenlijk geen verwijt naar ons bestuur toe. ivm Flippo: moest diene vertrekken dan hou ik mijn hart vast want dan moet er iets serieus gebeurd zijn. Nu niet dat ik het verhaal geloof maar bon. Vergeet niet beste Bram, dat BVR & Filipovic + BVR & de kiekenboer 2 handen op één buik zijn. Dat Troch MOETEN blijven is dit seizoen is alleen maar de schuld van de kiekenboer. Den boer wist immers niet dat Troch vóór 1 juli moest getekend hebben op een ander. Dus het financiële verhaal waar jij zo op toespits dat is een keuze of een dommigheid geweest van de kiekenboer... Ten andere is voorzitter (& bestuur!) voor Thomas blijven strijden maar is men op blijven op een ultieme njet botsen van BVR. Als er in die verzoeningspoging 2 couverts zijn gereserveerd door de voorzitter in een niet nader genoemd etablissement en er komt een 3de veulen mee aan tafel schuiven(zijnde Filipovic) dan weet je nu meteen wie het slaafje is van BVR, enerzijds goed gezien van BVR want Filipovic is zo heilig als de maagd maria bij EA, anderzijds is dat over de schreef gaan in zake vriendjespolitiek... Niks dan lof voor de prestaties van BVR als coach, als mens en selectieheer zelf niet het lef hebben om face to face te gaan zitten = een dikke NUL. Respect aan voorzitter en bestuur voor de club te redden van L-Door en de vorige sportieve manager die nu bij Opwijk zit! Maar ook hoedje af voor Trochdat hij zich blijven inzetten is en het tegendeel bewezen heeft van wat anderen zo graag opbliezen: zijn mentaliteit. Wel jullie kennen Troch niet, de meest vriendelijke en positieve gast die er rondliep! Ik zou zeggen Bram: rij zelf eens 4 keer per week 6 maanden een stuk van Oostduinkerke naar Aalst wetende dat je naar de beloften trekt, wetende dat je een kleinen hebt thuis van 1 jaar die je niet ziet tijdens de week! Dat noem ik overgave en mentaliteit! Soit, een gelukkig nieuwjaar en het kampioenschap aan !!!!!!! Geen probleem als je Thomas aanvalt, maar als je hem niet kent (of puur oppervlakkig) Bram dan moet je je muil houden, beheer of geen beheer!!! ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 31 Dec 2010, 11:14 |
|
|
Vaste Waarde
StanyMTBer schreef: Bram schreef: ivm Troch en zijn mentaliteit; tja bij de beloften is er dan ook waarschijnlijk niemand die tegen hem in zal (durft) gaan...... in de grote man uithangen is hij altijd al goed geweest dus in dat opzicht geloof ik het heel goed. De pree dat hij opstrijkt om tussen die mannen te gaan lopen zal ook wel enige motivatie betekenen trouwens. Neeje, diene weerhalen was de domste transfer die ze al gedaan hebben, en 't is dan eigenlijk geen verwijt naar ons bestuur toe. ivm Flippo: moest diene vertrekken dan hou ik mijn hart vast want dan moet er iets serieus gebeurd zijn. Nu niet dat ik het verhaal geloof maar bon. Niks dan lof voor de prestaties van BVR als coach, als mens en selectieheer zelf niet het lef hebben om face to face te gaan zitten = een dikke NUL. Respect aan voorzitter en bestuur voor de club te redden van L-Door en de vorige sportieve manager die nu bij Opwijk zit! Geen probleem als je Thomas aanvalt, maar als je hem niet kent (of puur oppervlakkig) Bram dan moet je je muil houden, beheer of geen beheer!!! elementaire beleefdheid is u totaal vreemd zeker ? ook mijn beste wensen ![]() _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 31 Dec 2010, 11:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
't zou een mooi artikel geweest zijn in de krant nochtans
_________________ If you never try, you'll never know |
| 31 Dec 2010, 11:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
StanyMTBer schreef: Bram schreef: ivm Troch en zijn mentaliteit; tja bij de beloften is er dan ook waarschijnlijk niemand die tegen hem in zal (durft) gaan...... in de grote man uithangen is hij altijd al goed geweest dus in dat opzicht geloof ik het heel goed. De pree dat hij opstrijkt om tussen die mannen te gaan lopen zal ook wel enige motivatie betekenen trouwens. Neeje, diene weerhalen was de domste transfer die ze al gedaan hebben, en 't is dan eigenlijk geen verwijt naar ons bestuur toe. ivm Flippo: moest diene vertrekken dan hou ik mijn hart vast want dan moet er iets serieus gebeurd zijn. Nu niet dat ik het verhaal geloof maar bon. Vergeet niet beste Bram, dat BVR & Filipovic + BVR & de kiekenboer 2 handen op één buik zijn. Dat Troch MOETEN blijven is dit seizoen is alleen maar de schuld van de kiekenboer. Den boer wist immers niet dat Troch vóór 1 juli moest getekend hebben op een ander. Dus het financiële verhaal waar jij zo op toespits dat is een keuze of een dommigheid geweest van de kiekenboer... Ten andere is voorzitter (& bestuur!) voor Thomas blijven strijden maar is men op blijven op een ultieme njet botsen van BVR. Als er in die verzoeningspoging 2 couverts zijn gereserveerd door de voorzitter in een niet nader genoemd etablissement en er komt een 3de veulen mee aan tafel schuiven(zijnde Filipovic) dan weet je nu meteen wie het slaafje is van BVR, enerzijds goed gezien van BVR want Filipovic is zo heilig als de maagd maria bij EA, anderzijds is dat over de schreef gaan in zake vriendjespolitiek... Niks dan lof voor de prestaties van BVR als coach, als mens en selectieheer zelf niet het lef hebben om face to face te gaan zitten = een dikke NUL. Respect aan voorzitter en bestuur voor de club te redden van L-Door en de vorige sportieve manager die nu bij Opwijk zit! Maar ook hoedje af voor Trochdat hij zich blijven inzetten is en het tegendeel bewezen heeft van wat anderen zo graag opbliezen: zijn mentaliteit. Wel jullie kennen Troch niet, de meest vriendelijke en positieve gast die er rondliep! Ik zou zeggen Bram: rij zelf eens 4 keer per week 6 maanden een stuk van Oostduinkerke naar Aalst wetende dat je naar de beloften trekt, wetende dat je een kleinen hebt thuis van 1 jaar die je niet ziet tijdens de week! Dat noem ik overgave en mentaliteit! Soit, een gelukkig nieuwjaar en het kampioenschap aan !!!!!!! Geen probleem als je Thomas aanvalt, maar als je hem niet kent (of puur oppervlakkig) Bram dan moet je je muil houden, beheer of geen beheer!!! Dat is simpelweg gelogen ![]() |
| 31 Dec 2010, 12:19 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
Bram schreef: 't zou een mooi artikel geweest zijn in de krant nochtans SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST Er is trouwens veel van dieje tekst gelogen van onze stany ![]() |
| 31 Dec 2010, 13:17 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: Bram schreef: 't zou een mooi artikel geweest zijn in de krant nochtans SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST Er is trouwens veel van dieje tekst gelogen van onze stany ![]() De Stany hier ni aanvallen eh, hij doet da ook ni ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 31 Dec 2010, 15:09 |
|
|
Freak
Iendrachter90 schreef: Bram schreef: 't zou een mooi artikel geweest zijn in de krant nochtans SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST Er is trouwens veel van dieje tekst gelogen van onze stany :D een verhaal heeft altijd twee kanten, of is jouw bron betrouwbaarder? ![]() |
| 31 Dec 2010, 15:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Vergeet niet beste Bram, dat BVR & Filipovic + BVR & de kiekenboer 2 handen op één buik zijn.niks dan
lof voor de prestaties van BVR als coach, als mens en selectieheer zelf niet het lef hebben om face to face te gaan zitten = een dikke NUL. Respect aan voorzitter en bestuur voor de club te redden van L-Door en de vorige sportieve manager die nu bij Opwijk zit! Geen probleem als je Thomas aanvalt, maar als je hem niet kent (of puur oppervlakkig) Bram dan moet je je muil houden, beheer of geen beheer!!![/quote] En dieje komt klappen over RESPECT... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 31 Dec 2010, 15:28 |
|
|
Vaste Waarde
De Jean schreef: En elke keer opnieuw komt het verhaal Troch hier terug aan bod Hij is nu weg, laat het rusten. Wat voor zin heeft het om erover te discussiëren als niemand behalve de personen in kwestie weet wat er exact is gebeurd. Den ene hoort van Troch dat X, den andere hoort van BVR dat Y, da's zever he mannen. Geloof wat ge wilt geloven, maar één ding staat vast: Troch vertrekt, en dat is in de huidige omstandigheden financieel een goede zaak. Misschien komt er nu wat extra loonbudget vrij om onze sterkste pionnen nog een beetje langer bij ons te houden. Troch werd betaald door sponsors. Bijgevolg komt er door deze transfer geen extra loonbudget vrij. |
| 02 Jan 2011, 18:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
we hebben ne nieuwe spits bij boom: daniel rodrigo de oliveira heeft bij ons getekend.Jullie zullen hem kennen als de topscorer van fcn sint niklaas.Die kan ook al niet meer scoren tegen ulle.Ik heb er mijn twijfels bij maar we geven hem een kans. DE BESTE WENSEN TROUWENS VOOR ALLE IENDRACHTSUPS EN OP NAAR TWEEDE(waar wij dan hopelijk nog staan).
![]() |
| 02 Jan 2011, 23:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
parol schreef: De Jean schreef: En elke keer opnieuw komt het verhaal Troch hier terug aan bod Hij is nu weg, laat het rusten. Wat voor zin heeft het om erover te discussiëren als niemand behalve de personen in kwestie weet wat er exact is gebeurd. Den ene hoort van Troch dat X, den andere hoort van BVR dat Y, da's zever he mannen. Geloof wat ge wilt geloven, maar één ding staat vast: Troch vertrekt, en dat is in de huidige omstandigheden financieel een goede zaak. Misschien komt er nu wat extra loonbudget vrij om onze sterkste pionnen nog een beetje langer bij ons te houden. Troch werd betaald door sponsors. Bijgevolg komt er door deze transfer geen extra loonbudget vrij. Rechtstreeks komt er idd geen loonbudget vrij maar die sponsors kunnen nu dat geld wel aan iets/iemand anders besteden... _________________ MCMXIX |
| 02 Jan 2011, 23:41 |
|
|
Freak
Rupelboom schreef: we hebben ne nieuwe spits bij boom: daniel rodrigo de oliveira heeft bij ons getekend.Jullie zullen hem kennen als de topscorer van fcn sint niklaas.Die kan ook al niet meer scoren tegen ulle.Ik heb er mijn twijfels bij maar we geven hem een kans. DE BESTE WENSEN TROUWENS VOOR ALLE IENDRACHTSUPS EN OP NAAR TWEEDE(waar wij dan hopelijk nog staan). ![]() prima spits, een neus voor goals! (suikernonkel gestorven in boom?) |
| 03 Jan 2011, 8:33 |
|
| Pagina 49 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 47 48 49 50 51 … 345 Volgende |