| Auteur |
Bericht |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
|
tympanum2 schreef: Ja ik vond ze in de voorbereiding ook zwak...toen ze met 2-1 wonnen van ons! 
Ik denk dat we ons toen al een mooi idee van ons niveau konden maken, de staart van vierde klasse dus, waar Meldert nu staat.
|
| 04 Jan 2006, 15:41 |
|
 |
|
poipeplekker
|
Bartos schreef: tympanum2 schreef: Ja ik vond ze in de voorbereiding ook zwak...toen ze met 2-1 wonnen van ons!  Ik denk dat we ons toen al een mooi idee van ons niveau konden maken, de staart van vierde klasse dus, waar Meldert nu staat.
Nu niet voor het een of het ander, maar zo zwak zijn jullie nu ook nog niet ze :wink: Het verschil tussen 3de en 4de klasse is écht wel opmerkelijk. Vorige week 4-0 winst tegen de leider uit 4de D, gisteren 1-5 op Meldert...als je daar verzeilt, ben je echt wel diep gezakt als club.
|
| 04 Jan 2006, 15:44 |
|
 |
|
roeckie
Nationale Ploeg
|
poipeplekker schreef: Bartos schreef: tympanum2 schreef: Ja ik vond ze in de voorbereiding ook zwak...toen ze met 2-1 wonnen van ons!  Ik denk dat we ons toen al een mooi idee van ons niveau konden maken, de staart van vierde klasse dus, waar Meldert nu staat. Nu niet voor het een of het ander, maar zo zwak zijn jullie nu ook nog niet ze :wink: Het verschil tussen 3de en 4de klasse is écht wel opmerkelijk. Vorige week 4-0 winst tegen de leider uit 4de D, gisteren 1-5 op Meldert...als je daar verzeilt, ben je echt wel diep gezakt als club.
ik ben er spijtig genoeg 100 % zeker van da we na de winterstop ook op da niveau gaan spelen :kwaad:
|
| 04 Jan 2006, 15:52 |
|
 |
|
poipeplekker
|
Roeckie, volg jij Meldert nog wat?
't Is daar écht wel een bonte allegaartje geworden van volgevreten "ex-vedetten" die het beste allang gehad hebben, maar nog een stevige stuiver oprapen. Da's echt het geld langs ramen en deuren buitensmijten. Die staan niet voor niets onderaan in 4de B. En geloof me, het verschil tussen het Aalst dat ik zag tegen ons en het Meldert dat ik gisteren zag, is écht nog wel serieus groot.
|
| 04 Jan 2006, 15:57 |
|
 |
|
wij
Duivelke
|
Frederik D'hollander, spits op overschot bij Zulte-Waregem, tekende voor 2,5 seizoenen bij FCV Dender.
|
| 06 Jan 2006, 21:46 |
|
 |
|
roeckie
Nationale Ploeg
|
poipeplekker schreef: Roeckie, volg jij Meldert nog wat?
't Is daar écht wel een bonte allegaartje geworden van volgevreten "ex-vedetten" die het beste allang gehad hebben, maar nog een stevige stuiver oprapen. Da's echt het geld langs ramen en deuren buitensmijten. Die staan niet voor niets onderaan in 4de B. En geloof me, het verschil tussen het Aalst dat ik zag tegen ons en het Meldert dat ik gisteren zag, is écht nog wel serieus groot.
Tees jaar ewa minder maar ik heb tot vorig jaar daar nog gespeeld, toen wast eigenlijk nog erger als nu (ik denk da ze nu geen problemen zullen hebben om zich te redden). En met geld hebben ze altijd gesmeten ze, dat is zo as ge ne rijke voorzitter(s) hebt.
Ne goeie kameraad van mij speelt daar nu bij de eerste ploeg (is ingevallen tegen dender)en der zitten nog e paar jonge gasten in de eerste ploeg (onder andere diene da tegen dender heeft gescoord), dus mss dat ze het ingezien hebben en de jeugd wa meer kansen gaan geven...
|
| 06 Jan 2006, 23:42 |
|
 |
|
tympanum2
forumlegende
|
De Gilles scoorde het enige doelpunt voor Willebroek dit weekend! En dan nog niemand nen bloednees geklopt uk!! 
|
| 16 Jan 2006, 20:08 |
|
 |
|
poipeplekker
|
De Bilde heeft alweer een spierscheur opgelopen en is enkele weken out. Duidelijk geforceerd bij z'n poging tot dansen...
Bovenaan begint er nu toch al redelijk wat afscheiding te komen tussen de top-3 en de nummer 4. En onderaan is het nu zaterdag in Bornem money time eh. :wink:
|
| 23 Jan 2006, 13:01 |
|
 |
|
Davy
forumlegende
Website: http://www.eendracht-aalst.be
|
zondag es naar willebroek - waregem gaan zien
een echte rotmatch.. slordig en potig en gewoon overhaast voetbal. potjestamp eigenlijk.
fangio compernolle viel me wel op alms stevige middenvelder, maar wel een beenhouwerke zoals er nog een paar zijn... fysiek stevige spelers, maar wa een rotmatch...
0-0 terechte uitslag
|
| 23 Jan 2006, 13:34 |
|
 |
|
poipeplekker
|
Toch een paar mooie kansen en een aantal keer op de paal, heb ik gelezen in de krant.
Van Waregem was er zeker geen 5 man mee?
Vorig seizoen was Waregem een echte schande, stampen en schoppen naar alles dat bewoog, blijkbaar hebben ze ondertussen wat leren voetballen (hoewel ik het nog steeds gene vetten vind). Fysiek sterk en moeilijk te ontwrichten ploeg, dat wel.
|
| 23 Jan 2006, 14:27 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
|
Het zou me niet verbazen dat ze in Waregem tijdig op de rem zullen staan, ik kan me echt niet voorstellen dat die echt voor promotie zullen gaan. Ik zie ook niet echt nog ploegen terugkomen, dus zullen Dender en Cappellen volgens mij wel uitmaken wie er kampioen wordt. Ik denk wel dat het tussen die 2 ploegen wel nog een harde strijd tot op het einde zou kunnen worden.
|
| 23 Jan 2006, 14:37 |
|
 |
|
poipeplekker
|
Ik ga er vanuit dat jullie ons als goede buren op de voorlaatste speeldag de 3 punten zullen schenken, om dan de week nadien Cappellen een stevige hak te zetten. Daar dienen goede buren voor eh. :grijns: :wink:
Mja, het zal nog een bikkelharde strijd worden, alleen hebben we nog een zware 3de periode met een paar aartsmoeilijke verplaatsingen. Al doen we het op verplaatsing wel merkelijk beter dan thuis.
|
| 23 Jan 2006, 15:13 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
|
poipeplekker schreef: Ik ga er vanuit dat jullie ons als goede buren op de voorlaatste speeldag de 3 punten zullen schenken, om dan de week nadien Cappellen een stevige hak te zetten. Daar dienen goede buren voor eh.  :wink: Mja, het zal nog een bikkelharde strijd worden, alleen hebben we nog een zware 3de periode met een paar aartsmoeilijke verplaatsingen. Al doen we het op verplaatsing wel merkelijk beter dan thuis.
Neen, wij gaan op de voorlaatste speeldag door winst de broodnodige punten nemen om ons te verzekeren van het behoud, waarna we na een week van feesten met ne houten kop de boot ingaan tegen Cappellen :grijns: .
|
| 23 Jan 2006, 15:17 |
|
 |
|
poipeplekker
|
Tegen de B-ploeg van Gent zal het misschien ewa meer kampen dan in de heenmatch, da kan. :grijns:
|
| 23 Jan 2006, 15:30 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
|
poipeplekker schreef: Tegen de B-ploeg van Gent zal het misschien ewa meer kampen dan in de heenmatch, da kan. 
Kielo Lezi kan alleszins ook al niet meer scoren tegen ons :grijns: . Hij stond trouwens aan de aftrap bij Lokeren dit weekend.
|
| 23 Jan 2006, 15:35 |
|
|