|
|
| Pagina 159 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 157 158 159 160 161 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Artikels
En we gaan eventjes orde op zaken zetten,want er zijn geruchten blijkbaar:Er is op de evacuatieoefening absoluut geen ruzie geweest tussen de bestuursleden en al zkr niet waar supporters bijstonden.Ik denk dat den onderkroiper dit met alle plezier zal bevestigen.Trouwens de hoogste in rang was peter vandenbossche op die evacuatieoefening dus,kvraag mij af welke bestuursleden
![]() |
| 03 Jan 2011, 14:34 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Iendrachter90 schreef: En we gaan eventjes orde op zaken zetten,want er zijn geruchten blijkbaar:Er is op de evacuatieoefening absoluut geen ruzie geweest tussen de bestuursleden en al zkr niet waar supporters bijstonden.Ik denk dat den onderkroiper dit met alle plezier zal bevestigen.Trouwens de hoogste in rang was peter vandenbossche op die evacuatieoefening dus,kvraag mij af welke bestuursleden ![]() Gelukkig kom jij hier alle geruchten op het forum verklaren. |
| 03 Jan 2011, 14:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
lot schreef: Iendrachter90 schreef: En we gaan eventjes orde op zaken zetten,want er zijn geruchten blijkbaar:Er is op de evacuatieoefening absoluut geen ruzie geweest tussen de bestuursleden en al zkr niet waar supporters bijstonden.Ik denk dat den onderkroiper dit met alle plezier zal bevestigen.Trouwens de hoogste in rang was peter vandenbossche op die evacuatieoefening dus,kvraag mij af welke bestuursleden ![]() Gelukkig kom jij hier alle geruchten op het forum verklaren. Strike 1.... ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 03 Jan 2011, 15:08 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
lot schreef: Iendrachter90 schreef: En we gaan eventjes orde op zaken zetten,want er zijn geruchten blijkbaar:Er is op de evacuatieoefening absoluut geen ruzie geweest tussen de bestuursleden en al zkr niet waar supporters bijstonden.Ik denk dat den onderkroiper dit met alle plezier zal bevestigen.Trouwens de hoogste in rang was peter vandenbossche op die evacuatieoefening dus,kvraag mij af welke bestuursleden ![]() Gelukkig kom jij hier alle geruchten op het forum verklaren. Overdrijven hoort dat bij het basispakket va ne leerkracht ofzo?Ik kom is 1gerucht verklaren ze ![]() Trouwens ja,ik ben een van de weinige die het kan verklaren,aangezien dat er maar 5supporters de moeite hebben gedaan om er naar toe te gaan é (waarmee ik geen steen werp é,het uur en den dag was nu niet meteen ideaal gekozen.) |
| 03 Jan 2011, 15:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Iendrachter90 schreef: lot schreef: Iendrachter90 schreef: En we gaan eventjes orde op zaken zetten,want er zijn geruchten blijkbaar:Er is op de evacuatieoefening absoluut geen ruzie geweest tussen de bestuursleden en al zkr niet waar supporters bijstonden.Ik denk dat den onderkroiper dit met alle plezier zal bevestigen.Trouwens de hoogste in rang was peter vandenbossche op die evacuatieoefening dus,kvraag mij af welke bestuursleden ![]() Gelukkig kom jij hier alle geruchten op het forum verklaren. Overdrijven hoort dat bij het basispakket va ne leerkracht ofzo?Ik kom is 1gerucht verklaren ze ![]() Trouwens ja,ik ben een van de weinige die het kan verklaren,aangezien dat er maar 5supporters de moeite hebben gedaan om er naar toe te gaan é (waarmee ik geen steen werp é,het uur en den dag was nu niet meteen ideaal gekozen.)Die 5 supporters waren gewoon te laat, de anderen waren al lang geëvacueerd. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 03 Jan 2011, 18:10 |
|
|
Eendracht Aalst vermijdt carnaval
woensdag 12 januari 2011Auteur: (RWD) AALST - Eendracht Aalst verschuift zijn thuismatch van zondag 6 maart tegen Cappellen naar vrijdag 4 maart. De aftrap in het Pierre Cornelisstadion zal om 20.30 uur gegeven worden. Via de verschuiving omzeilt Eendracht de concurrentie met de carnavalsstoet die op zondag door de Ajuinenstad wandelt. Het biedt de spelersgroep van Bart Van Renterghem bovendien het voordeel dat ook zelf kan deelgenomen worden aan het volkse gebeuren. Vorig jaar kregen de spelers de toelating om zich op maandagavond in het feestgedruis te mengen en dat gebeurde in groep. De club legde toen wel een nachtklok om te controleren dat de spelers tijdig huiswaarts keerden, maar volgens vele bronnen was die stuk Lap,de spotters volgen de spelers ook al Kzie het probleem niet alsge tot dinsdagmorgend wegblijft ofzo,als de eerst volgende training pas op woensdagavond is.Nu hebben ze wel de pech dat die match van hamme op den 13de maart komt,anders hadden ze dat weekend vrij en hadden ze zich is 3dagen mogen uitleven ![]() |
| 12 Jan 2011, 13:51 |
|
|
Aalst kreeg een boete van 250euroX2,artikel1422:-21jarigen
De clubs van 3de nationale, nationale bevordering en 1ste provinciale afdeling zijn verplicht voor de eerste ploeg minstens 2spelers jonger dan 21 jaar op 1 januari van het vorig seizoen, in te schrijven op het wedstrijdblad. Op bornem en tegen ronse telde idd alleen van damme mee(preben en niels vallen vanaf dit jaar blijkbaar weg als -21geldige spelers).Dus vanaf nu moet ofwel yombo,ringoot of de gussemé steeds op de bank zitten,alé of geblijft de boetes gewoon betalen is ook mogelijk ![]() |
| 02 Feb 2011, 12:58 |
|
|
Junior
Onzen Ewout staat precies meer in het Nieuwsblad als in de ploeg.
|
| 15 Feb 2011, 17:40 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
nonkel august schreef: Onzen Ewout staat precies meer in het Nieuwsblad als in de ploeg. op papier ist ne goeien |
| 16 Feb 2011, 23:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Feb 2011, 13:53 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 09 Nov 2006, 10:59 Berichten: 194 Leeftijd: 39 Locatie: Koningslo (Vilvoorde) |
Davy schreef: nonkel august schreef: Onzen Ewout staat precies meer in het Nieuwsblad als in de ploeg. op papier ist ne goeien Nice one _________________ Eendracht Aalst, the road to the cup! See you in May |
| 19 Feb 2011, 14:24 |
|
|
Vaste Waarde
De Papa was blijkbaar heel content om voor den Iendracht te mogen spelen.
Zeker als ge is ziet naar zen fotoken. http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... tcode=9300 |
| 22 Feb 2011, 11:00 |
|
|
Ancien
‘Een gevaarlijke klip omzeilen'
Predrag Filipovic trekt straks naar het Aalsterse carnaval als ‘Mister Penalty'. De Aalsterse aanvoerder trof tegen Temse twee keer raak van op de stip en zal ook op Wielsbeke niet aarzelen als de kans zich aandient. Een geheime truc heb ik niet, maar ik ben wel een ervaren speler die kalm blijft en het hoofd niet op hol laat brengen. Tegen Anderlecht en in de beker tegen Beerschot miste ik, maar in de competitie trapte ik zeven op zeven penalty's netjes raak. Op een perfect getrapte strafschop is een doelman nagenoeg kansloos. We trekken nu naar Wielsbeke voor een nieuwe driepunter. Na Wielsbeke volgen thuisduels tegen Cappellen, Hamme en Brakel. Het komt er nu op aan om een zegereeks neer te zetten. We moeten proberen om onze voorsprong uit te bouwen zodat we een appeltje voor de dorst hebben in de titelstrijd. De volgende drie weken moeten we een sprong voorwaarts maken naar de beoogde titel. Eerst moeten we met Wielsbeke een gevaarlijke klip omzeilen. Wielsbeke beschikt over vele individuele kwaliteiten, maar vormt soms te weinig een collectief blok. Tegen Temse gaven we een sterke eerste helft weg, maar na de rust vielen we stil. Tegen elf bezoekers kwamen we beter uit de hoek dan tegen tien en dat was eigenlijk geen nieuw fenomeen. Concentratieverlies is altijd gevaarlijk. Zo brachten we ei zo na onszelf in de problemen. Ook op Wielsbeke moeten we meteen scherp staan van bij de aftrap.' Bron; Het Nieuwsblad _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Feb 2011, 9:58 |
|
|
Freak
Renovatie ZandbergSportcentrum Zandberg, het oefencomplex van Eendracht Aalst wordt gerenoveerd. De technische installie is verouderd en de doucheruimten zijn versleten. Er komt nieuwe faience, ook de toiletten worden aangepakt. De werken worden voor het bouwverlof uitgevoerd. Er wordt ook een waterrecuperatiesysteem opgezet. na het bouwverlof wordt het dak aangepakt. Op Zandberg komen wekelijks ruim 400 jongeren .
|
| 25 Feb 2011, 10:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
waly 2 schreef: Renovatie ZandbergSportcentrum Zandberg, het oefencomplex van Eendracht Aalst wordt gerenoveerd. De technische installie is verouderd en de doucheruimten zijn versleten. Er komt nieuwe faience, ook de toiletten worden aangepakt. De werken worden voor het bouwverlof uitgevoerd. Er wordt ook een waterrecuperatiesysteem opgezet. na het bouwverlof wordt het dak aangepakt. Op Zandberg komen wekelijks ruim 400 jongeren . Wie gaat dit financieren? Is gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid... _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 25 Feb 2011, 11:10 |
|
| Pagina 159 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 157 158 159 160 161 … 497 Volgende |