|
|
| Pagina 75 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 73 74 75 76 77 … 95 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Vierde Klasse
Jeroen schreef: Bakkie schreef: Yepla het spel zit hier weer op de wagen bij mij gaat het erover waarom hij naar de B kern is gegaan en als ge alles wil weten vraag het eens aan Gallucci,die zal u wel vertellen wat een bullshit het wel was. ![]() Troch heeft een schitterend seizoen in vierde gedraaid en ook in derde heeft hij geregeld zijn kwaliteiten laten zien. Speelde bijna een jaar bij de beloften en daar zegt niemand een slecht woord over hem... Natuurlijk zal hij niet met iedereen overeen gekomen zijn, anders zou hij niet naar de B-Kern gevlogen zijn. Maar misschien kunt ge gewoon is het positieve onthouden? Troch in vierde klasse was een streling voor het oog. Wat daarna is gebeurd interesseert mij allemaal minder, allemaal verleden tijd trouwens... Speelt nu bij Racing en ik wens hem het allerbeste...Blijkbaar direct een straffe eerste match en dan moeten we dus niet meer zagen over zijn periode hier. Speelde inderdaad een hele straffe match,tegen Willebroek laatste met amper 5 puntjes aan hem om volgende week te bevestigen thuis tegen Lyra.En TT is inderdaad verleden tijd en daar ben ik heel blij om,veel succes Troch _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Jan 2011, 22:56 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Amai, ik heb een paar matchen gezien van Troch in derde en vierde klasse en dat is gewoon een klasbak! Schitterende speler met uitstekende techniek en dito vista. Ik ben geen supporter van Aalst (eerder sympathisant :P ) maar het was toch een van de bepalende spelers van de voorbije jaren.
Spijtig voor Troch dat hier mensen zijn dat hem zo onderschatten (niet allen Bakkie, ook anderen heb ik al gezien). _________________
|
| 10 Jan 2011, 0:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik vind het ook heel spijtig dat Troch hier door sommigen zo afgebroken wordt. Was een klasbak en heeft ons mooie tijden bezorgd.
|
| 10 Jan 2011, 10:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Er zijn er hier die blijkbaar eens bij den optieker moeten gaan,Troch kan je een beetje vergelijken met De Bilde die hier ook constant is uitgefloten na zijn Porte stunt en die had in Aalst heel wat meer bewezen dan TT
en dat was pas een klasbak of zijn jullie dat ook vergeten.Maar De Bilde deed het op het plein en den anderen doet het in de kleedkamer. Of dachten jullie dat het bestuur zijn dik contract zomaar bleven betalen terwijl hij in de B-kern zat,a nee ze hebben hem naar de b-kern verwezen omdat hij zijn gedacht eens zei,wakker worden eh jongens. Einde hoofdstuk TT,veel geluk bij de Racing en ik zal ook awoe roepen als hij nog eens op den Iendracht komt spelen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Jan 2011, 10:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Ik geef Troch de Heilige absolutie
._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 10 Jan 2011, 11:41 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Opwijk wint trouwens met 2-1 tegen het Berlare van Tjorven De Brul en Koen Schockaert.
| 10 Jan 2011, 14:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bakkie schreef: Er zijn er hier die blijkbaar eens bij den optieker moeten gaan,Troch kan je een beetje vergelijken met De Bilde die hier ook constant is uitgefloten na zijn Porte stunt en die had in Aalst heel wat meer bewezen dan TT en dat was pas een klasbak of zijn jullie dat ook vergeten.Maar De Bilde deed het op het plein en den anderen doet het in de kleedkamer. Of dachten jullie dat het bestuur zijn dik contract zomaar bleven betalen terwijl hij in de B-kern zat,a nee ze hebben hem naar de b-kern verwezen omdat hij zijn gedacht eens zei,wakker worden eh jongens. Einde hoofdstuk TT,veel geluk bij de Racing en ik zal ook awoe roepen als hij nog eens op den Iendracht komt spelen. Ik roep nooit awoe voor spelers, en al zeker niet voor spelers die iets betekend hebben voor de club (Troch bracht ons terug uit de diepste hel, De Bilde naar de hoogste hemel) of die nog iets kunnen betekenen voor de club (iedereen die in de kern zit, dus). Heb daarvoor een te stevige herinnering in mijn jeugd toen mijn broers Yves Van Herp van KV Mechelen persoonlijk kenden, veruit de beste speler maar werd ook uitgefloten. Dus als Troch komt kan hij van mij gerust een applaus krijgen, maar als hij bij Racing blijft hoop ik dat het in een bekermatch is want ik zie Racing nog niet zo rap in tweede spelen. En dat neemt niet weg dat ik content ben dat hij weg is, was niet goed voor de club dat hij hier nog rondliep. |
| 10 Jan 2011, 23:00 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Troch was ne voetballer waarvoor je naar 't stadion kwam.
ongelofelijk dat sommigen niet zien wat die hier heeft betekend scoorde bij momenten aan de lopende band (en vaak nog eens beauty's ook), hij liet scoren, had een schitterende vrije trap in de voeten, kon een ploeg bijsturen en wakkerschudden op het veld, bleef cool wanneer nodig... het is tot op vandaag de laatste échte nummer 10 die we gehad hebben. van die historie waarom het nu zo fout is gelopen weet ik niets, en misschien moeten we daar niet te veel over weten ook. we moeten nu eenmaal niet alles weten. Die spelers, dat zijn ook maar mensen. alle respect voor de kleurrijke figuur die hij voor E. Aalst was. Hij was de sleutelfiguur in het jaar van de promotie naar vierde...en daar ga ik het bij houden. |
| 10 Jan 2011, 23:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Davy schreef: Troch was ne voetballer waarvoor je naar 't stadion kwam. ongelofelijk dat sommigen niet zien wat die hier heeft betekend scoorde bij momenten aan de lopende band (en vaak nog eens beauty's ook), hij liet scoren, had een schitterende vrije trap in de voeten, kon een ploeg bijsturen en wakkerschudden op het veld, bleef cool wanneer nodig... het is tot op vandaag de laatste échte nummer 10 die we gehad hebben. van die historie waarom het nu zo fout is gelopen weet ik niets, en misschien moeten we daar niet te veel over weten ook. we moeten nu eenmaal niet alles weten. Die spelers, dat zijn ook maar mensen. alle respect voor de kleurrijke figuur die hij voor E. Aalst was. Hij was de sleutelfiguur in het jaar van de promotie naar vierde...en daar ga ik het bij houden. Lees er eens de posts op na he, NIEMAND heeft ooit gezegd dat Troch NIKS betekende of betekend heeft voor de club. Het gaat erover dat hij naar de b-kern moest van oa. BVR, en dààr hebben sommigen het over. Ik steun de beslissing van de trainer, WANT die is er nog, en Troch die is weg...Ik wens hem echt het beste, en daarmee is voor mij het hoofdstuk Troch afgesloten! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 11 Jan 2011, 10:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Het hoofdstuk Troch is afgesloten! In 4de was jij een klassespeler. Een echte streling voor het oog akkoord. Toen we in 3de goed begonnen draaide hij ook goed mee , maar vanaf zijn blessure is hij hier nooit meer de oude geweest. Dan ging hij naar Roeselare voor een stap vooruit , maar volgens mij leerde hij er 2 achteruit. Met alle respect voor Thomas maar de laatste wedstrijden dat ik hem zag spelen was echt zwak. Maar tis en blijft ne prachtspeler , veel geluk bij Racing Mechelen , da gun ik hem!
|
| 11 Jan 2011, 17:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
gweninho schreef: Met alle respect voor Thomas maar de laatste wedstrijden dat ik hem zag spelen was echt zwak. Ik denk niet dat je zijn invalbeurt op Temse en zijn helft op Cappelen zwak kan noemen. Was op dat moment serieus uit een dip aan het kruipen. |
| 12 Jan 2011, 0:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
DavidSeal schreef: Lees er eens de posts op na he, NIEMAND heeft ooit gezegd dat Troch NIKS betekende of betekend heeft voor de club. Hm, spijtig genoeg klopt dat niet echt en wordt er wel door iemand gezegd dat Troch hier niets betekend heeft. Soit, ik laat me niet uit over zijn vertrek en misschien zal het wel de beste oplossing zijn, maar ik zal toch niet vergeten wat Troch hier gepresteerd heeft en hoeveel schitterende doelpunten hij hier gemaakt heeft. Als hij hier ooit nog eens weerkomt, krijgt hij van mij een staande ovatie en hem uitfluiten zou ik een redelijke schande vinden. |
| 12 Jan 2011, 10:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bartos schreef: DavidSeal schreef: Lees er eens de posts op na he, NIEMAND heeft ooit gezegd dat Troch NIKS betekende of betekend heeft voor de club. Hm, spijtig genoeg klopt dat niet echt en wordt er wel door iemand gezegd dat Troch hier niets betekend heeft. Soit, ik laat me niet uit over zijn vertrek en misschien zal het wel de beste oplossing zijn, maar ik zal toch niet vergeten wat Troch hier gepresteerd heeft en hoeveel schitterende doelpunten hij hier gemaakt heeft. Als hij hier ooit nog eens weerkomt, krijgt hij van mij een staande ovatie en hem uitfluiten zou ik een redelijke schande vinden. Hoe ge het draait of keert, Troch is nen ajoin en zal altijd nen ajoin blijven. ![]() _________________ geer'n bè |
| 12 Jan 2011, 10:33 |
|
|
Ancien
Bartos schreef: DavidSeal schreef: Lees er eens de posts op na he, NIEMAND heeft ooit gezegd dat Troch NIKS betekende of betekend heeft voor de club. Hm, spijtig genoeg klopt dat niet echt en wordt er wel door iemand gezegd dat Troch hier niets betekend heeft. Soit, ik laat me niet uit over zijn vertrek en misschien zal het wel de beste oplossing zijn, maar ik zal toch niet vergeten wat Troch hier gepresteerd heeft en hoeveel schitterende doelpunten hij hier gemaakt heeft. Als hij hier ooit nog eens weerkomt, krijgt hij van mij een staande ovatie en hem uitfluiten zou ik een redelijke schande vinden. "Als" je Bakkie zijn post bedoeld, en je leest zijn post dààronder dan weet je wat hij bedoelde met Troch heeft hier in Aalst niets gedaan. En ik heb hem nooit afgebroken, lees maar na, maar ik steun de keuze van de trainer. En nu is het voor mij echt afgesloten. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 12 Jan 2011, 10:44 |
|
|
Bartos schreef: DavidSeal schreef: Lees er eens de posts op na he, NIEMAND heeft ooit gezegd dat Troch NIKS betekende of betekend heeft voor de club. Hm, spijtig genoeg klopt dat niet echt en wordt er wel door iemand gezegd dat Troch hier niets betekend heeft. Soit, ik laat me niet uit over zijn vertrek en misschien zal het wel de beste oplossing zijn, maar ik zal toch niet vergeten wat Troch hier gepresteerd heeft en hoeveel schitterende doelpunten hij hier gemaakt heeft. Als hij hier ooit nog eens weerkomt, krijgt hij van mij een staande ovatie en hem uitfluiten zou ik een redelijke schande vinden. Wat heeft hij dan wel bewezen sinds zijn terugkeer bij Aalst een nog grotere schande is dan ook het uitfluiten van De Bilde (a moeder es een hoer enz.....) en die heeft veel meer gepresteerd.Blijkbaar mag den ene meer dan den anderen.Soit ieder zijn gedacht daar is een forum voor eh ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Jan 2011, 10:48 |
|
| Pagina 75 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 73 74 75 76 77 … 95 Volgende |