|
|
| Pagina 39 van 100 |
[ 1486 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 37 38 39 40 41 … 100 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Bericht Re: 3e Klasse A (2010 - 2011)
Tom_1919 schreef: chunga schreef: Ik hield oudenaarde ook lang in het oog als concurent maar nu al 10 punten achter das toch niet niks. Als ik nu naar het klassement kijk begin ik er toch stillaan een zeer goed gevoel bij te krijgen. Hoogstraten en Ronse zijn nu nog te duchten volgens mij en die laatste kunnen we nu zondag al nen uppercut geven. En deze ploeg moeten we pas op de laatste speeldag gaan bekampen op hun eigen veld, dus tegen dan zou normaal (en hopelijk) den titel al moeten binnen zijn. ![]() |
| 10 Jan 2011, 11:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Tom_1919 schreef: chunga schreef: Ik hield oudenaarde ook lang in het oog als concurent maar nu al 10 punten achter das toch niet niks. Als ik nu naar het klassement kijk begin ik er toch stillaan een zeer goed gevoel bij te krijgen. Hoogstraten en Ronse zijn nu nog te duchten volgens mij en die laatste kunnen we nu zondag al nen uppercut geven. En deze ploeg moeten we pas op de laatste speeldag gaan bekampen op hun eigen veld, dus tegen dan zou normaal (en hopelijk) den titel al moeten binnen zijn. Ik keek ook het meest naar Oudenaarde, maar 10 punten is toch een serieus brokske en als je die doelpuntenverhouding ziet (38-35) dat is toch ook geen kampioengemiddelde met bijna twee goals per match tegen en nauwelijks positief... |
| 10 Jan 2011, 22:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
witteken schreef: gweninho schreef: Hamme - Coxyde 5-0!!! kroket ![]() Was aanwezig op de wedstrijd, Hamme was zelfs niet indrukwekkend, maar kreeg wel een steuntje van de goalie van Coxyde, die zijn avondje niet had. Doelpunt 2: hij verwerkt slecht een onschuldig hoge bal waarop De Lange er als de pinken bij was om te scoren, doelpunt 3 een schot recht op hem dat hij opnieuw lost en wederom De Lange op de goed plaats, doelpunt 4 een schotje onder hem door, doelpunt 5 een center duwt hij in de voeten van De Meyer en wederom kassa, doelpunt 6 en 7 bleven uit mdat verdedigers hem na een zoveelste blunder op de lijn bijstonden. Coxyde kon nooit de indruk geven dat ze een kopploeg zijn (waren) Sarrazyn miste in het begin van de 2de helft wel een dot van een kans, maar verder ....Enfin, met wat ik heb gezien, vermoed ik dat Coxyde geen concurent is. ![]() _________________ geer'n bè |
| 11 Jan 2011, 16:53 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
chunga schreef: Tom_1919 schreef: chunga schreef: Ik hield oudenaarde ook lang in het oog als concurent maar nu al 10 punten achter das toch niet niks. Als ik nu naar het klassement kijk begin ik er toch stillaan een zeer goed gevoel bij te krijgen. Hoogstraten en Ronse zijn nu nog te duchten volgens mij en die laatste kunnen we nu zondag al nen uppercut geven. En deze ploeg moeten we pas op de laatste speeldag gaan bekampen op hun eigen veld, dus tegen dan zou normaal (en hopelijk) den titel al moeten binnen zijn. ![]() op Cerkel was't in de joaren 60-ig wel nen triller ; weir moesten winnen den lesten dag op Cerkel en t was van da (0-1) ; 't es al lang geleeen , dus wooram né op Ronse ,moeten winnen om kampioen te zen ? Vér den ambi allieen a |
| 11 Jan 2011, 17:43 |
|
|
Vaste Waarde
panoleon schreef: witteken schreef: gweninho schreef: Hamme - Coxyde 5-0!!! kroket ![]() Was aanwezig op de wedstrijd, Hamme was zelfs niet indrukwekkend, maar kreeg wel een steuntje van de goalie van Coxyde, die zijn avondje niet had. Doelpunt 2: hij verwerkt slecht een onschuldig hoge bal waarop De Lange er als de pinken bij was om te scoren, doelpunt 3 een schot recht op hem dat hij opnieuw lost en wederom De Lange op de goed plaats, doelpunt 4 een schotje onder hem door, doelpunt 5 een center duwt hij in de voeten van De Meyer en wederom kassa, doelpunt 6 en 7 bleven uit mdat verdedigers hem na een zoveelste blunder op de lijn bijstonden. Coxyde kon nooit de indruk geven dat ze een kopploeg zijn (waren) Sarrazyn miste in het begin van de 2de helft wel een dot van een kans, maar verder ....Enfin, met wat ik heb gezien, vermoed ik dat Coxyde geen concurent is. ![]() was dat diejen keeper dat tegen ons zo sterk stond te keepen in zijn goal dit seizoen? |
| 11 Jan 2011, 19:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
voorbijganger schreef: panoleon schreef: witteken schreef: kroket ![]() Was aanwezig op de wedstrijd, Hamme was zelfs niet indrukwekkend, maar kreeg wel een steuntje van de goalie van Coxyde, die zijn avondje niet had. Doelpunt 2: hij verwerkt slecht een onschuldig hoge bal waarop De Lange er als de pinken bij was om te scoren, doelpunt 3 een schot recht op hem dat hij opnieuw lost en wederom De Lange op de goed plaats, doelpunt 4 een schotje onder hem door, doelpunt 5 een center duwt hij in de voeten van De Meyer en wederom kassa, doelpunt 6 en 7 bleven uit mdat verdedigers hem na een zoveelste blunder op de lijn bijstonden. Coxyde kon nooit de indruk geven dat ze een kopploeg zijn (waren) Sarrazyn miste in het begin van de 2de helft wel een dot van een kans, maar verder ....Enfin, met wat ik heb gezien, vermoed ik dat Coxyde geen concurent is. ![]() was dat diejen keeper dat tegen ons zo sterk stond te keepen in zijn goal dit seizoen? neen, hun 1ste doelman is buiten strijd tot eind februari, tes was nen echten vliegenvanger ![]() _________________ geer'n bè |
| 11 Jan 2011, 20:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
panoleon schreef: voorbijganger schreef: panoleon schreef: Was aanwezig op de wedstrijd, Hamme was zelfs niet indrukwekkend, maar kreeg wel een steuntje van de goalie van Coxyde, die zijn avondje niet had. Doelpunt 2: hij verwerkt slecht een onschuldig hoge bal waarop De Lange er als de pinken bij was om te scoren, doelpunt 3 een schot recht op hem dat hij opnieuw lost en wederom De Lange op de goed plaats, doelpunt 4 een schotje onder hem door, doelpunt 5 een center duwt hij in de voeten van De Meyer en wederom kassa, doelpunt 6 en 7 bleven uit mdat verdedigers hem na een zoveelste blunder op de lijn bijstonden. Coxyde kon nooit de indruk geven dat ze een kopploeg zijn (waren) Sarrazyn miste in het begin van de 2de helft wel een dot van een kans, maar verder ....Enfin, met wat ik heb gezien, vermoed ik dat Coxyde geen concurent is. ![]() was dat diejen keeper dat tegen ons zo sterk stond te keepen in zijn goal dit seizoen? neen, hun 1ste doelman is buiten strijd tot eind februari, tes was nen echten vliegenvanger ![]() Oei, dat ook nog, ik denk dat die gasten een duikske gaan maken, hoor... |
| 11 Jan 2011, 20:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De topschutters in Derde A na 18 speeldagen:
19 doelpunten Jimmy Fockaert (Hoogstraten) 14 doelpunten Jelle Delie (Olsa Brakel) 13 doelpunten Ode Thompson (Oudenaarde) 11 doelpunten Papa Ngom (Deinze) 10 doelpunten Wouter Moreels (Eendracht Aalst), Papa Sene (Coxyde) 8 doelpunten Laurent Depoitre (Eendracht Aalst), Stijn De Wilde (Bornem), Karel Ternier (Coxyde), Mathias Schamp (Oudenaarde), Yannick Lacam (Ronse) 7 doelpunten Robby Van De Weyer (Geel-Meerhout), Dirk Mathyssen (Hoogstraten), Tom Coghe (Izegem), Koen Carlier (Temse) 6 doelpunten Thomas Van Aerschot (Geel-Meerhout), Wouter Vandendriessche (Ronse) 5 doelpunten Damien Gallucci (Eendracht Aalst), Gertjan Martens, Jens Verroken (Bornem), Kjell Knipping (Olsa Brakel), Hans Hannes, Mohamed El Idrissi (Dessel), Daniel Rodrigo De Oliveira, Xavier Deschacht (SK Sint-Niklaas), Nicolas Gezelle, Dempsey Vervaecke (Racing Waregem) 4 doelpunten Predrag Filipovic (Eendracht Aalst), Stijn De Keukeleire (Bornem), Stijn Antheunis (Olsa Brakel), Maxim Van Hoydonck, Alan Grozdanic (Cappellen), Nick De Groote (Coxyde), Wouter Smeets, Martijn Plessers (Geel-Meerhout), Fabiano Scarpino (Hamme), Sandy Martens (Oudenaarde), Christof Maes (Temse), Dries Bernaert, Yannick Dekeyzer, Bjorn Derycke (Torhout), Tidjy Carton (Wielsbeke) 3 doelpunten Bob Cousin, Samuel Crispijn (Eendracht Aalst), Nico Praet (Olsa Brakel), Nkuman Michel (Cappellen), Bart Syx (Coxyde), Gilles Pottie (Deinze), Tanju Burhan, Wouter Vosters, Agatino Pellegriti, Tim Nelemans (Dessel), Jelle Claes (Geel-Meerhout), Jessy Lebsir, Jochen Sucaet, Thomas De Meyer, Nicolas De Lange (Hamme), Niels Cox (Hoogstraten), Jens Van Damme (Izegem), Klaas Van Den Bossche (Oudenaarde), Anthony Palmieri (Ronse), Tim De Meersman, Nicky Melkert (SK Sint-Niklaas), Alexis Kubilskis (Temse), Klaas Devriendt (Torhout), Quissem Zarti, Gwenny Opbrouck (Racing Waregem), Cuzet Filiz, Donjet Shkodra (Wielsbeke) 2 doelpunten Jonathan Yombo (Eendracht Aalst), Hamid Bouyfoulktine, Eric Asante (Cappellen), Nils Sarrazyn, Darius Hillewaere (Coxyde), Sampson Twum, Timothy Van De Wouwer, Gauthier Lauwers (Deinze), Zico Gielis, Thomas Frederix (Dessel), Sam Belmans, Kevin Janssens (Geel-Meerhout), Joachim De Wilde (Hamme), Bob Swaegers, Michiel Lanslots, Ruben Tilburgs (Hoogstraten), Dieter Wittesaele, Lieven Cnudde, Wim Vandoorne (Izegem), Nabil Guelsifi, Jesse Martens (Oudenaarde), Cedric Arena (Ronse), Sebastian Hermans, Jonah Remans (Temse), Sam De Ruyter, Dieter Yde (Torhout), Dimitri Geldhof (Racing Waregem), Valentin Romont (Wielsbeke) 1 doelpunt Olivier De Castro, Ken Van Damme, Jens Podevijn, Niels De Schutter (Eendracht Aalst), Koen Stabel, Wouter Koppen, Jente Van Ongeval, Christian Van Hoeylandt (Bornem), Quinten Schollaert, Pieter-Jan Foket, Kevin Haezebroeck (Olsa Brakel), Thierry Nana Diela, Leo Uzoma (Cappellen), Nico Vandendriessche, Glenn Verdonck, Kenneth Vanhoecke (Coxyde), Frederik Declercq, Joeri Pardo, Frédéric Dindeleux (Deinze), Serkan Kocaslan, Prince Asubonteng, Kurt Remen (Dessel), Steven Schurmann, Tim Verstraeten, Sil Boeykens, Sofiane Moumou, Lode Vertonghen (SK Sint-Niklaas), David Vandecauter (Geel-Meerhout), Jan Criel, Kristof Dupont, Brecht Vierstraete, Steven Maes (Hamme), Karim Didi, Glenn Van Der Linden, Thijs Schrauwen, Nick Van Huffel (Hoogstraten), Stijn Dedeygere, Frederique Ollivier, Nasreddine Hariti (Izegem), Mathieu Dejonckheere, Nico Blondeel (Oudenaarde), Jonas De Landtsheer, Alexandre Frutos, Mory Antrope, Glenn Timmerman (Ronse), Sammy Van Den Bossche, Thomas Declercq, Kristof De Witte (Temse), Nicholas Vandille, Michael Cornelis, Maarten Cobbaert, Lars Blieck (Torhout), Denzel Vanfleteren, Samba Ly, Sander Damman (Racing Waregem), Vladan Devic, David Hoyois, Emir Ujkani, Jurriën Beeuwsaert (Wielsbeke) |
| 12 Jan 2011, 15:22 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Dieje Fockaert schiet ze precies ook vlotjes binnen seg.
|
| 12 Jan 2011, 17:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Gilles schreef: Dieje Fockaert schiet ze precies ook vlotjes binnen seg. Ge moogt gerust zijn! Blij dat die er tegen ons niet bij was wegens schorsing EN nog blijer dat de volgende keer dat we hem tegenkomen we al kampioen zullen zijn (achum achum) |
| 12 Jan 2011, 19:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Nog extra nieuwtje - Coxyde zou zich versterkt hebben met Thor Laleman van Oostende. Sterke, jonge speler! En dus ook redelijk tot zeer verrast dat die kerel al een stap terugzet...
|
| 12 Jan 2011, 19:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: Nog extra nieuwtje - Coxyde zou zich versterkt hebben met Thor Laleman van Oostende. Sterke, jonge speler! En dus ook redelijk tot zeer verrast dat die kerel al een stap terugzet... Klopt |
| 12 Jan 2011, 19:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
DT schreef: Nog extra nieuwtje - Coxyde zou zich versterkt hebben met Thor Laleman van Oostende. Sterke, jonge speler! En dus ook redelijk tot zeer verrast dat die kerel al een stap terugzet... Maakte dit seizoen nog een mooi doelpunt op Wetteren,sterke grote speler. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Jan 2011, 19:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bakkie schreef: DT schreef: Nog extra nieuwtje - Coxyde zou zich versterkt hebben met Thor Laleman van Oostende. Sterke, jonge speler! En dus ook redelijk tot zeer verrast dat die kerel al een stap terugzet... Maakte dit seizoen nog een mooi doelpunt op Wetteren,sterke grote speler. Alle de Papa is al vervangen ![]() |
| 12 Jan 2011, 19:21 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Goeie speler herinner ik mij van bij KVO. Maakte toch ook geregeld zijn goaltje dacht ik.
|
| 12 Jan 2011, 19:37 |
|
| Pagina 39 van 100 |
[ 1486 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 37 38 39 40 41 … 100 Volgende |