|
|
| Pagina 76 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 74 75 76 77 78 … 95 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Vierde Klasse
DavidSeal schreef: Bartos schreef: DavidSeal schreef: Lees er eens de posts op na he, NIEMAND heeft ooit gezegd dat Troch NIKS betekende of betekend heeft voor de club. Hm, spijtig genoeg klopt dat niet echt en wordt er wel door iemand gezegd dat Troch hier niets betekend heeft. Soit, ik laat me niet uit over zijn vertrek en misschien zal het wel de beste oplossing zijn, maar ik zal toch niet vergeten wat Troch hier gepresteerd heeft en hoeveel schitterende doelpunten hij hier gemaakt heeft. Als hij hier ooit nog eens weerkomt, krijgt hij van mij een staande ovatie en hem uitfluiten zou ik een redelijke schande vinden. "Als" je Bakkie zijn post bedoeld, en je leest zijn post dààronder dan weet je wat hij bedoelde met Troch heeft hier in Aalst niets gedaan. En ik heb hem nooit afgebroken, lees maar na, maar ik steun de keuze van de trainer. En nu is het voor mij echt afgesloten. Optieker Sorgeloos in Aalst is ne goeie,de volgende keer zal ik wa meer smilies gebruiken dan zullen ze het wel snappen zeker ![]() Troch es nen ajoin ole ole _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Jan 2011, 10:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bakkie schreef: Bartos schreef: DavidSeal schreef: Lees er eens de posts op na he, NIEMAND heeft ooit gezegd dat Troch NIKS betekende of betekend heeft voor de club. Hm, spijtig genoeg klopt dat niet echt en wordt er wel door iemand gezegd dat Troch hier niets betekend heeft. Soit, ik laat me niet uit over zijn vertrek en misschien zal het wel de beste oplossing zijn, maar ik zal toch niet vergeten wat Troch hier gepresteerd heeft en hoeveel schitterende doelpunten hij hier gemaakt heeft. Als hij hier ooit nog eens weerkomt, krijgt hij van mij een staande ovatie en hem uitfluiten zou ik een redelijke schande vinden. Wat heeft hij dan wel bewezen sinds zijn terugkeer bij Aalst een nog grotere schande is dan ook het uitfluiten van De Bilde (a moeder es een hoer enz.....) en die heeft veel meer gepresteerd.Blijkbaar mag den ene meer dan den anderen.Soit ieder zijn gedacht daar is een forum voor eh ![]() Ik klap niet over zijn terugkeer, maar over zijn eerste en toch ook deels zijn tweede seizoen bij Aalst. Vorig seizoen was het inderdaad te weinig, al maakte hij ondanks blessureleed nog altijd een aantal goals vorig seizoen. Maar ok, laat het duidelijk zijn, Wouter Moreels is op die positie momenteel gewoon enkele klasses sterker natuurlijk. Maar ik vind dat Troch ons genoeg gegeven heeft om een applaus te verdienen. Als Arnold een (terechte) staande ovatie krijgt, dan toch zeker Troch ook. Maar ok, we kunnen niet allemaal dezelfde mening hebben. Misschien weet gij wel meer over wat er zich achter de schermen afgespeeld heeft en ga ik enkel voort op wat ik op het veld gezien heb. |
| 12 Jan 2011, 11:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bartos schreef: Bakkie schreef: Bartos schreef: Hm, spijtig genoeg klopt dat niet echt en wordt er wel door iemand gezegd dat Troch hier niets betekend heeft. Soit, ik laat me niet uit over zijn vertrek en misschien zal het wel de beste oplossing zijn, maar ik zal toch niet vergeten wat Troch hier gepresteerd heeft en hoeveel schitterende doelpunten hij hier gemaakt heeft. Als hij hier ooit nog eens weerkomt, krijgt hij van mij een staande ovatie en hem uitfluiten zou ik een redelijke schande vinden. Wat heeft hij dan wel bewezen sinds zijn terugkeer bij Aalst een nog grotere schande is dan ook het uitfluiten van De Bilde (a moeder es een hoer enz.....) en die heeft veel meer gepresteerd.Blijkbaar mag den ene meer dan den anderen.Soit ieder zijn gedacht daar is een forum voor eh ![]() Ik klap niet over zijn terugkeer, maar over zijn eerste en toch ook deels zijn tweede seizoen bij Aalst. Vorig seizoen was het inderdaad te weinig, al maakte hij ondanks blessureleed nog altijd een aantal goals vorig seizoen. Maar ok, laat het duidelijk zijn, Wouter Moreels is op die positie momenteel gewoon enkele klasses sterker natuurlijk. Maar ik vind dat Troch ons genoeg gegeven heeft om een applaus te verdienen. Als Arnold een (terechte) staande ovatie krijgt, dan toch zeker Troch ook. Maar ok, we kunnen niet allemaal dezelfde mening hebben. Misschien weet gij wel meer over wat er zich achter de schermen afgespeeld heeft en ga ik enkel voort op wat ik op het veld gezien heb. Zand erover.Laat ons nu concentreren op dit seizoen,dat is veel belangrijker dan ... ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Jan 2011, 11:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Davy schreef: Troch was ne voetballer waarvoor je naar 't stadion kwam. ongelofelijk dat sommigen niet zien wat die hier heeft betekend scoorde bij momenten aan de lopende band (en vaak nog eens beauty's ook), hij liet scoren, had een schitterende vrije trap in de voeten, kon een ploeg bijsturen en wakkerschudden op het veld, bleef cool wanneer nodig... het is tot op vandaag de laatste échte nummer 10 die we gehad hebben. van die historie waarom het nu zo fout is gelopen weet ik niets, en misschien moeten we daar niet te veel over weten ook. we moeten nu eenmaal niet alles weten. Die spelers, dat zijn ook maar mensen. alle respect voor de kleurrijke figuur die hij voor E. Aalst was. Hij was de sleutelfiguur in het jaar van de promotie naar vierde...en daar ga ik het bij houden. Bosj op kameroad!! Respect moeje verdienen, en TT verdiendtj da.... _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 12 Jan 2011, 17:19 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Schepper schreef: Davy schreef: Troch was ne voetballer waarvoor je naar 't stadion kwam. ongelofelijk dat sommigen niet zien wat die hier heeft betekend scoorde bij momenten aan de lopende band (en vaak nog eens beauty's ook), hij liet scoren, had een schitterende vrije trap in de voeten, kon een ploeg bijsturen en wakkerschudden op het veld, bleef cool wanneer nodig... het is tot op vandaag de laatste échte nummer 10 die we gehad hebben. van die historie waarom het nu zo fout is gelopen weet ik niets, en misschien moeten we daar niet te veel over weten ook. we moeten nu eenmaal niet alles weten. Die spelers, dat zijn ook maar mensen. alle respect voor de kleurrijke figuur die hij voor E. Aalst was. Hij was de sleutelfiguur in het jaar van de promotie naar vierde...en daar ga ik het bij houden. Bosj op kameroad!! Respect moeje verdienen, en TT verdiendtj da.... |
| 12 Jan 2011, 17:42 |
|
|
witteken schreef: Schepper schreef: Davy schreef: Troch was ne voetballer waarvoor je naar 't stadion kwam. ongelofelijk dat sommigen niet zien wat die hier heeft betekend scoorde bij momenten aan de lopende band (en vaak nog eens beauty's ook), hij liet scoren, had een schitterende vrije trap in de voeten, kon een ploeg bijsturen en wakkerschudden op het veld, bleef cool wanneer nodig... het is tot op vandaag de laatste échte nummer 10 die we gehad hebben. van die historie waarom het nu zo fout is gelopen weet ik niets, en misschien moeten we daar niet te veel over weten ook. we moeten nu eenmaal niet alles weten. Die spelers, dat zijn ook maar mensen. alle respect voor de kleurrijke figuur die hij voor E. Aalst was. Hij was de sleutelfiguur in het jaar van de promotie naar vierde...en daar ga ik het bij houden. Bosj op kameroad!! Respect moeje verdienen, en TT verdiendtj da.... ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Jan 2011, 18:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik onthoud alleen de periode waarin hij samen met Arnold in de spits liep.
|
| 12 Jan 2011, 21:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Zienaa schreef: Ik onthoud alleen de periode waarin hij samen met Arnold in de spits liep. misschien een topic TT openen, dan kunnen de post van 4de klasse hier verder gaan ![]() _________________ geer'n bè |
| 13 Jan 2011, 10:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
panoleon schreef: Zienaa schreef: Ik onthoud alleen de periode waarin hij samen met Arnold in de spits liep. misschien een topic TT openen, dan kunnen de post van 4de klasse hier verder gaan ![]() Sinds Opwijk al hun matchen verliest, is het toch enkel nog Gruunwit die in dezen topic post . |
| 13 Jan 2011, 10:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bartos schreef: panoleon schreef: Zienaa schreef: Ik onthoud alleen de periode waarin hij samen met Arnold in de spits liep. misschien een topic TT openen, dan kunnen de post van 4de klasse hier verder gaan ![]() Sinds Opwijk al hun matchen verliest, is het toch enkel nog Gruunwit die in dezen topic post .en die van Sottegem zijn we volgend jaar ook kwijt ![]() _________________ geer'n bè |
| 13 Jan 2011, 10:29 |
|
|
panoleon schreef: Bartos schreef: panoleon schreef: misschien een topic TT openen, dan kunnen de post van 4de klasse hier verder gaan ![]() Sinds Opwijk al hun matchen verliest, is het toch enkel nog Gruunwit die in dezen topic post .en die van Sottegem zijn we volgend jaar ook kwijt ![]() Racing Mechelen promoveren en Opwijk en Sottegem degraderen, dan kunnen we dezen topic even goed sluiten jongens . |
| 13 Jan 2011, 10:31 |
|
|
Bartos schreef: panoleon schreef: Bartos schreef: Sinds Opwijk al hun matchen verliest, is het toch enkel nog Gruunwit die in dezen topic post .en die van Sottegem zijn we volgend jaar ook kwijt ![]() Racing Mechelen promoveren en Opwijk en Sottegem degraderen, dan kunnen we dezen topic even goed sluiten jongens .Niet te snel sluiten, Jong Lede staat er goed voor ![]() _________________ geer'n bè |
| 13 Jan 2011, 10:43 |
|
|
Stephane Vandorpe (Diegem Sport)
Racing heeft met het oog op volgende seizoen (2011-2012) een eerste transfer afgerond. Diegem Sport-middenvelder Stephane Vandorpe maakt de overstap in de zomer. Stephane Vandorpe (° 05/01/1985) is een 26-jarige middenvelder die sinds 2005 aan de slag is bij derdeklasser Diegem Sport, waar hij dit seizoen zo goed als alle wedstrijd de volle 90 minuten op het veld stond en tot één van de sterkhouders behoort. Voordien was hij ook al actief bij SK Kampenhout. In totaal speelde Vandorpe al zo'n 150 wedstrijden op 3de klasse niveau. Racing haalt dus alvast de nodige ervaring voor 3de klasse, en bewijst hiermee nog maar eens de titelambities die het dit jaar koestert. Stephane, Welkom bij Racing Mechelen! _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Jan 2011, 17:42 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: panoleon schreef: Zienaa schreef: Ik onthoud alleen de periode waarin hij samen met Arnold in de spits liep. misschien een topic TT openen, dan kunnen de post van 4de klasse hier verder gaan ![]() Sinds Opwijk al hun matchen verliest, is het toch enkel nog Gruunwit die in dezen topic post .Ik post enkel maar als ik ze zie spelen, daar kan ik ook niet aan doen hé ![]() _________________
|
| 13 Jan 2011, 19:31 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: panoleon schreef: misschien een topic TT openen, dan kunnen de post van 4de klasse hier verder gaan ![]() Sinds Opwijk al hun matchen verliest, is het toch enkel nog Gruunwit die in dezen topic post .Ik post enkel maar als ik ze zie spelen, daar kan ik ook niet aan doen hé ![]() Tes tein toepen vér ons da ge doar giejn abonnement etj. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 13 Jan 2011, 21:18 |
|
| Pagina 76 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 74 75 76 77 78 … 95 Volgende |