|
|
| Pagina 507 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 505 506 507 508 509 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior
Bericht Re: de Dendertopic
Pas op wij hebben ook schulden . Al twee maanden wel uitgaven maar genen bal inkomsten.
Dat zal ook wel ergens pijn doen . Eigen miserie doet meer pijn dan die van een ander. |
| 09 Jan 2011, 12:56 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
nonkel august schreef: Pas op wij hebben ook schulden . Al twee maanden wel uitgaven maar genen bal inkomsten. Dat zal ook wel ergens pijn doen . Eigen miserie doet meer pijn dan die van een ander. daar zullen ze toch wel ergens rekening mee houden zeker om die twee maanden door te komen zonder al te veel echt verlies te hebben? maar t is wel e feit dat ze in die maanden geen winsten kunnen maken van de supporterskant uit dan , inkomtickets en drank.... maar we zullen da de komende maanden ( en zeker die carnavalmatch) meer dan goed maken ![]() |
| 09 Jan 2011, 13:01 |
|
|
Freak
nonkel august schreef: Pas op wij hebben ook schulden . Al twee maanden wel uitgaven maar genen bal inkomsten. Dat zal ook wel ergens pijn doen . Eigen miserie doet meer pijn dan die van een ander. hebben wij ook schulden? Shit zeg, daar slaap ik deze nacht niet van... ![]() |
| 09 Jan 2011, 13:14 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Opnieuw stront aan de knikker????????
Een bekende sponsor zou ermee stoppen????? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 16 Jan 2011, 22:20 |
|
|
forumlegende |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Opnieuw stront aan de knikker???????? Een bekende sponsor zou ermee stoppen????? als da waar is..._________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 16 Jan 2011, 23:38 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
naar 't schijnt zijn ze van plan in het fcd-stadion de film de helaasheid der dingen 2 te filmen...
![]() |
| 17 Jan 2011, 14:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
zag gisteren iemand van Terjoden en het ziet er niet goed bij FCV Dender Eendracht Hekelgem. zou volgend jaar wel eens SK FCV Terjodendenderwelleweg Eendracht Hekelgem kunnen worden.
![]() _________________ geer'n bè |
| 17 Jan 2011, 15:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
panoleon schreef: zag gisteren iemand van Terjoden en het ziet er niet goed bij FCV Dender Eendracht Hekelgem. zou volgend jaar wel eens SK FCV Terjodendenderwelleweg Eendracht Hekelgem kunnen worden. ![]() Als het daar effectief fout loopt, kunnen we hun lichtmasten eventueel overnemen. Want we zullen meer lux nodig hebben als we naar tweede gaan ![]() |
| 17 Jan 2011, 15:54 |
|
|
forumlegende |
Petroe69 schreef: panoleon schreef: zag gisteren iemand van Terjoden en het ziet er niet goed bij FCV Dender Eendracht Hekelgem. zou volgend jaar wel eens SK FCV Terjodendenderwelleweg Eendracht Hekelgem kunnen worden. ![]() Als het daar effectief fout loopt, kunnen we hun lichtmasten eventueel overnemen. Want we zullen meer lux nodig hebben als we naar tweede gaan ![]() ik dacht dat onze installatie voor tweede zelfs genoeg was hoor, om naar eerste te gaan zouden er echter wel aanpassingen moeten gebeuren(maar dat is dan verre toekomstmuziek )verder kan ik alleen maar hopen dat ze kapot gaan ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 17 Jan 2011, 16:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Dries schreef: Petroe69 schreef: panoleon schreef: zag gisteren iemand van Terjoden en het ziet er niet goed bij FCV Dender Eendracht Hekelgem. zou volgend jaar wel eens SK FCV Terjodendenderwelleweg Eendracht Hekelgem kunnen worden. ![]() Als het daar effectief fout loopt, kunnen we hun lichtmasten eventueel overnemen. Want we zullen meer lux nodig hebben als we naar tweede gaan ![]() ik dacht dat onze installatie voor tweede zelfs genoeg was hoor, om naar eerste te gaan zouden er echter wel aanpassingen moeten gebeuren(maar dat is dan verre toekomstmuziek )verder kan ik alleen maar hopen dat ze kapot gaan ![]() Als je naar eerste gaat, heb je gewoon een nieuw stadion nodig, maar dat is idd nog verre toekomst, eerst zorgen dat we in tweede geraken ![]() _________________ geer'n bè |
| 17 Jan 2011, 16:10 |
|
|
forumlegende |
panoleon schreef: Dries schreef: Petroe69 schreef: Als het daar effectief fout loopt, kunnen we hun lichtmasten eventueel overnemen. Want we zullen meer lux nodig hebben als we naar tweede gaan ![]() ik dacht dat onze installatie voor tweede zelfs genoeg was hoor, om naar eerste te gaan zouden er echter wel aanpassingen moeten gebeuren(maar dat is dan verre toekomstmuziek )verder kan ik alleen maar hopen dat ze kapot gaan ![]() Als je naar eerste gaat, heb je gewoon een nieuw stadion nodig, maar dat is idd nog verre toekomst, eerst zorgen dat we in tweede geraken ![]() ik had het dan ook enkel over de verlichting aangezien ik enkel daarover een quote aangehaald heb ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 17 Jan 2011, 16:30 |
|
|
forumlegende
Gezien de steile ambities van onze club ben ik eens benieuwd met welke ambitie we in tweede klasse (in de veronderstelling dat we dit jaar effectief promoveren) zullen van start gaan. Want zoals hier al eerder gezegd, van zodra je de ambitie hebt om naar eerste te gaan, heb je gewoon een nieuw stadion nodig. Is onze club hier al mee bezig ? We kunnen ons een voorbeeld nemen aan Dessel Sport, wat die mensen verwezenlijken, amai, chapeau !!
|
| 19 Jan 2011, 14:05 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Dani schreef: Gezien de steile ambities van onze club ben ik eens benieuwd met welke ambitie we in tweede klasse (in de veronderstelling dat we dit jaar effectief promoveren) zullen van start gaan. Want zoals hier al eerder gezegd, van zodra je de ambitie hebt om naar eerste te gaan, heb je gewoon een nieuw stadion nodig. Is onze club hier al mee bezig ? We kunnen ons een voorbeeld nemen aan Dessel Sport, wat die mensen verwezenlijken, amai, chapeau !! Aangezien je je post hier zet in de Dendertopic hoop en denk ik dat we daar (nog) niet aan moeten denken nu, laat ons eerst zien dat we in tweede geraken en kunnen blijven, een Dender scenario zie ik zeker niet zitten. Niet beginnen zweven is de boodschap en denk dat het bestuur ook zo ingesteld is. _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 19 Jan 2011, 14:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Gio schreef: Dani schreef: Gezien de steile ambities van onze club ben ik eens benieuwd met welke ambitie we in tweede klasse (in de veronderstelling dat we dit jaar effectief promoveren) zullen van start gaan. Want zoals hier al eerder gezegd, van zodra je de ambitie hebt om naar eerste te gaan, heb je gewoon een nieuw stadion nodig. Is onze club hier al mee bezig ? We kunnen ons een voorbeeld nemen aan Dessel Sport, wat die mensen verwezenlijken, amai, chapeau !! Aangezien je je post hier zet in de Dendertopic hoop en denk ik dat we daar (nog) niet aan moeten denken nu, laat ons eerst zien dat we in tweede geraken en kunnen blijven, een Dender scenario zie ik zeker niet zitten. Niet beginnen zweven is de boodschap en denk dat het bestuur ook zo ingesteld is. een nieuw stadion hebben we niet nodig. maar ook al spelen we nog 20 jaar in tweede, ik denk niet dat de staantribune nog lang zal meegaan . |
| 19 Jan 2011, 17:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
met alle respect want jullie hebben een heel goeie ploeg maar als jullie volgend jaar in tweede mee bovenaan willen draaien zal dat toch met een pak andere spelers moeten zijn.Er zal dan heeeel veel geld moeten tegenaan gesmeten worden en ik denk niet dat aalst(net als boom)daar veel van heeft.Tweede is niet 1-2 maar 3 trappen hoger dan derde.Ik hoop dat we er dit jaar kunnen inblijven (zal heeel moeilijk zijn)en dan kunnen uitgroeien tot een stabiele tweedeklasser.Eerste klasse daar moeten we niet over spreken...dat is niet voor ons weggelegd(spreek voor boom he)
|
| 19 Jan 2011, 17:47 |
|
| Pagina 507 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 505 506 507 508 509 … 711 Volgende |