|
|
| Pagina 8 van 18 |
[ 256 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
Bakkie schreef: El Corredor schreef: ddk schreef: wat de depoitre betreft, das juist dat hij terug is hervallen!!!! geen probleem, we hebben denys... Dat geen spits is ![]() kan je mij dan zeggen wat Denys dan wel is? Een nummer 10, een verdedigende middenvelder, een hangende spits??? want ik weet niet wat zijn beste plaats is. Speelde vandaag zoals hij vorig jaar bij Wetteren speelde, naast of achter één diepe spits (Moreels en bij STW Delanghe). De simpelste dingen lukken bij die kerel gewoon niet. Gaf in een interview te kennen dat hij maximaal één jaartje in derde ging spelen... Dat gaat goed lukken denk ik, het zou wel eens Tempo Overijse kunnen worden volgend jaar. Denys begint meer en meer een Kevin Franck-type te worden. Voor de rest was het vandaag slecht over gans de lijn, behalve andermaal Wouter Moreels die al een gans jaar onze beste speler is. onze centrale as was niet bij machte vandaag om De Meersman-Janssens-Deschacht ook maar iets in de weg te leggen. En met 1-3 mag je zelfs niet mopperen vind ik. Soit, volgende week beter. En hopelijk niet met de supporters die het zo nodig vonden om vanalles op het veld te gooien en die bus aan te vallen, blijkbaar kunnen er een paar slecht tegen hun verlies, terwijl je vandaag gewoon op een veel sterkere tegenstander botste. |
| 23 Jan 2011, 19:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Stel dat we kampioen spelen,zou men dan niet beter een vervanger zoeken voor Lolo,die toch wel hèèl blessuregevoelig is (2 seizoenen al) en we hem daardoor volgend seizoen ook beter wegdoen.
Of gaat het bestuur 2 extra spitsen aankopen om zijn blessures op te vangen. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Jan 2011, 19:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Over match vandaag ga ik niet veel woorden vuil maken
het was slecht, totale offday en volgende week beter! En als Depoitre inderdaad hervallen is, is dit heel slecht nieuws en moet er inderdaad een vervanger komen _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 23 Jan 2011, 19:18 |
|
|
Vaste Waarde
ik vind dat we vandaag voetballes gekregen hebben. Voor mij was niemand goed. En als het klopt dat we dit seizoen geen beroep meer kunnen doen op Lolo en er geen nieuwe spits komt, tja...
_________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 23 Jan 2011, 19:18 |
|
|
Freak
ze kunnen volgende week misschien kempeneer in de spits zetten,ge gaat het verschil toch niet zien.verheyden,van damme,wat een ramp centraal op het middenveld.galucci vervangen,wat een luxe aan middenvelders hebben wij toch.brecht moreels op back links,hij kan op rechts nog niet mee.weer een discussie gezien tussen filipovic en ons trainerken,is dat normaal?ne spits moeten we niet bijkopen,hebben we vandaag gezien.nu 3 verplaatsingen,ik vrees ervoor.
|
| 23 Jan 2011, 19:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik zou toch ook Kevin eens in vraag beginnen stellen over de manier waarop die elke week staat te keepen. Dat ge met lef in u goal staat oké, maar op sommige momenten moogt ge echt wel eens een bak klemvast beginnen houden en terugspeelballen deftig aanpakken zonder onnodige risico's te nemen.
|
| 23 Jan 2011, 19:25 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Sorry, en da verhaalken altijd over dat budget. Ofwel wilt ge naar 2e ofwel niet eh, maar doe dan de boeken toe of stel uw ambities bij.
Op 2 plaatsen nijpt het schoentje, back links en centrumspits. _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 23 Jan 2011, 19:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
waly 2 schreef: ze kunnen volgende week misschien kempeneer in de spits zetten,ge gaat het verschil toch niet zien.verheyden,van damme,wat een ramp centraal op het middenveld.galucci vervangen,wat een luxe aan middenvelders hebben wij toch.brecht moreels op back links,hij kan op rechts nog niet mee.weer een discussie gezien tussen filipovic en ons trainerken,is dat normaal?ne spits moeten we niet bijkopen,hebben we vandaag gezien.nu 3 verplaatsingen,ik vrees ervoor. Aléé man is da na vandoen om na 1 slechte match direct gans de ploeg af te breken?? Elke ploeg heeft wel eens ne slechte dag We staan 5 punten voor op den tweede, als heel het seizoen aan de kop!!!!!!!! wa wilde meer? _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 23 Jan 2011, 19:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Zienaa schreef: Ik zou toch ook Kevin eens in vraag beginnen stellen over de manier waarop die elke week staat te keepen. Dat ge met lef in u goal staat oké, maar op sommige momenten moogt ge echt wel eens een bak klemvast beginnen houden en terugspeelballen deftig aanpakken zonder onnodige risico's te nemen. Was hij in fout bij goal(s)? Ik stel hier gewoon de vraag hé, heb match ni gezien. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 23 Jan 2011, 19:29 |
|
|
Freak
jammen schreef: Zienaa schreef: Ik zou toch ook Kevin eens in vraag beginnen stellen over de manier waarop die elke week staat te keepen. Dat ge met lef in u goal staat oké, maar op sommige momenten moogt ge echt wel eens een bak klemvast beginnen houden en terugspeelballen deftig aanpakken zonder onnodige risico's te nemen. Was hij in fout bij goal(s)? Ik stel hier gewoon de vraag hé, heb match ni gezien. volgens mij niet nee. |
| 23 Jan 2011, 19:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: Stel dat we kampioen spelen,zou men dan niet beter een vervanger zoeken voor Lolo,die toch wel hèèl blessuregevoelig is (2 seizoenen al) en we hem daardoor volgend seizoen ook beter wegdoen. Of gaat het bestuur 2 extra spitsen aankopen om zijn blessures op te vangen. ![]() Hèèl juist, àls hij meedoet is hij een absolute meerwaarde, maar hoeveel matchen per seizoen mist die nu niet? Als je promoveert en hij blijft, MOET je rekening houden dat zeker hij een 10-tal matchen per seizoen mist... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 23 Jan 2011, 19:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: jammen schreef: Zienaa schreef: Ik zou toch ook Kevin eens in vraag beginnen stellen over de manier waarop die elke week staat te keepen. Dat ge met lef in u goal staat oké, maar op sommige momenten moogt ge echt wel eens een bak klemvast beginnen houden en terugspeelballen deftig aanpakken zonder onnodige risico's te nemen. Was hij in fout bij goal(s)? Ik stel hier gewoon de vraag hé, heb match ni gezien. volgens mij niet nee. Nee hij was niet in fout, maar ik hou toch dikwijls mijn hart vast als ik hem zie uitkomen ( en ik ben niet de enige). |
| 23 Jan 2011, 19:37 |
|
|
Vaste Waarde
Grappig.Vorige week waren we al kampioen. Nu is het hier miserie troef.
Of hoe snel alles kan omslaan... Het droefste van vandaag vind ik weer gans die affaire, na de match, aan de bussen... Akkoord, we zijn verloren en da wekt frustraties op. En ja, die mannen van Sint-Niklaas zijn ook nie heilig. Maar zoals sommigen lijk halve zotten tegen bussen staan te springen en te doen, vind ik echt wel zielig. We zen verloren, maar tzijn betere manieren om u daarover te zetten ze. |
| 23 Jan 2011, 19:51 |
|
|
Ik heb die 'ambras' ni gezien, ben direct naar de kantine aan de voorkant gestapt, waar was er dan heisa?
|
| 23 Jan 2011, 19:54 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
voorbijganger schreef: Grappig.Vorige week waren we al kampioen. Nu is het hier miserie troef. Of hoe snel alles kan omslaan... Het droefste van vandaag vind ik weer gans die affaire, na de match, aan de bussen... Akkoord, we zijn verloren en da wekt frustraties op. En ja, die mannen van Sint-Niklaas zijn ook nie heilig. Maar zoals sommigen lijk halve zotten tegen bussen staan te springen en te doen, vind ik echt wel zielig. We zen verloren, maar tzijn betere manieren om u daarover te zetten ze. tja, laat ons efkes eerlijk zijn: ga jij op een ander vrolijk lopen provoceren naar een dikke duizend man? Of dat positief is of niet laat ik in het midden, maar je oogst wat je zaait, wat hadden die klojo's eigenlijk verwacht? Dat iedereen eens ging meefeesten of eens lachen naar hun opgestoken middenvingers? Getuigt van veel lef of oneindige domheid. Ik vrees voor het laatste. |
| 23 Jan 2011, 19:58 |
|
| Pagina 8 van 18 |
[ 256 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 18 Volgende |