|
|
| Pagina 9 van 18 |
[ 256 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bericht Re: Eendracht Aalst - FCN Sint-Niklaas
We hebben terecht verloren tegen een ploeg die vandaag gewoon beter was. Bij ons lukte er bijna niks maar das toch ook wel voor een stuk de verdienste van Sint-Niklaas want hun tactisch plannetje klopte perfect. Er werd direct druk gezet op onze spelers die een bal aangespeeld kregen van één van onze verdedigers waardoor ze hem in feite enkel maar konden terug naar achter tikken. Bijgevolg werd de lange bal gebruikt en dat was een kolfje naar de hand van hun grote verdedigers. En als Sint-Niklaas de bal dan veroverd had, dan speelden ze hem ook knap rond en vonden ze makkelijk de vrije man. Logische nederlaag dus!
Maar we moeten hier nu ook geen drama van maken he. We staan nog altijd vijf punten voor en als we volgende week in Izegem kunnen winnen, is er niks aan de hand. Tot slot nog efkes vermelden dat het betreurenswaardig is dat sommigen het nodig vonden om vanalles op het veld te gooien. En dan ist een ander hun fout als ze stadionverbod krijgen ![]() |
| 23 Jan 2011, 20:00 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
zwawi schreef: Tot slot nog efkes vermelden dat het betreurenswaardig is dat sommigen het nodig vonden om vanalles op het veld te gooien. En dan ist een ander hun fout als ze stadionverbod krijgen ![]() daar krijg ik inderdaad ook het zuur van ... |
| 23 Jan 2011, 20:04 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
eendrachter'80 schreef: DRINGENDE OPROEP NAAR ONS BESTUUR nu men weet dat Depoitre meer dan waarschijnlijk dit seizoen niet meer in actie zal komen mag men gerust een spits bij halen, en ook een back links als het financieel kan ! want wij zullen ze nog goed kunnen bezigen als men Kampioen wil worden ! WAAROM communiceert de leiding niet met de supporters? Als het waar is da lollo out is voor de rest van het seizoen, waarom zeggen ze dat dan niet. Ik herinner ze aan hun belofte bij aanvang van het seizoen: zij engageerden zich tot een betere en snellere communikatie met de supporters. Ofwel bevestigen zij, ofwel ontkennen ze, maar niets zeggen is de supporters belazeren ! Indien hij echt out is, tja, dikke miserie zeg ik: 5 punten voor of achter gaat daar niks aan veranderen Klaarheid aub, en ook over eventuele aankopen of niet ! Zodat de speculaties "uit goede bron" en "van horen zeggen" stoppen!!!!! _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 23 Jan 2011, 20:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
CeltiC1919 schreef: voorbijganger schreef: Grappig.Vorige week waren we al kampioen. Nu is het hier miserie troef. Of hoe snel alles kan omslaan... Het droefste van vandaag vind ik weer gans die affaire, na de match, aan de bussen... Akkoord, we zijn verloren en da wekt frustraties op. En ja, die mannen van Sint-Niklaas zijn ook nie heilig. Maar zoals sommigen lijk halve zotten tegen bussen staan te springen en te doen, vind ik echt wel zielig. We zen verloren, maar tzijn betere manieren om u daarover te zetten ze. tja, laat ons efkes eerlijk zijn: ga jij op een ander vrolijk lopen provoceren naar een dikke duizend man? Of dat positief is of niet laat ik in het midden, maar je oogst wat je zaait, wat hadden die klojo's eigenlijk verwacht? Dat iedereen eens ging meefeesten of eens lachen naar hun opgestoken middenvingers? Getuigt van veel lef of oneindige domheid. Ik vrees voor het laatste. Die mensen waren gewoon blij met een overwinning, is dat dan werkelijk zo moeilijk dat te laten voor wat het is? En waarom begint iedereen hier zo plots te panikeren en spelers te bekritiseren die dat amper verdienen (Vdn)? Ja, we verliezen maar diegene die gelooft dat we alles en iedereen op een hoopje gingen spelen, die dwaalt. En nu nog een spits zoeken met een duidelijke meerwaarde, dat wil ik allemaal nog eens zien gebeuren. Liever geen extra spits en rooien met de riemen die we hebben in plaats van paniekaankopen met de nodige kosten erbovenop. Zo slecht doen we het trouwens niet, we staan verdorie eerste met vijf punten voorsprong! |
| 23 Jan 2011, 20:19 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Je hebt van die dagen dat de bal niet wil rollen en het geluk niet mee zit. Wel vandaag was er zo één. En als dat dan net tegen de ploeg in vorm is is dat nog geen schande.
volgende week nieuwe kans om een stapje dichter bij de promotie te komen. ![]() |
| 23 Jan 2011, 20:29 |
|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
contrast is weer enorm, vorige week gingen we los kampioen worden en werd iedereen opgehemeld, nu lijkt het wel alsof we op een degradatie plaats staan in 3de...
ik ben echt geen voorstander van aankopen, naast het financiële is er ook nog het psychologische, nu nieuwe spelers beginnen kopen is tegen uw ploeg zeggen 'wij geloven niet dat jullie in staat zijn om titel te halen' of zeggen 'zonder depoitre is deze groep niets waard' komaan hé en die commentaar dat onze kern niet 2de klasse waardig is vind ik ook overdreven, iemand als flippo verdient hier rond de 7000 bruto hé, ik denk dat het bestuur al meer dan genoeg inspanningen doet om ons een klasse hoger te krijgen... liever vertrouwen in de groep dan binnen twee jaar daar paniekaankopen VC EENDRACHT AALST 2013 te moeten oprichten... iedereen zal nu wel wakker geschud zijn, volgende week izegem voor de bijl ![]() |
| 23 Jan 2011, 20:30 |
|
|
Freak
wilt ge het niet zien of wat? ZO SPELEN WE GEEN KAMPIOEN.
|
| 23 Jan 2011, 20:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
CeltiC1919 schreef: voorbijganger schreef: Grappig.Vorige week waren we al kampioen. Nu is het hier miserie troef. Of hoe snel alles kan omslaan... Het droefste van vandaag vind ik weer gans die affaire, na de match, aan de bussen... Akkoord, we zijn verloren en da wekt frustraties op. En ja, die mannen van Sint-Niklaas zijn ook nie heilig. Maar zoals sommigen lijk halve zotten tegen bussen staan te springen en te doen, vind ik echt wel zielig. We zen verloren, maar tzijn betere manieren om u daarover te zetten ze. tja, laat ons efkes eerlijk zijn: ga jij op een ander vrolijk lopen provoceren naar een dikke duizend man? Of dat positief is of niet laat ik in het midden, maar je oogst wat je zaait, wat hadden die klojo's eigenlijk verwacht? Dat iedereen eens ging meefeesten of eens lachen naar hun opgestoken middenvingers? Getuigt van veel lef of oneindige domheid. Ik vrees voor het laatste. Jong toch, Aalst-supporters dagen anderen niet uit, of wat? Ge moet daar gewoon niet op ingaan als ge uitgedaagd wordt. Dat wel doen getuigt vooral van "oneindige domheid"; Als je niet tegen uw verlies kunt blijft dan thuis. Elke keer weer komen wij op een negatieve manier in het nieuws. Dat doet de ploeg echt geen goed, hoor... Ik word daar zo moe van... |
| 23 Jan 2011, 20:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Je hebt zo van die matchen, meteen een goal tegen en het loopt vierkant...
Niet panikeren, vorige week liep het wel en nu zal iedereen wel weer met zijn 2 voeten stevig op de grond staan. Anderlecht heeft ooit met 6-1 op Westerlo verloren. Het jaar erop konden ze mits winst op Westerlo kampioen spelen. "We gaan niet voor hebben zoals vorig jaar" zeiden ze. Ze hadden gelijk, het was geen 6-1, maar 5-0. Anderlecht was de volgende week toch kampioen, hoor... |
| 23 Jan 2011, 21:06 |
|
|
Freak
CeltiC1919 schreef: voorbijganger schreef: Grappig.Vorige week waren we al kampioen. Nu is het hier miserie troef. Of hoe snel alles kan omslaan... Het droefste van vandaag vind ik weer gans die affaire, na de match, aan de bussen... Akkoord, we zijn verloren en da wekt frustraties op. En ja, die mannen van Sint-Niklaas zijn ook nie heilig. Maar zoals sommigen lijk halve zotten tegen bussen staan te springen en te doen, vind ik echt wel zielig. We zen verloren, maar tzijn betere manieren om u daarover te zetten ze. tja, laat ons efkes eerlijk zijn: ga jij op een ander vrolijk lopen provoceren naar een dikke duizend man? Of dat positief is of niet laat ik in het midden, maar je oogst wat je zaait, wat hadden die klojo's eigenlijk verwacht? Dat iedereen eens ging meefeesten of eens lachen naar hun opgestoken middenvingers? Getuigt van veel lef of oneindige domheid. Ik vrees voor het laatste. als ik al die stoere jongens daar zag staan aan die bus van Sint-Niklaas overviel mij ook een gevoel van...oneindige domheid moet ik zeggen. ![]() |
| 23 Jan 2011, 21:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Vandaag ging ik uitzondelijk na de match onmiddellijk naar huis en was getuige van de taferelen aan de bezoekende bus. Als supporter begrijp ik deze heisa niet. Het waren slechts enkelingen, want de meeste supporters stonden op afstand te zien hoe de stewards erger probeerden te voorkomen.
Ik had echt te doen met de stewards GEEN politie gezien In burger misschien wel dat zal dan later wel blijken als er SV volgt voor diegenen die ingingen op de provocaties ...... Geen paniek, ik nam GEEN foto's ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Jan 2011, 21:10 |
|
|
toevallige voorbijganger
Mannekes, de spanning moet van ergens komen he....
Ook al was het heel erg slecht vandaag, volgende week kan het weeral een gans ander verhaal zijn. Op naar de titel, al is het met vallen en opstaan. En vandaag zijn we serieus gevallen. |
| 23 Jan 2011, 21:15 |
|
|
forumlegende
Is het nieuws van Depoitre officieel ?
Dan ziet het er niet al te best uit ... en Moreels zijn benen hangen ook al vol met pleisters ... |
| 23 Jan 2011, 21:21 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Vandaag was een slechte dag voor Eendracht Aalst, nooit een voet aan de grond kunnen zetten, nooit degelijk voetbal kunnen laten zien. Maar of we nu plots weer een seizoen in derde tegemoet gaan weet ik ook niet, iedereen heeft wel eens een offday.
Volgende week weer vol achter de ploeg op Izegem, 3punten mee naar huis nemen en niemand spreekt nog over vandaag ... of het zouden die kerels van St. Niklaas moeten zijn. Provoceren en dan stom staan dat er enkelingen op ingaan, tja, ze vroegen erom. Anderzijds ben ikzelf daar niet op ingegaan omdat dat inderdaad het domste is wat je kan doen. Laat ze vieren, feesten (want dat verdienen ze) en zelfs provoceren .... maar probeer eraan te denken dat ze met hun fusieclubje nog jaren derde klasse tegemoet gaan en wij hopelijk niet. Volgende week herpakken en daarmee gedaan ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 23 Jan 2011, 21:24 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
salvador schreef: [ Jong toch, Aalst-supporters dagen anderen niet uit, of wat? heb ik dat ergens gezegd? |
| 23 Jan 2011, 21:29 |
|
| Pagina 9 van 18 |
[ 256 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 18 Volgende |