|
|
| Pagina 617 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 615 616 617 618 619 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: Nooit Off-topic
salvador schreef: Dries schreef: Vicky schreef: ik supporter voor Ben Crabbé en Steven van Herreweghe. Van Eva Brems moet ik ni echt weten... ik supporter voor bert kruismans en steven van herreweghe(-->aalst dus )ben crabbé is net iets te arrogant voor mij en eva brems is gewoon hatelijk om naar te kijken stanny crets en bart peeters zijn zowat de tussencategorie waar ik niet veel tegen heb, maar waarvoor ik ook niet supporter ![]() Voor mij mag Eva Brems gerust winnen. Maar met Steven of Bert zou ik ook content zijn. En bij de jury Geubels en Meskens... inderdaad _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 21 Jan 2011, 20:18 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Steven winnen
en Geubels-Lamoot in de jury |
| 22 Jan 2011, 3:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Jan 2011, 10:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: http://cartes-postales.delcampe.be/page/list/language,D,searchString,aalst,searchMode,all,searchTldCountry,be,cat,712,searchInDescription,N.html Voor de verzamelaars. Nog interessanter http://www.delcampe.net/list.php?language=D&searchString=eendracht+aalst&searchMode=all&searchTldCountry=net&cat=0&searchInDescription=Y&sessionToken=sslLogin_3e3b44db3bc5226285559881199d4061 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Jan 2011, 12:36 |
|
|
Vaste Waarde
Vicky schreef: ik supporter voor Ben Crabbé en Steven van Herreweghe. Van Eva Brems moet ik ni echt weten... ik vind het gewoon een 'seizoen teveel' voor de Slimste mens. Diejen format is echt wel uitgewerkt. In het begin was da nog tof als het in de finale 1-1 stond, maar nu ist bijna dagelijks van da. En die Jury.. die mopkes zijn zo voorbereid dat het er gewoon te dik op ligt. |
| 22 Jan 2011, 12:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
voorbijganger schreef: Vicky schreef: ik supporter voor Ben Crabbé en Steven van Herreweghe. Van Eva Brems moet ik ni echt weten... ik vind het gewoon een 'seizoen teveel' voor de Slimste mens. Diejen format is echt wel uitgewerkt. In het begin was da nog tof als het in de finale 1-1 stond, maar nu ist bijna dagelijks van da. En die Jury.. die mopkes zijn zo voorbereid dat het er gewoon te dik op ligt. Bosj op jong!! Ik steek er oeik mènnen toid nimmer in. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 22 Jan 2011, 13:18 |
|
|
Freak
voorbijganger schreef: Vicky schreef: ik supporter voor Ben Crabbé en Steven van Herreweghe. Van Eva Brems moet ik ni echt weten... ik vind het gewoon een 'seizoen teveel' voor de Slimste mens. Diejen format is echt wel uitgewerkt. In het begin was da nog tof als het in de finale 1-1 stond, maar nu ist bijna dagelijks van da. En die Jury.. die mopkes zijn zo voorbereid dat het er gewoon te dik op ligt. ![]() |
| 22 Jan 2011, 13:28 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
ik vind ook wel dat de jury meestal ni echt geslaagd is. De moppen zijn inderdaad zo duidelijk voorbereid... Alleen de combinatie Geubels, Meskens vind ik goed! Gunter Lamoot kan ik ni horen of zien en Annemie Struyf haar stem werkt op mijn zenuwen (en ja, ik weet dat die van mij ni beter is
_________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 22 Jan 2011, 15:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Schepper schreef: voorbijganger schreef: Vicky schreef: ik supporter voor Ben Crabbé en Steven van Herreweghe. Van Eva Brems moet ik ni echt weten... ik vind het gewoon een 'seizoen teveel' voor de Slimste mens. Diejen format is echt wel uitgewerkt. In het begin was da nog tof als het in de finale 1-1 stond, maar nu ist bijna dagelijks van da. En die Jury.. die mopkes zijn zo voorbereid dat het er gewoon te dik op ligt. Bosj op jong!! Ik steek er oeik mènnen toid nimmer in. ![]() ... in tegenstelling tot 1,8 miljoen vlamingen... en dan moet de finaleweek nog beginnen... Het nieuwe is er misschien af, maar ik zie zelden op TV dingen die beter zijn, eerlijk gezegd... En de éne avond is beter dan de andere, maar ik heb met dit jaar toch al geweldig geamuseerd! |
| 22 Jan 2011, 17:25 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Van mij mag iedereen winnen behalve Eva Brems. Zij heeft natuurlijk wel t meeste kans om te winnen aangezien zij pas donderdag (de laatste aflevering dus) er in komt.
En zoals reeds eerder gezegd is Geubels-Meskens echt wel een schitterend juryduo ![]() |
| 22 Jan 2011, 18:16 |
|
|
forumlegende
salvador schreef: Schepper schreef: voorbijganger schreef: ik vind het gewoon een 'seizoen teveel' voor de Slimste mens. Diejen format is echt wel uitgewerkt. In het begin was da nog tof als het in de finale 1-1 stond, maar nu ist bijna dagelijks van da. En die Jury.. die mopkes zijn zo voorbereid dat het er gewoon te dik op ligt. Bosj op jong!! Ik steek er oeik mènnen toid nimmer in. ![]() ... in tegenstelling tot 1,8 miljoen vlamingen... en dan moet de finaleweek nog beginnen... Het nieuwe is er misschien af, maar ik zie zelden op TV dingen die beter zijn, eerlijk gezegd... En de éne avond is beter dan de andere, maar ik heb met dit jaar toch al geweldig geamuseerd! idem, en veel kans dat er nen Aalstenaar wint zeker hé! |
| 23 Jan 2011, 14:53 |
|
|
forumlegende
Steven is wel iemand die constant op Oilsjt zit te kakken...grappig of niet, van chauvinisme kan je hem moeilijk verdenken...
|
| 23 Jan 2011, 22:20 |
|
|
forumlegende |
tympanum2 schreef: Steven is wel iemand die constant op Oilsjt zit te kakken...grappig of niet, van chauvinisme kan je hem moeilijk verdenken... zelfspot(kenmerkend aan de aalstenaars) en dus niet "kakken op" vind ik eerlijk gezegd... hij begint er ook altijd zelf over he dat hij van aalst is ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 23 Jan 2011, 23:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Dries schreef: tympanum2 schreef: Steven is wel iemand die constant op Oilsjt zit te kakken...grappig of niet, van chauvinisme kan je hem moeilijk verdenken... zelfspot(kenmerkend aan de aalstenaars) en dus niet "kakken op" vind ik eerlijk gezegd... hij begint er ook altijd zelf over he dat hij van aalst is ![]() Vind ik ook. Ik ben zelf geen Aalstenaar maar dat vind ik nu juist leuk: Aalstenaars hebben een heel scherpe humor, maar dat kan en mag omdat ze ook zichzelf niet sparen. Dat vind ik klasse... |
| 23 Jan 2011, 23:18 |
|
|
forumlegende |
salvador schreef: Dries schreef: tympanum2 schreef: Steven is wel iemand die constant op Oilsjt zit te kakken...grappig of niet, van chauvinisme kan je hem moeilijk verdenken... zelfspot(kenmerkend aan de aalstenaars) en dus niet "kakken op" vind ik eerlijk gezegd... hij begint er ook altijd zelf over he dat hij van aalst is ![]() Vind ik ook. Ik ben zelf geen Aalstenaar maar dat vind ik nu juist leuk: Aalstenaars hebben een heel scherpe humor, maar dat kan en mag omdat ze ook zichzelf niet sparen. Dat vind ik klasse... inderdaad, iedereen moet er gewoon aan geloven (beter zo dan dat men met niets meer mag lachen )_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 24 Jan 2011, 0:24 |
|
| Pagina 617 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 615 616 617 618 619 … 885 Volgende |