|
|
| Pagina 20 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Blessures
witzwet schreef: Allé, geloof wie ge wil maar... Vandaag de MAMA van GLENN COPPENS gesproken. Viel uit de lucht wat betreft Depoitre en gaat het om een flutbericht. Hij zou zelf weldra inzetbaar zijn... Wat moet ge nu nog geloven? De geruchten dat hij zowiezo het volledige seizoen out is ,is alleszins uit de lucht gegrepen. Het kan altijd natuurlijk,maar zo ver is het nog niet. |
| 24 Jan 2011, 20:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Een paar regels van het bestuur zou hier veel giswerk en misverstanden uit de wereld helpen.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 24 Jan 2011, 20:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
jammen schreef: Een paar regels van het bestuur zou hier veel giswerk en misverstanden uit de wereld helpen. Das na isj grat waar. De communicatie is toch wel ver te zoeken. |
| 24 Jan 2011, 20:45 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
jammen schreef: Een paar regels van het bestuur zou hier veel giswerk en misverstanden uit de wereld helpen. IDD _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 24 Jan 2011, 20:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
jammen schreef: Een paar regels van het bestuur zou hier veel giswerk en misverstanden uit de wereld helpen. Panoleon zal ons moeten redden ![]() |
| 24 Jan 2011, 21:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Iendrachter90 schreef: jammen schreef: Een paar regels van het bestuur zou hier veel giswerk en misverstanden uit de wereld helpen. Panoleon zal ons moeten redden ![]() ik heb er op dit moment ook het gissen naar, 't zal wachten worden tot woensdag en als ik hem zie verschijnen en meetrainen, zal er een oef klinken, die ge tot op het forum gaat horen. Het is trouwens niet aan ons bestuur om dit te communiceren, elk in zijn branche zou ik zeggen. ![]() _________________ geer'n bè |
| 24 Jan 2011, 21:16 |
|
|
Freak
panoleon schreef: Iendrachter90 schreef: jammen schreef: Een paar regels van het bestuur zou hier veel giswerk en misverstanden uit de wereld helpen. Panoleon zal ons moeten redden ![]() ik heb er op dit moment ook het gissen naar, 't zal wachten worden tot woensdag en als ik hem zie verschijnen en meetrainen, zal er een oef klinken, die ge tot op het forum gaat horen. Het is trouwens niet aan ons bestuur om dit te communiceren, elk in zijn branche zou ik zeggen. ![]() aan wie dan wel? ![]() |
| 24 Jan 2011, 21:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: panoleon schreef: Iendrachter90 schreef: Panoleon zal ons moeten redden ![]() ik heb er op dit moment ook het gissen naar, 't zal wachten worden tot woensdag en als ik hem zie verschijnen en meetrainen, zal er een oef klinken, die ge tot op het forum gaat horen. Het is trouwens niet aan ons bestuur om dit te communiceren, elk in zijn branche zou ik zeggen. ![]() aan wie dan wel? ![]() inzake blessures, technische staf, medische staf, die werken met de spelers. Mss aan aalst tv vragen voor een reportage ![]() _________________ geer'n bè |
| 24 Jan 2011, 21:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
El Corredor schreef: panoleon schreef: Iendrachter90 schreef: Panoleon zal ons moeten redden ![]() ik heb er op dit moment ook het gissen naar, 't zal wachten worden tot woensdag en als ik hem zie verschijnen en meetrainen, zal er een oef klinken, die ge tot op het forum gaat horen. Het is trouwens niet aan ons bestuur om dit te communiceren, elk in zijn branche zou ik zeggen. ![]() aan wie dan wel? ![]() Ja, dat vraag ik me ook af. De technische staf moet toch aan het bestuur rapporteren en het zijn zij die dit in het openbaar kunnen brengen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 24 Jan 2011, 22:00 |
|
|
Freak
panoleon schreef: El Corredor schreef: panoleon schreef: ik heb er op dit moment ook het gissen naar, 't zal wachten worden tot woensdag en als ik hem zie verschijnen en meetrainen, zal er een oef klinken, die ge tot op het forum gaat horen. Het is trouwens niet aan ons bestuur om dit te communiceren, elk in zijn branche zou ik zeggen. ![]() aan wie dan wel? ![]() inzake blessures, technische staf, medische staf, die werken met de spelers. Mss aan aalst tv vragen voor een reportage ![]() dus het bestuur en de technische/medische staf weten van elkaar niet wat ze doen? knappe structuur ![]() |
| 24 Jan 2011, 23:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
1.Depoitre heeft inderdaad slecht gereageerd op een infiltratie.
2.Op de officiele website stond zaterdag dat Depoitre niet beschikbaar was wegens pubalgie. Dat is toch wel heel duidelijk. 3.Als je Depoitre op training ziet verschijnen kan je een kleine oef slaken maar ook niet meer.Het wordt hoe dan ook afwachten. 4.Hoe lang Depoitre nog onbeschikbaar zal zijn weet op het ogenblik niemand.Maar je kan op het ogenblik moeilijk zeggen dat het er goed uit ziet. 5.Echt hoopvol ben ik niet maar om een welbepaalde reden heb ik nog een sprankeltje hoop. |
| 25 Jan 2011, 7:21 |
|
|
El Corredor schreef: panoleon schreef: El Corredor schreef: aan wie dan wel? ![]() inzake blessures, technische staf, medische staf, die werken met de spelers. Mss aan aalst tv vragen voor een reportage ![]() dus het bestuur en de technische/medische staf weten van elkaar niet wat ze doen? knappe structuur ![]() pfffffffffffffffffffffffffffff zijn we nu niet spijkers op laag water aan het zoeken. Uiteraard communiceren die, maar moet alles wat ze intern vertellen ook daadwerkelijk verschijnen? Ik poog ten gepaste tijde jullie op de hoogte te brengen en van zodra er nieuws, goed of slecht, communiceer ik het. Belangrijkste is en blijft dat het weer in orde komt met Lolo. Trouwens iets laten verschijnen dat je mogelijk later weer moet wijzigen heeft ook weinig zin. Nog een dagje wachten en dan weten we hopelijk veel meer. ![]() _________________ geer'n bè |
| 25 Jan 2011, 10:03 |
|
|
Ancien
panoleon schreef: El Corredor schreef: panoleon schreef: inzake blessures, technische staf, medische staf, die werken met de spelers. Mss aan aalst tv vragen voor een reportage ![]() dus het bestuur en de technische/medische staf weten van elkaar niet wat ze doen? knappe structuur ![]() pfffffffffffffffffffffffffffff zijn we nu niet spijkers op laag water aan het zoeken. Uiteraard communiceren die, maar moet alles wat ze intern vertellen ook daadwerkelijk verschijnen? Ik poog ten gepaste tijde jullie op de hoogte te brengen en van zodra er nieuws, goed of slecht, communiceer ik het. Belangrijkste is en blijft dat het weer in orde komt met Lolo. Trouwens iets laten verschijnen dat je mogelijk later weer moet wijzigen heeft ook weinig zin. Nog een dagje wachten en dan weten we hopelijk veel meer. ![]() pffffffffffffffffffffffffffffff allez, we geven je nog 24 uur respijt om ons het goede of slechte nieuws betreffende Depoitre te brengen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Jan 2011, 10:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: panoleon schreef: El Corredor schreef: dus het bestuur en de technische/medische staf weten van elkaar niet wat ze doen? knappe structuur ![]() pfffffffffffffffffffffffffffff zijn we nu niet spijkers op laag water aan het zoeken. Uiteraard communiceren die, maar moet alles wat ze intern vertellen ook daadwerkelijk verschijnen? Ik poog ten gepaste tijde jullie op de hoogte te brengen en van zodra er nieuws, goed of slecht, communiceer ik het. Belangrijkste is en blijft dat het weer in orde komt met Lolo. Trouwens iets laten verschijnen dat je mogelijk later weer moet wijzigen heeft ook weinig zin. Nog een dagje wachten en dan weten we hopelijk veel meer. ![]() pffffffffffffffffffffffffffffff allez, we geven je nog 24 uur respijt om ons het goede of slechte nieuws betreffende Depoitre te brengen. ![]() Wie doet beter ? Panoleon 29 maal F gebruikt en Hugo 30 maal F gebruikt in hun Pffffff......... Geduld hebben jongens ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Jan 2011, 10:57 |
|
|
forumlegende
Is er al meer nieuws omtrent onze poulain Depoitre ?
|
| 26 Jan 2011, 9:11 |
|
| Pagina 20 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 53 Volgende |