|
|
| Pagina 22 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier Lid geworden op: 14 Feb 2008, 7:49 Berichten: 124 Leeftijd: 66 |
Bericht Re: Blessures
da ziet er nie goed uit he
![]() |
| 27 Jan 2011, 22:39 |
|
|
Vaste Waarde
tis maar een voorstel e, maar in plaats van te gissen, te speculeren etc, is het gewoon nie veel gemakkelijker om het aan Depoitre te vragen? Dan weetet direct
|
| 28 Jan 2011, 0:14 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
voorbijganger schreef: tis maar een voorstel e, maar in plaats van te gissen, te speculeren etc, is het gewoon nie veel gemakkelijker om het aan Depoitre te vragen? Dan weetet direct eje zen telefongnummer? ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 28 Jan 2011, 0:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
ajoin54 schreef: voorbijganger schreef: tis maar een voorstel e, maar in plaats van te gissen, te speculeren etc, is het gewoon nie veel gemakkelijker om het aan Depoitre te vragen? Dan weetet direct eje zen telefongnummer? ![]() Ik kan het hem vragen op Facebook ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Jan 2011, 0:32 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Onderkroiper schreef: ajoin54 schreef: voorbijganger schreef: tis maar een voorstel e, maar in plaats van te gissen, te speculeren etc, is het gewoon nie veel gemakkelijker om het aan Depoitre te vragen? Dan weetet direct eje zen telefongnummer? ![]() Ik kan het hem vragen op Facebook ![]() Toch een leuke uitvinding é facebook Maar ik denk niet dat ge laurent vlug gaat kunnen bereiken,aangezien die wss nog examens heeft. Btw,over 1ding moet alvast niet gespeculeerd worden en dat is of laurent nu nog een blessure heeft of niet want dat antwoord is wel overduidelijk ja é,de vraag blijft alleen hoelang is hij out. |
| 28 Jan 2011, 0:34 |
|
|
forumlegende
In HNB staat dat Depoitre een nieuwe infiltratie heeft ondergaan in de buikspieren en dat men hem volgende week fit op training verwacht...
Wat een tegenstrijdige beirchten allemaal ... |
| 28 Jan 2011, 12:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Dani schreef: In HNB staat dat Depoitre een nieuwe infiltratie heeft ondergaan in de buikspieren en dat men hem volgende week fit op training verwacht... Wat een tegenstrijdige beirchten allemaal ... Tja, als ge de kranten moet geloven.... Panoleon is hier veel beter geplaatst om dit te bevestigen of te ontkennen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 28 Jan 2011, 12:54 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
jammen schreef: Dani schreef: In HNB staat dat Depoitre een nieuwe infiltratie heeft ondergaan in de buikspieren en dat men hem volgende week fit op training verwacht... Wat een tegenstrijdige beirchten allemaal ... Tja, als ge de kranten moet geloven.... Panoleon is hier veel beter geplaatst om dit te bevestigen of te ontkennen. Ja,het klopt ze Maar ze verwachten het ,dus hij gaat is testen normaal morgen al ,maar het kan evengoed zijn dat hij meteen zegt nee het gaat niet.Dus in feite is het echt beter om hier gewoon kalm te blijven en af te wachten,want panoleon kan hier dingen zeggen en ik ook want ik zie altijd dat ik iets bijna zeker ben voor ik het post.Maar het kan een dag later al volledig anders liggen.Depoitre heeft nu eenmaal een blessure waarin niets zeker is .En dan vind ik het eigenlijk verstandig van ons bestuur enzo om geen overhaaste uitspraken te doen. |
| 28 Jan 2011, 13:30 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
De reden waarom hij niet trainde was een moeilijk examen.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 28 Jan 2011, 15:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Iendrachter90 schreef: jammen schreef: Dani schreef: In HNB staat dat Depoitre een nieuwe infiltratie heeft ondergaan in de buikspieren en dat men hem volgende week fit op training verwacht... Wat een tegenstrijdige beirchten allemaal ... Tja, als ge de kranten moet geloven.... Panoleon is hier veel beter geplaatst om dit te bevestigen of te ontkennen. Ja,het klopt ze Maar ze verwachten het ,dus hij gaat is testen normaal morgen al ,maar het kan evengoed zijn dat hij meteen zegt nee het gaat niet.Dus in feite is het echt beter om hier gewoon kalm te blijven en af te wachten,want panoleon kan hier dingen zeggen en ik ook want ik zie altijd dat ik iets bijna zeker ben voor ik het post.Maar het kan een dag later al volledig anders liggen.Depoitre heeft nu eenmaal een blessure waarin niets zeker is .En dan vind ik het eigenlijk verstandig van ons bestuur enzo om geen overhaaste uitspraken te doen.Reden waarom ik niets post voor ik zeker ben. Ik zou ook willen hoor gasten dat hij morgen speelklaar is, maar het ene bericht spreekt soms het andere tegen. Om zot van te worden Gisteren was het nog dat hij slecht reageerde, vandaag ziet het er iets anders uit, maar ik ben maar zeker, als ik hem vol zie trainen en pijnvrij de dag nadien tegen kom. Sorry jongens _________________ geer'n bè |
| 28 Jan 2011, 18:03 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
HNB heeft het toch ook van ergens...
in ieder geval hoop ik er toch op dat hij snel terug is,als Crispyn ook uitvalt gaan we nog punten laten liggen zondag winnen,misschien wat uitlopen en op Geel een punt ![]() |
| 28 Jan 2011, 20:30 |
|
|
acrid schreef: HNB heeft het toch ook van ergens... in ieder geval hoop ik er toch op dat hij snel terug is,als Crispyn ook uitvalt gaan we nog punten laten liggen zondag winnen,misschien wat uitlopen en op Geel een punt ;) Op geel staan we weer zoals tegen deinze en 1punt zou daar idd niet slecht zijn. (hopen mag é)Alé buiten delclef dan en mss de castro ofzo als die geel pakken. |
| 28 Jan 2011, 20:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Iendrachter90 schreef: acrid schreef: HNB heeft het toch ook van ergens... in ieder geval hoop ik er toch op dat hij snel terug is,als Crispyn ook uitvalt gaan we nog punten laten liggen zondag winnen,misschien wat uitlopen en op Geel een punt ;) Op geel staan we weer zoals tegen deinze en 1punt zou daar idd niet slecht zijn. (hopen mag é)Alé buiten delclef dan en mss de castro ofzo als die geel pakken. Da's voor binnen 14 dagen hé. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 29 Jan 2011, 11:12 |
|
|
Junior
Als Filipo back links speelt en Brecht centraal is de aanwerving van een back links voorlopig overbodig.
|
| 29 Jan 2011, 14:47 |
|
|
bert schreef: Als Filipo back links speelt en Brecht centraal is de aanwerving van een back links voorlopig overbodig. Hebben we iets gemist? ![]() |
| 29 Jan 2011, 14:49 |
|
| Pagina 22 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 53 Volgende |