KFC Izegem - Eendracht Aalst - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 25
 KFC Izegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Buiten Hoogstraten blijft de rest wel steken op zes punten. We moeten waakzaam blijven maar paniek is nu nog niet aan de orde. Volgende week op Geel een ideale gelegenheid om nog eens het vuur in de pan de laten slaan en wie weet zijn we dan weer vertrokken.
na onze twee vorige opeenvolgende nederlagen pakten we 13 op 15. :EA:

31 Jan 2011, 0:17
Freak

Leeftijd: 35
El Corredor schreef:
Het was niet meteen een wedstrijd om duimen en vingers van af te likken. Ons centrale verdedigersduo pompte gedurende 90 minuten ballen in de box, deze zitten niet meteen in hun beste periode...

Wat De Castro betreft, daar heb ik voor en tijdens dit seizoen al zware bedenkingen bij. Mentaliteit om te huilen en qua verstand genre Van Den Brande. Brecht Moreels doet zijn best, en je kan die jongen moeilijk iets verwijten maar dit moment is het te weinig. Waarom mag Glenn Coppens op de backpositie niet meer meedoen, die speelde voor de winterstop drie prima partijen!

Onze buitenspelers Galucci en Cousin tekenden vandaag afwezig. Centraal op het midden deden Kestens en Verheyden hun stinkende best, maar ze werden door hun maats naast hen allesbehalve geholpen. Ik ben een Crispyn fan maar die heeft vandaag geen bal geraakt...

En dan onze beste speler van de laatste jaren, Wouter Moreels. Was vandaag misschien ook niet goed, maar probeerde wel gans de match en nam zijn verantwoordelijkheid. Maakte nog twee heel mooie goals. Ik hoop dat er met Wouter écht niets misloopt want anders zal het eindronde worden, of zelfs dat niet.

Ik las hier wat posts terug dat het 3x Van Den Noortgaete zijn fout was, de eerste goal ga ik wel akkoord, maar aan de andere twee kan hij weinig doen. VDN zit wel niet in zijn beste periode, maar wie wel op dit moment?

Nu volgen er nog twee moeilijke uitmatchen en ik hou mijn hart vast eerlijk gezegd. Vandaag verdien je met deze mentaliteit en lamentabele manier van spelen eigenlijk geen punten, maar het werd er toch nog eentje.

Het moet dringend beter, op en naast het veld.

ps: ik zou wel eens willen weten wat de andere verplichtingen van Denys waren.

Op zo'n momenten wordt jens podevijn eigenlijk hard gemist,ze weten allebei dat de kans dat ze er na een slechte match of 2naast vliegen zeer klein is,want enkel coppens schiet nog over als vervanger.

31 Jan 2011, 0:19
Vaste Waarde

WLM: [email protected]
hmm fritjes

31 Jan 2011, 0:24
Vaste Waarde

Onderkroiper schreef:
De fotokes staan on-line
Ik verschiet dat de foto's nog meevallen want met piste rond het plein was de afstand wel iets groter.

In Izegem kost de snoep 2,50 Eurokes :love:

Afbeelding

hmm fritjes

31 Jan 2011, 0:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
OPC059 schreef:
hmm fritjes

Naar het schijnt waren de curryworsten ook van prima kwaliteit. :love:

Afbeelding

31 Jan 2011, 0:30
Vaste Waarde

er was zeker opt voetbalplein nie veel te zien????

31 Jan 2011, 0:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
OPC059 schreef:
er was zeker opt voetbalplein nie veel te zien????

Foto's zijn genomen NA de match :p

Eerstdaags krijg ik nog een freelance contract als Paparazzi :love:

31 Jan 2011, 0:40
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Foto's zijn genomen NA de match

Eerstdaags krijg ik nog een freelance contract als Paparazzi

Jaja, ik zie u al door de straten van LA scheuren achteraan op een scooter. Of met een Telelens van een meter op het strand van St Tropez...

31 Jan 2011, 10:20
nieuw in de eerste ploeg

het gaat nu niet alleen om dit verlies , maar wel dat het van coxyde geleden is dat we nog een heel goede match hebben gespeeld. ok we hebben punten gepakt maar wel met veel geluk, op dessel en deinze , en thuis tegen hoogstraten krijgen we een penaltie of we hadden ook niet gescoord . en na nieuwjaar kun je toch ook niet zeggen dat we goed voetbal brengen. in het begin kan je nog zeggen we zitten in een dipje en we mogen ook eens geluk hebben . maar we zijn ondertussen 3 maand verder en het ziet er nog niet beter uit.het niveau moet snel omhoog of we gaan ernaast pakken[/quote]

Dus we hebben geen geluk, spelen niet goed en we kunnen er naast pakken?
Hoe komt da we dan vanboven staan in de rangschikking met het beste doelpuntensaldo?[/quote]

In de eerste periode compleet en doelpuntensaldo+23 en 8ptn voor op Hoogstraten
Tweede periode doelpuntensaldo +2 en 3ptn minder dan de nummers 1.
Maar volgens voorbijganger zijn we zwartkijkers want we staan nog op 1 en hebben 5ptn. voor.Nu hebben we nog 3 punten voor.
Op De Castro mag ik geen kritiek geven van jou.Maar ik kan je wel melden dat hij gisteren nogmaals gans de ploeg in de steek liet.Ontsnapte aan rood maar dat volstond blijkbaar niet om naar nog een tweede gele kaart te solliciteren.Ofwel is die man oerdom ofwel is hij van slechte wil.Ik krijg het gevoel dat we met hem nooit kampioen zullen spelen en ook geen eindronde zullen winnen.

Laatst gewijzigd door dwarskijker op 31 Jan 2011, 11:07, 2 keer totaal gewijzigd.

31 Jan 2011, 10:35
Scholier

Bekijk de stand van de tweede periode eens. Dat zegt genoeg. Als je dan nog bedenkt dat een groot aantal van de behaalde punten aan 2 factoren te danken zijn, zijnde geluk en Wouter Moreels, dan is er weinig reden tot optimisme.

Laatst gewijzigd door alostasoul op 31 Jan 2011, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.

31 Jan 2011, 10:47
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
dwarskijker schreef:
Ik krijg het gevoel dat we met hem nooit kampioen zullen spelen en ook geen eindronde zullen spelen.

Ik ga toch nog eens herhalen dat we al een periode gewonnen hebben en we enkel geen eindronde zullen spelen als we ofwel kampioen spelen ofwel op een degradatieplaats eindigen.

31 Jan 2011, 10:49
nieuw in de eerste ploeg

Bartos schreef:
dwarskijker schreef:
Ik krijg het gevoel dat we met hem nooit kampioen zullen spelen en ook geen eindronde zullen spelen.

Ik ga toch nog eens herhalen dat we al een periode gewonnen hebben en we enkel geen eindronde zullen spelen als we ofwel kampioen spelen ofwel op een degradatieplaats eindigen.

Bedoelde natuurlijk eindronde winnen.

31 Jan 2011, 11:01
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Het was gisteren weeral slecht. Als we met deze mentaliteit blijven verder spelen, worden we nooit kampioen. Ze zouden beter allemaal spelen met de mentaliteit van Kestens, de beste gisteren.

Heel degelijke invalbeurt van Yombo en Wouter weeral beslissend.

Het is ondertussen toch ook al een tijd geleden dat Cousin en Galucci eens een deftige voorzet gegeven hebben. Door de afwezigheid van Podevijn zijn ze natuurlijk vrij zeker van hun plaats.

Het wordt dringend tijd dat ze zich herpakken. Verder ook hopen op een snelle terugkeer van Depoitre, maar ik vrees ervoor. Ik hoop dat er vandaag nog een spits bijkomt.

31 Jan 2011, 11:02
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
El Corredor schreef:
Het was niet meteen een wedstrijd om duimen en vingers van af te likken. Ons centrale verdedigersduo pompte gedurende 90 minuten ballen in de box, deze zitten niet meteen in hun beste periode...

Wat De Castro betreft, daar heb ik voor en tijdens dit seizoen al zware bedenkingen bij. Mentaliteit om te huilen en qua verstand genre Van Den Brande. Brecht Moreels doet zijn best, en je kan die jongen moeilijk iets verwijten maar dit moment is het te weinig. Waarom mag Glenn Coppens op de backpositie niet meer meedoen, die speelde voor de winterstop drie prima partijen!

Onze buitenspelers Galucci en Cousin tekenden vandaag afwezig. Centraal op het midden deden Kestens en Verheyden hun stinkende best, maar ze werden door hun maats naast hen allesbehalve geholpen. Ik ben een Crispyn fan maar die heeft vandaag geen bal geraakt...

En dan onze beste speler van de laatste jaren, Wouter Moreels. Was vandaag misschien ook niet goed, maar probeerde wel gans de match en nam zijn verantwoordelijkheid. Maakte nog twee heel mooie goals. Ik hoop dat er met Wouter écht niets misloopt want anders zal het eindronde worden, of zelfs dat niet.

Ik las hier wat posts terug dat het 3x Van Den Noortgaete zijn fout was, de eerste goal ga ik wel akkoord, maar aan de andere twee kan hij weinig doen. VDN zit wel niet in zijn beste periode, maar wie wel op dit moment?

Nu volgen er nog twee moeilijke uitmatchen en ik hou mijn hart vast eerlijk gezegd. Vandaag verdien je met deze mentaliteit en lamentabele manier van spelen eigenlijk geen punten, maar het werd er toch nog eentje.

Het moet dringend beter, op en naast het veld.

ps: ik zou wel eens willen weten wat de andere verplichtingen van Denys waren.

Akkoord

31 Jan 2011, 11:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Smetje schreef:
Het was gisteren weeral slecht. Als we met deze mentaliteit blijven verder spelen, worden we nooit kampioen. Ze zouden beter allemaal spelen met de mentaliteit van Kestens, de beste gisteren.

Heel degelijke invalbeurt van Yombo en Wouter weeral beslissend.

Het is ondertussen toch ook al een tijd geleden dat Cousin en Galucci eens een deftige voorzet gegeven hebben. Door de afwezigheid van Podevijn zijn ze natuurlijk vrij zeker van hun plaats.

Het wordt dringend tijd dat ze zich herpakken. Verder ook hopen op een snelle terugkeer van Depoitre, maar ik vrees ervoor. Ik hoop dat er vandaag nog een spits bijkomt.

ik hoop het ook, als ze het nu nog niet gezien hebben

31 Jan 2011, 11:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 25