|
|
| Pagina 61 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 59 60 61 62 63 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Jeroen schreef: Bartos, als het klopt dat Depoitre serieus op de sukkel is en mogelijk 5 weken of langer nog out is, dan is het niet anders te noemen dan een flater van formaat. Ik kan goed begrijpen dat we nu al een redelijk dure kern hebben, maar juist daarom is het oerdom om alles af te laten hangen van Crispijn. Dat is namelijk de enige diepe spits die we nog hebben. Pak nu dat Wouter Moreels morgen een spierscheur oploopt en ook 5 weken out is. Schrijf die titel maar op je buik hoor, want zonder Wouter en Laurent zijn we een middelmatige ploeg die het verschil niet kan maken. En als je uw huiswerk maakt dan kan je met nieuwjaar gerust een versterking binnenhalen. Als je natuurlijk tot de laatste dag gaat wachten en dan alles op een geldhond als Mayonaise zet... Ik zeg het, van mij mocht er zeker nog ne spits bij, maar ge hebt nu eenmaal gene winkel waar ge u zomaar ne goeie spits kunt gaan aanschaffen hé. En al zeker niet met de winterperiode wanneer ge enkel uit eerste en tweede moogt aanwerven, en dan moet het nog nen betaalbare zijn die wil zakken naar derde en liefst nog niet te lang stilgelegen heeft ook. Hoe graag ik hoe ook zou willen, als het is om ons broek aan te scheuren, mogen ze het van mij zo laten. En zonder Wouter Moreels zijn we waarschijnlijk inderdaad maar een middelmatige ploeg, maar das Hoogstraten evenzeer zonder Fockaert. |
| 31 Jan 2011, 23:48 |
|
|
Freak
Bartos schreef: Jeroen schreef: Bartos, als het klopt dat Depoitre serieus op de sukkel is en mogelijk 5 weken of langer nog out is, dan is het niet anders te noemen dan een flater van formaat. Ik kan goed begrijpen dat we nu al een redelijk dure kern hebben, maar juist daarom is het oerdom om alles af te laten hangen van Crispijn. Dat is namelijk de enige diepe spits die we nog hebben. Pak nu dat Wouter Moreels morgen een spierscheur oploopt en ook 5 weken out is. Schrijf die titel maar op je buik hoor, want zonder Wouter en Laurent zijn we een middelmatige ploeg die het verschil niet kan maken. En als je uw huiswerk maakt dan kan je met nieuwjaar gerust een versterking binnenhalen. Als je natuurlijk tot de laatste dag gaat wachten en dan alles op een geldhond als Mayonaise zet... Ik zeg het, van mij mocht er zeker nog ne spits bij, maar ge hebt nu eenmaal gene winkel waar ge u zomaar ne goeie spits kunt gaan aanschaffen hé. En al zeker niet met de winterperiode wanneer ge enkel uit eerste en tweede moogt aanwerven, en dan moet het nog nen betaalbare zijn die wil zakken naar derde en liefst nog niet te lang stilgelegen heeft ook. Hoe graag ik hoe ook zou willen, als het is om ons broek aan te scheuren, mogen ze het van mij zo laten. En zonder Wouter Moreels zijn we waarschijnlijk inderdaad maar een middelmatige ploeg, maar das Hoogstraten evenzeer zonder Fockaert. den Aldi ? ![]() |
| 31 Jan 2011, 23:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer
El Corredor schreef: Jeroen schreef: Ik hoop voor het bestuur dat Depoitre binnen de twee weken kan mee doen anders begaat het bestuur hier een gigantische flater. Niet dat ze dat konijn van een Munyaneza moesten binnenhalen, ik ben de bekermatch tegen Denderjoden nog niet vergeten... ik ben dat nog niet vergeten. Er is daar toen serieus spel van gemaakt. Dat vreugdedansje en vinger op de mond-gebaar van Munyaneza liggen bij mij nog vers in het geheugen... Al mocht er van mij gerust één versterking bij. Soit, we gaan het moeten doen met de jongens die er nu zijn. Geen probleem, maar excuses gelden dus niet. Toch jammer dat we zo weinig financiële armslag hebben, om nog "iets" te doen. Maar dan liever geen paniekaankopen meer op de laatste transferdag, met misschien weer meer schulden tot gevolg. Da's op korte termijn kijken... Dit jaar net naast de titel grijpen (maar wel de premies voor een kampioenenploeg betalen), vervolgens uw sterspelers voor een appel en een ei kwijt zijn (Depoitre, Moreels, De Schutter,... gaan die écht nog een jaar langer in derde blijven?), dat zal pas serieuze schulden tot gevolg hebben. Ik zeg nu niet dat we naast die titel gaan grijpen maar op dit moment denk ik dat niemand er écht vertrouwen in heeft. En je gaat mij niet zeggen dat indien je van 1 januari op zoek gaat naar een spits (er één gaan huren bij een eersteklasser desnoods), je dat zo'n stukken van mensen gaat kosten. Ik verwachtte geen (dure) topper als Depoitre, maar als we nu wat blessures of geschorsten in het aanvallende compartiment hebben, mogen we De Gussemé in de spits gaan zetten. En met alle respect, maar dat is simpelweg niet goed genoeg (al zal die laatste qua mentaliteit De Castro of Cousin wel nog een lesje kunnen leren denk ik). |
| 31 Jan 2011, 23:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
El Corredor schreef: den Aldi ? ![]() Da was indertijd onder Garré dat we daar ons spitsen gingen kopen . Ene Stolpa kopen en ne Quéré der gratis bij, ze stonden in promotie . |
| 31 Jan 2011, 23:51 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat Depoitre fit geraakt én blijft. Je moet ook rekenen dat die jongen lang heeft stilgelegen en zeker niet meteen top zal zijn. Als hij daarentegen hervalt, dan mag je het vergeten. Wouter speelt de pannen van het dak maar die kan dat ook niet alleen blijven doen. Ik heb er geen goed oog in.
|
| 31 Jan 2011, 23:52 |
|
|
Freak
Jeroen, ik begrijp je wel en snap je punt, maar we gaan het moeten doen met deze kern en bidden dat Wouter Moreels niet geblesseerd geraakt. Wat die huuroptie van een spits bij een eersteklasser betreft, dat is als derdeklasser een probleem. Die mannen willen geen twee reeksen zakken. Als we naar tweede zouden stijgen, zie ik ons bijvoorbeeld wel een samenwerking opzetten met pakweg RSCA.
Maar ik snap Bartos ook wel, als ge er dan ene haalt, moet het wel een versterking zijn. En ne spits gaat ook niet alles oplossen, de toevoer en defensie is de laatste weken ook ondermaats. Laatst gewijzigd door El Corredor op 31 Jan 2011, 23:56, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 31 Jan 2011, 23:54 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Smetje schreef: El Corredor schreef: Bakkie schreef: Transfer van mayonaise gaat niet door,meneer is niet komen opdagen,heeft waarschijnlijk voor Waasland - Beveren getekend. bericht klopt, er komt niet meer bij. Geen spits dus ... Heel spijtig nieuws Zou wel eens de eerste en meteen grote blunder kunnen worden van het (en terecht) geprezen bestuur. Ben benieuwd of onze brede kern een eventueel verlies van Depoitre zal kunnen opvangen en kaarskes doen branden dat Moreels Wouter niets tegenkomt. Jammer. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 31 Jan 2011, 23:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
witzwet schreef: Smetje schreef: El Corredor schreef: bericht klopt, er komt niet meer bij. Geen spits dus ... Heel spijtig nieuws Zou wel eens de eerste en meteen grote blunder kunnen worden van het (en terecht) geprezen bestuur. Ben benieuwd of onze brede kern een eventueel verlies van Depoitre zal kunnen opvangen en kaarskes doen branden dat Moreels Wouter niets tegenkomt. Jammer. Depoitre hoopt er zaterdag of volgende week bij te zijn,dus we zullen maar meehopen zeker ![]() |
| 31 Jan 2011, 23:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer
El Corredor schreef: Jeroen, ik begrijp je wel en snap je punt, maar we gaan het moeten doen met deze kern en bidden dat Wouter Moreels niet geblesseerd geraakt. Wat die huuroptie van een spits bij een eersteklasser betreft, dat is als derdeklasser een probleem. Die mannen willen geen twee reeksen zakken. Als we naar tweede zouden stijgen, zie ik ons bijvoorbeeld wel een samenwerking opzetten met pakweg RSCA. Maar ik snap Bartos ook wel, als ge er dan ene haalt, moet het wel een versterking zijn. En ne spits gaat ook niet alles oplossen, de toevoer en defensie is de laatste weken ook ondermaats. Als je een beetje kan onderhandelen, wat relaties hebt, dan ga je mij niet vertellen dat er geen spelers te vinden zijn die voor de leider in derde klasse voor wekelijks 3.000 supporters willen sjotten. Ik verwacht niemand die kans heeft op spelen in eerste klasse hé. |
| 31 Jan 2011, 23:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer
El Corredor schreef: Jeroen, ik begrijp je wel en snap je punt, maar we gaan het moeten doen met deze kern en bidden dat Wouter Moreels niet geblesseerd geraakt. Wat die huuroptie van een spits bij een eersteklasser betreft, dat is als derdeklasser een probleem. Die mannen willen geen twee reeksen zakken. Als we naar tweede zouden stijgen, zie ik ons bijvoorbeeld wel een samenwerking opzetten met pakweg RSCA. Maar ik snap Bartos ook wel, als ge er dan ene haalt, moet het wel een versterking zijn. En ne spits gaat ook niet alles oplossen, de toevoer en defensie is de laatste weken ook ondermaats. Klopt, maar je hebt vanachter wel nog genoeg wisselmogelijkheden. Als Depoitre uitvalt is het simpel, je hebt Crispijn en voor de rest niemand. En hoe sterk Wouter ook bezig is, zonder een stevige spits voor hem verliest hij véél van zijn waarde (wat compleet logisch is). Van Crispijn heb ik sowieso de indruk dat hij geen volle 90 minuten aankan. |
| 01 Feb 2011, 0:02 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: El Corredor schreef: Jeroen, ik begrijp je wel en snap je punt, maar we gaan het moeten doen met deze kern en bidden dat Wouter Moreels niet geblesseerd geraakt. Wat die huuroptie van een spits bij een eersteklasser betreft, dat is als derdeklasser een probleem. Die mannen willen geen twee reeksen zakken. Als we naar tweede zouden stijgen, zie ik ons bijvoorbeeld wel een samenwerking opzetten met pakweg RSCA. Maar ik snap Bartos ook wel, als ge er dan ene haalt, moet het wel een versterking zijn. En ne spits gaat ook niet alles oplossen, de toevoer en defensie is de laatste weken ook ondermaats. Als je een beetje kan onderhandelen, wat relaties hebt, dan ga je mij niet vertellen dat er geen spelers te vinden zijn die voor de leider in derde klasse voor wekelijks 3.000 supporters willen sjotten. Ik verwacht niemand die kans heeft op spelen in eerste klasse hé. mij moet ge niet overtuigen zé er is mij ooit eens gezegd (door een aantal kenners uit de jeugd) dat er op alle momenten een "shadowploeg" klaarstond, voor in geval van transfers, blessures... ik vermoed dat die ploeg in Ibiza zit voor de moment... |
| 01 Feb 2011, 0:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer
De wil om er een degelijke scoutingcel van te maken is er bij bepaalde mensen nochtans wel, maar je zit met enkele oude zakken (en dan viseer ik zeker niet mensen als De Roose of De Bruecker die onze club gered hebben) maar wel één of andere kiekenboer uit een nabijgelegen gehucht.
Feit is dat Eendracht allesbehalve professioneel werkt. Is ergens niet onlogisch als je ziet vanwaar we komen maar als je de ambitie hebt om op redelijke korte termijn subtop in tweede wilt zijn dan moeten er toch dringend zaken gaan veranderen. En iemand die in het verleden alleen geld door ramen en deuren heeft gegooid bij Eendracht Meldert, is dan niet echt de juiste man op de juiste plaats denk ik. |
| 01 Feb 2011, 0:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Ik vind dit ook geen goede beslissing. Depoitre mag morgen beginnen mee trainen maar het zal zeker nog drie tot vier speeldagen duren eer hij een treffellijk niveau haalt. Daarbij komt nog dat Crispijn in mijn ogen het spel dat we proberen te spelen niet goed kan volgen. Op stilstaande fasen is hij goed maar wat betreft samenspel en snelheid van uitvoering heeft hij nog het één en het ander te leren. Daarbij komt dan nog zijn blessuregevoeligheid. Goede doublure maar niet echt iemand die de aanval kan dragen.
Kent iemand een goede leverancier van noveenkaarsen? Ik hoop van niet, maar we zouden ze wel eens nodig kunnen hebben. |
| 01 Feb 2011, 0:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: Jeroen schreef: El Corredor schreef: Jeroen, ik begrijp je wel en snap je punt, maar we gaan het moeten doen met deze kern en bidden dat Wouter Moreels niet geblesseerd geraakt. Wat die huuroptie van een spits bij een eersteklasser betreft, dat is als derdeklasser een probleem. Die mannen willen geen twee reeksen zakken. Als we naar tweede zouden stijgen, zie ik ons bijvoorbeeld wel een samenwerking opzetten met pakweg RSCA. Maar ik snap Bartos ook wel, als ge er dan ene haalt, moet het wel een versterking zijn. En ne spits gaat ook niet alles oplossen, de toevoer en defensie is de laatste weken ook ondermaats. Als je een beetje kan onderhandelen, wat relaties hebt, dan ga je mij niet vertellen dat er geen spelers te vinden zijn die voor de leider in derde klasse voor wekelijks 3.000 supporters willen sjotten. Ik verwacht niemand die kans heeft op spelen in eerste klasse hé. mij moet ge niet overtuigen zé er is mij ooit eens gezegd (door een aantal kenners uit de jeugd) dat er op alle momenten een "shadowploeg" klaarstond, voor in geval van transfers, blessures... ik vermoed dat die ploeg in Ibiza zit voor de moment... Als Mayonaise - die al twee jaar geen deuk in een pak boter heeft geshot (jaja, ik blijf bij de zuivelproducten) - uw enige optie is, dan vrees ik inderdaad dat de shadowploeg meegesmolten is met de sneeuw van een paar weken geleden... Gemiste kans om ergens een jonge talentvolle speler te halen... |
| 01 Feb 2011, 0:52 |
|
|
Freak
DT schreef: El Corredor schreef: Jeroen schreef: Als je een beetje kan onderhandelen, wat relaties hebt, dan ga je mij niet vertellen dat er geen spelers te vinden zijn die voor de leider in derde klasse voor wekelijks 3.000 supporters willen sjotten. Ik verwacht niemand die kans heeft op spelen in eerste klasse hé. mij moet ge niet overtuigen zé er is mij ooit eens gezegd (door een aantal kenners uit de jeugd) dat er op alle momenten een "shadowploeg" klaarstond, voor in geval van transfers, blessures... ik vermoed dat die ploeg in Ibiza zit voor de moment... Als Mayonaise - die al twee jaar geen deuk in een pak boter heeft geshot (jaja, ik blijf bij de zuivelproducten) - uw enige optie is, dan vrees ik inderdaad dat de shadowploeg meegesmolten is met de sneeuw van een paar weken geleden... Gemiste kans om ergens een jonge talentvolle speler te halen... ik hou het bij fruit. Ik hoop maar door het niet aantrekken van een spits, de druiven op het einde van het seizoen niet extra zuur gaan zijn... |
| 01 Feb 2011, 8:42 |
|
| Pagina 61 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 59 60 61 62 63 … 345 Volgende |