|
|
| Pagina 64 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 62 63 64 65 66 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
eendrachter'80 schreef: Onderkroiper schreef: ![]() wat Depoitre betreft het is weer voor binnen enkele weken het is om moedeloos van te worden, ik geloof er echt niet meer in dat wij dit seizoen nog een fitte Depoitre gaan zien. Ik hoop dat ik mis ben. Depoitre zelf zei dat hij volgende week of ten laatste over 2weken er terug bij is. |
| 02 Feb 2011, 12:19 |
|
|
Ancien
eendrachter'80 schreef: Onderkroiper schreef: ![]() wat Depoitre betreft het is weer voor binnen enkele weken het is om moedeloos van te worden, ik geloof er echt niet meer in dat wij dit seizoen nog een fitte Depoitre gaan zien. Ik hoop dat ik mis ben. Triestige vooruitzichten, maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 02 Feb 2011, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 02 Feb 2011, 14:21 |
|
|
Ancien
waly 2 schreef: de dokters geloven erin dat hij over enkele weken terug fit zal zijn. t is al drie maand en er is niemand bijgekomen.als er nu geen geld is voor een speler wat willen ze dan in 2e gaan doen,of denken ze dat het daar allemaal gratis is?Dan kan je zich ook afvragen wat de meeste tweedeklassers eigenlijk nog in tweede zitten te doen. De schuldenlast bij de meeste tweedeklassers is nog wat andere koek dan bij onzen Iendracht. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 02 Feb 2011, 14:25 |
|
|
Vaste Waarde
ik vind -los van het feit wie de speler is - het maar nen vrij onprofessionelen uitleg allemaal.
'Weten niet wie de manager was. Heeft een verkeersongeluk gehad en kwam niet opdagen....'. Allez ja. Hoorde het Chelsea al zeggen :'we hebben Lukaku niet kunnen binnenhalen want wij kennen zijn manager niet'. |
| 02 Feb 2011, 19:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
voorbijganger schreef: ik vind -los van het feit wie de speler is - het maar nen vrij onprofessionelen uitleg allemaal. 'Weten niet wie de manager was. Heeft een verkeersongeluk gehad en kwam niet opdagen....'. Allez ja. Hoorde het Chelsea al zeggen :'we hebben Lukaku niet kunnen binnenhalen want wij kennen zijn manager niet'. Ik denk dat ze daar nog heel wat zottere dingen te horen krijgen eigenlijk _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Feb 2011, 20:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
voorbijganger schreef: ik vind -los van het feit wie de speler is - het maar nen vrij onprofessionelen uitleg allemaal. 'Weten niet wie de manager was. Heeft een verkeersongeluk gehad en kwam niet opdagen....'. Allez ja. Hoorde het Chelsea al zeggen :'we hebben Lukaku niet kunnen binnenhalen want wij kennen zijn manager niet'. Kben al bij al content dat ze de manager ni vonden eigenlijk ze ![]() |
| 02 Feb 2011, 20:02 |
|
|
Freak
ik krijg meer en meer den indruk dat inzake transfers de heer Van Den Steen telkens solo slim speelt. Die doet gewoon zijn gedacht, de inspanningen van sommigen mensen ten spijt.
Wat de uitleg in de krant betreft, amateurisme troef. |
| 02 Feb 2011, 20:04 |
|
|
El Corredor schreef: ik krijg meer en meer den indruk dat inzake transfers de heer Van Den Steen telkens solo slim speelt. Die doet gewoon zijn gedacht, de inspanningen van sommigen mensen ten spijt. Wat de uitleg in de krant betreft, amateurisme troef. De nagel op de kop slaan noemen ze da zeker ![]() |
| 02 Feb 2011, 20:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Davy schreef: DT schreef: Als iedereen van de huidige kern er voor gaat zoals de tweede helft tegen Ronse hé, dan hoeft het gemis van een extra spits niet door te wegen. Alleen moet je dan ook kunnen bogen op een groepsmentaliteit - zoals er in de match tegen Hoogstraten werd gespeeld. Toen was het aanvallend en voetbaltechnisch misschien allemaal wat minder maar werd het gecompenseerd met inzet en collectief (hebben nauwelijks een kans weggegeven dan). Als iedereen er elke match vol voor gaat 90 min lang, dan is er geen probleem en zullen de supporters zich wel neerleggen bij een nederlaag. Maar als de instelling blijft zoals de laatste twee weken of de eerste helft tegen Ronse, dan gaan er velen - terecht - afhaken. volledig akkoord Ik ben ook van mening dat de concentratie en de echte wil om er vol voor te gaan ontbrak op izegem. die mannen van izegem waren niet eens goed en na de 1-0 lukt het ons plots om 4 kansen achtereen bij elkaar te voetballen... het leek wel een kwestie van tijd. Ze hebben zich gewoon in een sfeerloos stadion tegen een beperkte ploeg laten in slaap wiegen en dat komen heel veel topploegen wel eens tegen (op dat vlak zijn we dan niet beter dan andere clubs die bovenin meedraaien) maar de schreeuw op munyanesa lijkt me echt wel deé schreeuw op een paniekaankoop eerlijk gezegd. en nieuwe spits zou er op izegem alvast niet voor gezorgd hebben dat drie vermijdbare doelpunten werden verijdeld (ik kan daarin mis zijn, maar ik denk het niet). nee das waar , maar hij had na de 1-1 ons wel op voorsprong kunnen brengen. |
| 02 Feb 2011, 20:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
El Corredor schreef: ik krijg meer en meer den indruk dat inzake transfers de heer Van Den Steen telkens solo slim speelt. Die doet gewoon zijn gedacht, de inspanningen van sommigen mensen ten spijt. Wat de uitleg in de krant betreft, amateurisme troef. Raar maar waar, er schuilt veel waarheid in DEZE post van u ._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 02 Feb 2011, 20:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
DavidSeal schreef: El Corredor schreef: ik krijg meer en meer den indruk dat inzake transfers de heer Van Den Steen telkens solo slim speelt. Die doet gewoon zijn gedacht, de inspanningen van sommigen mensen ten spijt. Wat de uitleg in de krant betreft, amateurisme troef. Raar maar waar, er schuilt veel waarheid in DEZE post van u .Die indruk had kik nu ook |
| 02 Feb 2011, 20:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
witteken schreef: Davy schreef: DT schreef: Als iedereen van de huidige kern er voor gaat zoals de tweede helft tegen Ronse hé, dan hoeft het gemis van een extra spits niet door te wegen. Alleen moet je dan ook kunnen bogen op een groepsmentaliteit - zoals er in de match tegen Hoogstraten werd gespeeld. Toen was het aanvallend en voetbaltechnisch misschien allemaal wat minder maar werd het gecompenseerd met inzet en collectief (hebben nauwelijks een kans weggegeven dan). Als iedereen er elke match vol voor gaat 90 min lang, dan is er geen probleem en zullen de supporters zich wel neerleggen bij een nederlaag. Maar als de instelling blijft zoals de laatste twee weken of de eerste helft tegen Ronse, dan gaan er velen - terecht - afhaken. volledig akkoord Ik ben ook van mening dat de concentratie en de echte wil om er vol voor te gaan ontbrak op izegem. die mannen van izegem waren niet eens goed en na de 1-0 lukt het ons plots om 4 kansen achtereen bij elkaar te voetballen... het leek wel een kwestie van tijd. Ze hebben zich gewoon in een sfeerloos stadion tegen een beperkte ploeg laten in slaap wiegen en dat komen heel veel topploegen wel eens tegen (op dat vlak zijn we dan niet beter dan andere clubs die bovenin meedraaien) maar de schreeuw op munyanesa lijkt me echt wel deé schreeuw op een paniekaankoop eerlijk gezegd. en nieuwe spits zou er op izegem alvast niet voor gezorgd hebben dat drie vermijdbare doelpunten werden verijdeld (ik kan daarin mis zijn, maar ik denk het niet). nee das waar , maar hij had na de 1-1 ons wel op voorsprong kunnen brengen. En hij zou ook kunnen missen hebben, zo blijven we bezig he. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 02 Feb 2011, 20:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
DavidSeal schreef: witteken schreef: Davy schreef: volledig akkoord Ik ben ook van mening dat de concentratie en de echte wil om er vol voor te gaan ontbrak op izegem. die mannen van izegem waren niet eens goed en na de 1-0 lukt het ons plots om 4 kansen achtereen bij elkaar te voetballen... het leek wel een kwestie van tijd. Ze hebben zich gewoon in een sfeerloos stadion tegen een beperkte ploeg laten in slaap wiegen en dat komen heel veel topploegen wel eens tegen (op dat vlak zijn we dan niet beter dan andere clubs die bovenin meedraaien) maar de schreeuw op munyanesa lijkt me echt wel deé schreeuw op een paniekaankoop eerlijk gezegd. en nieuwe spits zou er op izegem alvast niet voor gezorgd hebben dat drie vermijdbare doelpunten werden verijdeld (ik kan daarin mis zijn, maar ik denk het niet). nee das waar , maar hij had na de 1-1 ons wel op voorsprong kunnen brengen. En hij zou ook kunnen missen hebben, zo blijven we bezig he. nee zo blijven we niet bezig , met een fitte depoitre erbij op izegem hadden we gewoon na de 1-1 het laken naar ons toe getrokken |
| 02 Feb 2011, 21:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Maar ge hebt al weken geen fitte Lolo,net zoals vorig seizoen en waarschijnlijk volgend seizoen ook weer voor weken moeten missen,El Corredor zei hier eens dat Ringoot kon meedingen voor de Glazen man verkiezing,Lolo zal ook hoog eindigen.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Feb 2011, 10:28 |
|
|
Vaste Waarde
waly 2 schreef: de dokters geloven erin dat hij over enkele weken terug fit zal zijn. t is al drie maand en er is niemand bijgekomen.als er nu geen geld is voor een speler wat willen ze dan in 2e gaan doen,of denken ze dat het daar allemaal gratis is?met de mentaliteit en inzet van de spelers van vorige zondag geraakt ge sowieso niet in tweede, en via de eindronde, tja, remember vorig jaar en dan rest er nog één mogelijkheid om in tweede te geraken..... een fusie met denderbrol het wordt een leuke vergadering binnenkort. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 03 Feb 2011, 17:03 |
|
| Pagina 64 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 62 63 64 65 66 … 345 Volgende |