|
|
| Pagina 136 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 134 135 136 137 138 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Rode Duivels
de toestand in die regio is ook niet om zeker te zijn dat hij nog voor marokko zal kunnen spelen.
|
| 02 Feb 2011, 21:39 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Woensdag speelt onze vaderlandse trots
in Gent een oefenwedstrijd tegen Finland.Ik heb hier twee tickets liggen maar ik kan zelf niet gaan zien. Iemand interesse? |
| 03 Feb 2011, 21:41 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 04 Nov 2008, 23:55 Berichten: 156 Leeftijd: 36 Locatie: Aaigem |
zwawi schreef: Woensdag speelt onze vaderlandse trots in Gent een oefenwedstrijd tegen Finland.Ik heb hier twee tickets liggen maar ik kan zelf niet gaan zien. Iemand interesse? Check PB ![]() |
| 03 Feb 2011, 21:47 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Plumeau schreef: zwawi schreef: Woensdag speelt onze vaderlandse trots in Gent een oefenwedstrijd tegen Finland.Ik heb hier twee tickets liggen maar ik kan zelf niet gaan zien. Iemand interesse? Check PB ![]() Verkocht ![]() |
| 03 Feb 2011, 22:27 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 23 Dec 2006, 14:46 Berichten: 112 Locatie: apeldoorn Website: http://www.agovvapeldoorn.com WLM: machiel agovv |
Ik had sowieso niet gekunt, ik zit dan die avond met twee vrienden al bij Nederland - Oostenrijk in Eindhoven. Wel mooi dat Nacer Chadli (ex-AGOVV Apeldoorn, nu FC Twente) voor het eerst is opgeroepen en dat ie voor Belgie heeft gekozen. Enige minpuntje is dat Mertens er (weer) niet bij is.
![]() |
| 03 Feb 2011, 23:04 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 23 Dec 2006, 14:46 Berichten: 112 Locatie: apeldoorn Website: http://www.agovvapeldoorn.com WLM: machiel agovv |
Gaan er nog Iendrachtsupporters naar die oefeninterland? Alvast veel succes tegen die Finnen in Gent. Maak er wat van en natuurlijk winnen, 2-1 voor België!!!
![]() |
| 04 Feb 2011, 18:34 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Als ge eens naar ons selectie kijkt hebben we toch schone namen voor op de flanken ze..
Legaer, Chadli, Dembele, Hazard,... Voor mij mag de ploeg zijn: -------------------------Gillet--------------------------------- Alderweireld - Kompany - Vertonghen - Lombaerts ----------------Gillet------Van Damme------------------- ----------------------Fellaini--------------------------------- Legaer---------------------------------------------Chadli ------------------------Lukaku------------------------------- en dan heb ik nog hazard, dembélé, vossen, witsel,... op de bank zitten. Met alle respect, maar we hebben echt een heel getalenteerde kern waarmee we eigenlijk het EK toch moeten kunnen halen vind ik |
| 04 Feb 2011, 20:11 |
|
|
Freak
Carcela heeft eindelijk gekozen: het wordt MarokkoMehdi Carcela wordt geen Rode Duivel. De middenvelder van Standard heeft dan toch definitief voor Marokko gekozen.
Carcela trok zijn beroep bij het International Sporttribunaal (TAS) in. Bijna een jaar bleef de vraag voor wie hij zou kiezen onbeantwoord. Carcela heeft drie nationaliteiten: de Spaanse, de Marokkaanse en de Belgische. |
| 04 Feb 2011, 20:29 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
waly 2 schreef: Carcela heeft eindelijk gekozen: het wordt MarokkoMehdi Carcela wordt geen Rode Duivel. De middenvelder van Standard heeft dan toch definitief voor Marokko gekozen. Carcela trok zijn beroep bij het International Sporttribunaal (TAS) in. Bijna een jaar bleef de vraag voor wie hij zou kiezen onbeantwoord. Carcela heeft drie nationaliteiten: de Spaanse, de Marokkaanse en de Belgische. heel goede keuze van carcela.Dat hij maar in marokko blijft! |
| 04 Feb 2011, 20:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
ajoin_bart schreef: Als ge eens naar ons selectie kijkt hebben we toch schone namen voor op de flanken ze.. Legaer, Chadli, Dembele, Hazard,... Voor mij mag de ploeg zijn: -------------------------Gillet--------------------------------- Alderweireld - Kompany - Vertonghen - Lombaerts ----------------Gillet------Van Damme------------------- ----------------------Fellaini--------------------------------- Legaer---------------------------------------------Chadli ------------------------Lukaku------------------------------- en dan heb ik nog hazard, dembélé, vossen, witsel,... op de bank zitten. Met alle respect, maar we hebben echt een heel getalenteerde kern waarmee we eigenlijk het EK toch moeten kunnen halen vind ik Nog een chance dat gij geen bondscoach zijt . Legear en Chadli de voorkeur op Hazard en Dembele . Gillet en Van Damme als verdedigende middenvelders . |
| 05 Feb 2011, 2:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
heel goede keuze van carcela.Dat hij maar in marokko blijft! En nee, met mannen als Fellainni, heb ik geen problemen, omdat het voor hem vrij vlug een uitgemaakte zaak was voor wie hij zou kiezen. Maar als ze er zoals bij die Garcela, een theater rond maken, nee dank je. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Feb 2011, 10:27 |
|
|
forumlegende
Ik begrijp eerlijk gezegd nog altijd niet wat een Van Damme in de selectie doet ?
Ik hoor veel kritiek op Simons maar hij is nog nooit mislukt bij zijn buitenlandse avonturen en hij zal terecht als verdedigende middenvelder aantreden. Ben eens benieuwd hoe Leekens de pionnetjes zal zetten. Waaro moet iemand als Chadli meteen starten ? Wat heeft hij al bewezen ? Rustig laten aanpassen aan de ploeg zal het verstandigste zijn denk ik. |
| 05 Feb 2011, 13:49 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Dani schreef: Ik begrijp eerlijk gezegd nog altijd niet wat een Van Damme in de selectie doet ? Ik hoor veel kritiek op Simons maar hij is nog nooit mislukt bij zijn buitenlandse avonturen en hij zal terecht als verdedigende middenvelder aantreden. Ben eens benieuwd hoe Leekens de pionnetjes zal zetten. Waaro moet iemand als Chadli meteen starten ? Wat heeft hij al bewezen ? Rustig laten aanpassen aan de ploeg zal het verstandigste zijn denk ik. Omdat het een vriendschappelijke interland is en dat geen kwaad kan. Voor mij is de ideale ploeg (niet voor nu, gewoon in het algemeen): ------------------------------------Proto------------------------------------ --Vanden Borre - Kompany ------ Vermaelen - Lombaerts---- ----------------------------Fellaini - Vertonghen------------------------ -------Legear --------------- Dembélé -------------- Hazard-------- ------------------------------------Lukaku----------------------------------- Dan heb je nog JF Gillet, Mignolet, G. Gillet, Van Damme, Alderweireld, Pocognoli, Deschacht, van Buyten, Defour, Witsel, Vadis, De Bruyne, Chadli, Vossen. _________________
|
| 05 Feb 2011, 16:32 |
|
|
forumlegende |
Sven KSK Opwijk schreef: Dani schreef: Ik begrijp eerlijk gezegd nog altijd niet wat een Van Damme in de selectie doet ? Ik hoor veel kritiek op Simons maar hij is nog nooit mislukt bij zijn buitenlandse avonturen en hij zal terecht als verdedigende middenvelder aantreden. Ben eens benieuwd hoe Leekens de pionnetjes zal zetten. Waaro moet iemand als Chadli meteen starten ? Wat heeft hij al bewezen ? Rustig laten aanpassen aan de ploeg zal het verstandigste zijn denk ik. Omdat het een vriendschappelijke interland is en dat geen kwaad kan. Voor mij is de ideale ploeg (niet voor nu, gewoon in het algemeen): ------------------------------------Proto------------------------------------ --Vanden Borre - Kompany ------ Vermaelen - Lombaerts---- ----------------------------Fellaini - Vertonghen------------------------ -------Legear --------------- Dembélé -------------- Hazard-------- ------------------------------------Lukaku----------------------------------- Dan heb je nog JF Gillet, Mignolet, G. Gillet, Van Damme, Alderweireld, Pocognoli, Deschacht, van Buyten, Defour, Witsel, Vadis, De Bruyne, Chadli, Vossen. geen mertens in u algemene ploeg dan?(ook niet op bank) _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 05 Feb 2011, 16:39 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Dries schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Dani schreef: Ik begrijp eerlijk gezegd nog altijd niet wat een Van Damme in de selectie doet ? Ik hoor veel kritiek op Simons maar hij is nog nooit mislukt bij zijn buitenlandse avonturen en hij zal terecht als verdedigende middenvelder aantreden. Ben eens benieuwd hoe Leekens de pionnetjes zal zetten. Waaro moet iemand als Chadli meteen starten ? Wat heeft hij al bewezen ? Rustig laten aanpassen aan de ploeg zal het verstandigste zijn denk ik. Omdat het een vriendschappelijke interland is en dat geen kwaad kan. Voor mij is de ideale ploeg (niet voor nu, gewoon in het algemeen): ------------------------------------Proto------------------------------------ --Vanden Borre - Kompany ------ Vermaelen - Lombaerts---- ----------------------------Fellaini - Vertonghen------------------------ -------Legear --------------- Dembélé -------------- Hazard-------- ------------------------------------Lukaku----------------------------------- Dan heb je nog JF Gillet, Mignolet, G. Gillet, Van Damme, Alderweireld, Pocognoli, Deschacht, van Buyten, Defour, Witsel, Vadis, De Bruyne, Chadli, Vossen. geen mertens in u algemene ploeg dan?(ook niet op bank) Sorry, Dries Mertens moet sowieso altijd in de kern! _________________
|
| 06 Feb 2011, 5:43 |
|
| Pagina 136 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 134 135 136 137 138 … 242 Volgende |