Geel-meerhout-Eendracht Aalst - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 497 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 34
 Geel-meerhout-Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 35
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
panoleon schreef:
Afgaande op de wedstrijd tegen de belfoten, zou het elftal er zaterdag zo wel eens kunnen uitzien ;)
VDN
Brecht Kest Flippo Niels

Gallu Ken Ewen Bob

Wouter
Sam

En de bank:kempeneer,yombo,denys en g.coppens.
Delclef of de gussemé 16de man.

03 Feb 2011, 23:26
Ancien

Leeftijd: 47
El Corredor schreef:
MARGINAALst schreef:
Iendrachtzot schreef:
Die geelse sukkels hebben hunne eigen 'bomber'...

kzou zeggen nog veel oefenen gast.

We love our bomber! :worship:

wie de geelse loser aan het werk wilt zien:
http://www.youtube.com/watch?v=VW_4ITMQlCs

Groeten

Geelse loser

bedankt voor je bijdrage en grondige analyse, maar dit is het forum voor de successupporters van Eendracht Aalst.

ik verwijs je graag door naar deze site:

http://eendrachtaalst1.forum2go.nl

Tsss, daar zakt nu toch mijn broek van af ze! Ik verwijs je graag door naar 'het nieuwe' forum...maar weet wel dat er censuur is op enige vorm van bedenking, afwijzing, kritiek, correcte vaststellingen en andere...Het voorvermelde forum is dan ook gelinkt aan de immer goednieuwsshow...'There are no American troops in Bagdad'!! :kots: Een kopie van het origineel is altijd slechter!

03 Feb 2011, 23:38
Freak

Leeftijd: 45
witzwet schreef:
El Corredor schreef:
MARGINAALst schreef:

Groeten

Geelse loser

bedankt voor je bijdrage en grondige analyse, maar dit is het forum voor de successupporters van Eendracht Aalst.

ik verwijs je graag door naar deze site:

http://eendrachtaalst1.forum2go.nl

Tsss, daar zakt nu toch mijn broek van af ze! Ik verwijs je graag door naar 'het nieuwe' forum...maar weet wel dat er censuur is op enige vorm van bedenking, afwijzing, kritiek, correcte vaststellingen en andere...Het voorvermelde forum is dan ook gelinkt aan de immer goednieuwsshow...'There are no American troops in Bagdad'!! :kots: Een kopie van het origineel is altijd slechter!

ik peis da ge het nie snapt Pol... :D

03 Feb 2011, 23:41
Junior

MARGINAALst schreef:
Olensen iendrachter schreef:
Jason schreef:
Let wel op dat de Geel supporters ook met onze Bomber aant lachen zijn hé...

Tis ni waar he, de Biebel doe wer in zen broek!!! :lol: ;) :lol:

Hie issem sè! Seg die van aalst zen wel nie lief voor ons hè. Kunde gij gen goei woordje doen? Ge komt de zaterdag toch bij ons staan? ;) ) Int Dorp dan ok nie bij os kome staan hè. :p
In Boom 2 jaar geleden ston ik nog te sympathiseren me de manne en nu zette ze m'n koorleiderskunste opt forum. Akkerdjieje toch!

Mo mene jonge toch, zen ze u hier nu zelfs al aant plage? :) En kheb hore zegge da ze in Geel de beste bezoekerstribun van gans België hebbe dus ik denk dak da toch gaan uitteste dees weekend ze. T'dorp da is om na te kaarte en nadien een fiesje te bouwen he ;) aja en kzou zegge, probeer het maar he om boven ons uit te kome.(deze keer geen excuses meer da we elkaar ni goe horen omda we naast elkaar staan) TRY TO BEAT US !!! :EA: C'mon Iendracht!!!

03 Feb 2011, 23:45
Ancien

The Blackwans schreef:
Dat over- en weer provoceren vind ik wel iets hebben, daarmee weet je dat er nog eens een wedstrijd zit aan te komen met belevenis op en ook naast het veld. Vroeger was dat elke week zo, je zou het gaan missen ...

Anderzijds gaat het mij zaterdag vooral om de voetbal. Winnen zal ginder niet gemakkelijk zijn maar na de mindere resultaten van de vorige weken wel al bijna een must.

Van dat provoceren trek ik mij niet meer zo veel aan, ik heb geen zin in weer een dwaas stadionverbod zonder echte reden, want vergeet niet dat die leukerds met hun fluo-armband weer scherp zullen staan.

Voor onze 'provocateurs' ; laat jullie niet vangen aan die kerels uit Geel! De laatste keer dat we daar waren hebben die helden de ruiten van onze bus doen sneuvelen waarna onze chauffeur deze aan de kant heeft gezet. Het enige wat wij te zien kregen waren ruggen. Grote mond daar in Geel, maar niet meer dan dat ...

Dus de planning voor zaterdag is de volgend ; Pintjes pakken op de bus, pintjes pakken in Geel, puntjes pakken in Geel en vooral 'laatst best lachen'.

Cheers

:worship: (y)
Heel verstandig besteken om die jonge kerels rond jou wijze raad te geven, want zoals je zegt ze zullen met velen onopvallend aanwezig zijn, om bij de minste provocerende actie de aanstokers er uit te halen, deze iendrachters zullen de afloop van de competitie zeker missen.
Wij hebben geen provocaties nodig, onze spionkop en onze clubliederen zijn ongeëvenaard in dit land, laat jullie maar horen en zien, maar dan in positieve zin.

04 Feb 2011, 10:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Voetbal 3de klasse Geel-Meerhout - E. Aalst Aanvoerder Predrag Filipovic wil met Aalst uit dipje
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleID=Q335U2BR&_section=60057425&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=newsletter&utm_campaign=regio-nb

04 Feb 2011, 10:55

Leeftijd: 68
Afbeelding

04 Feb 2011, 11:01
Vaste Waarde

Depoitre (pubalgie) moet zich voorlopig tot fietsen beperken (n)

04 Feb 2011, 11:41
Ancien

Onderkroiper schreef:
Afbeelding

Veel hangt af bij onze verdediging van de conditie en frisheid van Flippo of heb ik het mis.
De eerste 10 wedstrijden slikken we amper 4 tegendoelpunten, de laatste tien wedstrijden 14 tegendoelpunten, dat is toch een aanmerkelijk verschil of denk je dat de oorzaak ergens anders ligt?

04 Feb 2011, 11:55

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
De goals op Izegem waren absoluut geen uitgespeelde kansen, ook tegen FCN waren het bij momenten gewoon grove blunders.
Moest je nu zeggen dat het bij de eerste de beste aanval van de tegenstander altijd rammelt achterin zoals dat vroeger al eens voorviel zou je nog zeggen... maar de goals die we de laatste tijd slikken :? :hmm:
'k weet niet helemaal wat ik er van moet denken, maar een beetje meer concentratie en motivatie zouden toch al veel moeten kunnen verhelpen.

04 Feb 2011, 13:12

Leeftijd: 37
Bram schreef:
De goals op Izegem waren absoluut geen uitgespeelde kansen, ook tegen FCN waren het bij momenten gewoon grove blunders.
Moest je nu zeggen dat het bij de eerste de beste aanval van de tegenstander altijd rammelt achterin zoals dat vroeger al eens voorviel zou je nog zeggen... maar de goals die we de laatste tijd slikken :? :hmm:
'k weet niet helemaal wat ik er van moet denken, maar een beetje meer concentratie en motivatie zouden toch al veel moeten kunnen verhelpen.

Daar ligt ook volgens mij het probleem... Ze zijn veel te snel gaan denken dat den titel al binnen was! Let op, die fout hebben wij als supporters ook gemaakt hoor :whistle:

Vanaf nu volop achter de ploeg, zeker met de komende matchen int vooruitzicht is er nog NIETS verloren eh seg! :EA:

04 Feb 2011, 13:36

MARGINAALst schreef:
Tis ni waar he, de Biebel doe wer in zen broek!!! :lol: ;) :lol:

Hie issem sè! Seg die van aalst zen wel nie lief voor ons hè. Kunde gij gen goei woordje doen? Ge komt de zaterdag toch bij ons staan? ;) ) Int Dorp dan ok nie bij os kome staan hè. :p
In Boom 2 jaar geleden ston ik nog te sympathiseren me de manne en nu zette ze m'n koorleiderskunste opt forum. Akkerdjieje toch!

Mo mene jonge toch, zen ze u hier nu zelfs al aant plage? :) En kheb hore zegge da ze in Geel de beste bezoekerstribun van gans België hebbe dus ik denk dak da toch gaan uitteste dees weekend ze. T'dorp da is om na te kaarte en nadien een fiesje te bouwen he ;) aja en kzou zegge, probeer het maar he om boven ons uit te kome.(deze keer geen excuses meer da we elkaar ni goe horen omda we naast elkaar staan) TRY TO BEAT US !!! :EA: C'mon Iendracht!!!

Ene ker doe ik is ZOT en het sta én op het forum van Geel én het forum van Aalst. Kvraag me wel af of ik dat lest as een compliment of as een vernedering mut zien.
We hemme trouwes nen andere 'bomber' (as gelle het zoewe noemt) ze manne.
Geft toe da het bezoekersvak toch mag gezien worde hè.
Seg we zuke nog nen bob na 't Dorp. Kunne we me u meerije?

04 Feb 2011, 13:44
Scholier

MARGINAALst schreef:
MARGINAALst schreef:

Ene ker doe ik is ZOT en het sta én op het forum van Geel én het forum van Aalst. Kvraag me wel af of ik dat lest as een compliment of as een vernedering mut zien.
We hemme trouwes nen andere 'bomber' (as gelle het zoewe noemt) ze manne.
Geft toe da het bezoekersvak toch mag gezien worde hè.
Seg we zuke nog nen bob na 't Dorp. Kunne we me u meerije?

Wat is het fijn om simpel van geest te zijn. :crazy:

04 Feb 2011, 14:05
nieuw in de eerste ploeg

Hugo schreef:
Onderkroiper schreef:
Afbeelding

Veel hangt af bij onze verdediging van de conditie en frisheid van Flippo of heb ik het mis.
De eerste 10 wedstrijden slikken we amper 4 tegendoelpunten, de laatste tien wedstrijden 14 tegendoelpunten, dat is toch een aanmerkelijk verschil of denk je dat de oorzaak ergens anders ligt?

Ik denk niet zo zeer de verdediging maar wel dat het verdedigen mank loopt.En dan doel ik inderdaad op gans de ploeg.Een fitte Depoitre was inderdaad onze eerste verdediger.Hij recupereerde ontzettend veel en gaf zo samen met Wouter veel steun aan het middenveld en de verdediging.Nu hij wegvalt onstaan er gaten die niet meer toegelopen worden.
Onze laatst goede match speelden we op Germinal(ok ook nog een goede helft tegen Ronse) met Laurent en Wouter die de verdediging van Germinal echt onder druk zetten.Nadien haalden we amper 15 op 30 dankzij vooral Wouter en meer verdienden we zeker niet.Na onze sublieme eerste periode zijn er maar 6 ploegen die minder punten verdienden dan ons.Ja dan moet je toch kunnen toegeven dat we met een probleem zitten.
En eerlijk gezegd kan ik moeilijk optimistisch zijn als ik de berichten over Laurent lees.Reeds 3 maand out en nu aan het fitnessen(fietsen).Voor de eindronde???
Bovendien moeten we hopen dat Wouter de enige speler zal zijn die naast de doelman alle wedstrijden gaat spelen.

Laatst gewijzigd door dwarskijker op 04 Feb 2011, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.

04 Feb 2011, 15:05
Scholier

dwarskijker schreef:
Hugo schreef:
Onderkroiper schreef:
Afbeelding

Ik denk niet zo zeer de verdediging maar wel dat het verdedigen mank loopt.En dan doel ik inderdaad op gans de ploeg.Een fitte Depoitre was inderdaad onze eerste verdediger.Hij recupereerde ontzettend veel en gaf zo samen met Wouter veel steun aan het middenveld en de verdediging.Nu hij wegvalt onstaan er gaten die niet meer toegelopen worden.
Onze laatst goede match speelden we op Germinal(ok ook nog een goede helft tegen Ronse) met Laurent en Wouter die de verdediging van Germinal echt onder druk zetten.Nadien haalden we amper 15 op 30 dankzij vooral Wouter en meer verdienden we zeker niet.Na onze sublieme eerste periode zijn er maar 6 ploegen die minder punten verdienden dan ons.Ja dan moet je toch kunnen toegeven dat we met een probleem zitten.
En eerlijk gezegd kan ik moeilijk optimistisch zijn als ik de berichten over Laurent lees.Reeds 3 maand out en nu aan het fitnessen(fietsen).Voor de eindronde???
Bovendien moeten we hopen dat Wouter de enige speler zal zijn die naast de doelman die alle wedstrijden gaat spelen.

Heel mooie en correcte analyse, als er morgen geen punten gepakt worden stevenen we af op het BOOM/HEIST scenario van vorig jaar.....een gans jaar op kop staan, en dan net naast pakken, ik mag er niet aan denken dat dit het geval zou kunnen zijn met onze spelers ! winnen godverdomme en gaan voor elke bal :boks:

04 Feb 2011, 15:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 497 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 34