|
|
| Pagina 10 van 34 |
[ 497 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 34 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
jammen schreef: Bakkie schreef: ajoin_bart schreef: Volgens Het Nieuwsblad zou er voor morgen ook een voorverkoop voorzien worden: Tussen 11 en 15u kunnen supporters terecht op de zandberg voor tickets in voorverkoop. Verder zouden we op dinsdag ook een oefenmatch spelen tegen Anderlecht? Klopt om 19.30 uur. Hier zie ik echt het nut niet van in. De kans bestaat dat er zich één of meedere spelers gaan blesseren omdat ze zich tegen Anderlecht willen bewijzen. Ik zie er ook het nut niet van in,maar ze zouden wel eens een speler kunnen testen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Feb 2011, 22:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: ajoin_bart schreef: Volgens Het Nieuwsblad zou er voor morgen ook een voorverkoop voorzien worden: Tussen 11 en 15u kunnen supporters terecht op de zandberg voor tickets in voorverkoop. Verder zouden we op dinsdag ook een oefenmatch spelen tegen Anderlecht? Klopt om 19.30 uur. Verschiet dat het hier al officiël aangekondigd werd. Weet dit reeds al langer maar zolang niet definitief werd mij gevraagd dit nog niet te vermelden. Het zal nu allemaal al in kannen en kruiken zijn zeker ? _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Feb 2011, 23:22 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Vanavond een zeer moeilijke match voor ons.
Bij ons loopt het een beetje minder terwijl ze zich bij Geel toch wel herpakt hebben. Bovendien zullen ze de heenmatch nog nie vergeten zijn wat voor extra motivatie zal zorgen. Ge moet altijd de wedstrijdomstandigheden afwachten maar momenteel zou ik al tekenen voor e gelijkspel. |
| 05 Feb 2011, 8:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Feb 2011, 10:17 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Laat ons hopen dat we terug op de goede weg geraken!!
Als ze er alle 15 hunnen kop voorleggen komt dat goed!! ![]() |
| 05 Feb 2011, 10:38 |
|
|
boer touch schreef: Laat ons hopen dat we terug op de goede weg geraken!! Als ze er alle 15 hunnen kop voorleggen komt dat goed!! ![]() 15??? Ik dacht dat er maar 11 op het veld staan! |
| 05 Feb 2011, 10:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
MARGINAALst schreef: boer touch schreef: Laat ons hopen dat we terug op de goede weg geraken!! Als ze er alle 15 hunnen kop voorleggen komt dat goed!! ![]() 15??? Ik dacht dat er maar 11 op het veld staan! Awel, ons elftal, de twaalfde man, en de arbiter en de lijnrechters... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Feb 2011, 10:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
DavidSeal schreef: MARGINAALst schreef: boer touch schreef: Laat ons hopen dat we terug op de goede weg geraken!! Als ze er alle 15 hunnen kop voorleggen komt dat goed!! ![]() 15??? Ik dacht dat er maar 11 op het veld staan! Awel, ons elftal, de twaalfde man, en de arbiter en de lijnrechters... ![]() Sssst, ni beginnen over den arbiter of ze beginnen weer te melken zoals in de heenmatch. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Feb 2011, 10:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
jammen schreef: DavidSeal schreef: MARGINAALst schreef: 15??? Ik dacht dat er maar 11 op het veld staan! Awel, ons elftal, de twaalfde man, en de arbiter en de lijnrechters... ![]() Sssst, ni beginnen over den arbiter of ze beginnen weer te melken zoals in de heenmatch. ![]() Ook waar, staks winnen we weer (volgens hen toch) dankzij de arbiter... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Feb 2011, 11:01 |
|
|
Ja die hadden jullie al mee toen, om het cliché te bevestigen
Ik denk dat de wind een grote invloed op het spel gaat hebben aangezien die nogal vrij spel heeft in ons stadion meestal (niet volledig omgeven door tribunes). Sta me toe u allen persoonlijk nog toe te spreken: Er was is ne juin, van schrik zag zen broekske al bruin. Hij kwam naar Geel, met een krop in de keel. Daar stonden de zotten, juintje kon oprotten. Wij zullen winnen, de buit is al binnen. Alle Aalstenaren, met de handjes in de haren. Dit is geen gezaag, wees gewoon klaar voor de nederlaag. Sportieve groeten uit het andere kamp. |
| 05 Feb 2011, 11:01 |
|
|
Freak
moogt ge zo vroeg al buiten uit het zothuis?
|
| 05 Feb 2011, 11:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
GEEL FOR LIFE schreef: Ja die hadden jullie al mee toen, om het cliché te bevestigen Ik denk dat de wind een grote invloed op het spel gaat hebben aangezien die nogal vrij spel heeft in ons stadion meestal (niet volledig omgeven door tribunes). Sta me toe u allen persoonlijk nog toe te spreken: Er was is ne juin, van schrik zag zen broekske al bruin. Hij kwam naar Geel, met een krop in de keel. Daar stonden de zotten, juintje kon oprotten. Wij zullen winnen, de buit is al binnen. Alle Aalstenaren, met de handjes in de haren. Dit is geen gezaag, wees gewoon klaar voor de nederlaag. Sportieve groeten uit het andere kamp. helemaal alleen gevonden?_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 05 Feb 2011, 11:14 |
|
|
[quote="waly 2"]moogt ge zo vroeg al buiten uit het zothuis?[/quot
Ben ontsnapt tijdens de ochtendwandeling. |
| 05 Feb 2011, 11:20 |
|
|
Freak
dacht het al.
![]() |
| 05 Feb 2011, 11:23 |
|
|
Ancien
hansken schreef: GEEL FOR LIFE schreef: Ja die hadden jullie al mee toen, om het cliché te bevestigen Ik denk dat de wind een grote invloed op het spel gaat hebben aangezien die nogal vrij spel heeft in ons stadion meestal (niet volledig omgeven door tribunes). Sta me toe u allen persoonlijk nog toe te spreken: Er was is ne juin, van schrik zag zen broekske al bruin. Hij kwam naar Geel, met een krop in de keel. Daar stonden de zotten, juintje kon oprotten. Wij zullen winnen, de buit is al binnen. Alle Aalstenaren, met de handjes in de haren. Dit is geen gezaag, wees gewoon klaar voor de nederlaag. Sportieve groeten uit het andere kamp. helemaal alleen gevonden?Jaja, hij is er aan begonnen, daags na hun onverdiende nederlaag bij ons, en hij is nu al klaar. Proficiat jongen, als je zo blijft verder doen, mag je heel binnenkort eens zonder begeleiding buiten. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Feb 2011, 11:26 |
|
| Pagina 10 van 34 |
[ 497 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 34 Volgende |