|
|
| Pagina 26 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Blessures
Iendrachter90 schreef: champagne schreef: Iendrachter90 schreef: We zullen u in de koffer steken En sommige lijken hier idd enorm gefrustreerd.We staan nog altijd 3punten voor ze. En vandaag zijn we onze voorsprong kwijt. De mot zit erin !! Spelers niet in vorm, gekwetsten en een aantal die niet willen overgaan. Khoop daje gij vanavond dan ook thuisblijft? En niet willen overgaan,voor minstes 10/11die vanavond gaan starten durf ik mijn hand in het vuur steken eigenlijk. In derde valt er méér te verdienen. Verheyden, Moreels brecht, Kestens, De castro, Crispijn die kunnen in tweede niet mee. |
| 05 Feb 2011, 12:21 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
champagne schreef: Iendrachter90 schreef: champagne schreef: En vandaag zijn we onze voorsprong kwijt. De mot zit erin !! Spelers niet in vorm, gekwetsten en een aantal die niet willen overgaan. Khoop daje gij vanavond dan ook thuisblijft? En niet willen overgaan,voor minstes 10/11die vanavond gaan starten durf ik mijn hand in het vuur steken eigenlijk. In derde valt er méér te verdienen. Verheyden, Moreels brecht, Kestens, De castro, Crispijn die kunnen in tweede niet mee. Kristof was volgens mij vorige week een van de weinige met inzet,van brecht ben ik ook zeker dat die aalst nog naar 2de klasse wilt loodsen en hier in schoonheid wilt eindigen.Samuel en ewen heb ik ook vertrouwen in.Olivier ja,daar weetk ik niet wat te denken.Over dat ze in 2de meekunnen ofniet daar spreek ik mij nu nog niet over uit eigenlijk. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 05 Feb 2011, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 05 Feb 2011, 12:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
champagne schreef: Iendrachter90 schreef: champagne schreef: En vandaag zijn we onze voorsprong kwijt. De mot zit erin !! Spelers niet in vorm, gekwetsten en een aantal die niet willen overgaan. Khoop daje gij vanavond dan ook thuisblijft? En niet willen overgaan,voor minstes 10/11die vanavond gaan starten durf ik mijn hand in het vuur steken eigenlijk. In derde valt er méér te verdienen. Verheyden, Moreels brecht, Kestens, De castro, Crispijn die kunnen in tweede niet mee. das waar, tzijn er nog een paar maar die ga ik hier niet noemen, anders denkt er hier weer enen dat ik die speler haat. |
| 05 Feb 2011, 12:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
champagne schreef: Iendrachter90 schreef: champagne schreef: En vandaag zijn we onze voorsprong kwijt. De mot zit erin !! Spelers niet in vorm, gekwetsten en een aantal die niet willen overgaan. Khoop daje gij vanavond dan ook thuisblijft? En niet willen overgaan,voor minstes 10/11die vanavond gaan starten durf ik mijn hand in het vuur steken eigenlijk. In derde valt er méér te verdienen. Verheyden, Moreels brecht, Kestens, De castro, Crispijn die kunnen in tweede niet mee. Wa moesten ze tein zeggen in Heist verleden sezoen ? Mé etgeen dak ik van die mannen gezien em kon twieje derden van die ploeg nie mee in 2de, woar stoan ze na ? En ge moetj nie peizen dat die mannen 2/3 van eir ploeg vervangen emmen. Das altoid etzelfste lieken, ze willen nie oevergoan, want ze kennen miér verdienen in 3de. Ze zellen eiren prim da ze kroigen vér oever te goan zoe oeik mor links loaten liggen zeker ? _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 05 Feb 2011, 12:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Dirk schreef: champagne schreef: Iendrachter90 schreef: Khoop daje gij vanavond dan ook thuisblijft? En niet willen overgaan,voor minstes 10/11die vanavond gaan starten durf ik mijn hand in het vuur steken eigenlijk. In derde valt er méér te verdienen. Verheyden, Moreels brecht, Kestens, De castro, Crispijn die kunnen in tweede niet mee. Wa moesten ze tein zeggen in Heist verleden sezoen ? Mé etgeen dak ik van die mannen gezien em kon twieje derden van die ploeg nie mee in 2de, woar stoan ze na ? En ge moetj nie peizen dat die mannen 2/3 van eir ploeg vervangen emmen. Das altoid etzelfste lieken, ze willen nie oevergoan, want ze kennen miér verdienen in 3de. Ze zellen eiren prim da ze kroigen vér oever te goan zoe oeik mor links loaten liggen zeker ? ze hebben wel 2x tegen ons gewonnen, dus zo een slechte ploeg hadden ze toch niet |
| 05 Feb 2011, 12:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dirk schreef: champagne schreef: Iendrachter90 schreef: Khoop daje gij vanavond dan ook thuisblijft? En niet willen overgaan,voor minstes 10/11die vanavond gaan starten durf ik mijn hand in het vuur steken eigenlijk. In derde valt er méér te verdienen. Verheyden, Moreels brecht, Kestens, De castro, Crispijn die kunnen in tweede niet mee. Wa moesten ze tein zeggen in Heist verleden sezoen ? Mé etgeen dak ik van die mannen gezien em kon twieje derden van die ploeg nie mee in 2de, woar stoan ze na ? En ge moetj nie peizen dat die mannen 2/3 van eir ploeg vervangen emmen. Das altoid etzelfste lieken, ze willen nie oevergoan, want ze kennen miér verdienen in 3de. Ze zellen eiren prim da ze kroigen vér oever te goan zoe oeik mor links loaten liggen zeker ? 3 jaar geleden genoeg gezien dat wanneer Troch en Verheyden (de motors vd ploeg op dat moment) hun contract niet verlengd werd het toch ook rap veel minder was. Dat is daarom niet bewust dat een speler niet wilt overgaan.... maar stimulerend werkt dat nu toch ook niet. Langs de andere kant, voor een paar spelers die nu aan het "rekkertje" hangen zou een promotie goed zijn, als ge nen adelbrief kunt voorleggen waar op staat dat je met Aalst naar 2de gepromoveerd bent dan gaat ge toch niet moeten sukkelen voor een ploeg te vinden _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Feb 2011, 13:21 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bram schreef: Dirk schreef: champagne schreef: In derde valt er méér te verdienen. Verheyden, Moreels brecht, Kestens, De castro, Crispijn die kunnen in tweede niet mee. Wa moesten ze tein zeggen in Heist verleden sezoen ? Mé etgeen dak ik van die mannen gezien em kon twieje derden van die ploeg nie mee in 2de, woar stoan ze na ? En ge moetj nie peizen dat die mannen 2/3 van eir ploeg vervangen emmen. Das altoid etzelfste lieken, ze willen nie oevergoan, want ze kennen miér verdienen in 3de. Ze zellen eiren prim da ze kroigen vér oever te goan zoe oeik mor links loaten liggen zeker ? 3 jaar geleden genoeg gezien dat wanneer Troch en Verheyden (de motors vd ploeg op dat moment) hun contract niet verlengd werd het toch ook rap veel minder was. Dat is daarom niet bewust dat een speler niet wilt overgaan.... maar stimulerend werkt dat nu toch ook niet. Langs de andere kant, voor een paar spelers die nu aan het "rekkertje" hangen zou een promotie goed zijn, als ge nen adelbrief kunt voorleggen waar op staat dat je met Aalst naar 2de gepromoveerd bent dan gaat ge toch niet moeten sukkelen voor een ploeg te vinden Er is voorlopig maar 1speler van de 5-6einde contractspelers waarmee ze gaan praten,dus het zou idd wel goed kunnen dat die andere 4-5mogen vertrekken of ze wachten bij sommige gewoon nog wat af natuurlijk. |
| 05 Feb 2011, 13:23 |
|
|
Nationale Ploeg
Iendrachter90 schreef: Bram schreef: Dirk schreef: Wa moesten ze tein zeggen in Heist verleden sezoen ? Mé etgeen dak ik van die mannen gezien em kon twieje derden van die ploeg nie mee in 2de, woar stoan ze na ? En ge moetj nie peizen dat die mannen 2/3 van eir ploeg vervangen emmen. Das altoid etzelfste lieken, ze willen nie oevergoan, want ze kennen miér verdienen in 3de. Ze zellen eiren prim da ze kroigen vér oever te goan zoe oeik mor links loaten liggen zeker ? 3 jaar geleden genoeg gezien dat wanneer Troch en Verheyden (de motors vd ploeg op dat moment) hun contract niet verlengd werd het toch ook rap veel minder was. Dat is daarom niet bewust dat een speler niet wilt overgaan.... maar stimulerend werkt dat nu toch ook niet. Langs de andere kant, voor een paar spelers die nu aan het "rekkertje" hangen zou een promotie goed zijn, als ge nen adelbrief kunt voorleggen waar op staat dat je met Aalst naar 2de gepromoveerd bent dan gaat ge toch niet moeten sukkelen voor een ploeg te vinden Er is voorlopig maar 1speler van de 5-6einde contractspelers waarmee ze gaan praten,dus het zou idd wel goed kunnen dat die andere 4-5mogen vertrekken of ze wachten bij sommige gewoon nog wat af natuurlijk. welke spelers zijn einde contract? |
| 05 Feb 2011, 13:35 |
|
|
witteken schreef: Iendrachter90 schreef: Bram schreef: Die conclusie zou ik er niet aan vast knopen. Maar als je als speler in deze periode door de club niet voor een gesprek uitgenodigd wordt (als uw contract ten einde loopt toch) dan weet ge ook de conclusie te trekken hé. 3 jaar geleden genoeg gezien dat wanneer Troch en Verheyden (de motors vd ploeg op dat moment) hun contract niet verlengd werd het toch ook rap veel minder was. Dat is daarom niet bewust dat een speler niet wilt overgaan.... maar stimulerend werkt dat nu toch ook niet. Langs de andere kant, voor een paar spelers die nu aan het "rekkertje" hangen zou een promotie goed zijn, als ge nen adelbrief kunt voorleggen waar op staat dat je met Aalst naar 2de gepromoveerd bent dan gaat ge toch niet moeten sukkelen voor een ploeg te vinden Er is voorlopig maar 1speler van de 5-6einde contractspelers waarmee ze gaan praten,dus het zou idd wel goed kunnen dat die andere 4-5mogen vertrekken of ze wachten bij sommige gewoon nog wat af natuurlijk. welke spelers zijn einde contract? Coppens G,kestens,verheyden,van damme en crispyn. |
| 05 Feb 2011, 13:41 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Is mij dat hier van sommigen een gezaag, zeg ...
Misschien zijt ge morgen uw voorsprong kwijt. Dat behoort zeker tot de mogelijkheden. Maar misschien staat ge morgen ook zes punten voor. Dat is een evengrote mogelijkheid. Eén van de ploegen van het moment is Hamme wel en Hoogstraten breekt zelden potten op verplaatsing ... Enfin, als Aalst geen kampioen is in januari, is 't nooit goed en wordt er door velen gezaagd en wordt er langs alle kanten gezegd dat de helft van de ploeg niet goed genoeg is, dat het bestuur niet wil overgaan, dat de trainer er niks van kent, dat we met andere woorden een ploeg hebben waarmee we blij mogen zijn dat we er kunnen in blijven en meer van dat moois. Dat is hier altijd zo geweest, dat is vandaag zo en dat zal altijd zo blijven, vrees ik. Aan diegenen die zoveel schrik hebben om te verliezen vanavond: blijf thuis dat ge het U vooral niet beklaagt, zou ik zo zeggen en spaar uw tijd voor wanneer we in april of in mei dan eindelijk kampioen zijn ... |
| 05 Feb 2011, 13:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Iendracht02 schreef: Is mij dat hier van sommigen een gezaag, zeg ... Misschien zijt ge morgen uw voorsprong kwijt. Dat behoort zeker tot de mogelijkheden. Maar misschien staat ge morgen ook zes punten voor. Dat is een evengrote mogelijkheid. Eén van de ploegen van het moment is Hamme wel en Hoogstraten breekt zelden potten op verplaatsing ... Enfin, als Aalst geen kampioen is in januari, is 't nooit goed en wordt er door velen gezaagd en wordt er langs alle kanten gezegd dat de helft van de ploeg niet goed genoeg is, dat het bestuur niet wil overgaan, dat de trainer er niks van kent, dat we met andere woorden een ploeg hebben waarmee we blij mogen zijn dat we er kunnen in blijven en meer van dat moois. Dat is hier altijd zo geweest, dat is vandaag zo en dat zal altijd zo blijven, vrees ik. Aan diegenen die zoveel schrik hebben om te verliezen vanavond: blijf thuis dat ge het U vooral niet beklaagt, zou ik zo zeggen en spaar uw tijd voor wanneer we in april of in mei dan eindelijk kampioen zijn ... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Feb 2011, 13:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Iendrachter90 schreef: witteken schreef: Iendrachter90 schreef: Er is voorlopig maar 1speler van de 5-6einde contractspelers waarmee ze gaan praten,dus het zou idd wel goed kunnen dat die andere 4-5mogen vertrekken of ze wachten bij sommige gewoon nog wat af natuurlijk. welke spelers zijn einde contract? Coppens G,kestens,verheyden,van damme en crispyn. Je mag ook zeggen dat ze met Van Damme gaan praten. |
| 05 Feb 2011, 14:43 |
|
|
lolo4ever schreef: Iendrachter90 schreef: witteken schreef: welke spelers zijn einde contract? Coppens G,kestens,verheyden,van damme en crispyn. Je mag ook zeggen dat ze met Van Damme gaan praten. Kveronderstelde dat iedereen wel wist dat hij de speler was met wie ze gingen praten,maar ja idd die 1speler is ken. |
| 05 Feb 2011, 14:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Ik vind Crispijn een uitstekende en wsl betaalbare backup spits.
|
| 05 Feb 2011, 17:13 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Iendracht02 schreef: Is mij dat hier van sommigen een gezaag, zeg ... Misschien zijt ge morgen uw voorsprong kwijt. Dat behoort zeker tot de mogelijkheden. Maar misschien staat ge morgen ook zes punten voor. Dat is een evengrote mogelijkheid. Eén van de ploegen van het moment is Hamme wel en Hoogstraten breekt zelden potten op verplaatsing ... Enfin, als Aalst geen kampioen is in januari, is 't nooit goed en wordt er door velen gezaagd en wordt er langs alle kanten gezegd dat de helft van de ploeg niet goed genoeg is, dat het bestuur niet wil overgaan, dat de trainer er niks van kent, dat we met andere woorden een ploeg hebben waarmee we blij mogen zijn dat we er kunnen in blijven en meer van dat moois. Dat is hier altijd zo geweest, dat is vandaag zo en dat zal altijd zo blijven, vrees ik. Aan diegenen die zoveel schrik hebben om te verliezen vanavond: blijf thuis dat ge het U vooral niet beklaagt, zou ik zo zeggen en spaar uw tijd voor wanneer we in april of in mei dan eindelijk kampioen zijn ... idd, en 't is toch altijd "uit goede bron", en "van horen zeggen" dat ze alles weten, beter dan de betrokkenen zelf, en maar memmen en zeveren . Da ze er mee ophouden want samen met mij zijn er hier veel die er hun buik van vol hebben. Een echte supporter steunt zijn ploeg altijd en overal, zelfs als we geen kampioen worden en zelfs als we gaan zakken (bij manier van spreken dan hé). De rest zijn zeveraars en memmers en gefrustreerden en wankers, en da ze dan maar naar den basket gaan, kunnen ze ginder dan weer ne keer hunne show gaan opvoeren of anders thuis blijven en voor den tv in slaap vallen, dan zullen we er eindelijk van verlost zijn. Liever 1250 echte supporters dan 3250 loosers! Nè, en dadde in a kas!!! ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 05 Feb 2011, 17:54 |
|
| Pagina 26 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 53 Volgende |