|
|
| Pagina 20 van 34 |
[ 497 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 34 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
Net sms gehad. Blijkbaar moet er stevig gevochten zijn en met glazen gegooid zijn?
Nu ja... was te verwachten want de spanning was te snijden als je de 8 pagina's uitdagen al zag op voorhand. Dus nogmaals VGM_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 05 Feb 2011, 23:38 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
de clerus schreef: Net sms gehad. Blijkbaar moet er stevig gevochten zijn en met glazen gegooid zijn? Nu ja... was te verwachten want de spanning was te snijden als je de 8 pagina's uitdagen al zag op voorhand. Dus nogmaals VGMtriestig heel triestig |
| 05 Feb 2011, 23:41 |
|
|
We zien elkaar volgend jaar terug , het zal voor Hoogstraten zijn dit jaar .
Als leider ( in jullie geval met lange ij ) zo met de kak in de broek komen verdedigen , nee het zal weer net niet zijn voor de janetten . Maar ok , bij ons hadden ze het maar moeten afmaken wat ze ook niet deden dus conclusie : even plat . |
| 05 Feb 2011, 23:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Lito-Man schreef: We zien elkaar volgend jaar terug , het zal voor Hoogstraten zijn dit jaar . Als leider ( in jullie geval met lange ij ) zo met de kak in de broek komen verdedigen , nee het zal weer net niet zijn voor de janetten . Maar ok , bij ons hadden ze het maar moeten afmaken wat ze ook niet deden dus conclusie : even plat . Op het einde zijn het enkel de punten die tellen hé. Na een 1 op 6 konden we met niets anders dan de 3 punten tevreden zijn, de manier waarop doet hier even niet ter zake. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Feb 2011, 23:48 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Lito-Man schreef: We zien elkaar volgend jaar terug , het zal voor Hoogstraten zijn dit jaar . Als leider ( in jullie geval met lange ij ) zo met de kak in de broek komen verdedigen , nee het zal weer net niet zijn voor de janetten . Maar ok , bij ons hadden ze het maar moeten afmaken wat ze ook niet deden dus conclusie : even plat . Eendracht aalst 47 fusiebrol VGM 33 _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 05 Feb 2011, 23:49 |
|
|
Lito-Man schreef: We zien elkaar volgend jaar terug , het zal voor Hoogstraten zijn dit jaar . Als leider ( in jullie geval met lange ij ) zo met de kak in de broek komen verdedigen , nee het zal weer net niet zijn voor de janetten . Maar ok , bij ons hadden ze het maar moeten afmaken wat ze ook niet deden dus conclusie : even plat . onnozel manneke ![]() |
| 05 Feb 2011, 23:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Ik stel voor om stewarts te plaatsen op dit forum. Zoals sommigen hier en op het forum van Geel te keer gaan.... of is het omdat ik drie kinderen heb die met deze agresieve mannier van communiceren moeten leren leven...
|
| 05 Feb 2011, 23:51 |
|
|
Vaste Waarde
Lito-Man schreef: We zien elkaar volgend jaar terug , het zal voor Hoogstraten zijn dit jaar . Als leider ( in jullie geval met lange ij ) zo met de kak in de broek komen verdedigen , nee het zal weer net niet zijn voor de janetten . Maar ok , bij ons hadden ze het maar moeten afmaken wat ze ook niet deden dus conclusie : even plat . 1. 't is VOIL jeanetten 2. ge kunt de scheidsrechter misschien de schuld geven _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 05 Feb 2011, 23:51 |
|
|
klopt , maar de komende tegenstanders zullen jullie niet zo aanvallend komen ontvangen vrees ik .
En net dat zou bij jullie wel eens het probleem kunnen worden . Maar toch was het nog eens plezant om een bezoekersvak te zien waar meer dan 1 bezoeker in staat. |
| 05 Feb 2011, 23:52 |
|
|
Lito-Man schreef: klopt , maar de komende tegenstanders zullen jullie niet zo aanvallend komen ontvangen vrees ik . En net dat zou bij jullie wel eens het probleem kunnen worden . Maar toch was het nog eens plezant om een bezoekersvak te zien waar meer dan 1 bezoeker in staat. We zullen het u laten weten... _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 05 Feb 2011, 23:54 |
|
|
eendrachter'80 schreef: Lito-Man schreef: We zien elkaar volgend jaar terug , het zal voor Hoogstraten zijn dit jaar . Als leider ( in jullie geval met lange ij ) zo met de kak in de broek komen verdedigen , nee het zal weer net niet zijn voor de janetten . Maar ok , bij ons hadden ze het maar moeten afmaken wat ze ook niet deden dus conclusie : even plat . onnozel manneke ![]() Nee, realistisch manneke zou al beter zijn . Wie zei hier net : " triestig , heel triestig " |
| 05 Feb 2011, 23:54 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
precies of we zijn het niet gewoon van tegen een verdedigende ploeg te spelen..
ik begrijp je frustratie, maar ik zou het bij schelden houden; je argumenten zijn belachelijk |
| 05 Feb 2011, 23:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Prodialoog schreef: Ik stel voor om stewarts te plaatsen op dit forum. Zoals sommigen hier en op het forum van Geel te keer gaan.... of is het omdat ik drie kinderen heb die met deze agresieve mannier van communiceren moeten leren leven... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Feb 2011, 23:55 |
|
|
Lito-Man schreef: eendrachter'80 schreef: Lito-Man schreef: We zien elkaar volgend jaar terug , het zal voor Hoogstraten zijn dit jaar . Als leider ( in jullie geval met lange ij ) zo met de kak in de broek komen verdedigen , nee het zal weer net niet zijn voor de janetten . Maar ok , bij ons hadden ze het maar moeten afmaken wat ze ook niet deden dus conclusie : even plat . onnozel manneke ![]() Nee, realistisch manneke zou al beter zijn . Wie zei hier net : " triestig , heel triestig " Volgens mij sloeg dat op het feit dat er gevochten zou zijn, en niet op de match... ![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 05 Feb 2011, 23:56 |
|
|
de clerus schreef: Lito-Man schreef: eendrachter'80 schreef: onnozel manneke ![]() Nee, realistisch manneke zou al beter zijn . Wie zei hier net : " triestig , heel triestig " Volgens mij sloeg dat op het feit dat er gevochten zou zijn, en niet op de match... ![]() Ja zo bedoelde ik het |
| 05 Feb 2011, 23:59 |
|
| Pagina 20 van 34 |
[ 497 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 34 Volgende |