|
|
| Pagina 22 van 34 |
[ 497 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 34 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
vantjen schreef: we zijn goed thuisgeraakt, alhoewel het serieus heet was aan de spelersbus, moeten ontzet worden nadat flippo al ne schup gekregen had en wouter de kleedkamer niet kon verlaten omdat er geelse zotten voor de deuren stonden.Maar geen brokken aan de bus. Trouwens ik kijk uit naar filmpje Pascal E.ATv want heb nog gesprek gehad in Aalst me de flippo. Misschien geven we een andere demensie aan E.ATv met op tijd een interviewken met de spelers.Slopwel, en zal goe sloapen met die 3 punten. Vantjen Morgen zal ik de foto's en een paar filmpjes posten op Youtube, nu bijten de vaakbeestjes ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Feb 2011, 3:01 |
|
|
Freak
Iendrachter90 schreef: Onverdiend gewonnen? Die van geel zijn echt zot aja. Btw,welke handsbal?Die heb ik precies gemist ![]() Proficiat aan onze spelers trouwens,mentaliteit kon niet beter en spelniveau was ook redelijk. Dan het negatieve aspect:er gaan é pak stadionverboden(boetes) uitgedeeld worden,er stonden maar 8camera's op ons gericht. ik vond het onthaal van Geelse kant enorm slecht en de sfeer (op de zittribune) bij momenten heel vijandig. Een oudere mens achter mij kreeg bijna slaag van nen ZOT toen hij sukkelaar riep naar dienen die rood pakte. Terwijl die mens overschot van gelijk had. Na die prachtige goal van Wouter zaten er drie voor mij constant te zagen dat wij de slechtste ploeg waren waartegen ze al gespeeld hadden dit jaar. Die gast tegen mij: wat voor lij(ei)ders zijn jullie? en dit en dat. Droogjes gereageerd tegen die gast: "het was niet onze beste wedstrijd, maar dat moest ook niet tegen een matig Geel"... en die werd kwaad zeg |
| 06 Feb 2011, 10:04 |
|
|
Ancien
Iendrachter90 schreef: Onverdiend gewonnen? Die van geel zijn echt zot aja. Btw,welke handsbal?Die heb ik precies gemist ![]() Proficiat aan onze spelers trouwens,mentaliteit kon niet beter en spelniveau was ook redelijk. Dan het negatieve aspect:er gaan é pak stadionverboden(boetes) uitgedeeld worden,er stonden maar 8camera's op ons gericht. Er zijn er toch altijd die niets geleerd hebben uit de affaire Wezet, het zal schitterend en bruikbaar filmmateriaal worden. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 06 Feb 2011, 10:25, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 06 Feb 2011, 10:11 |
|
|
Ancien
Belangrijke overwinning van de ploeg, die misschien voor het nodige vertrouwen zal zorgen voor de komende weken.
De wijze waarop speelt geen rol, het is nu het moment om geen punten meer cadeau te geven om na Torhout definitief de kloof te slaan op weg naar de fel begeerde titel. Heeft er iemand Wouter gesproken later op de avond want deze zou weer last hebben van een blessure, ik mag er niet aan denken dat hij zou uitvallen, is wel meermaals de matchwinnaar geweest dit seizoen. Proficiat Iendracht voor deze gouden driepunter. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Feb 2011, 10:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Hugo schreef: Iendrachter90 schreef: Onverdiend gewonnen? Die van geel zijn echt zot aja. Btw,welke handsbal?Die heb ik precies gemist ![]() Proficiat aan onze spelers trouwens,mentaliteit kon niet beter en spelniveau was ook redelijk. Dan het negatieve aspect:er gaan é pak stadionverboden(boetes) uitgedeeld worden,er stonden maar 8camera's op ons gericht. Er zijn er toch altijd die niets geleerd hebben uit de affaire Wezet, het zal schitterend en bruikbaar filmmateriaal worden. ![]() Sorry, maar als het gaat over flessen gooien en vechten, des te beter! Iedereen heeft het recht om op zijn gemak naar een match te kunnen gaan zonder het gevoel te hebben dat hij zijn vel riskeert. De rotte appels eruit totdat ze geleerd zijn! En nu niet afkomen over "de anderen", de leuterklas is voor de meesten al een tijd gepasseerd ("Hij is begonnen") en ik hoop dat die anderen net zo goed gestraft worden. PS Een stadionverbod voor een middenvinger of zo, dat is iets anders, voor alle duidelijkheid |
| 06 Feb 2011, 10:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Iendrachter90 schreef: Dan het negatieve aspect:er gaan é pak stadionverboden(boetes) uitgedeeld worden,er stonden maar 8camera's op ons gericht. Schoon dinges, geprovoceerd of niet, da geeft u nog altijd niet het recht om u te verlagen en met nota bene flessen te beginnen gooien. Ze kunnen binnen 14 dagen weer met hunnen fotoboek voor de K komen staan ![]() Zal pijnlijk zijn om de titelmatch te moeten missen ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 06 Feb 2011, 10:49 |
|
|
Freak
allé de "echte" supporters hebben weer van zich laten horen.
![]() |
| 06 Feb 2011, 11:05 |
|
|
Reserve
waly 2 schreef: allé de "echte" supporters hebben weer van zich laten horen. ![]() De Echte supporters?IDiegenen die in eerste linie stonden waren geen aalsterse supporters, er waren gisteren weer nen troep loosers mee die niks met eendracht te maken hebben, dus gaan ze die volgende thuismatch ook ni vinden in het vak K.Spijtig voor de echte eendrachters die door deze zotten weeral ne slechte naam krijgen en dus op verplaatsing als beesten gaan bestempeld worden.Zielig ![]() |
| 06 Feb 2011, 11:14 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
de clerus schreef: Net sms gehad. Blijkbaar moet er stevig gevochten zijn en met glazen gegooid zijn? Nu ja... was te verwachten want de spanning was te snijden als je de 8 pagina's uitdagen al zag op voorhand. Dus nogmaals VGMtussen de supps is er gene poot uitgestoken ze _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 06 Feb 2011, 11:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Oververdiend gewonnen! Redelijk spelniveau en op basis van de kansen verdienden wij de overwinning. Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is in het vak van ons want ik zat op de zittribune , maar mij leken het vooral de Zotten die den ambras zochten. Na de wedstrijd was er zelfs een supporter van Geel aan de zittribune tot aan de bank van Eendracht gegaan en Kempeneer bij de keel gegrepen en hem enkele rake klappen toegediend. Maar da heeft geen enkele camera gezien zeker? En dat Yombo loopt op te warmen en ze smijten met bier op hem , daar zal ook wel gene camera opgestaan hebben. We hebben gewonnen tegen een Geel dat zeer slecht kan verliezen , tis altijd iemand zijn fout. En dieje stadionomroeper van Geel ,daar zouden ze een klacht moeten tegen indienen. Wij beginnen Ajoinen te zingen en hij zet zen volume op het luidste! Halve minuut nadien roept hij af : Gelieve aan de supporters van Geel om het rustig te houden in het belang van de club. Ben blij dat we van da fusiegedrocht gewonnen hebben
![]() |
| 06 Feb 2011, 11:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
davy1919 schreef: de clerus schreef: Net sms gehad. Blijkbaar moet er stevig gevochten zijn en met glazen gegooid zijn? Nu ja... was te verwachten want de spanning was te snijden als je de 8 pagina's uitdagen al zag op voorhand. Dus nogmaals VGMtussen de supps is er gene poot uitgestoken ze Davy , dat van Kempeneer is waar. Die kreeg na de match al rake klappen aan onze bank. Een supporter kroop onder die bar en pakte Kempeneer goe vast. Crispijn en BVR zijn moeten tussenkomen. |
| 06 Feb 2011, 11:27 |
|
|
Reserve
davy1919 schreef: de clerus schreef: Net sms gehad. Blijkbaar moet er stevig gevochten zijn en met glazen gegooid zijn? Nu ja... was te verwachten want de spanning was te snijden als je de 8 pagina's uitdagen al zag op voorhand. Dus nogmaals VGMtussen de supps is er gene poot uitgestoken ze Het is zeker waar, en nadien de spelers aan de bus nog es verbaal en fysiek belaagd, waar is da allemaal voor nodig zeg, zelden zo een slechte verliezers gezien |
| 06 Feb 2011, 11:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Aalst begon sterk aan de partij , met kansen voor o.a. Crispijn en Moreels . Gaandeweg nam Verbroedering meer en meer het heft in handen . Smeets en Janssens kregen nu mogelijkheden , Van de Weyer werd mooi afgezonderd maar verslikte zich in de bal .
Vroeg in de tweede helft twee enorme kansen . Eerst de bezoekers , met Crispijn , alleen voor Schurmans , Koen duwt naast . Aan de overkant Janssens oog in oog met de doelman , ook hier duwt de keeper het schot naast de paal buiten . Geel-Meerhout is baas op het veld maar maakt het zich moeilijk door een rode kaart van Boeckmans . Moreels kan tien minuten voor tijd de 0-1 binnenkoppen op voorzet van Cousin , tegen de gang van het spel in weliswaar . In blessuretijd komt doelman Schurmans meermaals mee aanvallen maar het leer valt niet goed . Yombo kan zo nog de simpelste treffer uit zijn carriere scoren , 0-2 , na een zeer genietbare , sfeerrijke wedstrijd voor 2500 toeschouwers . bron:website VGM |
| 06 Feb 2011, 11:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Speciaal matchke, maar wel een wedstrijd waarom nen mens naar de voetbal blijft komen.
Eindelijk nog eens beleving ! Een hele tijd 0-0, spanning te snijden, kelen shor roepen en dan uiteindelijk de verlossing dankzij Cousin & Wouter Toch eventjes zeggen dat ik die ref maar zeer flauwtjes vond fluiten, leek mij om het kwartier eens te veranderen van welke club hij wat zou bevoordelen. Floot totaal niet consequent ook, eerst mocht alles, dan weer niets. Laat het wel duidelijk zijn, absoluut niet in het voordeel van eender welke ploeg. De match zelf, op een breed veld speelde Geel toch wel iets meer die ruimte uit op de flanken, daar waar die van ons er toch iets te weinig doorkwamen. Al kan dat een bewuste zet geweest zijn, met Moreels en Crispijn in de punt probeerden wij altijd zeer snel diepgang te vinden, daar waar Geel in blok naar voor kwam. Ik vond die mannen eigenlijk niet slecht spelen maar echt enorme kansen hebben ze niet afgedwongen. Ook een paar keer zeer slordig balverlies bij Geel wat ons toeliet om een paar scherpe counters op te zetten. Bij de rust vreesde ik wel dat die van ons op het uur zouden dood zitten, en als ge sommige mannen op het uur dan uiteindelijk zag "sprinten" dan was die vrees gegrond. Ik denk dat er veel goed zullen geslapen hebben . Die rode kaart kwam dus wel op het perfecte moment, want zelfs met 10 kregen we het moeilijker. Als je alles bij elkaar neemt van kansen, dan verdienden wij toch het meeste de overwinning. Geel had het beste van het spel, maar daarmee koop je niets. _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Feb 2011, 11:55 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Eerste 10minuten waren van ons en het had toen al 0-2 kunnen staan.
Daarna hebben we Geel in de match laten komen en bij momenten hadden ze ook de bovenhand. Die kerel die daar rood pakt bij die mannen had al een aantal fouten op zijn naam staan, misschien was die fout niet zo'n zware het was de opeenstapeling van fouten die hem de kaart heeft gekost. Daarna ging het wat op en af, beide ploegen kregen goede kansen. Wij maken ze af en zij niet, daarom winnen wij en zij niet. Elk een afgekeurde goal, daarover spreek ik mij niet uit, ik had er geen goed zicht op. Wie kon scoren zou winnen en dat waren wij, al bij al niet gestolen denk ik. Meer dan degelijke sfeer in ons vak, mooi zo. Na de match was het provoceren van onze supporters niet meer dan normaal na de verbale provocatie van die mannen van Geel op dit forum. Het geweld dat erop volgde was veel minder normaal te noemen, dat gaat serieus wat mensen SV opleveren. Die mannen van Geel hebben geen kampioenenploeg gezien, zelfs geen tegenstand, geen bezoekers en dus hebben ze ons ook op geen enkel moment kunnen horen. Ik denk dat de Zotten in Geel op zaterdagavond eens buiten mogen En voor de rest ; com'on Hamme! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 06 Feb 2011, 12:04 |
|
| Pagina 22 van 34 |
[ 497 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 34 Volgende |