Geel-meerhout-Eendracht Aalst - Pagina 24 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 497 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 34
 Geel-meerhout-Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
ze zijn ook fier dat ze als thuisploeg meer supporters hadden dan wij. :crazy:

06 Feb 2011, 12:36
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
waly 2 schreef:
ze zijn ook fier dat ze als thuisploeg meer supporters hadden dan wij. :crazy:

Ik vond toch dat we redelijk wat volk meehadden. Ook op de zittribune zaten er nog e pak Iendrachters

06 Feb 2011, 12:37
Ancien

Leeftijd: 47
Het doet toch plezier om de VGM mannen zo gefrustreerd te zien. Laten we dit afsluiten en wegblijven op hun forum. Laat ze zich maar verdrinken in hun eigen verdriet...we concentreren ons op Torhout en hopen dat Hamme wint tegen Hoogstraten

Misschien nog één boodschap voor de zotten: in derde klas is't ook plezant :juij:

06 Feb 2011, 12:37
Ancien

Leeftijd: 55
Heb ginds ook postje gedaan, heb daar in feite nu al spijt van (wegens dat ik zelf al als kleuter bezig was) maar man man, die reactie's ginder, niet te doen. Aalst toonde weer de wil om ervoor te gaan, dat stemt mij al tevreden. Als we onze "joker" recupereren kan het spelpeil (dat ik gisteren al behoorlijk vond) nog omhoog, en kunnen we de eindsprint inzetten :EA: .

06 Feb 2011, 12:41
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
gweninho schreef:
Bram schreef:
Na die rode kaart bij Geel moesten ze nog geen 5 minuten later trouwens al met 9 gestaan hebben.
Die linksmid (of linksback) doet daar eerst een charge op Galucci (wat al zijn 2de geel had moeten zijn) en op de vrije trap die er op volgt trekt hij daar nog eens eene professioneel neer.

btw: ik dacht dat het op dit forum al de moeite was, maar het forum van Geel slaat echt wel alles. Wat steekt daar allemaal binnen ? :lol:

Die steken morgen allemaal terug binnen int zothuis ;)
Die rode kaart van Geel was terecht! Met 2 voeten gestrekt , ookal heb je dan de bal , das altijd een kaart!

De speler die al geel had was nr 13. Diejen dat tot 2x toe de charges maakte op Galluci was nr 3 ;)

06 Feb 2011, 12:43
forumlegende

Deze overwinning kan wel eens een belangrijk keerpunt zijn nu de laatste rechte lijn weldra in zicht komt.
Mentaal een enorme opsteker, ongetwijfeld.

Hopen dat we snel terug op een zestal punten staan zodat we niet met het mes op de keel week na week moeten winnen.

06 Feb 2011, 12:43
Freak

Leeftijd: 45
gweninho schreef:
Het belangrijkste is dat we terug inzet toonden en op momenten een degelijk spelniveau haalden!
Komaan Iendracht , doe zo voort :EA:

vind ik ook, met slecht voetbal heb ik geen problemen, maar je moet er wel steeds 100% voor gaan. Bij momenten degelijk gespeeld, maar bij momenten ook heel slordig en te overhaast. Maar de mentaliteit zat terug snor, en daar ontbrak het ons de voorbije twee matchen wat aan.

en aan de Geelse zotten, wij hebben Wouter Moreels :p :p :p

06 Feb 2011, 12:44
Freak

als ge 1e staat moet ge toch altijd gaan winnen op een middenmoter zoals vgm zeker. ;)

06 Feb 2011, 12:56
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
waly 2 schreef:
als ge 1e staat moet ge toch altijd gaan winnen op een middenmoter zoals vgm zeker. ;)

neen, dan is 1 punt eigenlijk al goe ze :EA:

06 Feb 2011, 13:16
forumlegende

Leeftijd: 45
spannend matchke,de ontlading na de 1ste goal daar doen we het voor
dacht dak nen attack geen krijgen :)
nu volgende week winnen en we staan hopelijk minimum 6 punten los

06 Feb 2011, 13:41
Ancien

acrid schreef:
spannend matchke,de ontlading na de 1ste goal daar doen we het voor
dacht dak nen attack geen krijgen :)
nu volgende week winnen en we staan hopelijk minimum 6 punten los

Waarom wachten tot volgende week, dit kan straks al het geval zijn. ;)

06 Feb 2011, 13:59
Ancien

Leeftijd: 55
Staks 3,5 of 6ptn los, dit weekend deden we, wat we moesten doen :EA: :banana: .

06 Feb 2011, 14:06
Freak

Leeftijd: 35
T'is daar op dat forum weer hetzelfste als vorige keer(en ik weet het van iemand,ik lees dat daar nie),aalst gewonnen dankzij de ref en de supporters van aalst bijna niet gehoord,nu dat onze spionkop is 80procent van het publiek meekreeg dan gaan die zotten ons nog wa afronteren.Maarja wij hebben de 3punten en dast belangrijkste.

06 Feb 2011, 14:26
forumlegende

Leeftijd: 43
Wij begonnen het best aan de match en na twee minuten stonden we bijna op voorsprong maar de bal werd nog van de lijn gehaald door een thuisspeler. Naarmate de eerste helft dan vorderde, nam Geel het spel beetje bij beetje over maar ze slaagden er daarentegen wel niet in om Van Den Noortgaete echt aan het werk te zetten.
De tweede helft begon met twee hele grote kansen. Eerst schoof Crispyn de bal naast de verkeerde kant van de paal en aan de overkant besloot men nipt voorlangs. Vervolgens mochten we nog een half uur tegen tien man spelen na de uitsluiting van Boeckmans maar aan het spelbeeld veranderde dit niet veel. We kregen wel kansen via Gallucci en Denys maar ze konden deze mogelijkheden niet benutten. En dan was het moment gekomen van een alweer beslissende Wouter Moreels door een voorzet van Cousin binnen te koppen. Nadien hebben we nog een tiental minuten afgezien met onder andere enkele vrije trappen en corners waarbij hun doelman mee naar voor getrokken was. Uiteindelijk konden we de bal veroveren en besliste Yombo de match met de makkelijkste goal uit zijn prille loopbaan.
Dit was een wedstrijd die alle kanten op kon. Je voelde gewoon dat de match zou gewonnen worden door de ploeg die eerst kon scoren en gelukkig waren wij dat. Drie belangrijke punten erbij dus en op basis van het aantal kansen vond ik het ook verdiend. Minstens even belangrijk was dat onze spelers er voor gevochten hebben en dat het spelniveau redelijk was. Indien ze week na week met deze mentaliteit op de grasmat verschijnen, zullen we het wel redden.
Wat er na de wedstrijd gebeurde was weer schrijnend. Die van Geel waren echt enorm gefrustreerd en ze lieten dit duidelijk blijken. Als de verhalen trouwens kloppen dat onze spelers aan de bus belaagd werden, is het er helemaal over en dan moeten ze dit van mijn part zeker niet zomaar laten passeren. Maar dat onze supporters dan toch weer in de val trappen, vind ik al even spijtig. Eerst bleven ze gewoon vieren op hun plaats in de tribune maar uiteindelijk kunnen ze zich dan toch weer niet beheersen en gaan ze ook wa onnozel staan doen aan dat hekken. Kmoet er wel bij vertellen da er een aantal tussen liepen die ik nog nooit gezien had. Waarschijnlijk waren dat er die helemaal voor iets anders gekomen waren dan voor Eendracht Aalst. Jammer, zeer jammer...
En nu maar hopen da Hamme sebiet een beetje meewerkt door Hoogstraten punten af te pakken.

06 Feb 2011, 14:50
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
k ben content dak geweest ben....gralek geammuzeerd en een plezante match gezien , vooral de ontlading bij de 0-1 , fantastisch! daarvoor gaat ge toch kijken he....om uw ploeg naar de overwinning te roepen!

en niet om na de match den aap uit te hangen.....alweer :hmm:

k vind da vooral DOM en LOMP dat sommigen hun nog altijd laten vangen door een paar boeren aan de andere kant van de hekken...akkoord , ge moogt content zijn en plezier maken maar reageer dan niet op die onnozelaars hun provocaties , zijt godver slimmer dan hen!

den eendracht heeft de drie punten en DAT is wat telt....niet het zoveelste gelul tegenover de andere supporters....ze hebben het misschien zelf niet door , maar ze zijn echt niet dé man door dat elke week te doen , mor in mijn ogen de grootste losers die er tussen lopen! een klein beetje besef van welke slechte naam (en boetes) onze club en al de supporters hierdoor krijgen is wel eens iet om over na te denken,als dat al lukt tenminste.... :kots:

zijn we hier allemaal niet overtuigd van het feit dat WIJ de beste supporters van het land hebben?? laat dat dan ook eens zien!!

als ge u niet kunt beheersen , ga dan op zaterdagmiddag naar de boksles....da alle frustratie er uit is tegen dat ge op de voetbal toekomt en u enkel op supporteren kunt concentreren

en langs den andere kant , geel , ook slechte verliezers....amai ....en ze moeten met hun poten van onze spelers blijven! of :boks: :D

06 Feb 2011, 15:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 497 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 34