|
|
| Pagina 25 van 34 |
[ 497 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 34 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Bericht Re: Geel-meerhout-Eendracht Aalst
bon, mijn prozastukje had het allemaal op voorhand al samengevat, zeker?
en te hopen dat de zageventen hier van vorige week nu wat meer op hun gemak zijn... zoals ik ook al voorspeld had na al het gezaag van vorige week : wij winnen op Geel, nu Hoogstraten niet winnen en we zijn weer de beste ploeg met het beste bestuur... eintracht frankfurt schreef: GEEL FOR LIFE schreef: Ja die hadden jullie al mee toen, om het cliché te bevestigen Ik denk dat de wind een grote invloed op het spel gaat hebben aangezien die nogal vrij spel heeft in ons stadion meestal (niet volledig omgeven door tribunes). Sta me toe u allen persoonlijk nog toe te spreken: Er was is ne juin, van schrik zag zen broekske al bruin. Hij kwam naar Geel, met een krop in de keel. Daar stonden de zotten, juintje kon oprotten. Wij zullen winnen, de buit is al binnen. Alle Aalstenaren, met de handjes in de haren. Dit is geen gezaag, wees gewoon klaar voor de nederlaag. Sportieve groeten uit het andere kamp. Verbroedering Geel stond ooit eens op kop. 't Is al lang geleden, ze pakten punten volop. Toen kwamen ze naar Aalst met heel veel vertrouwen, maar ze zouden het zich al heel snel berouwen. Een doelpuntje hier, een doelpuntje daar, Eendracht Aalst was er al heel snel mee klaar. Een duidelijke zege, maar voor die van Geel was de afstraffing enkel de scheids zijn deel. Sindsdien ging het enkel maar bergaf, maar het gemekker op de scheids kalft nog steeds niet af. Ook nog paar punten meer en plots zijn ze weer vol arrogant vertrouwen, maar de geschiedenis herhaalt zich steeds, dus zullen ze het zich berouwen... maar geen nood, na de volgende nederlaag kunnen de Geelse zotten zich weer wentelen in hun gezaag. Amen _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 06 Feb 2011, 15:17 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Wilt er iemand naar Geel bellen dat het tijd is om de pillekes uit te delen, want tis vandoen ze
|
| 06 Feb 2011, 15:22 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Verliezen en daarna nog in uw eigen kot buitengeborsteld worden, 't zijn harde tijden voor de fusiesupporter tegenwoordig.
![]() |
| 06 Feb 2011, 15:36 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
eintracht frankfurt schreef: Verbroedering Geel stond ooit eens op kop. 't Is al lang geleden, ze pakten punten volop. Toen kwamen ze naar Aalst met heel veel vertrouwen, maar ze zouden het zich al heel snel berouwen. Een doelpuntje hier, een doelpuntje daar, Eendracht Aalst was er al heel snel mee klaar. Een duidelijke zege, maar voor die van Geel was de afstraffing enkel de scheids zijn deel. Sindsdien ging het enkel maar bergaf, maar het gemekker op de scheids kalft nog steeds niet af. Ook nog paar punten meer en plots zijn ze weer vol arrogant vertrouwen, maar de geschiedenis herhaalt zich steeds, dus zullen ze het zich berouwen... maar geen nood, na de volgende nederlaag kunnen de Geelse zotten zich weer wentelen in hun gezaag. Amen Haha superzalig ;D ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 06 Feb 2011, 15:37 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Wie geinteresseerd is voor een dagverslagske van zaterdag met sfeer enzu:
http://www.youtube.com/watch?v=FJHKUtZM-bs ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 06 Feb 2011, 19:36 |
|
|
Iendrachtzot schreef: Wie geinteresseerd is voor een dagverslagske van zaterdag met sfeer enzu: http://www.youtube.com/watch?v=FJHKUtZM-bs ![]() is dit enkel bij mij zonder geluid? |
| 06 Feb 2011, 19:49 |
|
|
CeltiC1919 schreef: Iendrachtzot schreef: Wie geinteresseerd is voor een dagverslagske van zaterdag met sfeer enzu: http://www.youtube.com/watch?v=FJHKUtZM-bs ![]() is dit enkel bij mij zonder geluid? te snel gereageerd, vanaf de filmpjes staat er wel geluid op ... |
| 06 Feb 2011, 19:50 |
|
|
CeltiC1919 schreef: CeltiC1919 schreef: Iendrachtzot schreef: Wie geinteresseerd is voor een dagverslagske van zaterdag met sfeer enzu: http://www.youtube.com/watch?v=FJHKUtZM-bs ![]() is dit enkel bij mij zonder geluid? te snel gereageerd, vanaf de filmpjes staat er wel geluid op ... inderdaad, sorry, foutje van mij, da'k geen achtergrond muziek bij de foto's heb geplaatst _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 06 Feb 2011, 19:55 |
|
|
forumlegende
Amai, even het Forum van Geel bezocht ... ze zijn ginder ferm gefrustreerd en vragen zich af waarom we met 11 achter de bal kropen.
Tja, als je iedere wedstrijd het spel gaat maken en opendeurdag speelt achteraan (zoals wij jaren in tweede en zelfs derde klasse hebben gespeeld) dan speel je geen kampioen wanneer je wekelijks wedstrijden speelt die voor de tegenstander dé wedstrijd van het jaar is. Ik denk dat de brave jongens van Geel niet weten dat we momenteel niet echt in een super vorm verkeren en dat we slechts 1/6 behaalden in onze laatste twee wedstrijden. Waar ze wel knal op zijn, dat is dat we een uitgekookte ploeg hebben. En net deze factor is essentieel om kampioen te spelen. Er zijn er echter wel op dat forum die objectief kunnen zijn i.p.v. steeds te melken op de scheidsrechter. Het feit dat vele ploegen rood pakken tegen ons is net omdat ze op de toppen van hun tenen spelen ... en meestal ook door de mindere kwaliteiten van de speler in kwestie. In voetbal draait het om scoren en net dat hebben wij tegen Geel over twee wedstrijden gezien niet onaardig gedaan. 5 voor ééntje tegen. Maar ja .. 2 x tegen 10 man ... en laat me raden : onterechte rode kaarten ... NOT ! Men onthoudt het resultaat beste vrienden, al de rest is bijzaak. |
| 06 Feb 2011, 21:06 |
|
|
Het was een leuke wedstrijd, met sportieve strijd op en verbale naast het veld. Zo hoort het ook te zijn!
Jammer voor ons dat het resultaat van 2 wedstrijden tegen Aalst 0 op 6 is. Er zat voor ons toch meer in, maar ik ga hier niet beginnen zagen en klagen over scheidsrechterlijke beslissingen. Ik verwachtte eigenlijk een liedje vanuit het bezoekende vak en dat kreeg ik ook. "Who the fuck is Lenny?" De originele versie met Alice vind ik wel beter. Wel leuk! Het optreden van de politie na de match heeft enkel olie op het vuur gegooid. Als jullie na de wedstrijd onmiddellijk naar de bussen werden begeleid, dan ... Sportieve groeten Lenny |
| 06 Feb 2011, 21:13 |
|
|
Nationale Ploeg
_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 06 Feb 2011, 21:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
De fotokes staan on-line en net zoals op banner .....
Een titel kost BLOED ZWEET & TRANEN ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Feb 2011, 21:23 |
|
|
Vaste Waarde
MARGINAALst schreef: Het was een leuke wedstrijd, met sportieve strijd op en verbale naast het veld. Zo hoort het ook te zijn! Jammer voor ons dat het resultaat van 2 wedstrijden tegen Aalst 0 op 6 is. Er zat voor ons toch meer in, maar ik ga hier niet beginnen zagen en klagen over scheidsrechterlijke beslissingen. Ik verwachtte eigenlijk een liedje vanuit het bezoekende vak en dat kreeg ik ook. "Who the fuck is Lenny?" De originele versie met Alice vind ik wel beter. Wel leuk! Het optreden van de politie na de match heeft enkel olie op het vuur gegooid. Als jullie na de wedstrijd onmiddellijk naar de bussen werden begeleid, dan ... Sportieve groeten Lenny Allez gij, volgens uw collega supporters zijn we dood en hebben we amper gezongen dat hoorbaar was tot bij jullie.. Ik denk dat de politie voor 1 keer goed tussenbeide was gekomen. Hadden ze hun tussen die 2 hekkens gezet, dan was het zeker helemaal om zeep. Goed gezien van die mannen om gewoon rond te gaan. Nu ja, het mocht nooit tot dat punt gekomen zijn, maar het stond in de sterren geschreven dat het prijs ging zijn.. En dan nog, na 1 minuut was er al nen supporter van jullie dat al werd afgevoerd. Over dommigheid gesproken |
| 06 Feb 2011, 21:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
de beelden nu gezien waar de rode kaart valt.
Dat kan zelfs direkt rood zijn de maft ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Feb 2011, 21:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bram schreef: de beelden nu gezien waar de rode kaart valt. Dat kan zelfs direkt rood zijn de maft ![]() Waar kunde die zien? |
| 06 Feb 2011, 21:38 |
|
| Pagina 25 van 34 |
[ 497 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 34 Volgende |