|
|
| Pagina 137 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 135 136 137 138 139 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Rode Duivels
Trouwens, wij gaan ook met een achttal kijken komende woensdag.
|
| 06 Feb 2011, 19:30 |
|
|
Freak
Dani schreef: Trouwens, wij gaan ook met een achttal kijken komende woensdag. Sterkte ! |
| 06 Feb 2011, 19:32 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Sven KSK Opwijk schreef: Dries schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Omdat het een vriendschappelijke interland is en dat geen kwaad kan. Voor mij is de ideale ploeg (niet voor nu, gewoon in het algemeen): ------------------------------------Proto------------------------------------ --Vanden Borre - Kompany ------ Vermaelen - Lombaerts---- ----------------------------Fellaini - Vertonghen------------------------ -------Legear --------------- Dembélé -------------- Hazard-------- ------------------------------------Lukaku----------------------------------- Dan heb je nog JF Gillet, Mignolet, G. Gillet, Van Damme, Alderweireld, Pocognoli, Deschacht, van Buyten, Defour, Witsel, Vadis, De Bruyne, Chadli, Vossen. geen mertens in u algemene ploeg dan?(ook niet op bank) Sorry, Dries Mertens moet sowieso altijd in de kern! Mertens alsnog bij de selectie gehaald voor woensdag. |
| 08 Feb 2011, 1:04 |
|
|
forumlegende |
Iendrachter90 schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Dries schreef: geen mertens in u algemene ploeg dan?(ook niet op bank) Sorry, Dries Mertens moet sowieso altijd in de kern! Mertens alsnog bij de selectie gehaald voor woensdag. Dries gaat het daar nekeer oplossen ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 08 Feb 2011, 1:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Iendrachter90 schreef: Mertens alsnog bij de selectie gehaald voor woensdag. Ik vind dat eigenlijk wel erg dat hij maar zoveelste keus is. Leekens verkondigt nog dat hij maar nipt naast de initiële selectie viel, maar toch zat El Ghanassy in de pikorde duidelijk voor hem. Het is pas nu er nog 3 vraagtekens zijn dat Mertens mee mag... Met alle respect voor een Chadli, een El Ghanassy, maar Mertens heeft toch al iets meer bewezen, maar blijkbaar is dat weer niet voldoende. Chadli kreeg pas voluit zijn kans bij AGOVV na het vertrek van Dries, die laatste werd uitgeroepen tot tweede beste speler van Nederland vorig seizoen, speelde in de Europa League fantastische matchen tegen ook niet de minste tegenstanders (Liverpool, Celtic) en dat is nog niet genoeg om opgeroepen te worden door de heer Leekens... Ik vind dat raar... Bovendien kunnen we volgens mij wel iemand gebruiken die deftige corners en vrije trappen zet bij de nationale ploeg want dat is toch ook wel redelijk schrijnend de laatste jaren... |
| 08 Feb 2011, 10:05 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
DT schreef: Iendrachter90 schreef: Mertens alsnog bij de selectie gehaald voor woensdag. Ik vind dat eigenlijk wel erg dat hij maar zoveelste keus is. Leekens verkondigt nog dat hij maar nipt naast de initiële selectie viel, maar toch zat El Ghanassy in de pikorde duidelijk voor hem. Het is pas nu er nog 3 vraagtekens zijn dat Mertens mee mag... Met alle respect voor een Chadli, een El Ghanassy, maar Mertens heeft toch al iets meer bewezen, maar blijkbaar is dat weer niet voldoende. Chadli kreeg pas voluit zijn kans bij AGOVV na het vertrek van Dries, die laatste werd uitgeroepen tot tweede beste speler van Nederland vorig seizoen, speelde in de Europa League fantastische matchen tegen ook niet de minste tegenstanders (Liverpool, Celtic) en dat is nog niet genoeg om opgeroepen te worden door de heer Leekens... Ik vind dat raar... Bovendien kunnen we volgens mij wel iemand gebruiken die deftige corners en vrije trappen zet bij de nationale ploeg want dat is toch ook wel redelijk schrijnend de laatste jaren... Euhm, Chadli was meer als bepalend bij Twente in de Champions League dus dat kan ik zeker en vast wel verstaan. Er speelde ook geen enkele speler meer bij Twente als Chadli dus dan blijkt toch dat hij een vaste waarde is bij een grotere club als Utrecht. Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat hij er niet moet bij zijn natuurlijk. Die moet er altijd bijzitten. _________________
|
| 08 Feb 2011, 13:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Sven KSK Opwijk schreef: DT schreef: Iendrachter90 schreef: Mertens alsnog bij de selectie gehaald voor woensdag. Ik vind dat eigenlijk wel erg dat hij maar zoveelste keus is. Leekens verkondigt nog dat hij maar nipt naast de initiële selectie viel, maar toch zat El Ghanassy in de pikorde duidelijk voor hem. Het is pas nu er nog 3 vraagtekens zijn dat Mertens mee mag... Met alle respect voor een Chadli, een El Ghanassy, maar Mertens heeft toch al iets meer bewezen, maar blijkbaar is dat weer niet voldoende. Chadli kreeg pas voluit zijn kans bij AGOVV na het vertrek van Dries, die laatste werd uitgeroepen tot tweede beste speler van Nederland vorig seizoen, speelde in de Europa League fantastische matchen tegen ook niet de minste tegenstanders (Liverpool, Celtic) en dat is nog niet genoeg om opgeroepen te worden door de heer Leekens... Ik vind dat raar... Bovendien kunnen we volgens mij wel iemand gebruiken die deftige corners en vrije trappen zet bij de nationale ploeg want dat is toch ook wel redelijk schrijnend de laatste jaren... Euhm, Chadli was meer als bepalend bij Twente in de Champions League dus dat kan ik zeker en vast wel verstaan. Er speelde ook geen enkele speler meer bij Twente als Chadli dus dan blijkt toch dat hij een vaste waarde is bij een grotere club als Utrecht. Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat hij er niet moet bij zijn natuurlijk. Die moet er altijd bijzitten. Ja, maar we spreken in het geval van Chadli over nog geen 6 maanden topniveau, een kerel die nota bene ook weer eerst op het lijstje van Gerets stond... Ik zeg het - ik zie die kerel ook graag bezig - maar ik vind de opmaak van de selectie toch weer twee maten en twee gewichten... Voor sommige mensen volstaan zes goeie maanden, terwijl voor anderen een goed anderhalf seizoen nog niet genoeg is...en Dries toch wel talenten heeft die onze nationale ploeg goed zou kunnen gebruiken... Misschien is Chadli er bij omdat Leekens schrik had dat hij bij een niet-selectie alsnog voor Marokko had gekozen?? |
| 08 Feb 2011, 15:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: Misschien is Chadli er bij omdat Leekens schrik had dat hij bij een niet-selectie alsnog voor Marokko had gekozen?? Dat kan eventueel meespelen. Potentiële internationals met een dubbele nationaliteit laat je best zo snel mogelijk een officiële match spelen en nadien kan je dan zien of ze er nog altijd bij moeten zijn of niet. Ik weet wel dat het nu vriendschappelijk is, maar als je ze nu niet oproept kunnen spelers als Chadli en El Ghannesy misschien het gevoel hebben dat ze bij België geen kans maken. |
| 08 Feb 2011, 17:01 |
|
|
forumlegende
DT schreef: Sven KSK Opwijk schreef: DT schreef: Ik vind dat eigenlijk wel erg dat hij maar zoveelste keus is. Leekens verkondigt nog dat hij maar nipt naast de initiële selectie viel, maar toch zat El Ghanassy in de pikorde duidelijk voor hem. Het is pas nu er nog 3 vraagtekens zijn dat Mertens mee mag... Met alle respect voor een Chadli, een El Ghanassy, maar Mertens heeft toch al iets meer bewezen, maar blijkbaar is dat weer niet voldoende. Chadli kreeg pas voluit zijn kans bij AGOVV na het vertrek van Dries, die laatste werd uitgeroepen tot tweede beste speler van Nederland vorig seizoen, speelde in de Europa League fantastische matchen tegen ook niet de minste tegenstanders (Liverpool, Celtic) en dat is nog niet genoeg om opgeroepen te worden door de heer Leekens... Ik vind dat raar... Bovendien kunnen we volgens mij wel iemand gebruiken die deftige corners en vrije trappen zet bij de nationale ploeg want dat is toch ook wel redelijk schrijnend de laatste jaren... Euhm, Chadli was meer als bepalend bij Twente in de Champions League dus dat kan ik zeker en vast wel verstaan. Er speelde ook geen enkele speler meer bij Twente als Chadli dus dan blijkt toch dat hij een vaste waarde is bij een grotere club als Utrecht. Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat hij er niet moet bij zijn natuurlijk. Die moet er altijd bijzitten. Ja, maar we spreken in het geval van Chadli over nog geen 6 maanden topniveau, een kerel die nota bene ook weer eerst op het lijstje van Gerets stond... Ik zeg het - ik zie die kerel ook graag bezig - maar ik vind de opmaak van de selectie toch weer twee maten en twee gewichten... Voor sommige mensen volstaan zes goeie maanden, terwijl voor anderen een goed anderhalf seizoen nog niet genoeg is...en Dries toch wel talenten heeft die onze nationale ploeg goed zou kunnen gebruiken... Misschien is Chadli er bij omdat Leekens schrik had dat hij bij een niet-selectie alsnog voor Marokko had gekozen?? Als je zoals Leekens kiest voor flankspelers zoals Legaer (terecht na de sterke prestaties van de laatste interlands) en Hazard (topspeler in Frankrijk) en je speelt dan ook nog is iemand als Dembele uit op de flank, tja, dan is Dries gewoon 4de keuze, Of neen, vierde keuze te kiezen uit Chadli en El Ghanassi. En ik kan die keuze best wel volgen. Chadli zou uitblinker zijn geweest in de Championsleague (geen idee volg dit niet echt meer) dus dat lijkt me nog een trapje hoger dan Europaleague waarin Dries (maar ook El Ghanassi) toch mooie dingen hebben laten zien. Dries is één van de smaakmakers in Nederland maar wat stelt dat internationaal nog voor ? Staat in mijn ogen op zelfde hoogte als een El Ghanassi. We hebben allemaal al ondervonden dat de "11 beste spelers" opstellen ons niets oplevert. Neen, de beste 11", die moeten spelen. En daar hoort Dries nu éénmaal (nog) niet bij. |
| 08 Feb 2011, 17:42 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
El Corredor schreef: Dani schreef: Trouwens, wij gaan ook met een achttal kijken komende woensdag. Sterkte ! Da goat vedrom lachen werren.... ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 09 Feb 2011, 21:05 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Onze backposities zijn toch verschrikkelijk hoor. Ciman jongens toch wat een klungel. Vertonghen is absoluut geen linksback. Dan zie ik hem liever centraal op de plaats van Simons of Witsel.
|
| 09 Feb 2011, 22:03 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
1-0 Witsel
_________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 09 Feb 2011, 22:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Driesken alle respect,maar laat dat belachelijk hollands taaltje maar achterwege
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Feb 2011, 23:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Vond het eigenlijk een triestige match.
Weinig beleving, spelen omdat die match geregeld was, nie meer of nie min. Had er meer van verwacht. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 09 Feb 2011, 23:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
BVW schreef: Vond het eigenlijk een triestige match. Weinig beleving, spelen omdat die match geregeld was, nie meer of nie min. Had er meer van verwacht. Nu kunt ge u afvragen of het probleem bij de Rode Duivels of bij uw verwachtingen lag . |
| 10 Feb 2011, 10:09 |
|
| Pagina 137 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 135 136 137 138 139 … 242 Volgende |