|
|
| Pagina 287 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 285 286 287 288 289 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bericht Re: Eerste klasse
Christophe Lepoint mag een kruis maken over zijn seizoen. De speler van Gent brak zijn scheenbeen bij een auto-ongeluk. Lepoint, die nog maar net terug was van een zware blessure, zal wellicht vier tot zes maanden moeten herstellen.
|
| 31 Jan 2011, 20:01 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Club Brugge verhuurt Scepovic aan Kortrijk tot aan het einde van het seizoen.
Volgens Kortrijk supporters en andere insiders: Kums naar Club Brugge _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 31 Jan 2011, 20:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Gilles schreef: Alle Anderlecht supporters zijn content dat hij weg is, lees ik op Voetbalkrant. Jep, dik in orde! Straks Biglia nog naar West Ham, da zal ook wel dik in orde zijn da ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 31 Jan 2011, 20:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Charleroi is ook goed bezig
De transfers blijven maar binnen komen _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 31 Jan 2011, 20:53 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
BVW schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Gilles schreef: Alle Anderlecht supporters zijn content dat hij weg is, lees ik op Voetbalkrant. Jep, dik in orde! Straks Biglia nog naar West Ham, da zal ook wel dik in orde zijn da ![]() Bwaja, ik gun het hem! Zou erg zijn om hem nu te zien vertrekken maar ik gun Lucas een mooie transfer. _________________
|
| 31 Jan 2011, 21:06 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
De_steve schreef: Charleroi is ook goed bezig De transfers blijven maar binnen komen Charleroi? _________________
|
| 31 Jan 2011, 21:06 |
|
|
Anderlecht kreeg voor Polak naar het schijnt 3 miljoen euro. Mooi bedrag toch wel.
| 31 Jan 2011, 21:31 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
20.30 u Vladan Kujovic verlaat Lierse. De doelman kreeg een vrije transfer. Ook Kurt Van Dooren en Julien Tournut vertrekken. Van Dooren verhuist naar tweedeklasser Heist, Tournut tekende bij Waasland-Beveren.
|
| 31 Jan 2011, 21:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Onze ex-keeper Kujovic heeft vrije transfer gekregen bij Lierse net als Tournut en Van Dooren, laatste twee hebben al nieuwe ploeg, Tournut naar Waasland-Beveren en Van Dooren naar Heist...
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 31 Jan 2011, 21:33 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Stijn Stijnen niet meer de eerste doelman van Club
Stijn Stijnen is zijn basisplaats bij Club Brugge mogelijk kwijt. De doelman is opnieuw fit en inzetbaar, maar trainer Adrie Koster geeft in principe de voorkeur aan de 18-jarige Colin Coosemans. Stijnen was de voorbije vijf seizoenen de onbetwistbare titularis bij Club. Daar komt nu dus plots een einde aan. Een moeilijke situatie voor de Limburger, die enkel in mail een echte reactie wilde geven. "In het Engels bestaat een spreekwoord dat zegt 'never change a winning team': als de coach van dit principe wil uitgaan, is dat zijn goed recht, temeer omdat Coosemans het in de voorbije wedstrijden zeer goed heeft gedaan", aldus Stijnen. (HNB) "Zelf kom ik terug uit blessure, wat al eens kan voorvallen, maar ondertussen ben ik weer fit en selecteerbaar. Maar als lid van Club Brugge komt eigenbelang op de tweede plaats. Het moment dat ik weer zal spelen, komt. Vandaag is het mijn taak om te trainen en mijn ploegmaats 100% te steunen, en Colin Coosemans in het bijzonder." Amai da ga mij deugd doen dak da irritant ventje ni meer in de goal ga zie staan. Aan Coosemans: Hopelijk geraak je niet gekwetst en hou je Stijnen uit het doel! _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 02 Feb 2011, 12:12 |
|
|
forumlegende |
Tom_1919 schreef: Stijn Stijnen niet meer de eerste doelman van Club Stijn Stijnen is zijn basisplaats bij Club Brugge mogelijk kwijt. De doelman is opnieuw fit en inzetbaar, maar trainer Adrie Koster geeft in principe de voorkeur aan de 18-jarige Colin Coosemans. Stijnen was de voorbije vijf seizoenen de onbetwistbare titularis bij Club. Daar komt nu dus plots een einde aan. Een moeilijke situatie voor de Limburger, die enkel in mail een echte reactie wilde geven. "In het Engels bestaat een spreekwoord dat zegt 'never change a winning team': als de coach van dit principe wil uitgaan, is dat zijn goed recht, temeer omdat Coosemans het in de voorbije wedstrijden zeer goed heeft gedaan", aldus Stijnen. (HNB) "Zelf kom ik terug uit blessure, wat al eens kan voorvallen, maar ondertussen ben ik weer fit en selecteerbaar. Maar als lid van Club Brugge komt eigenbelang op de tweede plaats. Het moment dat ik weer zal spelen, komt. Vandaag is het mijn taak om te trainen en mijn ploegmaats 100% te steunen, en Colin Coosemans in het bijzonder." Amai da ga mij deugd doen dak da irritant ventje ni meer in de goal ga zie staan. Aan Coosemans: Hopelijk geraak je niet gekwetst en hou je Stijnen uit het doel! _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 02 Feb 2011, 13:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Lierse staat er zowel sportief als financieel niet te best voor. Vorig jaar boekte de club ondanks de titel in tweede klasse een verlies van ruim 4 miljoen euro. Daardoor bedraagt de financiële put van de 'Pallieters' nu 18 miljoen euro. Niemand in de Pro League die slechter doet.
Het vorige seizoen was een tegenvaller. "Vooral het afkorten van de tribune en van de pensioengelden die we de seizoenen ervoor over het hoofd hadden gezien, speelden een belangrijke rol", zegt CEO Neel De Ceulaer aan de Gazet van Antwerpen. Maged Samy "Door de vele winstpremies stegen de loonkosten ook fors. Aan inkomstenzijde haalden we wel een mooie winst uit de sponsoring. Dit dankzij de ledboarding die ons toeliet om vele nieuwe sponsors aan ons te binden." Het eigen vermogen van Lierse daalde niettemin naar een onheilspellende 18 miljoen euro. Met andere woorden: als Lierse al zijn bezittingen op dit moment zou verkopen, zou het nog met een schuldenberg van 18 miljoen zitten, met als belangrijkste schuldeiser, voorzitter Maged Samy. De steenrijke Egyptische zakenman stak de afgelopen drie jaar 17,4 miljoen euro in de club. Als Maged Samy ooit de club zou verlaten, mogen ze op het Lisp de boeken toedoen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Feb 2011, 16:24 |
|
|
forumlegende
Amai, zo véél schulden én op degradatieplaats.
Ze zijn daar goed bezig en het zal ook niet te lang meer duren. |
| 08 Feb 2011, 17:43 |
|
|
Freak
hoe geraken die aan een licentie?
|
| 08 Feb 2011, 17:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
waly 2 schreef: hoe geraken die aan een licentie? heel eenvoudig. Door aan de licentievoorwaarden te voldoen. Geen schulden hebben bij privé-personen is geen voorwaarde. |
| 08 Feb 2011, 17:52 |
|
| Pagina 287 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 285 286 287 288 289 … 500 Volgende |