|
|
| Pagina 67 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 65 66 67 68 69 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
acrid schreef: allé beter enen dan genen,zou toch Crispyn nog wat laten staan hij heeft zaterdag niet gescoord maar voor hetzelfde geld had hij 3 keer gescoord,maw hij staat toch al op de juiste plaats dat is op zich een stevig argument (tenzij het om 3 penalty's had gegaan) |
| 09 Feb 2011, 21:37 |
|
|
Duivelke ![]() Lid geworden op: 11 Mei 2010, 21:06 Berichten: 26 Leeftijd: 34 Locatie: Oilsjt |
acrid schreef: allé beter enen dan genen,zou toch Crispyn nog wat laten staan hij heeft zaterdag niet gescoord maar voor hetzelfde geld had hij 3 keer gescoord,maw hij staat toch al op de juiste plaats Crispijn is en blijft nen invaller in mijn ogen, zo enen voor de laaste 30-35 minute de verdediging is af te matten, jammer genoeg zit er in denijs genen spits dus was BVR wel genoodzaakt om te beginnen me Sammy. |
| 09 Feb 2011, 21:47 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Brother schreef: acrid schreef: allé beter enen dan genen,zou toch Crispyn nog wat laten staan hij heeft zaterdag niet gescoord maar voor hetzelfde geld had hij 3 keer gescoord,maw hij staat toch al op de juiste plaats Crispijn is en blijft nen invaller in mijn ogen, zo enen voor de laaste 30-35 minute de verdediging is af te matten, jammer genoeg zit er in denijs genen spits dus was BVR wel genoodzaakt om te beginnen me Sammy. ik denk dat als ge Crispyn eens wat matchen laat staan dat hij heeel geregeld zijn goalke zal maken op de beelden van op Geel ziet ge toch dat hij makkelijk kansen afdwingt en voor hetzelfde geld waren die kansen binnen en was hij man van de match dat hij nog geen 90 minuten aan kan is logisch,hij komt van een lager niveau en heeft al wat pech gehad met blessures |
| 09 Feb 2011, 21:55 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
|
| 09 Feb 2011, 22:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Feb 2011, 23:23 |
|
|
Freak
ge ziet wat een beetje zagen kan doen é.
![]() |
| 09 Feb 2011, 23:49 |
|
|
Junior
acrid schreef: Brother schreef: acrid schreef: allé beter enen dan genen,zou toch Crispyn nog wat laten staan hij heeft zaterdag niet gescoord maar voor hetzelfde geld had hij 3 keer gescoord,maw hij staat toch al op de juiste plaats Crispijn is en blijft nen invaller in mijn ogen, zo enen voor de laaste 30-35 minute de verdediging is af te matten, jammer genoeg zit er in denijs genen spits dus was BVR wel genoodzaakt om te beginnen me Sammy. ik denk dat als ge Crispyn eens wat matchen laat staan dat hij heeel geregeld zijn goalke zal maken op de beelden van op Geel ziet ge toch dat hij makkelijk kansen afdwingt en voor hetzelfde geld waren die kansen binnen en was hij man van de match Als Moreels ne zondag geschorst raakt door kaartenlast hebt ge toch nog ne spits nodig. Zeer goeie zet van het bestuur. |
| 10 Feb 2011, 0:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Blij dat er nog een spits bij is. Nu hopen dat het ne goeien is. Maar op basis van wat ik hier hoor over gisteren kan hij toch wel iets. Als je trouwens meerdere matchen mag testen bij Genk zal je wel iets kunnen. Anders zou je na 1 match al doorgestuurd worden.
|
| 10 Feb 2011, 2:29 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Smetje schreef: Blij dat er nog een spits bij is. Nu hopen dat het ne goeien is. Maar op basis van wat ik hier hoor over gisteren kan hij toch wel iets. Als je trouwens meerdere matchen mag testen bij Genk zal je wel iets kunnen. Anders zou je na 1 match al doorgestuurd worden. vant forum van Genk september 2010: "De Senegalese tester Pape Gueye werd doorgestuurd. Hij liet op training nochtans een behoorlijke indruk en scoorde donderdag in de B-ploeg maar bij KRC wil men geen risico nemen. De recente mislukte transfer van Yeboah en de budgettaire beperkingen maken de clubleiding extra voorzichtig." Hij testte natuurlijk de maandag ook wel nog bij Genk een matchke.... _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 10 Feb 2011, 10:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Blij dat er nog een spits bij is. Nu hopen dat het ne goeien is. Maar op basis van wat ik hier hoor over gisteren kan hij toch wel iets. Als je trouwens meerdere matchen mag testen bij Genk zal je wel iets kunnen. Anders zou je na 1 match al doorgestuurd worden. Sommige mensen willen er zo wanhopig nen extra spits bij dat ze elke reden aanhalen om zichzelf ervan te overtuigen dat het ne goeien is .Soit, ik hoop natuurlijk ook dat het ne voltreffer is, maar ik denk dat het zowel voor ons als zelfs voor het bestuur nog te vroeg is om daarover te oordelen, het zal de komende weken moeten duidelijk worden. Toch ook niet vergeten dat diene gast al een gans seizoen zonder ploeg zit, die zal dus toch wel wat tijd nodig hebben ook. Verder blijft het toch nog altijd hopen op een terugkeer van Depoitre, want Gueye is precies toch niet echt een type Depoitre. |
| 10 Feb 2011, 10:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Ik hoop vooral dat ze hem niet teveel betalen. OK, ik had er ook graag versterking bijgehaald maar ze moeten er nu toch ook geen stukken van mensen aan geven. Als je ziet dat ze hem bij genk doorsturen voor budgettaire redenen... Hopenlijk heeft hij dan een stukje van zijn prijs laten zakken.
_________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 10 Feb 2011, 10:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: Sommige mensen willen er zo wanhopig nen extra spits bij dat ze elke reden aanhalen om zichzelf ervan te overtuigen dat het ne goeien is .Soit, ik hoop natuurlijk ook dat het ne voltreffer is, maar ik denk dat het zowel voor ons als zelfs voor het bestuur nog te vroeg is om daarover te oordelen, het zal de komende weken moeten duidelijk worden. Toch ook niet vergeten dat diene gast al een gans seizoen zonder ploeg zit, die zal dus toch wel wat tijd nodig hebben ook. Verder blijft het toch nog altijd hopen op een terugkeer van Depoitre, want Gueye is precies toch niet echt een type Depoitre. De pluspunten die ik van hem onthouden heb: * hij is zeker niet traag, * schuwt de dribbel niet en * aarzelt niet om naar doel te schieten Gaat ook de duels aan, maar in een vriendschappelijke pot waar er maar 1 is die zich echt moet bewijzen - hijzelf - wil ik daar niet teveel conclusies aan vastknopen. Is er enen die altijd randje buitenspel speelt (soms toch wel nen iets te grote rand maar soit) en in matchen zoals op Geel, waar Sam een paar keer door de verdediging werd geloodsd maar door gebrek aan pure sprintsnelheid net geen echte kans kon afdwingen, kan Gueye misschien net iets meer. En op de foto's te zien, kunnen verdedigers er ook wel schrik van hebben Soit, ik heb Kabongo zijn wereldhelft tegen de reserven van Wetteren gezien gekruid met drie prachtige goals, toonbeeld van efficiëntie, snelheid en explosiviteit...maar helaas, het is er nooit meer uitgekomen... De test van Boto ooit - in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Dender - vond ik een pak overtuigender en ik had bij onze Papé eerder iets van 13 in een dozijn...maar nu hij er toch is, mag hij elke week het tegendeel bewijzen... Ben dus eerder wat sceptisch, maar afwachten hé... Hopelijk na de revelatie Papa Sene, nu de ontdekking van Papé Gueye! |
| 10 Feb 2011, 10:28 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04 Berichten: 151 Locatie: Gavere |
een spits erbij is gewoon noodzakelijk. Stel dat Wouter zich nog blesseert, ook al is het maar voor een week of 2-3, dan riskeer je alsnog een promotie te mislopen. We hebben wel al een eindronde ticket maar we hebben al kunnen zien hoe dat kan aflopen. Deze riante situatie mogen we echt niet laten schieten. Het seizoen is nog niet gedaan en er kan in voetbal nog veel gebeuren. Als het blijkt dat het niet de voetballer is die we zoeken, dan kan je hem nog altijd uitwuiven op het einde van het seizoen. Maar als er wel iets inzit, is hij al ingewerkt naar volgend seizoen toe. Goede spitsen liggen nu eenmaal niet dik gezaaid en voor volgend seizoen moet er sowieso nog een spits bij. Het bestuur heeft een beter zicht op de medische situatie van Laurent dan wij dus ik vind het een goede beslissing van het bestuur. En hopelijk komt hij hier geen "Angmar-ken" doen hé, maar dat geldt voor elke nieuwe aankoop. We hebben hier nog al superspelers gehad die de pannen van het dak speelden bij hun vorige club en op papier een super aanwinst waren. En eens in onze ploeg lukte er niks meer. Ik denk bijvoorbeeld aan ene zekere Christophe Lauwers ...
|
| 10 Feb 2011, 10:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Wannes schreef: een spits erbij is gewoon noodzakelijk. Stel dat Wouter zich nog blesseert, ook al is het maar voor een week of 2-3, dan riskeer je alsnog een promotie te mislopen. We hebben wel al een eindronde ticket maar we hebben al kunnen zien hoe dat kan aflopen. Deze riante situatie mogen we echt niet laten schieten. Het seizoen is nog niet gedaan en er kan in voetbal nog veel gebeuren. Als het blijkt dat het niet de voetballer is die we zoeken, dan kan je hem nog altijd uitwuiven op het einde van het seizoen. Maar als er wel iets inzit, is hij al ingewerkt naar volgend seizoen toe. Goede spitsen liggen nu eenmaal niet dik gezaaid en voor volgend seizoen moet er sowieso nog een spits bij. Het bestuur heeft een beter zicht op de medische situatie van Laurent dan wij dus ik vind het een goede beslissing van het bestuur. En hopelijk komt hij hier geen "Angmar-ken" doen hé, maar dat geldt voor elke nieuwe aankoop. We hebben hier nog al superspelers gehad die de pannen van het dak speelden bij hun vorige club en op papier een super aanwinst waren. En eens in onze ploeg lukte er niks meer. Ik denk bijvoorbeeld aan ene zekere Christophe Lauwers ... Het bovenstaande is waar en heb zeker geen probleem dat er een spits bijkwam - graag zelfs - maar ik hoop alleen dat ze dan de juiste speler aangetrokken hebben... Laat ons zeggen dat een Frans-Senegalese kerel die al een heel seizoen zonder ploeg zit, niet meteen de meest voor de hand liggende keuze is. In het achterhoofd houdend dat niet alleen Eendracht Aalst op zoek is naar een spits... Ze hadden Lord ook nog kunnen terughalen hé, is pas heel recent weer onder dak... Als je weet dat Wouter en/of Sam Torhout zeker gaan halen, waarom niet nog een paar keer laten testen alvorens contract aan te bieden? We hebben de Patrick Akanakimana ook een contract gegeven door de huidige handelswijze te volgen...Of dat ze niet teveel betalen voor als het zou tegenvallen... Amghar heeft misschien niet veel uitgestoken, maar veel hebben ze er zelf ook niet moeten insteken... Loon werd dacht ik verder betaald door Boussu en hier dienden enkel de premies betaald te worden... Maar nogmaals - we shall see... |
| 10 Feb 2011, 10:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
hij zit blijkbaar al een half jaar zonder ploeg ... testte ook bij Troyes in november :
Le 15/11/2010 à 11:34 2 COMMENTAIRESFoot - L2 - Troyes Pape Gueye à l'essai Pape Gueye (20 ans), formé aux Girondins de Bordeaux, est testé à partir de lundi par l'ESTAC. Sans club depuis le début de la saison, l'attaquant sénégalais restera jusqu'à jeudi au sein de l'effectif troyen. |
| 10 Feb 2011, 11:43 |
|
| Pagina 67 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 65 66 67 68 69 … 345 Volgende |