|
|
| Pagina 68 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 66 67 68 69 70 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
DT schreef: * hij is zeker niet traag, * schuwt de dribbel niet en * aarzelt niet om naar doel te schieten Misschien kan hij dan ook op de flank spelen? Als Laurent terug is, kan hij dan ook concureren met Cousin en Galucci. |
| 10 Feb 2011, 12:00 |
|
|
Op de site van RC Genk het volgende gevonden over onze nieuwe aanwinst..
De Genkse beloften hebben alvast het goede voorbeeld gegeven. Zij stuurden hun Mechelse tegenstanders met lege handen huiswaarts. De aanvangsfase was voor KVM. Al vroeg in de wedstrijd stopte Laszlò Köteles een strafschop maar enkele minuten later moest hij zich toch gewonnen geven op een loeier van Dunkovic. Genk, met Vandenborre en tester Pape Gueye in de basis repliceerde snel en het was Gueye die mooi rond doelman Thoelen slalomde en de 1 - 1 op het scorebord prikte. |
| 10 Feb 2011, 12:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: DT schreef: * hij is zeker niet traag, * schuwt de dribbel niet en * aarzelt niet om naar doel te schieten Misschien kan hij dan ook op de flank spelen? Als Laurent terug is, kan hij dan ook concureren met Cousin en Galucci. Ik heb toch nog nergens gelezen dat het een flankspeler zou zijn. Niet elke spits die snel is, is trouwens per definitie ook een flankspeler, want op de flank moet ge toch ook een minimum aan verdedigende kwaliteiten hebben ook. |
| 10 Feb 2011, 12:50 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04 Berichten: 151 Locatie: Gavere |
DT schreef: Wannes schreef: een spits erbij is gewoon noodzakelijk. Stel dat Wouter zich nog blesseert, ook al is het maar voor een week of 2-3, dan riskeer je alsnog een promotie te mislopen. We hebben wel al een eindronde ticket maar we hebben al kunnen zien hoe dat kan aflopen. Deze riante situatie mogen we echt niet laten schieten. Het seizoen is nog niet gedaan en er kan in voetbal nog veel gebeuren. Als het blijkt dat het niet de voetballer is die we zoeken, dan kan je hem nog altijd uitwuiven op het einde van het seizoen. Maar als er wel iets inzit, is hij al ingewerkt naar volgend seizoen toe. Goede spitsen liggen nu eenmaal niet dik gezaaid en voor volgend seizoen moet er sowieso nog een spits bij. Het bestuur heeft een beter zicht op de medische situatie van Laurent dan wij dus ik vind het een goede beslissing van het bestuur. En hopelijk komt hij hier geen "Angmar-ken" doen hé, maar dat geldt voor elke nieuwe aankoop. We hebben hier nog al superspelers gehad die de pannen van het dak speelden bij hun vorige club en op papier een super aanwinst waren. En eens in onze ploeg lukte er niks meer. Ik denk bijvoorbeeld aan ene zekere Christophe Lauwers ... Het bovenstaande is waar en heb zeker geen probleem dat er een spits bijkwam - graag zelfs - maar ik hoop alleen dat ze dan de juiste speler aangetrokken hebben... Laat ons zeggen dat een Frans-Senegalese kerel die al een heel seizoen zonder ploeg zit, niet meteen de meest voor de hand liggende keuze is. In het achterhoofd houdend dat niet alleen Eendracht Aalst op zoek is naar een spits... Ze hadden Lord ook nog kunnen terughalen hé, is pas heel recent weer onder dak... Als je weet dat Wouter en/of Sam Torhout zeker gaan halen, waarom niet nog een paar keer laten testen alvorens contract aan te bieden? We hebben de Patrick Akanakimana ook een contract gegeven door de huidige handelswijze te volgen...Of dat ze niet teveel betalen voor als het zou tegenvallen... Amghar heeft misschien niet veel uitgestoken, maar veel hebben ze er zelf ook niet moeten insteken... Loon werd dacht ik verder betaald door Boussu en hier dienden enkel de premies betaald te worden... Maar nogmaals - we shall see... Als ik mij goed herinner hebben ze de vorige miskopen niet echt getest in een oefenmatch. Voor Belgische derde klasse zal dat wel een goeie speler zijn denk ik. |
| 10 Feb 2011, 13:36 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik vind het positief dat er ne spits bijgehaald werd.
Papa Gueye wisselde tegen Anderlecht voor mij goede dingen met minder goede af waardoor hij voor mij een twijfelgeval was. Maar goed, tis aan hem om zich te bewijzen en ik hoop dat hij daar in slaagt. Op Torhout zullen we hem nog niet zien denk ik aangezien dat een uitgestelde wedstrijd is. Op de oorspronkelijke datum was hij nog niet bij ons aangesloten en bijgevolg dus niet speelgerechtigd komende zondag. Of vergis ik mij? |
| 10 Feb 2011, 13:48 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
zwawi schreef: Ik vind het positief dat er ne spits bijgehaald werd. Papa Gueye wisselde tegen Anderlecht voor mij goede dingen met minder goede af waardoor hij voor mij een twijfelgeval was. Maar goed, tis aan hem om zich te bewijzen en ik hoop dat hij daar in slaagt. Op Torhout zullen we hem nog niet zien denk ik aangezien dat een uitgestelde wedstrijd is. Op de oorspronkelijke datum was hij nog niet bij ons aangesloten en bijgevolg dus niet speelgerechtigd komende zondag. Of vergis ik mij? Als dat het geval is dan is hij er tege hamme dus ook niet bij,maar ik weet niet wat het reglement zegt ivm vrije spelers(ik denk dat hij niet mag meespelen). |
| 10 Feb 2011, 13:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Misschien omdat die speeldag collectief uitgesteld is ?
Aangezien ik toch ook al horen spreken had over speelgerechtigd tegen Torhout. _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Feb 2011, 13:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Volgens mij zal hij tegen Torhout en Hamme niet speelgerechtigd zijn hoor. Bij uitgestelde wedstrijden mogen enkel spelers spelen die op de oorspronkelijke datum speelgerechtigd waren.
|
| 10 Feb 2011, 14:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Smetje schreef: DT schreef: * hij is zeker niet traag, * schuwt de dribbel niet en * aarzelt niet om naar doel te schieten Misschien kan hij dan ook op de flank spelen? Als Laurent terug is, kan hij dan ook concureren met Cousin en Galucci. Pas op hé Smetje, is bijna een Dilleken doen hé -> die had dat met Kabongo: het is ne rappen die lang kan lopen, we gaan d'er ne flankspeler van maken. Maar viel toch wel redelijk tegen... |
| 10 Feb 2011, 14:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Wannes schreef: Als ik mij goed herinner hebben ze de vorige miskopen niet echt getest in een oefenmatch. Voor Belgische derde klasse zal dat wel een goeie speler zijn denk ik. Bwah, ik kan me toch een zekere Lorenzo Wouter voor de geest halen, Benjamin Kabongo idem, Iakovlievski (wel niet zelf getest maar gaan zien naar een test), ... De goeie testers waren Boto, Nguekam en Mézine denk ik. Maar we hebben ook heel veel witte merels en zwarte parels laten aanrukken zonder dat ze hen ooit op een bal hadden zien trappen dat klopt zoals de wereldberoemde Stolpa's en Quérés van deze wereld. |
| 10 Feb 2011, 14:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bartos schreef: Volgens mij zal hij tegen Torhout en Hamme niet speelgerechtigd zijn hoor. Bij uitgestelde wedstrijden mogen enkel spelers spelen die op de oorspronkelijke datum speelgerechtigd waren. correct Bartos ![]() _________________ geer'n bè |
| 10 Feb 2011, 14:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: Bwah, ik kan me toch een zekere Lorenzo Wouter voor de geest halen. Die zijn test was al een ramp. Ongelooflijk dat die nog aangeworven werd |
| 10 Feb 2011, 15:04 |
|
|
DT schreef: Smetje schreef: DT schreef: * hij is zeker niet traag, * schuwt de dribbel niet en * aarzelt niet om naar doel te schieten Misschien kan hij dan ook op de flank spelen? Als Laurent terug is, kan hij dan ook concureren met Cousin en Galucci. Pas op hé Smetje, is bijna een Dilleken doen hé -> die had dat met Kabongo: het is ne rappen die lang kan lopen, we gaan d'er ne flankspeler van maken. Maar viel toch wel redelijk tegen...Ik stel de vraag hé, ik zeg niet dat hij het kan. |
| 10 Feb 2011, 15:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
DT schreef: Wannes schreef: Als ik mij goed herinner hebben ze de vorige miskopen niet echt getest in een oefenmatch. Voor Belgische derde klasse zal dat wel een goeie speler zijn denk ik. Bwah, ik kan me toch een zekere Lorenzo Wouter voor de geest halen, Benjamin Kabongo idem, Iakovlievski (wel niet zelf getest maar gaan zien naar een test), ... De goeie testers waren Boto, Nguekam en Mézine denk ik. Maar we hebben ook heel veel witte merels en zwarte parels laten aanrukken zonder dat ze hen ooit op een bal hadden zien trappen dat klopt zoals de wereldberoemde Stolpa's en Quérés van deze wereld. ik herinner mij een zekere Tony De Matos. Speelde toenmalig als tester mee voor de beker van vlaanderen op AA Gent. De Matos scoorde 3 keer, werd ASAP voor de neus van Gent aangeworven, maar zou eigenlijk nadien nooit meer potten breken. 't Was enen van Staaf Blanckaert ![]() _________________ geer'n bè |
| 10 Feb 2011, 15:08 |
|
|
Freak
we hebben hier cosimo sarli gehad,die viel toch goed mee?heeft toch ook maar 1 keer getest, geloof ik.het kan meevallen en tegenvallen,dat weet je nooit.
|
| 10 Feb 2011, 16:19 |
|
| Pagina 68 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 66 67 68 69 70 … 345 Volgende |