|
|
| Pagina 75 van 87 |
[ 1299 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 73 74 75 76 77 … 87 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Premier League
Sven KSK Opwijk schreef: salvador schreef: Chelsea met Torres en heel veel geld 0 Liverpool met het karakter van Dalglish 1 Ja, want Liverpool betaalt in drankbonnetjes en pistolets ![]() Ik denk dat sommigen nog een beetje heel naïef zijn. |
| 13 Feb 2011, 19:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: salvador schreef: Chelsea met Torres en heel veel geld 0 Liverpool met het karakter van Dalglish 1 Ja, want Liverpool betaalt in drankbonnetjes en pistolets ![]() Ik denk dat sommigen nog een beetje heel naïef zijn. Ik denk dat er nog een serieus verschilleke zit tussen Liverpool en Chelsea, wees gerust, net zoals ik weet dat er een serieus verschil zit tussen Liverpool en eender welke club in België.... |
| 13 Feb 2011, 20:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
salvador schreef: Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ja, want Liverpool betaalt in drankbonnetjes en pistolets ![]() Ik denk dat sommigen nog een beetje heel naïef zijn. Ik denk dat er nog een serieus verschilleke zit tussen Liverpool en Chelsea, wees gerust, net zoals ik weet dat er een serieus verschil zit tussen Liverpool en eender welke club in België.... Mja, maar stellen dat Chelsea het enkel met geld doet daar waar Liverpool het op het karakter van Dalglish doet, is toch nogal naïef. Met het geld voor Torres werden anders met Suarez en Carroll toch vlot twee peperdure nieuwe spelers gekocht. |
| 13 Feb 2011, 20:12 |
|
|
Freak
Bartos schreef: salvador schreef: Bartos schreef: Ik denk dat sommigen nog een beetje heel naïef zijn. Ik denk dat er nog een serieus verschilleke zit tussen Liverpool en Chelsea, wees gerust, net zoals ik weet dat er een serieus verschil zit tussen Liverpool en eender welke club in België.... Mja, maar stellen dat Chelsea het enkel met geld doet daar waar Liverpool het op het karakter van Dalglish doet, is toch nogal naïef. Met het geld voor Torres werden anders met Suarez en Carroll toch vlot twee peperdure nieuwe spelers gekocht. Carroll voor 40 miljoen, gene slechte speler, maar 40 miljoen voor enen die Europees nog alles moet bewijzen... ![]() |
| 13 Feb 2011, 20:15 |
|
|
El Corredor schreef: Carroll voor 40 miljoen, gene slechte speler, maar 40 miljoen voor enen die Europees nog alles moet bewijzen... ![]() Volledig mee akkoord, maar ik wil maar zeggen dat Liverpool ook niet onderdoet als er met geld gesmeten wordt. |
| 13 Feb 2011, 20:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Ze vragen bij Anderlecht ook 35miljoen van Lukaku, dat is pas
. Goede speler daar niet van, maar ook nog niks bewezen en in Belgie hebben we er nog gehad die het eens gingen doen in het buitenland._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 13 Feb 2011, 20:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
DavidSeal schreef: Ze vragen bij Anderlecht ook 35miljoen van Lukaku, dat is pas . Goede speler daar niet van, maar ook nog niks bewezen en in Belgie hebben we er nog gehad die het eens gingen doen in het buitenland.Als Anderlecht dat kan, zo een vraagprijs stellen. Ze zouden moeten zot zijn om te zeggen dat hij weg mag voor 5 miljoen hé. 't zijn de ploegen die zulke bedragen betalen die zo zot zijn, niet diegenen die die bedragen vragen me dunkt. Er moet maar nen rus, oliesjeik of kamelenhandelaar zijn die zo zot is om het geld er te leggen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Feb 2011, 21:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
DavidSeal schreef: Ze vragen bij Anderlecht ook 35miljoen van Lukaku, dat is pas . Goede speler daar niet van, maar ook nog niks bewezen en in Belgie hebben we er nog gehad die het eens gingen doen in het buitenland.Pfaff? Preudhomme? Gerets? Nilis? Kompany? Fellaini? Van Buyten? Vermaelen? Hzazrd? Mertens? Er zijn er zeler die niet slagen, maar er zijn er ook veel die hun clubs echt wel het één en ander bijbrengen... |
| 13 Feb 2011, 21:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bram schreef: DavidSeal schreef: Ze vragen bij Anderlecht ook 35miljoen van Lukaku, dat is pas . Goede speler daar niet van, maar ook nog niks bewezen en in Belgie hebben we er nog gehad die het eens gingen doen in het buitenland.Als Anderlecht dat kan, zo een vraagprijs stellen. Ze zouden moeten zot zijn om te zeggen dat hij weg mag voor 5 miljoen hé. 't zijn de ploegen die zulke bedragen betalen die zo zot zijn, niet diegenen die die bedragen vragen me dunkt. Er moet maar nen rus, oliesjeik of kamelenhandelaar zijn die zo zot is om het geld er te leggen. volledig juist. Bovendien krijg je nooit wat je vraagt, dan ben je beter dat je wat teveel vraagt. |
| 13 Feb 2011, 21:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bram schreef: DavidSeal schreef: Ze vragen bij Anderlecht ook 35miljoen van Lukaku, dat is pas . Goede speler daar niet van, maar ook nog niks bewezen en in Belgie hebben we er nog gehad die het eens gingen doen in het buitenland.Als Anderlecht dat kan, zo een vraagprijs stellen. Ze zouden moeten zot zijn om te zeggen dat hij weg mag voor 5 miljoen hé. 't zijn de ploegen die zulke bedragen betalen die zo zot zijn, niet diegenen die die bedragen vragen me dunkt. Er moet maar nen rus, oliesjeik of kamelenhandelaar zijn die zo zot is om het geld er te leggen. Daar komt ook heel wat marketing bij kijken hé. Als je als verkopende club ergens een gezaghebbende analist kan vinden die voor jou wil verkondigen dat Lukaku Europese top is dan begint zo'n verhaal snel een eigen leven te leiden. (Moest Cruyff zeggen dat Denys Europese top waard is...) Anderen, die minder kaas van voetbal hebben gegeten, springen dan op de kar wat de prijs al snel opdrijft. Quasi elke voetballiefhebber heeft een mening over Lukaku die voor 90 % wordt gevormd op basis van 'horen zeggen' en voor de resterende 10 % op basis van objectieve, persoonlijke criteria. Daarnaast zijn er ook nog de spelers die de kunst verstaan om zichzelf te verkopen en die jaren boven hun waarde spelen, maar da's een ander verhaal. |
| 13 Feb 2011, 21:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
mja, denk nu niet dat er achter de doorbraak van Lukaku een marketingmachine zit of zat hoor.
Die kerel heeft zich vooral door zijn statistieken in de schijnwerpers gespeeld, niet meer of niet minder. _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Feb 2011, 21:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bram schreef: mja, denk nu niet dat er achter de doorbraak van Lukaku een marketingmachine zit of zat hoor. Die kerel heeft zich vooral door zijn statistieken in de schijnwerpers gespeeld, niet meer of niet minder. Da's waar, maar bij die verhalen van Real Madrid en die en gene ploeg moet ik wel eens gremelen... |
| 13 Feb 2011, 21:46 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
volgens Biglia kennen ze bij nationale ploeg van Argentinïe Lukaku al
vindt 35 miljoen toch ook niet overdreven,gezien zijn progressiemarge en leeftijd maar denk dat het nog wat te vroeg is om naar een buitenlandse topclub te gaan _________________ www.be-cycle.com |
| 13 Feb 2011, 21:48 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
DavidSeal schreef: Ze vragen bij Anderlecht ook 35miljoen van Lukaku, dat is pas . Goede speler daar niet van, maar ook nog niks bewezen en in Belgie hebben we er nog gehad die het eens gingen doen in het buitenland.35 miljoen al? Amai, nog 3 maanden en ze doen hem niet weg onder de 30 . Van Holsbeeck zet die prijs voor een speler omdat ze hem niet kwijt wouden met de winterstop. Maar een manager die Kompany en Pareja verpatst voor respectievelijk 8 en 5 miljoen is een manager waar ik als supporter schrik voor heb.elfahem schreef: Bram schreef: mja, denk nu niet dat er achter de doorbraak van Lukaku een marketingmachine zit of zat hoor. Die kerel heeft zich vooral door zijn statistieken in de schijnwerpers gespeeld, niet meer of niet minder. Da's waar, maar bij die verhalen van Real Madrid en die en gene ploeg moet ik wel eens gremelen... Ik denk ook niet dat Anderlecht Mourinho of Ronaldo geld gaat geven voor zo een dingen over Romelu Lukaku te zeggen. _________________
|
| 14 Feb 2011, 1:42 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
dubbel
| 14 Feb 2011, 20:05 |
|
| Pagina 75 van 87 |
[ 1299 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 73 74 75 76 77 … 87 Volgende |