|
|
| Pagina 38 van 66 |
[ 979 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 66 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Europa League
Sven KSK Opwijk schreef: Ze waren weer veel te zeker. Amai amai seg, als ge zo een kansen blijft missen... moest het dat alleen zijn, ze moesten zich nog niet te veel zorgen maken. Maar verdekke zeg, dat is precies Eendracht Aalst onder Marc Dillen: geen passes van 3 meter kunnen geven, nen bal niet kunnen stoppen zonder dat hij nen meter omhoog vliegt en zonder hem 4 keer goed te leggen.... Ajax is trouwens niet veel beter, maar wel dat ietsje scherper. Vroeg mij daarnet af naar welke sport ik eigenlijk aan het kijken was, na Arsenal - Barca gisteren gezien te hebben denk ik niet dat dit vandaag dezelfde sport was ? ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 17 Feb 2011, 21:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Amaai België, en weten dat Anderlecht er bij ons toch bovenuit steekt.
Turning point is wellicht toch de gemiste penalty van Wasyl... |
| 17 Feb 2011, 21:28 |
|
|
Freak
Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ze waren weer veel te zeker. Amai amai seg, als ge zo een kansen blijft missen... tja, en moesten ze dan nog ewa verdedigen... ![]() De verdediging is op verlof peisk de verdediging van Anderlecht kan uw oproep niet beantwoorden, gelieve een boodschap in te spreken... ![]() |
| 17 Feb 2011, 21:29 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: tja, en moesten ze dan nog ewa verdedigen... ![]() De verdediging is op verlof peisk de verdediging van Anderlecht kan uw oproep niet beantwoorden, gelieve een boodschap in te spreken... ![]() ![]() |
| 17 Feb 2011, 21:29 |
|
|
Vaste Waarde
Jan Vertongen vind ik toch wel nen klasbak ze.
Staat pal als een huis en kan ook uitverdedigen. En misschien niet slecht als Lukaku nog e jaarken in Belgie blijft shotten. Die supporters van Ajax ook heerlijk feestje aant bouwen precies. |
| 17 Feb 2011, 21:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
't is idd weer "leuk" om naar te kijken
![]() |
| 17 Feb 2011, 21:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
El Corredor schreef: Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: tja, en moesten ze dan nog ewa verdedigen... ![]() De verdediging is op verlof peisk de verdediging van Anderlecht kan uw oproep niet beantwoorden, gelieve een boodschap in te spreken... ![]() ... na de biep. BIEP "Gelieve uw mandje leeg te maken, er zitten er al drie in..." |
| 17 Feb 2011, 21:52 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bram schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ze waren weer veel te zeker. Amai amai seg, als ge zo een kansen blijft missen... moest het dat alleen zijn, ze moesten zich nog niet te veel zorgen maken. Maar verdekke zeg, dat is precies Eendracht Aalst onder Marc Dillen: geen passes van 3 meter kunnen geven, nen bal niet kunnen stoppen zonder dat hij nen meter omhoog vliegt en zonder hem 4 keer goed te leggen.... Ajax is trouwens niet veel beter, maar wel dat ietsje scherper. Vroeg mij daarnet af naar welke sport ik eigenlijk aan het kijken was, na Arsenal - Barca gisteren gezien te hebben denk ik niet dat dit vandaag dezelfde sport was ? ![]() Toen ik dat had gepost was het nog maar net de penalty die ze misten. Toen was het nog vooral kansen missen. Ja, ze gingen het allemaal is laten zien. Nog nooit verloren thuis tegen Nederlandse clubs, nog nooit uitgeschakeld tegen Hollanders. Voila ze, voor alles is een eerste keer. Alderweireld en Vertonghen waren heel sterk maar ze kregen ook voldoende steuk van de backs en het middenveld. Bij Anderlecht was Gillet superslecht en dus was Biglia aan het zwemmen op het middenveld. Lecjaks en Wasyl archi- archislecht waardoor Sulejmani en Ebicilio een boulevard kregen. Voetjes op de grond, ze hadden het eens nodig. Het doet pijn, maar ik had het verwacht (mensen die mij op Facebook hebben kunnen beamen wat ik daarop heb gezet). _________________
|
| 17 Feb 2011, 21:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
anderlecht was zeker ik zelf had er ook geen goed gevoel bij zeker de laatste weken speelde ajax slecht
gaat de penalty binnen krijg je een ander wetstrijd nu kan ik met een goed gevoel naar amsterdam gaan volgende week |
| 17 Feb 2011, 22:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Bram schreef: moest het dat alleen zijn, ze moesten zich nog niet te veel zorgen maken. Maar verdekke zeg, dat is precies Eendracht Aalst onder Marc Dillen: geen passes van 3 meter kunnen geven, nen bal niet kunnen stoppen zonder dat hij nen meter omhoog vliegt en zonder hem 4 keer goed te leggen.... Ajax is trouwens niet veel beter, maar wel dat ietsje scherper. Vroeg mij daarnet af naar welke sport ik eigenlijk aan het kijken was, na Arsenal - Barca gisteren gezien te hebben denk ik niet dat dit vandaag dezelfde sport was ? ![]() Ik vind dat een juiste analyse, Ajax maakte een vrij povere indruk, maar dat was nog veel beter dan paars-wit. Ik had het 2 maand geleden in dit topic al voorspeld dat dit een veredelde "vriendenwedstrijd" was. Ik denk dat de beleving bij een doorsnee wedstrijd van Aalst of Racing Mechelen groter is, dan deze Europese België - Nederland. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 17 Feb 2011, 22:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Als ge dan de dag voordien Arsenal-Barça gezien hebt is dit wel efkes met de voetjes op de grond komen. En te weten dat het allemaal zo simpel kan zijn. Slechte passes over 5 meter, slechte controles... ik kan mij d'er zo druk in maken hé.
|
| 18 Feb 2011, 9:02 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
elfahem schreef: Als ge dan de dag voordien Arsenal-Barça gezien hebt is dit wel efkes met de voetjes op de grond komen. En te weten dat het allemaal zo simpel kan zijn. Slechte passes over 5 meter, slechte controles... ik kan mij d'er zo druk in maken hé. Ja, als dat uwen standaard is, kan ik dat wel verstaan. Daarom is dat ook Champions League. _________________
|
| 18 Feb 2011, 11:18 |
|
|
forumlegende
Ajax was gisteren toch oppermachtig ?
Vooral technisch amai. Dit Anderlecht is geen partij voor Ajax en dat was het -eerlijk gezegd- vorig jaar ook niet. |
| 18 Feb 2011, 11:50 |
|
|
Dani schreef: Ajax was gisteren toch oppermachtig ? Vooral technisch amai. Dit Anderlecht is geen partij voor Ajax en dat was het -eerlijk gezegd- vorig jaar ook niet. Zei ik ook al (zoals je enkele reacties geleden kon lezen). Het verschil is dat we toen 4 op 6 haalden en nu zou een gelijkspel daar al een utopie zijn. _________________
|
| 18 Feb 2011, 12:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dani schreef: Ajax was gisteren toch oppermachtig ? Vooral technisch amai. Dit Anderlecht is geen partij voor Ajax en dat was het -eerlijk gezegd- vorig jaar ook niet. Anderlecht tegen gelijk welke andere tegenstander een 0-6 of 0-7 trouwens _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Feb 2011, 12:23 |
|
| Pagina 38 van 66 |
[ 979 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 66 Volgende |