|
|
| Pagina 519 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 517 518 519 520 521 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier Lid geworden op: 15 Apr 2007, 10:43 Berichten: 152 Leeftijd: 47 |
Bericht Re: de Dendertopic
Stijn schreef: CALIMERO schreef: Valkenier trekt zich samen met TW terug .Het begin van het einde....alleen een mirakel kan nog helpen!!!! ![]() ![]() Woar is da fisetjen, ier is da fiestjen!!!!!!!! |
| 21 Feb 2011, 23:55 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Maandag 21 februari 2011 kwam de Algemene Vergadering van de vzw SK Terjoden-Welle samen. Als belangrijkste resultaat in deze vergadering valt te noteren dat het bestuur van de vzw met kennis van zaken heeft besloten haar huidige werking onveranderd verder te zetten onder het stamnummer van SK Terjoden-Welle.
De vergadering heeft vastgesteld dat het risico op het ondermijnen van de eigen werking en de eigen financiële gezondheid te groot blijft. Wij hopen dat Dender er in zal slagen om hun problemen op te lossen en te overleven zodat wij de huidige samenwerking die bestaat tussen onze beide clubs onverminderd kunnen verder zetten. |
| 22 Feb 2011, 0:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
CALIMERO schreef: Valkenier trekt zich samen met TW terug .Het begin van het einde....alleen een mirakel kan nog helpen!!!! ![]() bye bye dender, bye bye dender wat een leuk moment voor dat ik onder de wol ga kruipen seg! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 22 Feb 2011, 0:16 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Necky schreef: Stijn schreef: CALIMERO schreef: Valkenier trekt zich samen met TW terug .Het begin van het einde....alleen een mirakel kan nog helpen!!!! ![]() ![]() Woar is da fisetjen, ier is da fiestjen!!!!!!!! mijnen dag is goe haha ! ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 22 Feb 2011, 0:27 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
borre31 schreef: Necky schreef: Stijn schreef: ![]() Woar is da fisetjen, ier is da fiestjen!!!!!!!! mijnen dag is goe haha ! ![]() Valckenier zijnen euro is gevallen, dat hij beter zijn geld in T.W steekt dan in het failliete Dender . Mooi het leven is Mooi Laatst gewijzigd door eendrachter'80 op 22 Feb 2011, 8:23, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 22 Feb 2011, 8:11 |
|
|
Geen overname van FCV Dender
DENDERLEEUW - De toekomst van FCV Dender oogt hoogst onzeker nadat de Terjodense sterke man Guy Valckenier gisterenavond besloot om zijn handen af te houden van een overname van de tweedeklasser. De financieel gezonde vierdeklasser Terjoden-Welle gaat gewoon autonoom door in het Florent Beeckmanstadion. Valckenier verzette hemel en aarde om tweedeklasser Dender te redden, maar de gemeente weigerde om de financiële kloof te dichten zodat Dender niet vanop nul kan starten. Valckenier vond nochtans wel gehoor bij vele leveranciers die een schuldherschikking wilden toestaan. Voetbalmakelaars en ex-spelers hielden wel vast aan hun tegoeden. Ook de rechtszaak rond Erwin Lemmens schrikte Valckenier af. Het Nieuwsblad |
| 22 Feb 2011, 8:22 |
|
|
forumlegende
CALIMERO schreef: Jean schreef: CALIMERO schreef: Ge zijt zeker vergeten dat als ge failliet zijt als voetbalploeg(zie uw eigen geschiedenis) een reeks zakt en het is niet zoals bij jullie dat je dan alleen de bondsschulden moet betalen maar ook vanaf 2004,dacht ik,ook achterstallige btw,sociaal passief(lonen,rsz etc).Als je dat niet kunt betalen zak je naar 4 de provinciale.Dus vergeet uw redenering....einde van mijn betoog,we zullen het wel de volgende dagen horen. pfff gij gelooft uwen eigen zever zeker! JA ![]() gelooft ge uwen eigen zever nu nog? ![]() |
| 22 Feb 2011, 8:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Ik vin et spoiteg......................
da ze nie rapper de pries oitgetrokken emmen. RIP FC Azerty _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 22 Feb 2011, 8:48 |
|
|
Freak
amaai,met wie gaan we nu nog moeten lachen?alhoewel, met de stoten van dender zijn we nog jaren zoet.
|
| 22 Feb 2011, 9:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
jammen schreef: Onderkroiper schreef: Nu dat er hier een paar Denderfans hier geband werden, proberen ze nu hun gal te spuwen via You-tube. Ik kreeg zopas deze reactie op mijn filmpje van de eindronde in visé ( mei 2008 ). FCDrulez heeft een reactie geplaatst op Eendracht Aalst - Visé - Iendracht Oilsjt Olé: http://www.youtube.com/watch?v=waCrBDCpGWE&feature=email Hoezo Dender Failliet?? Welke roddelkrant lees je nu? De "Iendrachtgazet" zeker.. Wij gon nie failliet, want de supporters vechten voor hun ploeg, in tegenstelling tot wat jullie bewezen hebben enkele jaartjes terug.. En wat ben je met 1000 supporters? Als je het niet kunt waarmaken op het veld... Nie veel zeker? Ze worden inventief bij FCDenderdinges ![]() Nog een zinnetje om in te kaderen en bij te houden. ![]() Ik wist dat ik dit moest bijhouden. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 22 Feb 2011, 9:52 |
|
|
Ancien
CALIMERO schreef: Valkenier trekt zich samen met TW terug .Het begin van het einde....alleen een mirakel kan nog helpen!!!! ![]() Plezier hebben! Wij hebben deze toestanden ook meegemaakt, maar ik meen mij te herinneren dat FC Dender zich toen geroepen voelde om zich uit te roepen tot de ploeg van de denderstreek en een groot deel van onze jeugdspelers kwam weghalen. Jullie hebben den Iendracht willen kapot maken en mij kan het persoonlijk geen barst schelen wat er met je club gebeurt. De haatcampagne tegen den Iendracht zijn we niet vergeten hoor, je oogst wat je zaait nietwaar! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Feb 2011, 10:04 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 22 Feb 2011, 10:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bwa ik ken mensen van Denderhoutem en Hekelgem die willens nillens fan zijn moeten worden van Dender na de fusie, voor die is het wel alles behalve plezant natuurlijk want hun club van vroeger is gewoon in rook opgegaan dan.
|
| 22 Feb 2011, 10:15 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Zienaa schreef: Bwa ik ken mensen van Denderhoutem en Hekelgem die willens nillens fan zijn moeten worden van Dender na de fusie, voor die is het wel alles behalve plezant natuurlijk want hun club van vroeger is gewoon in rook opgegaan dan. Willens nillens? Alle kom, ze hadden beter voor den iendracht gekozen! _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 22 Feb 2011, 10:16 |
|
|
Hugo schreef: CALIMERO schreef: Valkenier trekt zich samen met TW terug .Het begin van het einde....alleen een mirakel kan nog helpen!!!! ![]() Plezier hebben! Wij hebben deze toestanden ook meegemaakt, maar ik meen mij te herinneren dat FC Dender zich toen geroepen voelde om zich uit te roepen tot de ploeg van de denderstreek en een groot deel van onze jeugdspelers kwam weghalen. Jullie hebben den Iendracht willen kapot maken en mij kan het persoonlijk geen barst schelen wat er met je club gebeurt. De haatcampagne tegen den Iendracht zijn we niet vergeten hoor, je oogst wat je zaait nietwaar! ![]() |
| 22 Feb 2011, 10:27 |
|
| Pagina 519 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 517 518 519 520 521 … 711 Volgende |