de Dendertopic - Pagina 522 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 520 521 522 523 524 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: de Dendertopic
Bakkie schreef:
Bij ons op het werk hangt er vlag van Fcdenderhoutemhekelgem,als we kampioen spelen zal ze op het werk verdwijnen :D om op de kampioenen viering in brand te steken :banana: :banana: :rolandjen:

misschien van werk veranderen? :D

22 Feb 2011, 19:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:
Bij ons op het werk hangt er vlag van Fcdenderhoutemhekelgem,als we kampioen spelen zal ze op het werk verdwijnen :D om op de kampioenen viering in brand te steken :banana: :banana: :rolandjen:

misschien van werk veranderen? :D

Als dender moest op de fles gaan,dan zoek ik zeker ander werk,ik heb daar dan niemand meer om mee te lachen :D

22 Feb 2011, 19:07
Ancien

DavidSeal schreef:
Zouden ze bij TW al beseffen, aan wat ze ontsnapt zijn ?

Ze hebben zich eerst gaan informeren bij Verbroedering Denderhoutem en Eendracht Hekelgem. :D

22 Feb 2011, 19:08

Het seizoen is ingezet met tromgeroffel http://www.fcvdendereh.be/page/272/Supp ... 0_-_2011./ en de laatste sup van de week zwaait met de zwarte vlag het einde van fc denderhekelgemdenderhoutem in :wave: :wave:

22 Feb 2011, 19:38
Vaste Waarde

http://www.tvoost.be/nl/2011-02-22/fcv- ... -failliet/
verslag TV-OOST

22 Feb 2011, 20:29
toevallige voorbijganger

heb ook al horen waaien dat de wagens zullen aangeslagen worden

voorlopig ziet het er somber uit.

Terjoden welle zal blijven bestaan maar zal in denderleeuw spelen en denderfusiebrol zal ofwel failliet verklaard worden ofwel nemen ze een sportieve degradatie naar 4de provinciale, de reeks waar ze thuis horen

22 Feb 2011, 22:00
toevallige voorbijganger

Bomber schreef:
boon schreef:
heb ook al horen waaien dat de wagens zullen aangeslagen worden

voorlopig ziet het er somber uit.

Terjoden welle zal blijven bestaan maar zal in denderleeuw spelen en denderfusiebrol zal ofwel failliet verklaard worden ofwel nemen ze een sportieve degradatie naar 4de provinciale, de reeks waar ze thuis horen

Prachtige eerste post

Welkom!!

Dit is mijn eerst post onder mijn nieuwe naam. mijn vorige , eendracht4ever, is door een nog onbekende reden onvindbaar op dit forum en ik ben het beu om al 100 keer da zelfde in te typen :hmm:

dus... ik ben niet zo nieuw doch is het voor mij een feestdag aangezien hier zo'n 500 meter van mijn deur een ploegsken zo goed als failliet is. :banana:

In da verslag van TV oost kwam "het brommerken" ook nog es op tv met een ei in zijn broek: " onze lonen, onze tankkaarten, onze auto's, onze appartementen, wat gaat er mee gebeuren????" als ge es logisch nadenkt kan een ploeg zoals dender, op de lonen na, niets verder meer betalen en het is oa door een te hoge loonmassa en extra legale voordelen dat het zover is moeten komen. Profvoetbal in 2de klasse :stom: :stom: :stom:

22 Feb 2011, 22:34

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Wat mij daar vooral opvalt is dat Jojo-effect bij Dender:

vorig jaar deze periode: nog ferm met onze kop aant lachen
zomer vorig jaar : sanering en loonmassa terugbrengen naar 0
start van het seizoen: toch nog een paar contracten aantrekken (als ik hoor spreken over auto's, appartementen etc. dan spreken we al over deftige contracten).... dan hoort ge ze ginder daar zelfs al spreken over terug meedingen naar promotie naar 1ste klasse.

Kwestie van een degelijk beleid voeren en vooral uw executie keer op keer uitstellen kon dat wel tellen.
En pas op, ik spreek dan nog maar van het laatste jaar. Want sinds het vertrek van JP VDV is het ginder altijd al iets geweest. Ge zou nog moeten gaan zeggen dat diene halve nog den enige stabiele factor was bij Dender de laatste jaren.

22 Feb 2011, 22:44
Freak

Leeftijd: 45
Bram schreef:
Wat mij daar vooral opvalt is dat Jojo-effect bij Dender:

vorig jaar deze periode: nog ferm met onze kop aant lachen
zomer vorig jaar : sanering en loonmassa terugbrengen naar 0
start van het seizoen: toch nog een paar contracten aantrekken (als ik hoor spreken over auto's, appartementen etc. dan spreken we al over deftige contracten).... dan hoort ge ze ginder daar zelfs al spreken over terug meedingen naar promotie naar 1ste klasse.

Kwestie van een degelijk beleid voeren en vooral uw executie keer op keer uitstellen kon dat wel tellen.
En pas op, ik spreek dan nog maar van het laatste jaar. Want sinds het vertrek van JP VDV is het ginder altijd al iets geweest. Ge zou nog moeten gaan zeggen dat diene halve nog den enige stabiele factor was bij Dender de laatste jaren.

auto's = sponsering
appartement = onroerend goed van enen uit het bestuur waarschijnlijk

dus dat kost de club genen euro ;)

22 Feb 2011, 22:58
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bram schreef:
Ge zou nog moeten gaan zeggen dat diene halve nog den enige stabiele factor was bij Dender de laatste jaren.

Ge moet ne keer nie peizen hoeveel diene daar verzet heeft :drank: .

22 Feb 2011, 22:58
Vaste Waarde

Voetbal 2de klasse Donderdag crisisvergadering bij FCV Dender

DENDERLEEUW - Eind vorig seizoen kon FCV Dender op het nippertje gered worden maar na de mislukte overname door Guy Valckenier lijkt een vereffening nog de enige reële optie om Dender levensvatbaar te maken. Momenteel liggen nog drie scenario's op tafel.
Voorzitter André Van Roy gaat nog steeds voluit voor de redding van de club via een bundeling van de krachten binnen het bestuur met naast de investeringen van oude clubgetrouwen ook de hulp van nieuwe investeerders. Een tweede scenario komt steeds dichterbij in de vorm van een vereffening om na een bijhorende degradatie met de club een financiële doorstart te nemen. Een derde scenario is het neerleggen van de boeken en het opdoeken van de club, maar voorzitter André Van Roy wil die optie zelfs niet in overweging nemen. 'Dender is mijn kind en ik zal vechten als een leeuw om het te laten overleven.'

Clubadvocaat en gewezen voorzitter Bart Gies kreeg de opdracht om juridisch een en ander uit te klaren tegen de vergadering van donderdagavond waar over de toekomst van de club zal worden beslist. 'Het wordt een moeilijke evenwichtsoefening, want de verplichte aanzuivering van de bondsschulden kreeg een ruimere betekenis dan vroeger. Zo valt, in tegenstelling tot de periode van het faillissement van bijvoorbeeld KV Mechelen, na een vereffening het sociaal passief nog steeds ten laste van de club. Het sociaal passief bevat de vergoeding aan werknemers zodat niet meer te ontsnappen valt aan toegekende schadeclaims van rechtswege.'

Donderdag volgt een crisisvergadering waarbij de club een toekomstvisie zal moeten uitstippelen. Containerbaron op rust André Van Roy weigert alvast om de handdoek te gooien. 'We bewandelen nog meerdere pistes en voeren nog volop onderhandelingen met potentiële investeerders. We focussen ons nu op het behalen van een licentie voor tweede klasse. We kregen van de licentiecommissie een vragenlijst maar die problemen moeten we kunnen oplossen. Dender haalt zeker het einde van het seizoen. Op basis van de gesprekken van Valckenier met de leveranciers proberen we die lasten na de schuldherschikking af te lossen. Niemand heeft er baat bij dat Dender verdwijnt, want dan zijn zowel de leveranciers als de investeerders hun centen kwijt terwijl de gemeente met een stadion zit opgescheept voor één kleine club. Het wordt knokken om te overleven.'

Valckenier en De Cnop haken af

DENDERLEEUW - Na de Terjodense preses Guy Valckenier gooide nu ook de potentiële investeerder Dirk De Cnop de handdoek om FCV Dender te redden. De Cnop haakte af omdat de gemeente het been stijf houdt en weigert om met extra financiële steun over de brug te komen. Valckenier bereikte met 90% van de leveranciers een akkoord over een schuldherschikking, maar de hangende schadeclaims deden de balans uiteindelijk naar de verkeerde kant overslaan. De gemeente toonde zich niet bereid om borg te staan voor enkele juridische geschillen uit het verleden zoals de schadeclaim van doelman Erwin Lemmens die medisch werd afgekeurd en daar knapte Valckenier op af.
Het Nieuwsblad

23 Feb 2011, 9:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Normaal hou ik enkel de artikels over den Eendracht bij, maar momenteel maak ik een uitzondering. Ben altijd al een ramptoerist geweest.

23 Feb 2011, 10:01

Vandaag weer wat extra slecht nieuws gehoord :D Van Roy denkt dat de gemeente wel zal bijspringen,want als Dender op de fles zou gaan (y) kan de gemeente niets meer aanvangen met hun stadion volgens Andreken Van Roy.
Maar volgens mijn bron zou Andreken wel eens aan het kortste einde kunnen trekken,als Dender echt verdwijnt is de gemeente van plan om er Terjoden-Welle te stallen in hun mooi stadion. :D

23 Feb 2011, 18:09
Junior

Leeftijd: 49
Website: http://www.dirtyuncle.be
de gemeente is al 2 keer moeten bijspringen zonder resultaat... en volgend jaar zijn het kiezingen.
Ik denk niet dat de inwoners de fratsen van een lokaal ploegje nog langer gaan pikken :D

23 Feb 2011, 18:18
Freak

als de gemeente nog een beetje geld wil terug zien zullen ze valckenier met zijn ploeg als enige moeten laten spelen in denderleeuw.die heeft nog geld en de rest die er nu inzit niet. :wadde:

23 Feb 2011, 18:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 520 521 522 523 524 711