|
|
| Pagina 523 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 521 522 523 524 525 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bericht Re: de Dendertopic
Gaat Iendracht.be deze topic niet uitbrengen in boekvorm ? Ik wil gerust 15euro neertellen voor een avondje plezier met zulk goed boek.
Die wankers van Dender hebben enkele jaren, toegegeven langer als ik had verwacht, met ons mogen lachen. Toen reeds heb ik altijd geweten dat de rollen nog zouden keren, het is bijna zover ... En voor die enkele sukkelaars van Dender die na deze post nog denken dat ze effectief die aantal jaren boven ons hebben gestaan ; jullie zijn altijd al een bende debielen geweest die het hoog in den bol hadden, terwijl iedereen wist dat er maar 1 echte traditieclub is in deze streek. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 23 Feb 2011, 18:53 |
|
|
Freak
amaai
|
| 23 Feb 2011, 18:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
waly 2 schreef: als de gemeente nog een beetje geld wil terug zien zullen ze valckenier met zijn ploeg als enige moeten laten spelen in denderleeuw.die heeft nog geld en de rest die er nu inzit niet. ![]() Voila en dat is de gemeente van plan. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Feb 2011, 19:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Da was er bosj op
. t' Is hard, maar, het is de waarheid. En om af te sluiten, mochten er zijn van dat boerenvolk die denken dat ze nu welkom zijn... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 23 Feb 2011, 19:09 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
DavidSeal schreef: Da was er bosj op . t' Is hard, maar, het is de waarheid. En om af te sluiten, mochten er zijn van dat boerenvolk die denken dat ze nu welkom zijn... ![]() ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 23 Feb 2011, 19:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Kijk eens nu krijg ik zopas om 00.30 melding via mail MegaBlauwZwart heeft een reactie geplaatst op Eendracht Aalst - Visé - Iendracht Oilsjt Olé: beste ajuinen soep jullie beter weten waar in ben jullie zeggen ik in bak zit waarom steeds nog thuis jullie weten ook interningen is dringent opname nog steed ben ik thuis eet maar vuiul anjuin maar kan goed op wc zitten als dender niet meer bestaat ga ik naar club brugge en naar sv roeselare denk naar jullie gaan kijken geen rote 1 cent krijg wij gaan alles aan doen om jullie spellen volgende seizoen ik daan cadouke voor jullie Je kunt op deze reactie reageren door naar de pagina http://www.youtube.com/comment_servlet?all_comments=1&v=waCrBDCpGWE&email=comment_received Zou Koen de Kakker ontsnapt zijn ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Feb 2011, 1:30 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Onderkroiper schreef: :plat: Kijk eens nu krijg ik zopas om 00.30 melding via mail MegaBlauwZwart heeft een reactie geplaatst op Eendracht Aalst - Visé - Iendracht Oilsjt Olé: beste ajuinen soep jullie beter weten waar in ben jullie zeggen ik in bak zit waarom steeds nog thuis jullie weten ook interningen is dringent opname nog steed ben ik thuis eet maar vuiul anjuin maar kan goed op wc zitten als dender niet meer bestaat ga ik naar club brugge en naar sv roeselare denk naar jullie gaan kijken geen rote 1 cent krijg wij gaan alles aan doen om jullie spellen volgende seizoen ik daan cadouke voor jullie Je kunt op deze reactie reageren door naar de pagina http://www.youtube.com/comment_servlet?all_comments=1&v=waCrBDCpGWE&email=comment_received Zou Koen de Kakker ontsnapt zijn ? ![]() Dattem maar naar Roeselare gotj, Club Brugge heeft al genoeg aan Stijn De Kakker _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 24 Feb 2011, 1:41 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
Onderkroiper schreef: :plat: Kijk eens nu krijg ik zopas om 00.30 melding via mail MegaBlauwZwart heeft een reactie geplaatst op Eendracht Aalst - Visé - Iendracht Oilsjt Olé: beste ajuinen soep jullie beter weten waar in ben jullie zeggen ik in bak zit waarom steeds nog thuis jullie weten ook interningen is dringent opname nog steed ben ik thuis eet maar vuiul anjuin maar kan goed op wc zitten als dender niet meer bestaat ga ik naar club brugge en naar sv roeselare denk naar jullie gaan kijken geen rote 1 cent krijg wij gaan alles aan doen om jullie spellen volgende seizoen ik daan cadouke voor jullie es da nen analfabeet ofwa peis dagge beter nekier nor de meuleschettestroat komt en volgt dienen integratiecursus nederlands nekier ge zitj wel tussen de kandidaten belg alle kleuren,rangen en standen haha Je kunt op deze reactie reageren door naar de pagina http://www.youtube.com/comment_servlet?all_comments=1&v=waCrBDCpGWE&email=comment_received Zou Koen de Kakker ontsnapt zijn ? ![]() |
| 24 Feb 2011, 11:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Vanavond zal koentje zijn commentaar iets minder zijn vrees ik,straks gaat daar het lot over denderhekelgemdenderhoutem vallen en het zal in vierde klas ist ook plezant worden.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Feb 2011, 16:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
't is 3de klasse of 4de provenciale hé.
ofwel sanctioneerbare ovedracht van het stamnummer naar een nieuwe vereniging/vennootschap (maar in tegenstelling tot vroeger met veel zwaardere voorwaarden -> oa. overdracht sociaal passief) In tegenstelling tot wat je zou denken is de straf hiervoor 1 degradatie. Maar bij alle clubs tot hiertoe viel een sanctioneerbare overdracht samen met een sportieve degradatie waar de clubs 2 reeksen zakten. ofwel compleet failliet en verlies stamnummer _________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Feb 2011, 17:14 |
|
|
Bram schreef: 't is 3de klasse of 4de provenciale hé. ofwel sanctioneerbare ovedracht van het stamnummer naar een nieuwe vereniging/vennootschap (maar in tegenstelling tot vroeger met veel zwaardere voorwaarden -> oa. overdracht sociaal passief) In tegenstelling tot wat je zou denken is de straf hiervoor 1 degradatie. Maar bij alle clubs tot hiertoe viel een sanctioneerbare overdracht samen met een sportieve degradatie waar de clubs 2 reeksen zakten. ofwel compleet failliet en verlies stamnummer Ik denk dat ze met het stamnummer van Terjoden-welle zullen verder doen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Feb 2011, 17:19 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Bakkie schreef: Bram schreef: 't is 3de klasse of 4de provenciale hé. ofwel sanctioneerbare ovedracht van het stamnummer naar een nieuwe vereniging/vennootschap (maar in tegenstelling tot vroeger met veel zwaardere voorwaarden -> oa. overdracht sociaal passief) In tegenstelling tot wat je zou denken is de straf hiervoor 1 degradatie. Maar bij alle clubs tot hiertoe viel een sanctioneerbare overdracht samen met een sportieve degradatie waar de clubs 2 reeksen zakten. ofwel compleet failliet en verlies stamnummer Ik denk dat ze met het stamnummer van Terjoden-welle zullen verder doen. Och, ze hebben nog mogelijkheden zat hé: er is nog plaats in Erembodegem, Moorsel, Hofstade, Nieuwerkerken, Affligem, Teralfene, Erpe-Mere, Erpe, Mere, Baardegem, Haaltert, FC Terlicht, FC Zwaailicht, FC Bonanza ... en ga zo maar door. Da ze zich in die ploegskes maar gereed houden, de mannen MET het geld komen er aan ./.._________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 24 Feb 2011, 19:09 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
ajoin54 schreef: Bakkie schreef: Bram schreef: 't is 3de klasse of 4de provenciale hé. ofwel sanctioneerbare ovedracht van het stamnummer naar een nieuwe vereniging/vennootschap (maar in tegenstelling tot vroeger met veel zwaardere voorwaarden -> oa. overdracht sociaal passief) In tegenstelling tot wat je zou denken is de straf hiervoor 1 degradatie. Maar bij alle clubs tot hiertoe viel een sanctioneerbare overdracht samen met een sportieve degradatie waar de clubs 2 reeksen zakten. ofwel compleet failliet en verlies stamnummer Ik denk dat ze met het stamnummer van Terjoden-welle zullen verder doen. Och, ze hebben nog mogelijkheden zat hé: er is nog plaats in Erembodegem, Moorsel, Hofstade, Nieuwerkerken, Affligem, Teralfene, Erpe-Mere, Erpe, Mere, Baardegem, Haaltert, FC Terlicht, FC Zwaailicht, FC Bonanza ... en ga zo maar door. Da ze zich in die ploegskes maar gereed houden, de mannen MET het geld komen er aan ./..allumool de teppes me te veel geldj zouden beter eens naar iendracht kommen om hun geld in te steken, ge zou wa zien !!! ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 24 Feb 2011, 19:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Zou den Bakkie nog geen "goed" nieuws gehoord hebben?
![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 25 Feb 2011, 11:04 |
|
|
Junior Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05 Berichten: 211 Leeftijd: 49 Locatie: Affligem Website: http://www.dirtyuncle.be |
Borgstellers moeten Dender redden
* vrijdag 25 februari 2011, 05u00 * * Auteur: (RWD) DENDERLEEUW - Op de bestuursvergadering van donderdagavond werden de borgstellers van FCV Dender voor de bouw van het Florent Beeckmanstadion gevraagd of ze hun borgsom willen laten vallen ten voordele van de noodlijdende tweedeklasser. Als deze investeerders van de club daartoe bereid zijn, zal ook de gemeente Denderleeuw zijn fiat moeten geven om die som aan te wenden voor het delgen van de schuldenberg van FCV Dender. Dat zou een eerste stap kunnen betekenen om Dender al dan niet met een vereffening te redden. Burgemeester Jog Fonck (SP.a) benadrukte dat het afhaken van Guy Valckenier los staat van de houding van de gemeente, die op voorstellen van de club wacht bron: Nieuwsblad |
| 25 Feb 2011, 11:12 |
|
| Pagina 523 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 521 522 523 524 525 … 711 Volgende |