|
|
| Pagina 40 van 66 |
[ 979 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 66 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Bericht Re: Europa League
Sven KSK Opwijk schreef: Voila ze, gedaan met zeveren. Vandaag een droge 0-4 op Ajax en we doen weer mee ![]() Hoe zong Marco Borsato da nu weer?De meeste dromen zijn bedrog ! _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 24 Feb 2011, 19:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
DavidSeal schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Voila ze, gedaan met zeveren. Vandaag een droge 0-4 op Ajax en we doen weer mee ![]() Zwijgt stil, of "dwaze" Herman gelooft u nog...We gaan in de Play offs het echte Anderlecht zien, dat heeft hij voor de CL en EL ook gezegd. Van die zijn uitspraken kan je ook een moppenboekje maken. Het wordt weer een avondje lachen geblazen. Ik kijk er nú al naar uit!! ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 24 Feb 2011, 21:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Schepper schreef: Het wordt weer een avondje lachen geblazen. Ik kijk er nú al naar uit!! ![]() Idd, comedy van de bovenste plank! ![]() |
| 24 Feb 2011, 21:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Heb een voorstel voor competitiehervomring:
bene-league waarbij Anderlecht elke week tegen Ajax speelt.... ik wil wel een paar demonstratietornooitjes meepikken. Voorwaarde is wel dat Lesjaks speelt ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Feb 2011, 22:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Pijnlijk.
|
| 24 Feb 2011, 22:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Nochtans ik acht Anderlecht in staat tot het uitschakelen van Ajax, zeker dit seizoen. Maarja... op deze manier verspelen ze zelfs de titel nog.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Feb 2011, 22:40 |
|
|
forumlegende |
"don't you worry.... about a thing..."
![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 24 Feb 2011, 23:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Hoe zou dat op het forum van Anderlecht zijn?
Ik moet er niet op denken wat er hier zou gebeuren als onzen Eendracht een reekske neerzet zoals Anderlecht nu bezig is... Voor de match op Sporza: Jacobs: "We gaan voor dat ene procentje" Welk procentje bedoelt hij? |
| 24 Feb 2011, 23:43 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
salvador schreef: Hoe zou dat op het forum van Anderlecht zijn? Ik moet er niet op denken wat er hier zou gebeuren als onzen Eendracht een reekske neerzet zoals Anderlecht nu bezig is... Voor de match op Sporza: Jacobs: "We gaan voor dat ene procentje" Welk procentje bedoelt hij? balbezit vrezek |
| 24 Feb 2011, 23:44 |
|
|
Vaste Waarde
salvador schreef: Hoe zou dat op het forum van Anderlecht zijn? Ik moet er niet op denken wat er hier zou gebeuren als onzen Eendracht een reekske neerzet zoals Anderlecht nu bezig is... Voor de match op Sporza: Jacobs: "We gaan voor dat ene procentje" Welk procentje bedoelt hij? En toch blijven ze zich altijd bestempelen als 'kampioenenploeg'. Ongeloofelijk hoe ze daar nog in het verleden leven. |
| 24 Feb 2011, 23:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
voorbijganger schreef: salvador schreef: Hoe zou dat op het forum van Anderlecht zijn? Ik moet er niet op denken wat er hier zou gebeuren als onzen Eendracht een reekske neerzet zoals Anderlecht nu bezig is... Voor de match op Sporza: Jacobs: "We gaan voor dat ene procentje" Welk procentje bedoelt hij? En toch blijven ze zich altijd bestempelen als 'kampioenenploeg'. Ongeloofelijk hoe ze daar nog in het verleden leven. Na een paar seizoenen play offs blijkt dat die formule hen in elk geval niet sterker maakt in Europa. Was het daar niet om te doen? Of gaat het écht alleen maar om geld??? |
| 24 Feb 2011, 23:51 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
salvador schreef: voorbijganger schreef: salvador schreef: Hoe zou dat op het forum van Anderlecht zijn? Ik moet er niet op denken wat er hier zou gebeuren als onzen Eendracht een reekske neerzet zoals Anderlecht nu bezig is... Voor de match op Sporza: Jacobs: "We gaan voor dat ene procentje" Welk procentje bedoelt hij? En toch blijven ze zich altijd bestempelen als 'kampioenenploeg'. Ongeloofelijk hoe ze daar nog in het verleden leven. Na een paar seizoenen play offs blijkt dat die formule hen in elk geval niet sterker maakt in Europa. Was het daar niet om te doen? Of gaat het écht alleen maar om geld??? da laatste ahja... mij een raadsel hoe je sterker kan worden als je 4 of 8 keer tegen dezelfde sukkelaars speelt ipv telkens andere. het gaat om het geld dus. om betere ploegen te krijgen in belgië moet er gewoon veel geld in de hele pijnhoop worden gesmeten, moet er een goed degelijk beleid gevoerd worden (volgens mij de moeilijkste dobber) en moet sport écht worden gestimuleerd vanuit het onderwijs. |
| 25 Feb 2011, 0:00 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
salvador schreef: voorbijganger schreef: salvador schreef: Hoe zou dat op het forum van Anderlecht zijn? Ik moet er niet op denken wat er hier zou gebeuren als onzen Eendracht een reekske neerzet zoals Anderlecht nu bezig is... Voor de match op Sporza: Jacobs: "We gaan voor dat ene procentje" Welk procentje bedoelt hij? En toch blijven ze zich altijd bestempelen als 'kampioenenploeg'. Ongeloofelijk hoe ze daar nog in het verleden leven. Na een paar seizoenen play offs blijkt dat die formule hen in elk geval niet sterker maakt in Europa. Was het daar niet om te doen? Of gaat het écht alleen maar om geld??? Aha, 1 seizoen play-offs is direct al een paar seizoenen Het is gewoon niet goed genoeg. De beste bij Anderlecht waren Kouyaté en Biglia vond ik. De rest, man man man.. _________________
|
| 25 Feb 2011, 5:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Een competitiehervorming zal alles oplossen jongens
![]() |
| 25 Feb 2011, 8:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
_________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 25 Feb 2011, 10:53 |
|
| Pagina 40 van 66 |
[ 979 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 66 Volgende |