|
|
| Pagina 294 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 292 293 294 295 296 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bericht Re: Eerste klasse
Gaskonijn schreef: lot schreef: Vicky schreef: Gewoon een competitie met 1 kampioen en 2 degradanten, is toch veel simpeler! Uiteraard moet iemand dit simpele voorstel eerst in een zo ingewikkeld mogelijke formulering gieten zodat ze daar op den bond denken dat het een uiterst innovatieve regeling is... Voelt iemand zich geroepen? Misschien is er hier iemand op het forum die taal-en letterkunde studeert? Die moet dat toch kunnen? ![]() En dan met een systeem afkomen van virtuele punten waar niemand meer aan uitkan zeker... ![]() Het is dus net met zo'n systeem dat je succes zou kunnen oogsten op den bond ze... Met normale, logische formules moet je daar niet afkomen! Ik zal mij daar eens mee bezig houden _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 25 Feb 2011, 0:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ze kunnen misschien aan dieje kerel van de belspelletjes vragen om een rekensleutel uit te vinden waarmee de kampioen en de degradanten bepaald worden?
|
| 25 Feb 2011, 9:36 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Ik vind het een regelrechte schande hoe ze 1ste klasse aan het isoleren zijn. Zeker dat laatste voorstel is er volledig over.
Als men de competitie wil sterker maken dan moet men proberen om de kleintjes te stimuleren groter te worden zodat het niveau over de gehele competie stijgt. Met dit systeem proberen de grote alleen zichzelf groter te maken, maar wat doet dat uit als je in een zwakke competitie zit te spelen. Dit zal alleen maar de competitie saai maken en ervoor zorgen dat we onze talenten nog moeilijker gaan kunnen houden. Ze hebben ergens een belletje horen rinkelen, dat ze meer topmatchen willen spelen maar ze weten totaal de klepel niet hangen door die topmatchen zoveel mogelijk onder de G4-5 te willen spelen. Voor mij zijn die G4 enkel groot in macht maar klein in denken _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 25 Feb 2011, 10:57 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Bart Van den Neste schreef: Ik vind het een regelrechte schande hoe ze 1ste klasse aan het isoleren zijn. Zeker dat laatste voorstel is er volledig over. Als men de competitie wil sterker maken dan moet men proberen om de kleintjes te stimuleren groter te worden zodat het niveau over de gehele competie stijgt. Met dit systeem proberen de grote alleen zichzelf groter te maken, maar wat doet dat uit als je in een zwakke competitie zit te spelen. Dit zal alleen maar de competitie saai maken en ervoor zorgen dat we onze talenten nog moeilijker gaan kunnen houden. Ze hebben ergens een belletje horen rinkelen, dat ze meer topmatchen willen spelen maar ze weten totaal de klepel niet hangen door die topmatchen zoveel mogelijk onder de G4-5 te willen spelen. Voor mij zijn die G4 enkel groot in macht maar klein in denken Voorstel over degraderende ploegen komt blijkbaar van dat fossiel van ne Lambrecht Waarom verbaasd me dat nu niet pffff |
| 25 Feb 2011, 14:29 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
chunga schreef: Bart Van den Neste schreef: Ik vind het een regelrechte schande hoe ze 1ste klasse aan het isoleren zijn. Zeker dat laatste voorstel is er volledig over. Als men de competitie wil sterker maken dan moet men proberen om de kleintjes te stimuleren groter te worden zodat het niveau over de gehele competie stijgt. Met dit systeem proberen de grote alleen zichzelf groter te maken, maar wat doet dat uit als je in een zwakke competitie zit te spelen. Dit zal alleen maar de competitie saai maken en ervoor zorgen dat we onze talenten nog moeilijker gaan kunnen houden. Ze hebben ergens een belletje horen rinkelen, dat ze meer topmatchen willen spelen maar ze weten totaal de klepel niet hangen door die topmatchen zoveel mogelijk onder de G4-5 te willen spelen. Voor mij zijn die G4 enkel groot in macht maar klein in denken Voorstel over degraderende ploegen komt blijkbaar van dat fossiel van ne Lambrecht Waarom verbaasd me dat nu niet pffffDe stomme regels blijven elkaar in sneltempo opvolgen precies. |
| 25 Feb 2011, 14:32 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Iendrachter90 schreef: chunga schreef: Bart Van den Neste schreef: Ik vind het een regelrechte schande hoe ze 1ste klasse aan het isoleren zijn. Zeker dat laatste voorstel is er volledig over. Als men de competitie wil sterker maken dan moet men proberen om de kleintjes te stimuleren groter te worden zodat het niveau over de gehele competie stijgt. Met dit systeem proberen de grote alleen zichzelf groter te maken, maar wat doet dat uit als je in een zwakke competitie zit te spelen. Dit zal alleen maar de competitie saai maken en ervoor zorgen dat we onze talenten nog moeilijker gaan kunnen houden. Ze hebben ergens een belletje horen rinkelen, dat ze meer topmatchen willen spelen maar ze weten totaal de klepel niet hangen door die topmatchen zoveel mogelijk onder de G4-5 te willen spelen. Voor mij zijn die G4 enkel groot in macht maar klein in denken Voorstel over degraderende ploegen komt blijkbaar van dat fossiel van ne Lambrecht Waarom verbaasd me dat nu niet pffffDe stomme regels blijven elkaar in sneltempo opvolgen precies. ![]() |
| 25 Feb 2011, 14:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Zou Anderlecht nu nog een Beneliga willen, het "sterke" Anderlecht zou dan ook kunnen spelen voor plaats 3of 4, net als onze andere Belgische (Top)ploegen?!
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 25 Feb 2011, 14:54 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Ik vraag mij af of dat nu allemaal zo gecompliceerd moet zijn. In Engeland, Duitsland, Nederland, Spanje, enz ... verloopt alles volgens het principe dat de eerste kampioen is en de laatsten degraderen. Gaat het daar zo slecht misschien. Ik dacht het niet. Hier denken ze dat ze het warm water gaan uitvinden terwijl ze zich al jaren hopeloos belachelijk maken. Het is precies of iedereen zijn verstand verliest zo gauw hij de Houba De Strooperlaan oprijdt.
|
| 25 Feb 2011, 15:08 |
|
|
Freak
Officieel: ook volgend 3 jaar play-offs én 16 clubs
|
| 25 Feb 2011, 17:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Dat behouden van die playoffs op zich stoort mij nu ni echt, maar als ge leest wat de 'randvoorwaarden' zijn voor het behouden van dit vreemde systeem, dan zakt mijn broek toch af ze.
edit: Ik snap vooral dat gedoe niet met die 15de en 16de plaats, dat ze dat gaan baseren op de laatste drie seizoenen... Dat is toch te gek voor woorden? Stel dat Hoogstraten nu kampioen spelen, en volgend seizoen opnieuw. Dan komen die aan in eerste klasse, wetende dat als ze top vijf spelen, ze nog altijd virtueel 16de gaan worden omdat ze de jaren ervoor in tweede en derde klasse zaten? Da kan toch ni? |
| 25 Feb 2011, 17:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
En die blaas van haha Gent, die denkt dat binnenkort 80% van de supporters in eerste klasse achter zijn idee gaan staan
._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 25 Feb 2011, 17:53 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
de mening van de supporters negeren ze compleet,ze maken hun weer belachelijk in het buitenland
misschien eens een betoging organiseren tegen de Pro League? of bestaat er nog geen Facebook groep waar ik me lid kan van maken om te protesteren |
| 25 Feb 2011, 20:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
|
| 25 Feb 2011, 20:07 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 04 Nov 2008, 23:55 Berichten: 156 Leeftijd: 36 Locatie: Aaigem |
Man man man, die zever is echt niet normaal
Allez zeg, da's toch te belachelijk voor woorden, ze zullen weer goed lachen met ons in het buitenland. Volledig terecht btw, wat een belachelijke regels. |
| 25 Feb 2011, 20:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Betekent dit dan dat de degradanten (allé, degene die volgens dat onnozel systeem over de laatste drie seizoenen het minste punten behaalden) zelfs nog eindronde mogen spelen en niet rechtstreeks degraderen? Waarom schaffen ze promotie en degradatie dan gewoon niet direct af zeg?
|
| 25 Feb 2011, 20:15 |
|
| Pagina 294 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 292 293 294 295 296 … 500 Volgende |