|
|
| Pagina 41 van 66 |
[ 979 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 66 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: Europa League
Sven KSK Opwijk schreef: Aha, 1 seizoen play-offs is direct al een paar seizoenen Het is gewoon niet goed genoeg. De beste bij Anderlecht waren Kouyaté en Biglia vond ik. De rest, man man man.. Salvador leeft nogal is graag in het verleden. Over Biglia kon ik Mulder tijdens de rust alleen maar gelijk geven. 'Een goede voetballer, maar alles gaat in 1 tempo, er is nooit geen tempoversnelling bij die jongen'. Daarom heb ik er ook mijn twijfels bij dat hij het op een hoger niveau kan maken. |
| 25 Feb 2011, 11:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Gilles schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Aha, 1 seizoen play-offs is direct al een paar seizoenen Het is gewoon niet goed genoeg. De beste bij Anderlecht waren Kouyaté en Biglia vond ik. De rest, man man man.. Salvador leeft nogal is graag in het verleden. Over Biglia kon ik Mulder tijdens de rust alleen maar gelijk geven. 'Een goede voetballer, maar alles gaat in 1 tempo, er is nooit geen tempoversnelling bij die jongen'. Daarom heb ik er ook mijn twijfels bij dat hij het op een hoger niveau kan maken. Ik vind dat Mulder er bijna altijd "bosj" op is met zijn analyse's. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 25 Feb 2011, 11:12 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
DavidSeal schreef: Gilles schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Aha, 1 seizoen play-offs is direct al een paar seizoenen Het is gewoon niet goed genoeg. De beste bij Anderlecht waren Kouyaté en Biglia vond ik. De rest, man man man.. Salvador leeft nogal is graag in het verleden. Over Biglia kon ik Mulder tijdens de rust alleen maar gelijk geven. 'Een goede voetballer, maar alles gaat in 1 tempo, er is nooit geen tempoversnelling bij die jongen'. Daarom heb ik er ook mijn twijfels bij dat hij het op een hoger niveau kan maken. Ik vind dat Mulder er bijna altijd "bosj" op is met zijn analyse's. Mulder is zalig maar zijn analyses bosj op noemen is er wat over vind ik. Is nog iets te veel aan het vergelijk met vroeger Biglia doet alles in een tempo, maar wel altijd alles goe. Laat hem in een hoger tempo meedraaien en hij pikt dat probleemloos op volgens mij. _________________
|
| 25 Feb 2011, 11:19 |
|
|
forumlegende
Ze moeten in Brussel nog veel oefenen op balbezit vrees ik. Ze hebben letterlijk "geen bal" gezien.
Onmachtig heet dat dan. Wasyl en Lecjaks vallen wel op dit niveau "lichtelijk" door de spreekwoordelijke mand. Bij een eventueel vertrek van Boussoufa vrees ik voor dit Anderlecht. Er zat gisteren gewoon niks in. Niks. |
| 25 Feb 2011, 13:06 |
|
|
Freak
oeps verkeerd.
|
| 25 Feb 2011, 13:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Vooral het ontbreken van Legear was een gemis, die zorgt altijd wel voor enkele kansen.
|
| 25 Feb 2011, 14:12 |
|
|
Vaste Waarde
Sven KSK Opwijk schreef: Mulder is zalig maar zijn analyses bosj op noemen is er wat over vind ik. Is nog iets te veel aan het vergelijk met vroeger Delen veel mensen van Anderlecht die gedachtengang niet? Ik herinner mij nog dat vorige jaar Anderlecht stillekes ervan droomde om de finale te kunnen spelen van de Europa League na 1 of andere gewonnen match. En het feit dat ze vaak kampioen worden in Belgie is daar nadelig aan. Ze kunnen hier wel winnen tegen janneke en mieke, maar ze denken dat Europees ook allemaal zo gemakkelijk zal zijn. Noch Anderlecht noch andere Belgische clubs zijn europese topclubs. Het wordt hoog tijd dat ze dat eens gaan beseffen. |
| 25 Feb 2011, 17:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik vind Mulder ook een schitterende studiogast, maar enkel leuk om bezig te zien/horen net als Boskamp maar de echte analyses moet ge er toch ook niet van verwachten
(amper op de belgische zenders)Langs de andere kant ziet Boskamp dan wel direkt of er in een voetballer iets in zit of niet. Gert Verheyen vind ik eigenlijk nog wel sterk bezig. Waren ze gisteren zelfs aant neuten dat die 1ste goal van Ajax zogezegd offside was omdat zijn teen voorbij den andere stond daar zijn ze dan 5 minuten over bezig geweest hé !Volgens de regels is het trouwens pas buitenspel als er "licht" tussen zit denk ik. _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Feb 2011, 19:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bram schreef: Ik vind Mulder ook een schitterende studiogast, maar enkel leuk om bezig te zien/horen net als Boskamp maar de echte analyses moet ge er toch ook niet van verwachten (amper op de belgische zenders)Langs de andere kant ziet Boskamp dan wel direkt of er in een voetballer iets in zit of niet. Gert Verheyen vind ik eigenlijk nog wel sterk bezig. Waren ze gisteren zelfs aant neuten dat die 1ste goal van Ajax zogezegd offside was omdat zijn teen voorbij den andere stond daar zijn ze dan 5 minuten over bezig geweest hé !Volgens de regels is het trouwens pas buitenspel als er "licht" tussen zit denk ik. ... en bij Anderlecht zit er heel veel "licht" tussen, maar een groot licht is het toch niet meer... ![]() |
| 25 Feb 2011, 20:48 |
|
|
Miniem
Eindstand
Sporting Braga-Liverpool 1-0 Ajax-Spartak Moskou 0-0 PSV-Glasgow Rangers 0-0 Bayer Leverkusen-Villareal cf 2-3 Tussenstanden Benfica -PSG 1-1 Dynamo Kiev-Manchester City 1-0 fc Twente-Zenit St Petersburg 1-0 CSKA Moskou-fc Porto 0-1 |
| 10 Mar 2011, 22:58 |
|
|
Miniem
kversta ni dat twente kan winnen tegen Zenit
|
| 10 Mar 2011, 23:33 |
|
|
Miniem
en da liverpool kan verliezen tegen braga
|
| 10 Mar 2011, 23:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
ajax verloren met 0-1 het was juist het omgekeerde van tegen anderlecht veel kansen krijgen en niet scoren
dus krijg je het deksel op je neus |
| 11 Mar 2011, 9:28 |
|
|
forumlegende
eendrachtfan schreef: kversta ni dat twente kan winnen tegen Zenit Spelen met lef heet dat en net dat is het probleem van onze Belgische ploegjes. |
| 11 Mar 2011, 10:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dani schreef: eendrachtfan schreef: kversta ni dat twente kan winnen tegen Zenit Spelen met lef heet dat en net dat is het probleem van onze Belgische ploegjes. Blijkbaar kon Twente ook wel op een ongelofelijke dosis geluk rekenen . |
| 11 Mar 2011, 10:50 |
|
| Pagina 41 van 66 |
[ 979 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 39 40 41 42 43 … 66 Volgende |