|
|
| Pagina 73 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 71 72 73 74 75 … 185 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Tweede Klasse
salvador schreef: Het is simpel, hoor, het hangt van ons af... Als wij supporters wegblijven omdat we niet meer de top spelen maar de middenmoot, tja, dan gaat het bergaf. En dan heb ik het niet over de hondstrouwe supporters (vaak abonnees), die zullen wel blijven komen, maar over supporters als ik die "bij gelegenheid" komen. Een promotiematch zal ik zelden missen (de enige in 40 jaar was die op Turnhout maar dan was ik er wel de match erna thuis tegen St. Niklaas), en als je top speelt kom je automatisch wat meer. Ik zal elk jaar een match of 5-6 komen, maar in een topseizoen zijn als dit ben ik nu al 5 keer geweest en wees gerust, er komen er nog een paar bij! Komt er op neer dat ik en al die anderen aanvaarden dat het geen top is, en toch regelmatig blijven komen. Maar ik denk dat dat wel moet lukken... En daarnaast blijft toch dat een club meer leeft van zijn sponsors dan van zijn supporters... Er komen zowiezo sponsers bij voor volgend jaar alswe stijgen en btw volgend jaar in 2de gaan we toch moeten aanvaarden dat we niet meteen mee gaan doen voor de titel é aléja.Met is een rustig seizoen(en dat is moeilijk voor aalst kwetet)zou ik al heel tevreden zijn. |
| 27 Feb 2011, 23:22 |
|
|
Vaste Waarde
Iendrachter90 schreef: salvador schreef: Het is simpel, hoor, het hangt van ons af... Als wij supporters wegblijven omdat we niet meer de top spelen maar de middenmoot, tja, dan gaat het bergaf. En dan heb ik het niet over de hondstrouwe supporters (vaak abonnees), die zullen wel blijven komen, maar over supporters als ik die "bij gelegenheid" komen. Een promotiematch zal ik zelden missen (de enige in 40 jaar was die op Turnhout maar dan was ik er wel de match erna thuis tegen St. Niklaas), en als je top speelt kom je automatisch wat meer. Ik zal elk jaar een match of 5-6 komen, maar in een topseizoen zijn als dit ben ik nu al 5 keer geweest en wees gerust, er komen er nog een paar bij! Komt er op neer dat ik en al die anderen aanvaarden dat het geen top is, en toch regelmatig blijven komen. Maar ik denk dat dat wel moet lukken... En daarnaast blijft toch dat een club meer leeft van zijn sponsors dan van zijn supporters... Er komen zowiezo sponsers bij voor volgend jaar alswe stijgen en btw volgend jaar in 2de gaan we toch moeten aanvaarden dat we niet meteen mee gaan doen voor de titel é aléja.Met is een rustig seizoen(en dat is moeilijk voor aalst kwetet)zou ik al heel tevreden zijn. Er haken er ook wel een aantal af e ![]() |
| 27 Feb 2011, 23:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
voorbijganger schreef: Iendrachter90 schreef: salvador schreef: Het is simpel, hoor, het hangt van ons af... Als wij supporters wegblijven omdat we niet meer de top spelen maar de middenmoot, tja, dan gaat het bergaf. En dan heb ik het niet over de hondstrouwe supporters (vaak abonnees), die zullen wel blijven komen, maar over supporters als ik die "bij gelegenheid" komen. Een promotiematch zal ik zelden missen (de enige in 40 jaar was die op Turnhout maar dan was ik er wel de match erna thuis tegen St. Niklaas), en als je top speelt kom je automatisch wat meer. Ik zal elk jaar een match of 5-6 komen, maar in een topseizoen zijn als dit ben ik nu al 5 keer geweest en wees gerust, er komen er nog een paar bij! Komt er op neer dat ik en al die anderen aanvaarden dat het geen top is, en toch regelmatig blijven komen. Maar ik denk dat dat wel moet lukken... En daarnaast blijft toch dat een club meer leeft van zijn sponsors dan van zijn supporters... Er komen zowiezo sponsers bij voor volgend jaar alswe stijgen en btw volgend jaar in 2de gaan we toch moeten aanvaarden dat we niet meteen mee gaan doen voor de titel é aléja.Met is een rustig seizoen(en dat is moeilijk voor aalst kwetet)zou ik al heel tevreden zijn. Er haken er ook wel een aantal af e ![]() Waarom zou iemand in godsnaam afhaken als je in een interessantere reeks komt te spelen? |
| 28 Feb 2011, 8:48 |
|
|
Vaste Waarde
Zienaa schreef: Er haken er ook wel een aantal af e ![]() Waarom zou iemand in godsnaam afhaken als je in een interessantere reeks komt te spelen?[/quote] Omdat hun contract eindigt op het einde van het seizoen. En juist omdat ge in een interessantere reeks komt te zitten, moet ge meer op tafel zwieren. En dat zien sommige sponsors niet zitten. (het is echt wel een verschil ze )Vergeet niet: nu loopt stillekes aan het stadion altijd goed vol. Meer en meer supporters vinden de weg er naar toe omdat we op den titel afstormen. Stel (maar ik hoop van niet) dat we volgend jaar onderaan hangen te bengelen en er komen amper nog mensen naar het stadion, gaat ge dan zo een bedragen op tafel zwieren? |
| 28 Feb 2011, 10:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: Wetteren ook stilletjes aan in acuut degradatiegevaar, thuis 0-2 achter tegen rechtstreekse concurrent Turnhout. En zij niet alleen. Doornik en Brussels zullen de rechtstreekse degradanten zijn, maar dan gaat het van plaats 10 t/m plaats 16 (amper een verschil van 3 pt) om de mogelijk deelnemer aan de eindronde 3de klasse. Puur theoretisch bekeken, zit zelfs Dender in een lastige situatie, indien de centen daar idd op zijn, dan zie ik die geen punt meer pakken. Het verschil tussen hen en plaats 16 is 8 punten en dat met nog 8 wedstrijden. Het wordt nog een leuk kampioenschap daar. _________________ geer'n bè |
| 28 Feb 2011, 12:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Daaraan zie je toch hoe gemotiveerd ze nog zijn in tweede klasse...
|
| 28 Feb 2011, 12:57 |
|
|
forumlegende
Vergeet niet dat er met wat "geluk" Lierse en STVV zullen bijkomen volgend jaar
|
| 28 Feb 2011, 13:18 |
|
|
Junior
De kans dat het eupen en charleroi zijn is volgens mij groter.
Kijk maar eens naar hun programma |
| 28 Feb 2011, 14:29 |
|
|
Freak
De Langhe (St. Wetteren) moet onder het mesJan De Langhe (Standaard Wetteren) speelde afgelopen weekend tegen Turnhout zijn laatste match van het seizoen.
het wordt nog moeilijk voor wetteren. |
| 01 Mar 2011, 17:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Standaard Wetteren druk bezig op transfermarkt.
Tweedeklasser Standaard Wetteren heeft zijn eerste versterking voor volgend seizoen beet. Jesse Brouwers tekent voor twee seizoenen. De 22-jarige aanvaller komt over van vierdeklasser SK Berlare. Brouwers is de eerste aankoop met het oog op volgend seizoen. Hij tekent een overeenkomst van twee jaar. Daarnaast is de club nog bezig met de transfer van de 19-jarige Yannick Deppé. De middenvelder komt momenteel uit voor SV Sottegem. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Mar 2011, 20:11 |
|
|
Freak
ze zijn precies al aan het kopen voor 3e klasse.
![]() |
| 01 Mar 2011, 20:51 |
|
|
Ze kunnen misschien De Castro overkopen?
|
| 02 Mar 2011, 9:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Zienaa schreef: Ze kunnen misschien De Castro overkopen? Die kan naar Racing mechelen er zit daar nog een ruzie maker ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Mar 2011, 9:24 |
|
|
waly 2 schreef: ze zijn precies al aan het kopen voor 3e klasse. ![]() Bwa die transfers kunnen heel goed meevallen,maar kan ook een kat in ne zak zijn,dat is afwachten beter zulke spelers kopen dan mannen die denken dat ze niets meer moeten bewijzen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Mar 2011, 9:28 |
|
|
Miniem
Ik weet da dender volgend jaar onder ons staat
![]() |
| 02 Mar 2011, 21:46 |
|
| Pagina 73 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 71 72 73 74 75 … 185 Volgende |