Eendracht Aalst-Rfc Cappellen - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 250 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 17
 Eendracht Aalst-Rfc Cappellen 
Auteur Bericht
Ancien

Bericht Re: Eendracht Aalst-Rfc Cappellen
eendrachter'80 schreef:
Hugo schreef:
Ik zal nog een uurtje vroeger komen want men vraa is al op van de zenuwen, naar 't schijnt door mij. :D
Al mijn attributen liggen al klaar, hoe ouder hoe zotter zeggen ze in de volksmond. :banana: :EA:

Ik hoop dat den Yves er schoon foto's van maakt

No thanks :nieje: :lol:

04 Mar 2011, 17:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Hugo schreef:
eendrachter'80 schreef:
Hugo schreef:
Ik zal nog een uurtje vroeger komen want men vraa is al op van de zenuwen, naar 't schijnt door mij. :D
Al mijn attributen liggen al klaar, hoe ouder hoe zotter zeggen ze in de volksmond. :banana: :EA:

Ik zal ne kier op jacht goan deze oavond.
Smile want je zal in beeld komen .... en Den Hugo allien nie.

04 Mar 2011, 17:26
Vaste Waarde

Onderkroiper schreef:
Hugo schreef:
eendrachter'80 schreef:

Ik zal ne kier op jacht goan deze oavond.
Smile want je zal in beeld komen .... en Den Hugo allien nie.

(y) :lol:

04 Mar 2011, 17:30
Ancien

Leeftijd: 55
Hugo schreef:

Bij u ook al? Mijn vrouw kreeg het gisteren al op haar heupen...Ik was mijn kleren wat aan t' bij elkaar zoeken en zo begon het te kriebelen, tot"ergernis" van madam :lol: .

04 Mar 2011, 17:33
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 66
LIVE OPhttp://www.vantjen.be

04 Mar 2011, 21:47
forumlegende

Leeftijd: 45
de match aan het missen maar blijkbaar nog 0-0 :x

04 Mar 2011, 22:39
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Merci Vantjen! 1-0 gewonnen! :EA:

04 Mar 2011, 23:21
Ancien

Leeftijd: 47
Bon, enkele vaststellingen:

* massa volk, schat om en bij 5000 man.
* zenuwachtig Aalst, gevolg KUTmatch
* VDN wereldsaves of 't was verloren
* Inbreng van Yombo en Coppens kentering van de match.
* Slechtste arbiter dit seizoen!

05 Mar 2011, 0:03
Nationale Ploeg

witzwet schreef:
Bon, enkele vaststellingen:

* zenuwachtig Aalst, gevolg KUTmatch
* VDN wereldsaves of 't was verloren
* Slechtste arbiter dit seizoen!

Efkes goe carnaval vieren en tegen de maandag herinner je daar niks meer van. ;)

05 Mar 2011, 0:14
toevallige voorbijganger

ja tees was der over
Ik ga al 20 jaar nor den iendracht zien mor tees is weer een matchken ver in te kaderen

een massa volk, (het waren eerste klasse toestanden op de staantribune), heel veel sfeer
en dan die ontlading na de goal :banana: :banana: :banana:

de match zelf was een ramp tesamen met de arbitter. kan er mij iemand een deftige uitleg geven waarom die goal is afgekeurd????
Spelers waren veel te zenuwachtig, geen deftige opbouw of passes maar who cares; 3 punten zijn binnen en dat telt.

Carnaval is al goed ingezet :drank:

05 Mar 2011, 0:21
Scholier

over keepers die punten pakken gesproken: VDN is er (de laatste tijd) zo enen.. (y)

05 Mar 2011, 0:23
Ancien

Leeftijd: 65
Veel volk inderdaad, en fantastische sfeer, voor, tijdens en na de match. Schitterend hoe de supporters vaak in moeilijke momenten achter de ploeg ging staan. Aalst begon sterker, met een paar kansjes. Capellen was echter gekomen om mee te voetballen, alle krediet voor die gasten, en er zit toch wel wat voetbal in de ploeg. Wouter Moreels mist voor ons een reuze kans, mooie stifter maar net naast, maar aan de overkant houdt Kevin ons 2 keer op rij goed recht. 0-0 bij de rust.
Wij beginnen gretiger aan de tweede helft dan we de eerste eindigden maar echt grote kansen levert dat niet op. Capellen komt terug in de match en dat levert een stevige carambole-fase voor ons doel op met een redding weer van Kevin, en een bal van de lijn gekopt. Op dat moment zei ik luidop: "Als je dit overleeft, dan win je de match." Wat wij op dat moment lieten zien was niet veel soeps, de zenuwen zeker. Op het middenveld ook niemand die de lijnen kan uitzetten. Dan brengt de trainer er Coppens in en Yombo, en vooral die laatste valt voor mij echt sterk in. Zoals de supporters zongen: "Oilsjters kwartiertje..." wordt echt wel bewaarheid. Eerst wordt een goal van DE Schutter (officiële site, ik dacht dat het Crispijn was) afgekeurd (voor hands denk ik, terwijl hij denk ik de bal met de rug speelde, moet nog eens de beelden zien), dan nog een schot onderkant lat en uiteindelijk duwt Damien vijf minuten voor tijd de winner binnen. Het stadion ontploft, een uitzinnig feest is het gevolg. Ik leef mee met Capellen die hier zijn komen voetballen, het moet hen pijn doen...
Maar in Aalst is het carnaval, en na vandaag geloof ik het echt: "Wij worden kampioen..."
Niet omdat we groots speelden, maar omdat we kunnen vechten. En omdat wij supporters dit echt verdienen...
't Was geen grote match, maar ik heb genoten...

Laatst gewijzigd door salvador op 05 Mar 2011, 0:47, 2 keer totaal gewijzigd.

05 Mar 2011, 0:30
Vaste Waarde

boon schreef:
ja tees was der over
Ik ga al 20 jaar nor den iendracht zien mor tees is weer een matchken ver in te kaderen

een massa volk, (het waren eerste klasse toestanden op de staantribune), heel veel sfeer

de match zelf was een ramp tesamen met de arbitter. kan er mij iemand een deftige uitleg geven waarom die goal is afgekeurd????
Spelers waren veel te zenuwachtig, geen deftige opbouw of passes maar who cares; 3 punten zijn binnen en dat telt.

op den officiële site spreken ze van 3500 toeschouwers ik zou de rest geen eten willen geven want het zou mij een serieuze stuiver kosten, ik schat ook dat er 5000 man was.

05 Mar 2011, 0:30
Freak

Leeftijd: 45
heel slechte match van onze kant, al had dat toch ook met de sterkte van Cappellen te maken. hun centrale driehoek bezorgde het onmachtige duo Verheyden-Van Damme sterretjes voor de ogen.

Ik vond Kestens top samen met VDN, voor de rest een mager Aalst gezien met als exponent Van Damme. Een goede breker, maar voetballend voor mij te weinig... Soit, de punten zijn het belangrijkste en zijn weer binnen.

Jammer dat de aftrap van Seminck verloren ging in het niets, te luide muziek en slechte aankondiging van die speaker.

05 Mar 2011, 0:37
Ancien

Leeftijd: 65
eendrachter'80 schreef:
boon schreef:
ja tees was der over

op den officiële site spreken ze van 3500 toeschouwers ik zou de rest geen eten willen geven want het zou mij een serieuze stuiver kosten, ik schat ook dat er 5000 man was.

Ik stel voor dat we de officiële site gelijk geven.
Ik denk dat ze die cijfers naar onder aanpassen om niet te veel belasting te moeten betalen.
Ik vond het ook niet zo veel volk, maar ik denk dat er in de buurt nog iets te doen was, ik heb mijn auto op de brug geparkeerd en de dichtste plaats een half uur voor de match was op een kilometer van het stadion... ;)

05 Mar 2011, 0:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 250 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 17